Ipotiroïdismu: Una Guida di a Donna per a Fertilità è a Gravidanza
Cuntenutu
Un studiu di u 2012 hà trovu chì 2 à 4 per centu di e donne in età fertile anu livelli bassi di ormoni tiroidei. Questu significa chì ci sò assai donne chì sò affettate da i prublemi di fertilità causati da l'ipotiroïdismu. Continuate à leghje per sapè cumu avè un livellu di ormone tiroideu bassu pò purtà à risichi prima, durante è dopu à u partu.
Pre-Gravidanza
L'ipotiroïdismu è i bassi livelli di ormoni tiroidiali ponu influenzà parechji aspetti diversi di a menstruazione è di l'ovulazione. Avè bassi livelli di tiroxina, o T4, o ormone elevatu di liberazione di tiroide (TRH) porta à alti livelli di prolattina. Chistu pò causà o nisun ovu per liberà durante l'ovulazione o una liberazione irregulare di uovo è difficultà à cuncepisce.
L'ipotiroïdismu pò ancu causà una seconda metà accurtata di u ciclu menstruale. Questu ùn pò micca permettà un ovu fecundatu abbastanza tempu per attaccà à l'utru. Pò dinò causà bassa temperatura di u corpu basale, anticorpi alti perossidasi tiroidei (TPO), è cisti ovariani, chì ponu purtà a perdita di gravidanza o incapacità di restà incinta.
Duvete avè u vostru ormone stimolante di a tiroide (TSH) è i livelli T4 monitorati prima di stà incinta. Hè soprattuttu veru sì avete già pochi ormoni tiroidei o avete avutu un aborto spontaneu. I fattori di risicu elevatu includenu una storia familiare di prublemi di tiroide o qualsiasi altra malattia autoimmune. Affrontà i vostri sintomi ipotiroidici à l'iniziu di e fasi di pianificazione di a gravidanza permette un primu trattamentu. Questu pò purtà à un risultatu più successu.
Gravidanza
I sintomi di l'ipotiroïdismu sò simili à i primi sintomi di gravidanza. I sintomi ipotiroidi in a prima gravidanza includenu:
- stanchezza estrema
- ingrossu di pesu
- sensibilità à e temperature fredde
- crampi musculari
- difficultà di cuncentrazione
U trattamentu di l'ipotiroïdismu in gravidanza hè generalmente u listessu chè prima di cuncepimentu. Tuttavia, hè impurtante informà u vostru duttore appena site incinta per pudè riceve u trattamentu currettu è pò esse adattatu se necessariu. U vostru duttore verificerà i vostri valori di labburatoriu TSH ogni quattru à sei settimane per assicurà chì i vostri ormoni si trovanu in a gamma adatta. I vostri bisogni di ormone tiroideu aumentanu durante a gravidanza per sustene u zitellu è sè stessu. Hè impurtante ancu di nutà chì a vostra vitamina prenatale cuntene ferru è calciu, chì ponu bluccà cumu u corpu usa a terapia di sustituzione di l'hormone tiroidea. Pudete evità stu prublema pigliendu a vostra medicina di rimpiazzamentu di a tiroide è a vitamina prenatale di quattru à cinque ore di distanza.
U vostru duttore duverà aduprà una cura particulare per trattà u vostru ipotiroïdismu durante a vostra gravidanza. S'ellu ùn hè micca cuntrullatu bè, pò causà:
- anemia materna
- aumentu di a pressione sanguigna materna
- abortu spuntanu o mortu nascita
- pocu pesu di nascita di u zitellu
- nascita prematura
I sintomi incontrollati ponu ancu influenzà a crescita di u vostru zitellu è u sviluppu di u cervellu.
Post-Gravidanza
Dopu a nascita, a tiroidite postpartum hè cumuna. E donne cù malatie autoimmune di tiroide sviluppanu sta cumplicazione più spessu. A tiroidite postpartum cumencia cumunemente in i primi trè à sei mesi dopu a nascita. Sta cundizione dura parechje settimane à mesi. Alcuni di i sintomi ponu esse difficili da distinguere da e lotte associate à diventà un novu genitore.
I sintomi di tiroidite postpartum ponu accade in duie tappe:
- In a prima tappa, i vostri sintomi ponu sembrà ipertiroidismu. Per esempiu, pudete esse nervosu, malinconicu, avè un battimentu di u core, perdita improvvisa di pesu, prublemi cù u calore, fatica, o difficultà à dorme.
- In a seconda tappa, i sintomi ipotiroidi tornanu. Puderete micca avè energia, prublemi cù temperature fredde, stinzia, pelle secca, dolori è prublemi di pensamentu chjaru.
Nisuna donna hè simile in quantu a tiroidite postpartum li affetta. Un risicu più elevatu per a tiroidite postpartum si verifica in donne cù anticorpi elevati TPO in a prima gravidanza. Questu hè dovutu à un sistema immunitariu indebolitu.
L'ipotiroïdismu pò ancu influenzà a vostra pruduzzione di latte, ma cù una terapia di sostituzione ormonale adatta, stu prublema si risolve spessu.
U Takeaway
Duvete parlà cù u vostru duttore se pruvate à incinte è avete a tiroide sottostante o una malattia autoimmune o cumplicazioni di gravidanza precedente. U vostru duttore pò urdinà i testi adatti è sviluppà un pianu di gravidanza sana. U primu pudete preparà, megliu e vostre chance sò per un risultatu successu. È ùn sottovalutate micca l'impurtanza di esercitassi regularmente, manghjà in bona salute, è riduce i vostri livelli di stress.