Sciroppi casani per a tosse cù flema

Cuntenutu
U sciroppu di crescione cun meli è finocchiu sò ottimi rimedii casani per luttà contr'à a tosse, postu chì anu pruprietà espettoranti chì aiutanu à eliminà e secrezioni prisenti in e vie aeree, risolvendu a tosse in pochi ghjorni.
Tuttavia, se in più di a tosse ci sò altri sintomi, cum'è febbre, malessere, flema verde o mancanza di respiru, per esempiu, pò esse indicativu di bronchite acuta o pneumonia, è hè impurtante cunsultà u duttore per chì u u megliu trattamentu hè indicatu.
Sciroppu di crescione cù u mele
U crescione hè una foglia chì hà pruprietà espettorante è decongestionante, in più di pudè stimulà u sistema immune, essendu, dunque, utile per trattà a tosse.
Ingredientes
- Caru;
- 1 pacchettu di crescione;
- 1 suchju di limonu.
Modu di preparazione
Imbulighjate 1 pacchettu di crescione frescu è poi aghjunghje 1 cucchiaia di mele è suchju di 1 limone. Dopu, portate u mischju à focu finu finu à chì si spessa è acquista una consistenza pastosa. Hè cunsigliatu di piglià 1 cucchiaia di stu sciroppu, 3 à 4 volte à ghjornu.
Sciroppu di finocchiu
U sciroppu casanu cù finocchiu hè ancu assai efficace in a lotta contr'à a tosse, chì sta pianta hà pruprietà espettoranti.
Ingredienti
- 500 ml d'acqua;
- 1 cucchiaia di semi di finocchiu;
- 1 cucchiaia di radice secca di liquirizia;
- 1 cucchiaia di timu seccu;
- 250 ml di meli.
Modu di preparazione
Mette l'acqua, u finocchiu è a liquirizia in una padedda è lascia bollire per 15 minuti. Poi caccià sta infusione da u focu, aghjunghjite u timu è lasciate riposà cupertu finu à u frescu. Poi filtrà, aghjunghje u mele è scaldà à focu bassu, rimesculendu costantemente finu à chì diventi un mischiu omogeneu.
Pò esse presu ogni volta chì hè necessariu è pò esse tenutu in frigorifero per un periudu massimu di 3 mesi, in una buttiglia di vetru bè tappata.
Amparate à preparà altre ricette contr'à a tosse in u video seguente:
Altri cunsiglii utili per luttà contr'à a tosse sò per evità i correnti d'aria è mantene a gola idratata, pigliendu picculi sorsi d'acqua parechje volte à u ghjornu. Inalazione cù 1 litru d'acqua bollente è 1 goccia di maggiorana, timu o oliu essenziale di zenzeru aiuta ancu à decongestà u nasu. Queste ultime piante medicinali ponu ancu esse aduprate di listessa manera per u bagnu d'immersione, essendu ancu indicati per i zitelli è i zitelli.
Vede ancu cumu preparà u sciroppu di cipolla per luttà contr'à a tosse da flegma.