Strictura esofagea - benigna
A stinzione esofagiana benigna hè un restringimentu di l'esofago (u tubu da a bocca à u stomacu). Provoca difficoltà di deglutizione.
Benignu significa chì ùn hè micca causatu da u cancheru di l'esofago.
A stenitura esofagea pò esse causata da:
- Reflux gastroesofageu (GERD).
- Esofagite eosinofilica.
- Lesioni causate da un endoscopiu.
- Usu à longu andà di un tubu nasogastricu (NG) (tubu attraversu u nasu in u stomacu).
- Inghjuttivà sustanzi chì danneghjanu u revestimentu di l'esofago. Queste ponu includere pulitori per a casa, liscivia, batterie à discu, o acidu di batteria.
- Trattamentu di varices esofagiali.
I sintomi ponu include:
- Prublemi per ingolle
- Dolore cun deglutizione
- Perda di pesu involuntaria
- Regurgitation di l'alimentariu
Pudete avè bisognu di e seguenti prove:
- Inghiotta di bariu per circà u restringimentu di l'esofago
- Endoscopia per circà u restringimentu di l'esofago
A dilatazione (allungamentu) di l'esofago aduprendu un cilindru magru o palloncinu chì hè inseritu per mezu di un endoscopiu hè u trattamentu principale per i rigori relativi à u reflux acidu.Pudete bisognu di avè stu trattamentu ripetutu dopu un periudu di tempu per impedisce chì a strencture si restringe di novu.
Inibitori di a pompa di protoni (medicinali chì bloccanu l'acidu) ponu impedisce u ritornu di una rigore peptica. A chirurgia hè raramente necessaria.
Se avete esofagite eosinofilica, pudete bisognu di piglià medicinali o di fà cambiamenti à a vostra dieta per riduce l'infiammazione. In certi casi, a dilatazione hè fatta.
U rigore pò vultà in u futuru. Questu averebbe bisognu di una dilatazione ripetuta.
I prublemi di inghiottimentu ponu impedisce di ottene abbastanza liquidi è nutrienti. L'alimentu solidu, in particulare a carne, pò esse bluccatu sopra à a stretta. S'ellu accade, l'endoscopia seria necessaria per caccià l'alimentu alloghju.
Ci hè ancu un risicu più altu di avè alimentu, fluidu, o vomitu entre in i pulmoni cun regurgitazione. Questu pò causà soffocazione o pneumonia per aspirazione.
Chjamate u vostru duttore sanitariu se avete prublemi di deglutizione chì ùn si ne vanu.
Aduprate misure di sicurezza per evità di inghjuttà sostanze chì ponu dannà u vostru esofagu. Mantene i chimichi periculosi fora di a portata di i zitelli. Vede u vostru fornitore se avete GERD.
- Chirurgia anti-reflux - alta
- Anellu Schatzki - radiografia
- Organi di u sistema digestivu
El-Omar E, McLean MH. Gastroenterulugia. In: Ralston SH, Penman ID, Strachan MWJ, Hobson RP, eds. Principi è Pratica di Medicina di Davidson. 23 ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 21.
Pfau PR, Hancock SM. Corpi stranieri, bezoars, è ingestioni caustiche. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. A malatia gastrointestinali è di u fianu di Sleisenger è Fordtran. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 27.
Richter JE, Friedenberg FK. Malattia di reflux gastroesofagicu.In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. A malatia gastrointestinali è di u fianu di Sleisenger è Fordtran. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 44.