Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
40 giorni di inferno - Bucha, Irpen, Gostomel
Video: 40 giorni di inferno - Bucha, Irpen, Gostomel

Cuntenutu

A quistione numerica chì avemu cum'è novi genitori hè universale ma cumplicata: Cumu duveremu dorme sta piccula nova criatura?

Ùn mancanu micca i cunsiglii di nonne ben intenzionate, stranieri in a buttrega, è amichi. "Oh, basta à lampà u zitellu à a so panza", dicenu. "Avete dormitu nantu à u vostru ventre in u ghjornu, è avete sopravvissutu".

Ié, sì sopravvissutu. Ma assai altri zitelli ùn anu micca. A lotta per capisce una causa precisa per u sindrome di morte subita di i zitelli (SIDS) stumps genitori è prufessiunali medichi. Ma una cosa chì sapemu hè chì pudemu riduce u risicu SIDS creendu condizioni di sonnu sicure.

Raccomandazioni ufficiali di sonnu

In 2016, l'Accademia Americana di Pediatria (AAP) hà publicatu una dichjarazione pulitica chjara nantu à raccomandazioni di sonnu sicuru per riduce u risicu di SIDS. Questi includenu u zitellu:


  • nantu à una superficia plana è ferma
  • nantu à e so spalle
  • in un presepiu o culla senza alcunu cuscinu, lettu, cuverti, o ghjoculi addiziunali
  • in una stanza cumuna (micca un lettu cumunu)

Queste raccomandazioni si applicanu à tutti i tempi di sonnu, cumpresi tramonti è a notte. L'AAP recomanda di utilizà un presepiu o altra superficia separata libera da pasticci di paraurti, chì era vistu prima cum'è un elementu di sicurezza - ma ùn hè più.

Ma quantu duvete tene sti cunsiglii?

A quistione di u milione di dollari: Ciò chì conta cum'è a ciucciu, quantunque?

A risposta corta hè 1 annu. Dopu un annu, u risicu di u SIDS scende dramaticamente in i zitelli senza prublemi di salute. À questu puntu, per esempiu, u vostru picculu pò avè una manta ligera in u so presepiu.

A risposta più longa hè chì duvete cuntinuà à mette u vostru zitellu à u lettu nantu à e so spalle finu à quandu sò in un presepiu. Ciò ùn significa micca chì devenu stà cusì. S'elli movenu elli stessi in una pusizione di dorme stomacu - ancu prima di un annu di età - va bè. Più nantu à questu in un minutu.


Chì ghjè u ragiunamentu?

Và contru à a logica per seguità e linee guida - mette u lettu in un ambiente micca cusì accogliente, luntanu da i bracci stretti di a mamma, senza alcunu oggettu di cunfortu.

Tuttavia, a ricerca hè abbastanza chjara nantu à a cunnessione concreta trà queste raccomandazioni è un risicu riduttu di SIDS, chì culmina trà 2 è 3 mesi di età.

L'AAP hà cumunicatu prima cunsiglii di sonnu in u 1992, è a campagna "Torna à dorme" hà iniziatu in u 1994, oramai cunnisciutu cum'è u muvimentu "Safe to Sleep".

Dapoi u principiu di l'anni 90, da 130,3 morti per 100.000 nascite vive in u 1990 à 35,2 morti per 100.000 nascite vive in u 2018.

Perchè esattamente u sonnu di u ventre hè un prublema, se certi zitelli parenu amà tantu? Aumenta u risicu di SIDS, ma i circadori ùn sò micca sicuri sicuramente perchè.

Alcuni studii suggerenu prublemi di e vie aeree superiori cum'è l'ostruzzione, chì pò accade quandu un zitellu respira u so propiu respiru exhalatu. Ciò face chì u diossidu di carbonu si crei è l'ossigenu per calà.


A respirazione in u vostru propiu respiru espiratu pò ancu fà più difficiule per u calore di u corpu per fughje, chì provoca un surriscaldamentu. (U surriscaldamentu hè un fattore di risicu cunnisciutu di i SIDS, ancu se a sudazione ùn hè micca.)

L'ironia hè chì un criaturu addurmintatu entra in periodi più lunghi di sonnu più prufondu, è pò esse menu reattivu à u rumu, chì hè esattamente ciò chì tutti i genitori sunnieghjanu.

Eppuru u scopu esattu chì i genitori ghjunghjenu hè ancu ciò chì a rende periculosa. I travagliadori di u ventre anu ancu una diminuzione improvvisa di a pressione sanguigna è di u cuntrollu di a frequenza cardiaca.

Fondamentalmente, hè un tippu di sicuru chì un criaturu vene in sonnu più leggeru spessu è ùn pare micca andà in quellu cicculu di sonnu ininterrompitu chì vulemu per elli (è per i so genitori stanchi).

Miti, sbulicati

Un mitu persistente hè chì, se mettite un criaturu nantu à e so spalle, aspireranu u so propiu vomitu è ​​ùn puderanu respirà. Questu hè statu disprovatu - è ci pò ancu esse alcuni per dorme indietro, cume i rischi ridotti per e infezioni di l'udite, u nasu stufatu è a frebba.

I genitori si preoccupanu ancu di u sviluppu musculare è di e piaghje piatte nantu à a testa, ma u tempu di panza ogni ghjornu aiuta à cumbatte e duie preoccupazioni.

È se u vostru ciucciu si lampa nantu à u stomacu per dorme prima di 1 annu?

Cum'è l'avemu menzionatu, e linee guida raccomandanu di cuntinuà à mette u vostru zitellu à dorme nantu à e so spalle finu à l'età di 1, ancu se intornu à 6 mesi - o ancu prima - seranu capace di girà nantu à i dui modi in modu naturale. Una volta chì accade, ghjè generalmente OK per lascià dorme u vostru zitellu in sta pusizione.

Questu tipicamente si allinea cù una età in cui u piccu di u SIDS hè passatu, ancu s'ellu ci hè sempre un certu risicu finu à l'età 1.

Per esse in securità, u vostru ciucciu duveria vultulà cunsistenti in i dui sensi, panza à daretu è torna à panza, prima di cumincià à lascià li in a so pusizione di sonnu preferita.

S'elli ùn sò ancu di manera costante è intenzionalmente rotolanti ma in qualche modu finiscenu nantu à a panza mentre dormenu, allora iè, quant'è difficiule - avete bisognu à rimette li cun dolcezza nantu à e spalle. Speremu chì ùn si move micca troppu.

È se u vostru nascitu ùn s'addurmenterà chè s'ellu ùn hè nantu à a panza?

Harvey Karp, pediatricu è autore di "Baby Happiest on the Block", hè diventatu un avvucatu vocale per un sonnu sicuru, mentre educava i genitori nantu à cunsiglii utili per rializà in realtà una notte (semi) riposante.

Swaddling - incuraghjitu da Karp è altri - imita i quartieri stretti in u grembu, è pò ancu aiutà à prevene à i zitelli di spaventassi stessi svegli durante u sonnu.

Una nota annantu à a fascia sicura

Swaddling hè diventatu populari (di novu) ultimamente, ma ci sò alcune preoccupazioni - tale hà surriscaldamentu è prublemi di anca - se fattu in modo incorrettu. Oltre à piazzà sempre un zitellu impannillatu nantu à e so spalle in un ambiente di sonnu sicuru senza coperte, cuscini è ghjoculi, seguitate ste linee guida:

  • Smetta di swaddling una volta chì u zitellu pò girà sopra o aduprà un saccu di sonnu chì permette à e bracce di esse libere.
  • Cunnosce i segni di surriscaldamentu (respirazione rapida, pelle arrossita, sudore) è evitendu di fascià in tempu più caldu.
  • Verificate chì pudete mette trè dite trà u pettu di u to zitellu è a fascia.

Inoltre, Karp raccomanda di aduprà suoni forti è rumulenti per imità u grembu cù una macchina sonora per dorme è dorme.

Hà trovu chì a pusizione di u latu è di u stomacu sia calmante per i criaturi, è li tenerà in quelle pusizioni mentre li basculanu, si balancanu è li sciaccanu (ma micca per un sonnu propiu).

I metudi di Karp mostranu cumu a pusizione di u stomacu, cù i so altri trucchi, attivanu un meccanismu calmante in i zitelli chì sò finu à 3 mesi, spieghendu perchè alcuni criaturi solu amore dorme nantu à u stomacu. Ma una volta chì u to criaturu hè in un statu calmu è addurmintatu, mette li in lettu nantu à u spinu.

Parlate cù u vostru duttore sanitariu

Ùn sapemu micca veramente quanti genitori mettenu i so criaturi à dorme nantu à a panza, perchè pare esse un secretu chì a ghjente esita à discute trà di elli. Ma i fori in ligna suggerenu chì pò esse assai.

Site stancu - è questu hè un grande affare chì ùn deve esse ignoratu - ma sfurtunatamente, cumu u zitellu sembra dorme megliu ùn hè micca u megliu sì significa panza addurmintata prima ch'elli possinu ribaltà (tramindui i modi) da soli.

U vostru duttore hè quì per aiutà. Parlate cun elli di e vostre frustrazioni - ponu furnisce cunsiglii è strumenti per chì voi è u zitellu possiate tramindui dorme megliu è cun tranquillità.

In teoria, sè site svegliu è attentu, permettendu à u vostru chjucu di sunnà nantu à u vostru pettu ùn hè micca intrinsecamente dannosu, fintantu chì ùn ci hè risicu di dorme o d'esse troppu distratti in ogni modu per assicurà una situazione sicura.

Ma simu onesti - cum'è genitori di neonati, simu sempre propensu à annuisce. È u zitellu pò lampassi fora di voi in una seconda inaspettata.

Altri modi chì i genitori ponu aiutà à assicurà a sicurezza durante u sonnu sò:

  • aduprà un ciucciu
  • allattà si hè pussibule
  • assicurà chì u zitellu ùn sia micca surriscaldatu
  • mantene u zitellu in a vostra stanza (ma micca in u vostru lettu) per u primu annu di vita

Nota di sicurezza

I posizionatori di u sonnu è i cunei ùn sò micca raccomandati mentre si nutre o dorme. Questi risers imbottiti sò destinati à mantene a testa è u corpu di u to babbu in una pusizione, ma sò per via di u risicu di SIDS.

U fondu

U sonnu di u stomacu hè bonu se u vostru zitellu si mette in quella pusizione dopu avè dormitu nantu à a so schiena in un ambiente sicuru - è dopu avè dimustratu à voi chì ponu girà di manera custante in i dui modi.

Prima chì u criaturu ghjunghje à sta tappa, però, a ricerca hè chjara: duverianu dorme nantu à e spalle.

Questa pò esse dura à 2 ore quandu tuttu ciò chì vulete per voi è u vostru zitellu hè un pocu chjosu. Ma à a fine, i benefici supranu i risichi. È prima di sapè, a fase di u natu passatu passerà, è seranu capaci di sceglie una pusizione di sonnu chì cuntribuisce à più notti riposu per tramindui.

Vi Cunsigliemu Di Leghje

Ferita spinali

Ferita spinali

A medula pinale cuntene i nervi chì portanu me aghji trà u vo tru cervellu è u re tu di u corpu. U cordone pa a per u collu è u ritornu. Una ferita di a medula pinale hè a ai ...
Ioduru di Potassiu

Ioduru di Potassiu

L'ioduru di pota iu hè adupratu per prutege a glàndula tiroidea da l'a unzione di iodu radioattivu chì pò e e liberatu durante una emergenza di radiazioni nucleari. U iodu ...