A notte prima di a vostra chirurgia
Avete passatu assai tempu è energia andendu à appuntamenti, preparendu a vostra casa, è diventendu sanu. Avà hè ora di chirurgia. Puderete sentite liberatu o nervosu à questu puntu.
A cura di uni pochi di dettagli di l'ultimu minutu pò aiutà à fà a vostra chirurgia riesce. Sicondu u tipu di cirurgia chì avete, seguitate qualsiasi cunsiglii più da u vostru duttore di salute.
Una à duie settimane prima di a chirurgia, vi pò avè statu dettu di smette di piglià diluenti di sangue. Si tratta di medicini chì rendenu più difficiule per u coagulu di u vostru sangue, è puderanu allungà u sangu durante a vostra chirurgia. Esempii di queste droghe includenu:
- Aspirina
- Ibuprofene (Advil, Motrin)
- Naproxen (Naprosyn, Aleve)
- Clopidogrel (Plavix), warfarina (Coumadin), dabigatran (Pradaxa), rivaroxaban (Xarelto), apixaban (Eliquis)
Pigliate solu i medicini chì u vostru duttore vi hà dettu di piglià prima di a chirurgia, cumprese i medicinali prescritti. Alcune di queste medicine anu da esse fermate pochi ghjorni prima di a chirurgia. Sè vo site cunfusu in quantu à i medicinali da piglià a notte prima o u ghjornu di a chirurgia, chjamate u vostru duttore.
Ùn pigliate alcun supplementu, erbe, vitamine o minerali prima di a chirurgia, a menu chì u vostru fornitore hà dettu chì hè OK.
Purtate un elencu di tutte e vostre medicine à l'uspidale. Includite quelli chì vi anu dettu di smette di piglià prima di a chirurgia. Assicuratevi di scrive a dosa è quantu volte li pigliate. Sè pussibule, portate e vostre medicine in i so contenitori.
Pudete piglià una doccia o bagnu sia a notte prima sia a mattina di a chirurgia.
U vostru fornitore pò avè datu un sapone medicatu da aduprà. Leghjite l'istruzzioni per cumu aduprà stu sapone. Sì ùn vi anu datu sapone medicatu, aduprate sapone antibattericu chì pudete cumprà in u magazinu.
Ùn rasate micca l'area chì serà operata. U fornitore farà quessa à l'uspidale, se hè necessariu.
Scrubate e unghie cù una spazzola. Cacciate u smaltu è u truccu prima di andà à l'uspidale.
Hè prubabile chì vi sia statu dumandatu di ùn manghjà nè beie dopu un tempu specificu a sera nanzu o u ghjornu di a chirurgia. Ciò significa generalmente alimenti solidi è liquidi.
Pudete lavà i denti è risciacquà a bocca a mattina. Sì vi dicenu di piglià qualsiasi medicina a matina di a chirurgia, pudete piglià cun un sorso d'acqua.
Sì ùn vi sentite micca bè in i ghjorni nanzu o u ghjornu di a chirurgia, chjamate l'uffiziu di u vostru chirurgu. I sintomi chì u vostru chirurgu hà bisognu di cunnosce includenu:
- Ogni nova eruzione cutanea o infezioni cutanee (cumpresu focu d'herpes)
- Dolore di pettu o mancanza di respiru
- Tussa
- Frebba
- Sintomi di fretu o influenza
Articuli di vestitu:
- Scarpi di camminata piatti cù gomma o crepe in fondu
- Pantaloncini corti o pantaloni
- T-shirt
- Accappatu di bagnu leggeru
- Vestiti da purtà quand'è tù vai in casa (sudore o qualcosa faciule da mette è da caccià)
Articuli di cura persunale:
- Occhiali (invece di lenti à cuntattu)
- Spazzolinu, dentifriciu è deodorante
- Razor (solu elettricu)
Altri elementi:
- Crutches, canna, o marchjatore.
- Libri o riviste.
- Numeri di telefunu impurtanti di amichi è parenti.
- Pocu quantità di soldi. Lasciate ghjuvelli è altri valori in casa.
Grear BJ. Tecniche chirurgiche. In: Azar FM, Beaty JH, Canale ST, eds. Ortopedia Operativa di Campbell. XIII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 80.
Neumayer L, Ghalyaie N. Principi di chirurgia preoperatoria è operativa. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 10.