Vaginoplastia: Chirurgia di Cunferma di Genere
![7 CHIRURGIE ESTETICHE finite VERAMENTE MALE](https://i.ytimg.com/vi/Fl4TPrpmkg4/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Panoramica
- Tecniche
- Procedura d'inversione di u pene
- Procedura di colon
- Chì succede durante a prucedura?
- Rischi è cumplicazioni
- Preparazione per a chirurgia
- Quantu costa?
- Ripresa
- Recuperazione fà è ùn fà
Panoramica
Per e persone transessuali è non binarie interessate à a chirurgia di cunfirmazione di u genere, una vaginoplastia hè u prucessu durante u quale i chirurghi custruiscenu una cavità vaginale trà u rettu è l'uretra. L'ubbiettivu di a vaginoplastia hè di creà una vagina da u tessutu di u pene - una cù a prufundità è l'aspettu di una vagina biologicamente sviluppata.
Tecniche
Procedura d'inversione di u pene
A tecnica più cumuna di vaginoplastia hè una procedura d'inversione di u pene. In sta tecnica, a pelle di u pene hè aduprata per custruisce u rivestimentu vaginale. I labbra maiò sò creati cù a pelle scrotale, è u clitoride hè custruitu da a pelle sensibile à a punta di u pene. A prostata hè lasciata in postu, induve pò serve cum'è una zona erogena simile à u puntu G.
In certi casi, ùn ci hè abbastanza pelle per uttene a prufundità vaginale necessaria, dunque i chirurghi piglieranu un innestu di pelle da l'anca superiore, di u ventre inferiore o da a coscia interna. A cicatrisione da u situ di donazione hè tipicamente piatta o minima.
L'usu di l'innesti di pelle per custruisce a vulva hè un tema di cuntruversia trà i chirurghi plastichi. Certi credenu chì a pelle in più permette un aspettu cusmeticu megliu. Altri credenu chì a funziunalità ùn deve esse sacrificata. A pelle da i siti di donazione ùn hè mai sensibile cum'è a pelle da i genitali.
A vaginoplastia d'inversione di u pene hè cunsiderata a tecnica d'oru di ricostruzione genitale standard in i chirurghi plastichi, è hè raccomandata da u Centru di Eccellenza per a Salute Transgender.
Procedura di colon
Ci hè una altra tecnica chì utilizza u rivestimentu di u colon invece di a pelle di u pene. A ricerca nantu à i risultati di sta chirurgia hè limitata.
Un aspettu pusitivu di sta prucedura hè chì u tissutu hè autolubricante, mentre chì e vagine fatte da u tessutu di u pene sò dipendenti da a lubrificazione artificiale. A causa di i risichi associati, tuttavia, u tessutu di u colon hè tipicamente adupratu solu in casu di inversione falluta di u pene.
Parechje persone chì anu una vaginoplastia finiscenu per avè una seconda chirurgia per migliurà l'aspettu esteticu di i labbra. Una seconda chirurgia, chjamata labiaplastia, dà l'opportunità à i chirurghi di travaglià cù tissutu guaritu, induve ponu curregge u pusizionamentu di l'uretra è di e labbra vaginali. Sicondu u Centru di Eccellenza per a Salute Transgénero, una labiaplastia secundaria, chì hè assai menu invasiva, assicura i migliori risultati cusmetichi.
Chì succede durante a prucedura?
A matina di a vostra chirurgia scuntrarete cù u vostru chirurgu è un anestesista. Vi daranu un riassuntu di cume a ghjurnata si svolgerà. Probabilmente vi daranu un medicamentu anti-ansietà o un altru sedativu per aiutà à rilassate. Allora vi purteranu in sala di operazione.
Durante a vostra vaginoplastia d'inversione di u pene, sarete sott'à anestesia generale, chjinatu nantu à e spalle cù e gambe alzate in staffi.
A prucedura hè cumplessa, chì implica tessuti delicati, vasculature è fibre nervose. Eccu alcuni di i grandi tratti:
- I testiculi sò rimossi è scartati.
- A nova cavità vaginale hè scavata in u spaziu trà l'uretra è u rettu.
- Una protesi di pene (dildo chirurgicu) hè inserita in a cavità per mantene a forma.
- A pelle hè eliminata da u pene. Sta pelle forma una borsa chì hè suturata è invertita.
- Un pezzu triangulare di pene di glande (a punta bulbosa) hè cacciatu per diventà u clitoride.
- L'uretra hè rimossa, accurtata, è preparata per u riposizionamentu prima chì e parti restanti di u pene sianu amputate è scartate.
Tuttu hè suturatu inseme è venditi applicati. Tutta a prucedura dura da duie à cinque ore. I fasci è un cateteru restanu tipicamente in piazza per quattru ghjorni, dopu à chì tempu si duveranu fà passi postoperatori.
Rischi è cumplicazioni
Ci hè sempre risichi associati à a chirurgia, ma e cumplicazioni di vaginoplastia sò rare. E infezioni ponu generalmente esse pulite cù antibiotici. Alcuni rischi post-chirurgici immediati includenu:
- sanguinante
- infezzione
- necrosi di a pelle o di u clitoride
- rumpitura di e suture
- ritenzione urinaria
- prolapseu vaginale
- fistule
Preparazione per a chirurgia
Alcune di a pelle intornu à u scrotum sò pilose, cume sò e zone da induve sò presi l'innesti di pelle. Parlate cù u vostru chirurgu nantu à induve a vostra nova pelle vaginale serà raccolta. Pudete sceglie di compie un cursu cumpletu di elettrolisi per eliminà u putenziale di a crescita di i capelli vaginali. Questu pò piglià parechje settimane o mesi.
Seguitate l'istruzzioni di u vostru chirurgu a notte nanzu è a matina di a to chirurgia. Generalmente, ùn si deve manghjà nè beie nunda dopu mezzanotte a notte prima di passà sottu anestesia.
Altri cunsiglii di presurgia:
- Parlate cù altre persone chì anu avutu una chirurgia di fondu nantu à e so sperienze.
- Parlate cù un terapeuta o un cunsiglieru in i mesi precedenti à a vostra chirurgia per preparassi mentalmente.
- Fate piani per u vostru avvene riproduttivu. Parlate cù u vostru duttore nantu à e vostre opzioni di preservazione di a fertilità (salvà campioni di sperma).
- Fate un pianu postoperatoriu cù a vostra famiglia è l'amichi; averete bisognu di assai sustegnu.
Quantu costa?
U costu mediu per una vaginoplastia d'inversione di u pene hè di circa $ 20,000 senza assicurazione. Ciò include pochi ghjorni in ospedale, più anestesia. Tuttavia, questu hè solu per una chirurgia. Se vulete una labiaplastia secondaria, i costi aumentanu.
Parechje persone chì piglianu vaginoplastie sò ancu sottumessi à chirurgia di aumentu di senu è di feminizazione facciale, chì sò assai costosi. Duvete ancu tene à mente u costu di l'elettrolisi, chì pò aghjunghje à millaie di dollari.
I costi varieranu secondu a vostra copertura assicurativa, induve vive, è induve ottene a vostra chirurgia.
Ripresa
U successu à longu andà di a vostra vaginoplastia dipenderà largamente da quantu seguitate e struzzioni postoperatorie. U vostru chirurgu vi darà un dilatatore vaginale per cumincià à aduprà appena e vostre fasce sò state rimosse. Stu dispusitivu di dilatazione deve esse adupratu ogni ghjornu per almenu un annu per mantene a prufundità è a circundanza vaginale desiderate.
U vostru chirurgu vi darà un calendariu di dilatazione. Tipicamente, si tratta di inserisce u dilatatore per 10 minuti, trè volte à ghjornu per i primi trè mesi è una volta per ghjornu per i prossimi trè mesi. Dopu, a ferete duie à trè volte à settimana per almenu un annu. U diametru di u dilatatore aumenterà ancu cù u passatu di i mesi.
Recuperazione fà è ùn fà
- Ùn pigliate micca un bagnu o sottumettevi in acqua per ottu settimane.
- Ùn fate micca attività intensiva per sei settimane.
- Ùn fate micca natà o andà in bicicletta per trè mesi.
- Duscia hè bella dopu a vostra prima visita postoperatoria.
- Pusate nantu à un anellu di ciambella per cunfortu.
- Ùn avete micca un rapportu sessuale per trè mesi.
- Applica u ghjacciu per 20 minuti ogni ora di a prima settimana.
- Ùn vi preoccupate micca di gonfi.
- Aspettate una scarica vaginale è un sanguinamentu per i primi quattru à ottu settimane.
- Evitate i prudutti di tabacchi per almenu un mese.
- Attentu à a medicazione per u dolore; piglialu solu finu à quandu hè necessariu.