Sicurezza di e biciclette
Parechje cità è stati anu piste ciclabili è leggi chì pruteggenu i ciclisti. Ma i piloti sò sempre à risicu di esse culpiti da e vitture. Dunque, avete bisognu à cavalcà cun attenzione, rispettà e leggi, è guardà per altri veiculi. Siate sempre pronti à piantà o à piglià azzione evasiva.
Mentre andate in bicicletta:
- Attenti à l'apertura di porte di vittura, buche, zitelli, è animali chì ponu corre davanti à voi.
- Ùn portate micca cuffie o parlate nant'à u vostru telefuninu.
- Esse prevedibile è ride in difesa. Viaghjà induve i cunduttori ponu vedeci. E biciclette sò spessu colpite perchè i cunduttori ùn sapianu micca chì e biciclette eranu quì.
- Indossa un vistitu di culori vivaci in modu chì i cunduttori ti possinu vede facilmente.
Rispettate e regule di a strada.
- Viaghjà nantu à u listessu latu di a strada cum'è e vitture.
- À l'intersezzione, fermate à i segni di stop è ubbidite à i semafori cum'è facenu e vitture.
- Verificate u trafficu prima di girà.
- Aduprate signali curretti di manu o bracciu.
- Firmate prima prima di sorte in una strada.
- Cunnosce a legge in a vostra cità nantu à u cavallu nantu à u trottoir. In a maiò parte di e cità, i ciclisti di più di 10 anni devenu andà in carrughju. Se duvete esse nantu à u trottoir, andate in bicicletta.
U cervellu hè fragile è faciule facilmente. Ancu una semplice caduta pò causà danni cerebrali chì vi ponu lasciare cù prublemi per tutta a vita.
Quandu andate in bicicletta, tutti, cumpresi l'adulti, duveranu purtà caschi. Purtate u vostru cascu currettamente:
- E cinghje devenu esse strette sottu à u mentone per chì u cascu ùn si torci intornu à a testa. Un cascu chì vola ùn pruteggerà micca voi o u vostru zitellu.
- U cascu duveria copre a fronte è puntà drittu avanti.
- Ùn portate micca cappelli sottu à u vostru cascu.
U vostru magazinu d'articuli sportivi lucali, impianti sportivi, o negozio di biciclette ponu aiutà à assicurà chì u vostru cascu si adatti currettamente. Pudete ancu cuntattà a Lega Americana di Biciclisti.
Circundà caschi di bicicletta pò dannà li. S'ellu accade, ùn ti pruteggeranu micca ancu. Siate cuscenti chì i caschi più vechji, trasmessi da l'altri, ùn ponu ancu offre prutezzione.
Se cavalcate di notte, pruvate à stà nantu à e strade chì sò familiari è luminose.
L'equipaggiamenti seguenti, richiesti in certi stati, vi faranu più sicuri:
- Una lampada frontale chì splende una luce bianca è pò esse vista da una distanza di 300 piedi (91 m)
- Un riflettore rossu chì si pò vede da u fondu à una distanza di 500 piedi (152 m)
- Riflettori nantu à ogni pedale, o nantu à e scarpe o caviglie di u ciclistu, chì si ponu vede da 200 piedi (61 m)
- Abbigliamento riflettente, nastro, o patch
Avè i zitelli in pusatoghji per a bicicletta rende a bicicletta più difficiule da gestisce è più difficiule da piantà. Accidenti chì si producenu à ogni velocità ponu ferisce un zitellu.
Seguità alcune regule simplici pò aiutà à mantene voi è u vostru zitellu in salva.
- Viaghjà nantu à piste ciclabili, trotuari, è strade tranquille senza assai trafficu.
- Ùn purtate micca zitelli in più di 12 mesi in bicicletta.
- I zitelli più maiò ùn devenu micca purtà i zitelli in bicicletta.
Per esse capace di cavalcà in un sedile di bicicletta muntatu à a parte posteriore o in un rimorchju per zitelli, un zitellu deve esse capace di pusà senza supportu mentre porta un cascu leggeru.
I sedi muntati à u postu posteriore devenu esse fermi attaccati, avè parolle di guardia, è avè un schernu altu. Un imbragamentu di spalle è una cintura per u ventu sò ancu necessarii.
I zitelli chjuchi devenu aduprà biciclette cù freni coaster. Quessi sò u tippu chì frenu quandu si pidala in daretu. Cù freni à manu, e mani di un zitellu devenu esse abbastanza grandi è abbastanza forti da sprime e leve.
Assicuratevi chì e biciclette anu a misura curretta, piuttostu chè una dimensione "u vostru zitellu pò cresce". U vostru zitellu deve esse capace di straddle una bicicletta cù i dui pedi in terra. I zitelli ùn ponu micca trattà e biciclette di grande taglia è sò in periculu di caduta è altri accidenti.
Ancu quandu viaghjanu nantu à i trotuari, i zitelli anu bisognu à amparà à guardà e vitture chì partenu da i carrughji è i vicoli. Inoltre, insegnate à i zitelli à guardà e foglie bagnate, ghiaia è curve.
Assicuratevi chì u vostru zitellu sia attentu à tene gambe, fasce, o lacci di pantaloni sciolti da esse chjappi in i raggi di a rota o di a catena di a bicicletta. Insegnate à u vostru zitellu à ùn cavalcà mai scalzu, o purtendu sandali o flip-flops.
- Casco di bicicletta - usu adeguatu
Situ di l'Accademia Americana di Pediatria. Sicurezza di e biciclette: miti è fatti. www.healthychildren.org/English/safety-prevention/at-play/pages/Bicycle-Safety-Myths-And-Facts.aspx. Actualizatu u 21 di nuvembre di u 2015. Accessu à u 23 di lugliu di u 2019.
U situ di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie. Uttenite un capu nantu à a sicurezza di u cascu di bicicletta. www.cdc.gov/headsup/pdfs/helmets/HeadsUp_HelmetFactSheet_Bike_508.pdf. Aghjurnatu u 13 di ferraghju di u 2019. Accessu à u 23 di lugliu di u 2019.
Situ di l'Amministrazione Naziunale di l'Autostrada è di a Circulazione. Sicurezza di e biciclette. www.nhtsa.gov/road-safety/bicycle-safety. Accessu à u 23 di lugliu di u 2019.