Prevenzione di infezioni quandu visitate qualcunu in l'uspidale
L'infezioni sò malatie causate da germi cum'è batteri, funghi è virus. I pazienti in l'uspidale sò dighjà malati. Esponeli à sti germi pò rende più difficiule per elli di ricuperà è andà in casa.
Se visitate un amicu o un amatu, duvete piglià misure per prevene a diffusione di germi.
U megliu modu per fermà a diffusione di i germi hè di lavà e mani spessu, di stà in casa sì site malatu, è di tene i vostri vaccini à ghjornu.
Pulite e mani:
- Quandu entri è lasciate a stanza di un paziente
- Dopu adupratu u bagnu
- Dopu avè toccu un paziente
- Prima è dopu aduprà guanti
Ramintate à a famiglia, à l'amichi è à i fornitori di assistenza sanitaria di lavassi e mani prima d'entra in a stanza di un paziente.
Per lavà e mani:
- Bagnate e mani è i polsi, poi applicate u sapone.
- Strofinate e mani inseme per almenu 20 secondi per chì u sapone diventi spumante.
- Eliminate l'anelli o scrub sottu.
- Sì e unghie sò brute, aduprate una spazzola machja.
- Risciacquate e mani pulite cù acqua corrente.
- Asciucate e mani cù un pannu di carta pulitu.
- Ùn toccate micca u lavamanu è i rubinetti dopu avè lavatu e mani. Aduprate u pannu di carta per spegne u rubinettu è apre a porta.
Pudete ancu aduprà detergenti per mani à base di alcolu (disinfettanti) se e vostre mani ùn sò micca visibilmente sporche.
- I dispenser ponu esse truvati in a stanza di un paziente è in tuttu un ospedale o altre strutture sanitarie.
- Applica una quantità di dime di sanitizer in u palmu di una mano.
- Strofinate e mani inseme, assicurendu chì tutte e superfici da i dui lati di e mani è trà e dite sò cuparti.
- Strofina finu à chì e to mani sianu secche.
U persunale è i visitori devenu stà in casa s'elli si sentenu malati o anu a frebba. Questu aiuta à prutege tutti in l'uspidale.
Se pensate chì site statu espostu à a varicella, a gripe, o qualsiasi altra infezzione, stà in casa.
Arricurdatevi, ciò chì pò sembrà appena un pocu fretu per voi pò esse un grande prublema per quellu chì hè malatu è in ospedale. Se ùn site micca sicuru se hè sicuru di visità, chjamate u vostru fornitore è dumandate di i vostri sintomi prima di visità l'uspidale.
Chiunque visiti un paziente di l'ospedale chì hà un segnu d'isolamentu fora di a so porta deve piantassi in a stazione di l'infermiere prima d'entrà in a stanza di u paziente.
E precauzioni di isolamentu creanu barriere chì aiutanu à prevene a diffusione di i germi in l'uspidale. Sò necessari per prutege voi è u paziente chì visitate. E precauzioni sò ancu necessarie per prutege l'altri pazienti in l'uspidale.
Quandu un paziente hè isolatu, i visitatori ponu:
- Bisognu à purtà guanti, una cammisa, una maschera, o qualchì altra fodera
- Bisognu à evità di tuccà u paziente
- Ùn esse permessu in tuttu in a stanza di un paziente
I pazienti in ospedale chì sò assai vechji, assai ghjovani o assai malati sò à u più grande risicu di dannu da infezioni cum'è u raffreddore è l'influenza. Per prevene di piglià l'influenza è di trasmette la à l'altri, fate un vaccinu contra l'influenza ogni annu. (Dumandate à u vostru duttore chì altri vaccini avete bisognu.)
Quandu visitate un paziente in ospedale, tenite e mani luntane da a vostra faccia. Tussi o starnutisce in un tissutu o in a piega di u to codu, micca in l'aria.
Calfee DP. Prevenzione è cuntrollu di e infezioni associate à l'assistenza sanitaria. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 266.
U situ di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie. Cuntrollu di l'infezzione. www.cdc.gov/infectioncontrol/index.html. Actualizatu u 25 di marzu di u 2019. Accessu à u 22 d'ottobre di u 2019.
- Infrastrutture sanitarie
- Cuntrollu di l'infezzione