Algeria - Cunnosce a malattia di l'omu turchinu

Cuntenutu
L'Algeria hè una malatia rara chì face chì l'individuu abbia a pelle bluastra o grisiccia per via di l'accumulazione di sali d'argentu in u corpu. In più di a pelle, a cunghjuntiva di l'ochji è l'organi interni diventanu ancu turchini.
Sintomi di l'Algeria
U sintomu principale di l'Algeria hè u culore turchinu di a pelle è di e mucose in permanenza. Stu cambiamentu di culore di a pelle pò purtà à a depressione è u ritruvamentu suciale è ùn ci sò altri sintomi cunnessi.
Per u diagnosticu di l'Algeria unu deve osservà l'individuu è verificà a presenza di sali d'argentu in u corpu attraversu a biopsia di a pelle è altri organi cum'è u fegatu, per esempiu.

Cause di l'Algeria
L'Algeria hè causata da l'eccessu di sali d'argentu in u corpu, chì pò accade per esposizione à l'argentu per longu periodi, inalazione o cuntattu direttu, prolungatu è eccessivu cù polvere d'argentu o cumposti d'argentu inappropriati.
L'usu prolungatu di a medicina Argirol, una goccia d'argentu basata nantu à l'argentu pò purtà in Algeria è ancu u cunsumu d'argentu colloidale, un supplementu alimentariu anzianu usatu per rinfurzà u sistema immunitariu, tuttavia a quantità d'argentu in u corpu chì ùn hè micca stata chiarita ùn hè ancu statu chjarificatu. genera a malatia.
Trattamentu per l'Algeria
U trattamentu per l'Algeria si compone di a fine di l'esposizione di l'individuu à l'argentu, a terapia laser è l'usu di crema basata in idrochinone. L'individuu cù l'Algeria deve riceve un trattamentu per a malattia è evità l'esposizione à sali d'argentu per evità complicazioni cum'è l'epilepsia, per esempiu.