Prublemi di dorme durante a gravidanza
Pudete dorme bè durante u primu trimestre. Pudete ancu bisognu di più sonnu di l'usu. U vostru corpu travaglia duru per fà un criaturu. Cusì vi stancate facilmente. Ma più tardi in a vostra gravidanza, pudete avè difficultà à dorme bè.
U to criaturu cresce più grossu, ciò chì pò rende difficiule à truvà una bona pusizione di sonnu. Se site sempre statu un sonnulu di ritornu o di stomacu, pudete avè difficultà à abituassi à dorme di fiancu à voi (cume i cunsiglieri di a salute li cunsiglianu). Inoltre, spostà intornu à u lettu diventa più difficiule quandu diventate più grande.
Altre cose chì ponu impedisce di dorme includenu:
- Più viaghji à u bagnu. I vostri reni travaglianu di più per filtrà u sangue in più chì u vostru corpu face. Questu resulte in più urina. Inoltre, cum'è u vostru criaturu cresce, ci hè più pressione nantu à a vostra vejiga. Questu significa assai più viaghji à u bagnu.
- Aumentata di a frequenza cardiaca. A vostra frequenza cardiaca aumenta durante a gravidanza per pompà più sangue. Questu pò rende più difficiule di dorme.
- Mancanza di fiatu. À principiu, l'ormoni di a gravidanza ponu fà respirà più prufondu. Questu puderebbe fà sentite cum'è chì site travagliatu più per uttene l'aria. Inoltre, cume u zitellu piglia più spaziu, pò mette più pressione annantu à u vostru diafragma (u musculu ghjustu sottu à i vostri pulmoni).
- Dolori è dolore.I dolori in e gambe o in u spinu sò causati in parte da u pesu in più chì portate.
- Bruciore di stomacu. Durante a gravidanza, tuttu u sistema digestivu rallenta. U manghjà ferma in u stomacu è e viscere più longu. Quista pò causà ardori di stomacu, chì hè spessu peghju di notte. A stinzia pò ancu accade.
- Stress è sogni. Parechje donne incinte si preoccupanu di u zitellu o di diventà genitori, ciò chì pò rende difficile u sonnu. I sogni vivi è l'incubi sò cumuni durante a gravidanza. Sunnià è inchietassi più di l'abitudine hè normale, ma pruvate à ùn lascielu tene vi alzatu di notte.
- Aumentata attività di u zitellu di notte.
Pruvate à dorme di fiancu à voi. Stà à fiancu à i vostri ghjinochji piegati serà probabilmente a pusizione a più comoda. Rende più faciule per u vostru core a pompa perchè impedisce à u zitellu di mette pressione nantu à a grande vena chì porta u sangue in u core da e gambe.
Parechji fornitori dicenu à e donne incinte di dorme à manca. Dorme à manca manca migliurà ancu u flussu di sangue trà u core, u fetu, l'utru è i reni. Mantene dinò a pressione da u vostru fegatu. Se a vostra anca sinistra diventa troppu scomoda, hè bè di cambià à a vostra parte destra per un pezzu. Hè megliu ùn dorme pianu nantu à e vostre spalle.
Pruvate aduprà cuscini sottu à u vostru ventre o trà e vostre gambe. Inoltre, aduprendu un cuscinu attaccatu o una coperta arrotulata à u picculu di u vostru spinu pò alleviare qualchì pressione. Pudete ancu pruvà un tipu di cassa di uovo di materasso da u latu di u lettu per dà un pocu di sollievu per i malati anca. Aiuta ancu à avè cuscini in più dispunibuli per sustene u vostru corpu.
Questi cunsiglii migliuranu in modu sicuru e vostre pussibilità di dorme bè.
- Tagliate o limitate e bevande cum'è soda, caffè è tè. Queste bevande anu caffeina è vi renderanu più difficiule per dorme.
- Evite di beie assai liquidi o di manghjà un grande pastu in poche ore da andà à dorme. Alcune donne trovanu utile di manghjà una grande colazione è pranzu, dopu avè una cena più chjuca.
- Se a nausea vi mantene, manghjate uni pochi crackers prima di andà in lettu.
- Pruvate à andà in lettu è svegliate à a listessa ora ogni ghjornu.
- Evite l'eserciziu ghjustu prima di andà in lettu.
- Fate qualcosa per rilassate prima di andà in lettu. Pruvate à imbullassi in un bagnu caldu per 15 minuti, o avè una bevanda calda, senza caffeina, cum'è u latte.
- Se un crampu di a gamba vi sveglia, appiccicate forte i pedi contr'à u muru o stà nantu à a gamba. Pudete ancu dumandà à u vostru fornitore una ricetta chì pò aiutà à alleviare i crampi di e ghjambe.
- Pigliate un sonnettu cortu durante u ghjornu per cumpensà u sonnu persu di notte.
Se u stress o l'ansietà di diventà genitori vi impediscenu di dorme bè, pruvate:
- Piglià una classa di partu per aiutà à preparalli per i cambiamenti di vita avanti
- Parlendu cù u vostru fornitore di tecniche per trattà u stress
Ùn pigliate micca aiuti à u sonnu. Ciò include medicinali senza prescrizione è prudutti di erbe. Ùn sò micca cunsigliatu per e donne incinte. Ùn pigliate micca medicinali per alcuna ragione senza parlà cù u vostru fornitore.
Cura prenatale - dorme; Cura di gravidanza - dorme
Antony KM, Racusin DA, Aagaard K, Dildy GA. Fisiologia materna.In: Landon MB, Galan HL, Jauniaux ERM, et al, eds. Obstetrizia di Gabbe: Gravidenze nurmale è prublema. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: chap 3.
Balserak BI, Lee KA. Disturbi di u sonnu è di u sonnu assuciati à a gravidanza. In: Kryger M, Roth T, Dement WC, eds. Principi è Pratica di Medicina di u Sonnu. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 156.
- Gravidanza
- Disturbi di u sonnu