Jags alimentari
Un jag alimentariu hè quandu un zitellu manghjarà solu un alimentu, o un gruppu assai picculu di alimenti, pastu dopu pastu. Alcuni altri cumportamenti alimentari cumuni di a zitiddina chì ponu cuncernà i genitori includenu a paura di novi alimenti è u rifiutu di manghjà ciò chì hè servutu.
L'abitudini alimentari di i zitelli ponu esse un modu per elli di sentasi indipendenti. Questu hè parte di u sviluppu normale in i zitelli.
Cum'è genitore o caregiver, hè u vostru rolu di furnisce scelte di manghjà è di beie sane. Pudete ancu aiutà u vostru zitellu à sviluppà boni abitudini alimentarii stabilendu i tempi regulari di manghjà è di merendella è rende pusitivi i pasti. Fate chì u vostru figliolu decide quantu manghjà à ogni manghjà. Ùn incuraghjite micca u "club di piatti puliti". Piuttostu, incuraghjite i zitelli à manghjà quandu anu fame è piantanu quandu sò pieni.
I zitelli anu da esse permessi di sceglie cibi basati annantu à i so gusti è disgrazii è i so bisogni calorichi. Furzà u zitellu à manghjà o ricumpensà u zitellu cù alimenti ùn prumove micca abitudini alimentari migliori. In fatti, queste azzioni ponu causà prublemi comportamentali à longu andà.
Se u tippu di alimentu chì u vostru figliolu dumanda hè nutritivu è faciule da preparà, cuntinuvate à offre lu cù una varietà di altri alimenti à ogni pastu. In a maiò parte di i casi, i zitelli cumincianu à manghjà altri alimenti prima di pocu. Una volta chì un zitellu hè focalizatu nantu à un alimentu particulare, pò esse assai difficiule da sustituisce una alternativa. Ùn v'inchietate se u vostru zitellu si ne va senza manghjà assai à un pastu. U vostru figliolu u rimpiazzerà à un altru pastu o merendella. Semplicemente continuate à furnisce alimenti nutritivi à i pasti è à l'ora di spuntinu.
E cose chì pudete fà per aiutà u vostru zitellu à pruvà novi alimenti includenu:
- Avè altri membri di a famiglia aiutanu à dà un bon esempiu manghjendu una varietà di alimenti sani.
- Preparate pasti cù culori è texturi diversi chì piacenu à l'ochju.
- Cuminciate à introduce novi gusti, in particulare ligumi verdi, à partesi da 6 mesi, in forma di alimentu per criaturi.
- Continuate à offre cibi rifiutati. Pò piglià parechje esposizioni prima chì u novu cibu sia accettatu.
- Ùn pruvate mai à furzà un zitellu à manghjà. U tempu di manghjà ùn deve esse un mumentu di lotta. I zitelli manghjanu quandu sò famiti.
- Evite spuntini à altu zuccheru è calori vacanti trà i pasti per permette à i zitelli di custruisce un appetitu per alimenti sani.
- Assicuratevi chì i zitelli sianu posti comodamente à l'ora di manghjà è chì ùn sianu micca distratti.
- Involucre u vostru zitellu in cucina è preparazione di alimenti à un livellu adattatu à l'età pò esse utile.
PAURA DI NUTRI ALIMENTI
A paura di i novi alimenti hè cumuna in i zitelli, è i novi alimenti ùn devenu micca esse furzati annantu à un zitellu. Un zitellu pò avè bisognu à esse offertu un novu alimentu da 8 à 10 volte prima di accettallu. Cuntinuà à offre novi cibi aiuterà à aumentà a probabilità chì u vostru zitellu finalmente gusti è forse ancu cum'è un novu alimentu.
A regula di u gustu - "Duvete almenu tastà ogni alimentu nantu à u vostru piattu" - pò travaglià nantu à certi zitelli. Tuttavia, questu approcciu pò fà un zitellu più resistente. I zitelli imitanu u cumpurtamentu di l'adulti. Se un altru membru di a famiglia ùn manghjerà micca novi alimenti, ùn pudete micca aspettà chì u vostru zitellu sperimenti.
Pruvate micca à etichettà l'abitudini alimentari di u to figliolu. E preferenze alimentarie cambianu cù u tempu, dunque un zitellu pò diventà cum'è un alimentu precedentemente rifiutatu. Pò parè un gattivu alimentu à u principiu, ma à longu andà, un zitellu chì accetta una grande varietà di alimenti facilita a pianificazione è a preparazione di i pasti.
RIFUZU DI MANGHJÀ COSA SERVE
Rifiutà di manghjà ciò chì hè servitu pò esse un modu putente per i zitelli di cuntrullà l'azzioni di l'altri membri di a famiglia. Alcuni genitori facenu assai sforzi per assicurà chì l'ingestione di alimenti sia adatta. I zitelli sani manghjaranu abbastanza se offrenu una varietà di alimenti nutritivi. U vostru zitellu pò manghjà pocu à un pastu è rimpiazzallu per un altru pastu o spuntinu.
SNACKS
Furnisce i pasti pianificati è i tempi di merendella hè impurtante per i zitelli. I zitelli anu bisognu di molta energia, è e merendelle sò di primura. Tuttavia, i stuzzichini ùn significanu micca dolci. I frutti, ligumi è prudutti di granu integrale devenu esse in cima di a vostra lista di spuntini. Alcune idee di spuntinu includenu frutta surgelata surgelata, latte, bastoncini di verdura, cunei di frutta, cereali secchi misti, pretzels, furmagliu scioltu nantu à una tortilla di granu integrale, o un picculu sandwich.
Permettendu à u vostru zitellu di esse in cuntrollu di l'ingestione di alimenti pò sembrà difficile à l'iniziu. Tuttavia, aiuterà à prumove abitudini alimentari sane per una vita.
Rifiutu di manghjà; Scantu di novi alimenti
Ogata BN, Hayes D. Posizione di l'Accademia di Nutrizione è Dietetica: guida nutrizionale per i zitelli sani da 2 à 11 anni. Dieta J Acad Nutr. 2014; 114 (8): 1257-1276. PMID: 25060139 www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25060139.
Parchi EP, Shaikhkhalil A, Sainath NN, Mitchell JA, Brownell JN, Stallings VA. Alimentazione di zitelli, zitelli è adolescenti sani. In: Kliegman RM, St Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 56.
Thompson M, Noel MB. Nutrizione è medicina di famiglia. In: Rakel RE, Rakel DP, eds. Manuale di Medicina di Famiglia. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 37.