Sovradosazione di propossifene

U propossifene hè una medicina aduprata per alleviare u dolore. Hè unu di una serie di chimichi chjamati oppiacei o oppiacei, chì sò stati uriginariamente derivati da a pianta di papaveri è aduprati per u sollievu di u dolore o per i so effetti calmanti A sovradosa di propossifene si verifica quandu qualcunu intenzionalmente o accidentalmente prende troppu di sta medicina.
A Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti hà pigliatu questu medicamentu fora di u mercatu in Dicembre 2010 per via di u putenziale di causà disturbi cardiaci mortali.
Questu hè solu per l'infurmazione è micca per l'usu in u trattamentu o a gestione di una sovradosa vera. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun overdoses, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
Pruprussifene
I nomi di marca includenu:
- Darvocet
- Darvon
- Darvon-N
- Dolene
Nota: Questa lista pò esse micca all-inclusive.
I sintomi ponu include:
Ochji, orecchie, nasu è gola:
- A perdita di l'audizione
- Puntate i sculari
Cori è vini sanguini:
- Disturbi di u ritimu di u core
- Pressione sanguigna bassa
- Pulsu debbule
Pulmoni:
- Respirazione lenta, travagliata o pocu prufonda
- Mancu rispiru
Musculi:
- Spasticità musculare
- Dannu musculu da esse immobile mentre in coma
Sistema nervosu:
- Coma
- Cunfusione
- Somnolenza
- Crisi
Pelle:
- Cianosi (unghie o labbra turchine)
- Itterizia (giallu)
- Rash
Stomacu è intestini:
- Nausea, vomitu
- Spasmi di u stomacu o di l'intestini (crampi addominali)
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca una persona à lancià a menu chì ùn sia micca dettu di fà lu da Poison Control o da un prufessiunale sanitariu.
L'infurmazioni seguenti sò utili per l'assistenza d'urgenza:
- L'età, u pesu è a cundizione di a persona
- U nome di u pruduttu (ingredienti è punti di forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè stata inghjuttita
- A quantità ingullita
- Se u medicamentu hè statu prescrittu per a persona
Tuttavia, NON ritardate micca di chjamà aiutu se queste informazioni ùn sò micca immediatamente dispunibili.
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Stu numeru di hotline vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
U fornitore di assistenza sanitaria misurerà è monitorizerà i segni vitali di a persona, cumprese a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
I sintomi saranu trattati cum'è adatti.
A persona pò riceve:
- Carbone attivatu
- Supportu di e vie aeree, cumpresu ossigenu, tubu di respirazione per a bocca (intubazione), è ventilatore (macchina di respirazione)
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
- Fluidi attraversu a vena (intravenosa o IV)
- Lassativu
- Medici per trattà i sintomi, cumpresu naloxone, un antidotu per riversà l'effetti di u velenu; parechje dosi ponu esse necessarie
Quantu hè bonu a persona dipende da a gravità di a sobredose è da a rapidità di u trattamentu. Se si pò dà l'antagonistu propiu di i narcotici (droga per cuntrastà l'effetti di i narcotici), a recuperazione da una sobredose acuta si faci in 24 à 48 ore. Tuttavia, se ci hè statu un coma è un shock prolungati (danni à più organi interni), un risultatu più seriu hè pussibule.
Cloridrato di propossifene; Dextropropoxyphene
Aronson JK. Dextropropoxyphene. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 906-908.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opioidi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.