Sovrose di blocker di canali di calciu
I bloccanti di i canali di calciu sò un tipu di medicina adupratu per trattà a pressione alta è i disturbi di u ritmu cardiacu. Sò una di e parechje classi di droghe aduprate per curà u core è e condizioni affine. Queste droghe sò una causa cumuna di avvelenamentu.
A sobredose di u blocker di i canali di calciu si verifica quandu qualchissia piglia più di a quantità normale o raccomandata di sta medicina.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun overdoses, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
L'ingredienti specifici in ogni tipu di imbligatore di canali di calciu varienu. Tuttavia, l'ingrediente principale hè chjamatu antagonistu di i canali di calciu. Aiuta à calà a forza di pumping di u core, chì rilassa i vostri vini sanguini.
I bloccanti di i canali di calciu si trovanu in questi medicinali:
- Amlodipina
- Diltiazem
- Felodipine
- Isradipina
- Nicardipina
- Nifedipine
- Nimodipina
- Verapamil
Altri medicini ponu ancu cuntene imblocatori di canali di calciu.
I sintomi di una sobredosi di bloccu di canali di calciu includenu:
- Difficultà di respirazione
- Cunfusione
- Custipazione
- Sturdità, vertigini
- Somnolenza
- Aumenta u zuccherinu in sangue
- Battiti irregulari di u core
- Nausea
- Battimentu lentu di u core
- Discorsu sfocatu
- Scossa (pressione di sangue estremamente bassa)
- Debbulezza
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca una persona à lancià, a menu chì u cuntrollu di velenu o un fornitore di assistenza sanitaria vi dicenu di fà.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u medicamentu (forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1800-222-1222) da qualsiasi parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o u cuntrollu di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i segni vitali di a persona, tra cui a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Fluidi intravenosi (dati per una vena)
- Medicina per trattà i sintomi
- Carbone attivatu
- Lassativi
- Pacemaker per u core per disturbi gravi di ritmu cardiacu
- Supportu di respirazione, cumpresu u tubu attraversu a bocca in i pulmoni è cunnessu à una macchina di respirazione (ventilatore)
Piglià troppu di un imblocatore di canali di calciu pò esse assai periculosu. A morte pò accade, in particulare cù verapamil. Se a frequenza cardiaca è a pressione sanguigna di a persona ponu esse corrette, a sopravvivenza hè probabile. A sopravvivenza dipende da quantu è di chì tippu di sta medicina a persona hà pigliatu è da chì rapidità riceve u trattamentu.
Aronson JK. Antagonisti beta-adrenoceptori. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 897-927.
Aronson JK. Imblocatori di canali di calciu. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 23-39.
Cole JB. Droghe cardiovascolari. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 147.