Overdose di l'idromorfuninu
Hydromorphone hè una medicina prescritta aduprata per alleviare u dolore severu. A sobredose di Hydromorphone si verifica quandu qualchissia piglia più di a quantità normale o raccomandata di sta medicina. Questu pò esse per accidente o apposta.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun avete una sobredose, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
L'idromorfone hè un tipu di morfina. Hydromorphone hè un narcoticu opioide, chì significa chì hè una droga estremamente putente chì pò causà un sonnu assai prufondu.
E persone chì piglianu hydromorphone per u dolore ùn devenu micca beie alcolu. A cumminazione di l'alcol cù sta droga aumenta a possibilità di effetti collaterali periculosi è sintomi di sovradosaggio.
I medicinali cù questi nomi cuntenenu idromorfone:
- Dilaudid
- Idrostatu
- Exalgo
Altri medicini ponu ancu cuntene idromorfone.
I sintomi di una sobredose di idromorfone includenu:
- Unghie è labbra di culore turchinu
- Prublemi di respirazione, cumprese respirazione lenta è travagliata, respirazione bassa, o senza respirazione
- Pelliccia freta è chjesa
- Bassa temperatura di u corpu
- Coma
- Cunfusione
- Custipazione
- Sturdimentu
- Somnolenza
- Stanchezza
- Flushing di a pelle
- Pruritu
- Stupefacenza
- Perda di cuscenza
- Pressione sanguigna bassa
- Musculazioni
- Nausea è vomitu
- Puntate i sculari
- Spasmi di u stomacu è di l'intestini
- Debbulezza
- Pulsu debbule
Avvisu: Una severa sovradosi di idromorfone pò causà a morte.
Questa pò esse una sobredose seria. Circate subitu assistenza medica.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (ingredienti è punti di forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
- Se u medicamentu hè statu prescrittu per a persona
Ùn ritardate micca di chjamà aiutu sè ùn avete micca sta infurmazione.
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu à l'uspidale cun voi, se hè pussibule.
U fornitore di assistenza sanitaria misurerà è monitorizerà i segni vitali di a persona, cumprese a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- CT scan (tomografia computerizata o imaging avanzatu)
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Fluidi attraversu una vena (da IV)
- Medicina per riversà l'effettu di l'idromorfone è trattà i sintomi
- Carbone attivatu
- Lassativu
- Supportu respiratoriu, cumprendu un tubu per a bocca in i pulmoni è cunnessu à una macchina respiratoria (ventilatore)
E persone chì ricevenu rapidamente una medicina (chjamata antidotu) per riversà l'effettu di l'idromorfone ponu recuperà in 1 à 4 ore. Puderanu bisognu di stà in l'uspidale per più dosi di l'antidotu.
Cumplicazioni cum'è pulmonite, danni musculari da stendu nantu à una superficia dura per un longu periodu di tempu, o danni cerebrali da a mancanza di ossigenu pò causà disabilità permanente. Tuttavia, a menu chì ùn ci sò complicazioni, l'effetti à longu andà è a morte sò rari.
Aronson JK. Agonisti di u receptore oppioidi. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 348-380.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opioidi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.