Autore: Helen Garcia
Data Di Creazione: 14 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Real Talk feat. Shiva
Video: Real Talk feat. Shiva

Cuntenutu

Sì troppu inundatu da a cena, eppuru ùn pudete micca resistene à urdinà u Cake à Doppiu Cioccolatu Doppiu Scuru per dessert. Devore un saccu interu di patatine fritte aromatizzate à barbecue in una sola seduta quandu avete sentu cum'è avè solu uni pochi. In ogni locu chì andate, da i rivenditori "big box" à u vostru propiu scrivania à u travagliu è a cucina in casa, i segnali ambientali vi incuraghjenu à manghjà più di ciò chì avete bisognu - o ancu vulete.

I ricercatori scoprenu quantu putente l'influenza di questi spunti anu nantu à a vostra tendenza à manghjà eccessivamente. È ùn avete micca bisognu di più per guadagnà pesu. "Per a maiò parte di noi, u sbilanciamentu trà a nostra ingesta energetica è a spesa hè solu 50 calori à ghjornu", dice Brian Wansink, Ph.D., direttore di Food and Brand Lab è prufissore di scienze nutrizionali è marketing in l'Università di Illinois. à Urbana-Champaign.

"U novanta per centu di e persone chì guadagnanu 1 o 2 liri à l'annu puderanu mantene u so pesu attuale se manghjanu solu 50 calorie menu ogni ghjornu", aghjusta. S'elli manghjavanu solu 100 menu à ghjornu, perderanu pesu ".


U cue più putente per cunsumà calorie in più hè u fattu simplice chì ci sò. "A ghjente trova quasi impussibile di resistà à a dispunibilità pronta di l'alimentu", dice Barbara Rolls, Ph.D. U Pianu Volumetrics Weight-Control (HarperTorch, 2003).

Ella cita un studiu in quale a ghjente hè stata sirvuta zuppa da una ciotola di trucco chì ùn hè mai diventata viota; s'hè ricaricatu da un reservoir piattu sottu à u tavulinu. Tutti quelli chì anu manghjatu da a tazza cunsumanu più di a so porzione di zuppa. Quandu anu parlatu di u truccu, alcuni anu tornatu à e so porzioni normali. Ma altri continuavanu à manghjà, incapaci di dì di nò à l'alimentu chì era ghjustu davanti ad elli.

Altre indicazioni putenti per manghjà - sì simu famiti o micca - includenu qualsiasi sonu, odore, attività o ora di a ghjurnata chì assuciamu à manghjà, cum'è sente u cornu di u camion di pranzu à u travagliu, è ancu annunzii alimentari è cibi bassi prezzi. È una volta chì simu invitati à participà, hè difficiule di piantà. "Facemu un bon travagliu per esse cuscienti di ciò chì manghjemu, ma passemu assai menu tempu à pensà à u vulume", dice Wansink. "Eppuru, hè pussibule mette à prova di grassu u vostru ambiente. A chjave hè di realizà chì site influenzatu da u vostru circondu è sceglite di conseguenza."


Eccu sei di e trappule più cumuni chì puderete incontrà, cun modi per evitalli.

Pitfall 1: Qualchissia di dimensioni ecunomiche

Grandi dimensioni di cuntainer ponu invià à preparà o manghja più cibo di ciò chì vulete. Quandu Wansink hà datu à e donne una scatula di 2 libbra di spaghetti è li disse di sguassà abbastanza per fà a cena per dui, anu pigliatu una media di 302 filamenti. Dà una scatula di 1 libbra, anu cacciatu solu 234 fili, in media.

Manghjate direttamente da un grande pacchettu o cuntainer, è prubabilmente cunsumerete circa 25 per centu di più cà da un pacchettu più chjucu. A menu chì ùn sia micca un spuntinu cum'è caramelle, patatine fritte o popcorn: Allora puderete manghjà 50 per centu di più! In un studiu, Wansink hà datu à a ghjente un saccu di 1 o 2 libbre di M&M è sia una vasca di popcorn di dimensioni medie o jumbo. In media, anu manghjatu 112 M&M da i sacchetti di 1 libbra è 156 da i sacchetti di 2 libbra - è anu manghjatu a mità di i so popcorn, sia e so tina eranu medium o jumbo. "Quandu un cuntainer hè grande, a ghjente hà prublemi à monitorà quantu manghjanu", dice Wansink.


Soluzione Cumprate pacchetti più chjuchi. Se preferite cumprà a grandezza ecunomica più grande di un pruduttu, rinfriscà l'alimentu in cuntenituri di porzioni basatu nantu à a dimensione di l'etiqueta, soprattuttu s'ellu hè un snack food. Cusì sapete quantu manghjate.

Pitfall 2: Comodità è dispunibilità

Mantene i spuntini in vista è à a manu, è li ghjunghjerete per tuttu u ghjornu. Quandu Wansink hà piazzatu caramelle à a cicculata in vista chjaru nantu à i scrivania di i travagliadori, anu manghjatu una media di nove pezzi ognunu à ghjornu è tendenu à perde a traccia di quantu avianu manghjatu. Quandu u caramelu era in u so scagnu di scrivania, ùn manghjavanu chè sei pezzi; quandu era fora di vista à sei piedi da u desk, mediavanu solu quattru.

Rolls dici di un tipu di esperimentu simili in una cafeteria di l'uspidale: Quandu una tapa hè stata guardata nantu à una freccia di ghiaccio, solu u 3 per centu di i participanti obesi è u 5 per centu di quelli di pesu normale anu sceltu u gelato. Quandu a tapa hè stata sguassata per permette à e persone di vede u ghjacciu è di ghjunghje più facilmente, u 17 per centu di e persone obese in u studiu è u 16 per centu di i magri anu sceltu. "Sia o micca chì avemu bisognu di manghjà, quandu hè messu davanti à noi, u manghjemu", dice Rolls. "È parechji di noi manghjemu tuttu".

Soluzione Oculte i dolci tentatori. Ùn mette micca snacks malsani induve pudete vede. Se duvete avè qualcosa à portata di u bracciu, fate li stuzzichi di seda o di carotta, o riempite un fruttu è tenitelu vicinu.

Trappola 3: Illusioni ottiche

A ghjente percepisce i vetri alti è slanciati cum'è tenendu più liquidu cà i corti, larghi, ancu quandu i dui tenenu a listessa quantità. Wansink hà fattu chì e persone versinu u suchju di frutti in i dui tippi di bichjeru è anu trovu chì bevanu quasi 20 per centu di più da i bichjeri stubbier, ancu s'elli si percepianu cum'è bevendu menu. "I nostri ochji tendenu à troppu focu in altezza, pruvucendu à ùn vede quantu vulume un biccheri cortu cuntene", spiega.

Soluzione Pensate altu è magre. Quandu godite di bevande caluriche cum'è succhi di frutta, frullati o bevande alcoliche, aduprate bichjeri alti è stretti. Pensarete chì avete bevutu più di ciò chì avete fattu veramente.

Pitfall 4: Porzioni fora di cuntrollu

A maiò parte di a ghjente manghja più quandu sò serviti più. In unu di i studii di Rolls, i ristoranti di u ristorante anu datu porzioni di dimensioni diverse di ziti cotti. Quandu hè servutu un 52 per centu addiziunale, anu manghjatu 45 per centu di più. È quandu Wansink hà datu à e persone un popcorn di 10 ghjorni à gustu ranciu, manghjavanu sempre 44 per centu di più da grandi secchi cà quelli di medie dimensioni. "E porzioni di porzione ponu ancu superà u gustu", dice.

Soluzione compie scelte intelligenti. Nuddu hà mai ingrassatu da manghjà porzioni extra-grandi di insalati verdi. "Sempre chì sceglite l'alimenti adatti in primu locu, ùn avete micca bisognu di manghjà menu", dice Rolls. Grandi aiuti di cibi chì cuntenenu assai acqua, cum'è verdure, frutti è zuppe à base di brodo, ponu furnisce porzioni soddisfacenti cù poche calorie.

Pitfall 5: Prezzi di l'alimentariu à bon pattu

A maiò parte di i ristoranti di fast-food offrenu cusì grandi offerte nantu à porzioni supersiziunate chì vi sentite scemi urdinendu porzioni più chjuche chì costanu di più per caluria. "Quandu dui pezzi di qualcosa costanu menu di unu, hè chjaru chì u sistema di tariffu hè sbagliatu", dice Simone French, Ph.D., esperta in obesità è disordini alimentari à l'Università di Minnesota in Minneapolis. Unu di i so studii hà trovu chì abbassà u prezzu di i spuntini di a vending machine da pocu quantu un nichel hà stimolatu più vendite chè l'etichettatura di i spuntini à bassu grassu. "Avete bisognu à esse vigilante", dice French. "In ogni locu chì andate, truverete venditori di cibo chì minanu u vostru desideriu di fà scelte boni".

Soluzione Verificate a vostra linea di fondu. Chiediti se uttene u valore di i vostri soldi in forma di porzioni enormi hè più impurtante ch'è d'arrivà i vostri obiettivi di pesu è di stà in bona salute.

Pitfall 6: Troppu scelte

Manghjà una varietà di alimenti hè bonu perchè aumenta a probabilità chì uttene tutti i nutrienti chì avete bisognu. Ma a varietà incita ancu à manghjà in eccessi (avemu tendenu à stancu di i gusti familiari è smettenu di manghjà prima). In un esperimentu, Rolls hà servitu panini cù quattru ripieni diversi; a ghjente hà manghjatu un terzu in più chè quandu l'hà datu panini cù u so ripienu unicu preferitu. In un altru, e persone chì sò state presentate cù trè forme di pasta anu manghjatu 15 per centu di più cà quandu anu datu solu a so forma preferita. E Wansink hà trovu chì quandu offre à e persone M & Ms in 10 culori, anu manghjatu 25-30 per centu di più chè quandu ci era sette culori.

Parechje persone, Rolls dice, suddisfà u so desideriu naturali di sapori è texturizati diffirenti scegliendu una miriade di prudutti - ma quelli chì sò tutti densi in energia (vale à dì, alta caloria), cum'è patatine fritte, crackers, pretzels, ice cream è dolci. Questa hè una ricetta virtuale per l'aumento di pesu.

Soluzione Indulge u vostru bisognu di varietà cù alimenti sani. Fate a varietà u vostru alleatu. "Circundate vi cù una scelta larga di alimenti chì sò pochi in calorie ma ricchi di sapori, cum'è frutti è ligumi, fasgioli, alcune zuppe, farina d'avena è yogurt à bassu grassu", cunsiglia Rolls. Per esempiu, riempia u vostru piattu cù insalate verdi è assai ligumi prima, poi pigliate picculi porzioni di alimenti densi d'energia cum'è carni è casserole furmagliu. A monotunia pò ancu esse un alleatu: Se vi offre un assortiment di cookies, selezziunate solu un tipu è probabilmente finisci per piglià menu calori.

Rivista per

Publicità

Avemu Cunsigliatu

Sindrome di Reye

Sindrome di Reye

U indromu di Reye hè una malatia rara è grave, pe u fatale, chì provoca infiammazione di u cervellu è rapida accumulazione di gra u in u fegatu. Generalmente, a malatia i manife ta...
Chì hè Tetraplegia è cumu identificà

Chì hè Tetraplegia è cumu identificà

A Quadriplegia, cunni ciuta ancu cum'è quadriplegia, hè a perdita di u muvimentu di i bracci, di u troncu è di e gambe, di olitu cau ata da e ferite chì ghjunghjenu à a me...