Test di antigene di rotavirus
U test di l'antigene di u rotavirus rileva u rotavirus in e feci. Questa hè a causa più cumuna di diarrea infettiva in i zitelli.
Ci hè parechje manere di raccoglie campioni di feci.
- Pudete catturà u sgabellu nantu à un involucru plasticu chì hè liberu postu sopra a tazza di toilette è tenutu in postu da u sedile di a toilette. Poi mette u campione in un contenitore pulitu.
- Un tippu di kit di test furnisce un panni di toilette speciale per raccoglie u campione, chì hè poi piazzatu in un contenitore.
- Per i zitelli è i zitelli chì portanu pannolini, allineate u pannolinu cun involucru plasticu. Pone a pelliccia plastica per prevene chì l'urina è e feci si mischjinu per uttene un campione megliu.
U campione deve esse raccoltu mentre a diarrea si verifica. Pigliate u campionu in u laboratoriu per esse verificatu.
Nisuna preparazione speciale hè necessaria per sta prova.
A prova implica a defecazione normale.
U rotavirus hè a causa principale di gastroenterite ("influenza stomacu") in i zitelli. Questa prova hè fatta per diagnosticà una infezione da rotavirus.
Normalmente, u rotavirus ùn si trova micca in u banchittu.
Nota: L'intervalli di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Alcuni laboratori usanu diverse misurazioni o testanu diversi campioni. Parlate cù u vostru duttore di salute nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.
U rotavirus in e feci indica chì una infezione da rotavirus hè presente.
Ùn ci hè micca rischi associati à sta prova.
Perchè u rotavirus hè facilmente passatu da persona à persona, fate questi passi per impedisce chì u germe si sparghji:
- Lavate bè e mani dopu u cuntattu cù un zitellu chì puderia esse infettatu.
- Disinfettate ogni superficia chì sia stata in cuntattu cù e feci.
Dumandate à u vostru duttore nantu à una vaccina per aiutà à prevene una infezione severa di rotavirus in i zitelli sottu 8 mesi.
Fighjate bè i zitelli è i zitelli chì anu sta infezzione per i segni di disidratazione.
Gastroenterite - antigene di rotavirus
- Campione fecale
Bass DM. Rotavirus, calcivirus è astrovirus. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 292.
Boggild AK, Freedman DO. Infezzioni in i viaghjatori di ritornu. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 319.
Franco MA, Greenberg HB. Rotavirus, norovirus, è altri virus gastrointestinali. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 356.
Kotloff KL. Gastroenterite acuta in i zitelli. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: cap. 366.
Yen C, Cortese MM. Rotavirus. In: Long SS, Prober CG, Fischer M, eds. Principii è Pratica di Malatie Infettive Pediatriche. 5a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 216.