Scansione WBC etichettatu indiu
Una scansione radioattiva rileva ascessi o infezioni in u corpu aduprendu un materiale radioattivu. Un ascessu si verifica quandu u pus si raccoglie per via di una infezzione.
U sangue hè tiratu da una vena, u più spessu à l'internu di u gomu o à u spinu di a manu.
- U situ hè pulitu cù una medicina antimettica (antisettica).
- U fornitore di assistenza sanitaria avvolge una banda elastica intornu à u bracciu superiore per applicà pressione à a zona è fà gonfia a vena di sangue.
- Dopu, u fornitore inserisce delicatamente una agulla in a vena. U sangue si raccoglie in un flaccu ermeticu o un tubu attaccatu à l'agulla.
- A banda elastica hè cacciata da u to bracciu.
- U situ di puntura hè cupertu per piantà ogni sanguinamentu.
U campionu di sangue hè poi mandatu in un laburatoriu. Quì i globuli bianchi sò marcati cù una sustanza radioattiva (radioisotopu) chjamata indiu. E cellule sò poi iniettate di novu in una vena attraversu un altru bastone di agulla.
Averete bisognu à vultà in l'uffiziu 6 à 24 ore dopu. À quellu tempu, averete una scansione nucleare per vede se i globuli bianchi sò riuniti in e zone di u vostru corpu induve ùn seranu micca normalmente situati.
A maiò parte di u tempu ùn avete micca bisognu di preparazione speciale. Duvete firmà un modulu di accunsentu.
Per a prova, duverete portà un vestitu d'ospedale o vestiti sciolti. Averete bisognu à caccià tutti i ghjuvelli.
Dìite à u vostru duttore se site incinta. Questa procedura ùn hè micca raccomandata se site incinta o pruvate à restà incinta. E donne in età fertile (prima di a menopausa) devenu aduprà qualchì forma di cuntrollu di nascita durante u corsu di sta prucedura.
Dìite à u vostru fornitore se avete o avete avutu una di e seguenti condizioni mediche, procedure o trattamenti, perchè ponu interferisce cù i risultati di i test:
- Scansione di Galliu (Ga) in u mese scorsu
- Emodialisi
- Iperglicemia
- Terapia antibiotica à longu andà
- Terapia steroide
- Nutrizione parenterale totale (attraversu un IV)
Alcune persone sentenu un pocu di dulore quandu l'agulla hè inserita per tirà sangue. Altri sentenu solu una puntura o una puntura. Dopu, ci pò esse qualchì palpitante.
A scansione di medicina nucleare hè indolore. Pò esse un pocu scomudu di stà piattu è sempre nantu à a tavula di scansione. Questu piglia spessu una ora.
U test hè adupratu raramente oghje.In certi casi, pò esse utile quandu i duttori ùn ponu micca localizà una infezzjoni. A ragione a più cumuna per a quale hè aduprata hè di circà una infezzione ossea chjamata osteomielite.
Hè ancu usatu per circà un ascessu chì pò formassi dopu a chirurgia o da solu. I sintomi di un ascessu dipendenu da induve si trova, ma ponu include:
- A frebba chì hà duratu qualchì settimana senza spiegazione
- Ùn mi sentu micca bè (malessere)
- Dolore
Altri testi di imaging cum'è un ultrasound o CT scan sò spessu fatti prima.
E scuperte nurmale ùn mostrerianu alcuna raccolta anormale di globuli bianchi.
Un inseme di globuli bianchi fora di e zone nurmali hè un segnu sia di un ascessu sia di un altru tipu di prucessu infiammatorio.
I risultati anormali ponu include:
- Infezzione ossea
- Abscesu addominale
- Abscessu anorettale
- Abscesu epidurale
- Abscessu peritonsillare
- Abscesu di fegatu piogenicu
- Abscesu di a pelle
- Abscesu dente
I rischi di sta prova includenu:
- Alcuni contusioni ponu accade in u situ di iniezione.
- Ci hè sempre una piccula probabilità d'infezzione quandu a pelle hè rotta.
- Ci hè una esposizione à radiazioni di bassu livellu.
U test hè cuntrullatu in modo da ottene solu a minima quantità di esposizione à a radiazione necessaria per pruduce l'immagine.
E donne incinte è i zitelli sò più sensibili à i risichi di radiazioni.
Scansione di l'ascessu radioattivu; Scansione di l'abscessu; Scansione indiu; Scansione di globuli bianchi marcati à l'indiu; Scansione WBC
Chacko AK, Shah RB. Radiologia nucleare d'urgenza. In: Soto JA, Lucey BC, eds. Radiologia di Emergenza: I Requisiti. 2a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 12.
Cleveland KB. Principi generali di infezzione. In: Azar FM, Beaty JH, Canale ST, eds. Ortopedia Operativa di Campbell. XIII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 20.
Matteson EL, Osmon DR. Infezzioni di bursae, articulazioni è ossa. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 256.