Lizzo hà spartutu un video putente di e so affirmazioni di l'amore di sè stessu
Cuntenutu
Un scorrimentu rapidu nantu à a pagina Instagram di Lizzo è site sicuru chì truverete tunnellate di vibrazioni chì si sentenu bè, chì alzanu l'anima, sia ch'ella sia ospitante una meditazione in diretta per aiutà i seguaci à praticà a mente o chì ci ramenta quantu hè gioioso di celebrà i nostri corpi. U so ultimu post parla à qualchissia chì hà mai luttatu cù ciò chì vedenu in u specchiu o si sentia insicurezza annantu à u so corpu (quindi, salutu, tutti noi!), È hà spartutu l'affirmazioni go-to chì usa ogni ghjornu per onore u so corpu. .
"Aghju cuminciatu à parlà à u mo ventre quist'annu", hà spartutu Lizzo in a legenda di a so video d'Instagram dopu à a doccia. "Soffianduli i so basgi è dullandula cù lodi."
Continuendu in a legenda, Lizzo hà apertu nantu à u tempu chì hà passatu "odiatu" u so stomacu. "Avia vulsutu taglià mi u stomacu. Odiò tantu", hà scrittu. "Ma sò letteralmente ME. Amparaghju à amà radicalmente ogni parte di me stessu. Ancu s'ellu significa parlà cun mè ogni mattina." Dopu hà invitatu i seguitori à sparte in u so amore per sè stessu, scrivendu: "Questu hè u vostru segnu per amà nantu à voi stessi oghje! ❤️" (Connessu: Lizzo Vole sapete chì ùn hè micca "Brava" per Amassi)
In u clip, u crooner "Good As Hell" pigghia un pocu di tempu per parlà sè stessu in u specchiu, massaging u so stomacu mentre dice in alta voce: "Ti tengu caru tantu. Grazie mille per mantene mi felice, per mantene mi vivu. Ti ringraziu. Continuaraghju à sente à voi - vi meritate tuttu u spaziu in u mondu per respira, espansione, è cuntrate, è dà mi vita. I love you ". Ella abbinò a so parlata da sè cù qualchì soffiu prufondu, basgi à u ventre, è un pocu di muvimentu à a fine.
Se ùn avete mai pruvatu à aduprà parlate è affirmazioni pusitive, puderete esse surpresu di sapè chì hè un modu putente, sustinutu da a scienza per aiutà à cambià a vostra mentalità generale - micca solu a vostra rilazione cù a pelle chì site. Mentre puderia sentitevi un pocu stranu prima di parlà cun voi stessi, a ricerca suggerisce chì truvà un messagiu chì risona cun voi - sì qualcosa sia cum'è "Sò una persona fiducia è apposta cù tantu da offre à u mondu" o "Sò assai grata per a pelle chì mi trovu "- è ripete cusì spessu chì vulete, pò in realtà aiutà à illuminà alcuni di i centri di ricumpensa di u cervellu, dandovi i stessi sentimenti piacevuli chì pudete sperimentà quandu manghjate u vostru cibu preferitu o vedi à qualchissia chì amate .
"L'affirmazione prufitta di i nostri circuiti di ricumpensa, chì ponu esse abbastanza putenti", hà dettu in un comunicatu di stampa un studiu chì esplora l'effetti di sè stessu, un ricercatore Christopher Cascio, prufissore assistente à a Scola di Ghjurnalisimu è Cummunicazione di Massi di l'Università di Wisconsin. -affirmazione nantu à u cervellu. "Parechji studii anu dimustratu chì questi circuiti ponu fà cose cum'è amminisce u dolore è aiutanu à mantene l'equilibriu in fronte di e minacce". (Ashley Graham hè ancu un grande fan di l'usu di mantra è affirmazioni pusitivi per u corpu per l'amore di sè, BTW.)
In fondu, se vi cuncentrate nantu à i vostri punti di forza, successi passati è vibrazioni positivi in generale, pudete aiutà à riformulate a vostra prospettiva futura - è potenzalmentu ancu riduce i vostri livelli di stress in situazioni d'alta pressione in avanti. A ricerca di l'Università Carnegie Mellon suggerisce chì fà una breve pratica di autoaffirmazione ghjustu prima di un avvenimentu stressanti (pensate: un esame di a scola o una entrevista di travagliu) puderia "eliminà" l'effetti di l'estresse nantu à a risoluzione di prublemi è u rendiment in quella situazione stressante.
Circate di amplificà quelle vibrazioni d'amore di sè in a vostra rutina ghjurnata? Eccu 12 cose chì pudete fà per sente bè in u vostru corpu avà, da mantra è affirmazioni à u muvimentu attentu.