Identificazione di a placca dentale in casa
A placca hè una sustanza dolce è appiccicosa chì si raccoglie intornu è trà i denti. U test d'identificazione di a placca dentale in casa mostra induve si accumula a placca. Questu vi aiuta à sapè cumu si lavate è fugliate i denti.
A placca hè a causa maiò di a carie è di a malatia di a gomma (gingivitis). Hè difficiule à vede à ochju nudu perchè hè di culore biancastru, cum'è i denti.
Ci hè dui modi per fà sta prova.
- Un metudu utilizeghja pasticchi speciali chì cuntenenu una tintura rossa chì macchie a placca. Masticate 1 compressa accuratamente, muvendu u mischju di saliva è di tintura annantu à i denti è e gengive per circa 30 secondi. Allora risciacquate a bocca cù acqua è esaminate i vostri denti. Ogni zona tinta di rossu hè placca. Un picculu specchiu dentale pò aiutà à verificà tutte e zone.
- U secondu metudu utilizza una luce di placca. Girate una soluzione fluorescente speciale intornu à a vostra bocca. Allora risciacquate a bocca delicatamente cù acqua. Esaminate i vostri denti è e gengive mentre splende una luce ultraviolet in a vostra bocca. A luce farà chì ogni placca sembri giallu-aranciu. U vantaghju di stu metudu hè chì ùn lascia micca macchie rosse in bocca.
In l'uffiziu, i dentisti sò spessu capaci di rilevà a placca facendu un esame approfonditu cù strumenti dentali.
Brusgià è usate i denti accuratamente.
A to bocca pò sentasi leggermente secca dopu aduprà u tintu.
U test aiuta à identificà a placca mancata. Vi pò incuraghjà à migliurà a vostra spazzolatura è u filu di u filu in modu da caccià più placca da i denti. A placca chì ferma nantu à i vostri denti pò causà a carie o fà chì e vostre gengive sanguininu facilmente è diventanu rossi o gonfiati.
Nisuna placca o detriti alimentari serà vista nantu à i vostri denti.
E pasticche macchieranu zone di placca di culore rossu scuru.
A soluzione ligera di a placca culurarà a placca un giallu aranciu luminosu.
E zone culurite mostranu induve a spazzolatura è u filamentu ùn eranu micca abbastanza. Queste zone devenu esse spazzulate di novu per sbarrazzassi di a placca maculata.
Ùn ci hè micca risichi.
I pasticchi ponu causà una culurazione rosa pruvisoriu di e to labbre è di e guance. Puderanu culurisce a bocca è a lingua rossa. I dentisti suggerenu di usalli di notte per chì u culore si ne và di mane.
- Macchia di placca dentale
Hughes CV, Dean JA. Igiene orale in casa meccanica è chemioterapeutica. In: Dean JA, ed. McDonald and Avery's Dentistry of the Child and Adolescent. 10a ed. St Louis, MO: Elsevier; 2016: chap 7.
Situ di l'Istitutu Naziunale di Ricerca Dentale è Craniofaciale. Malattia parodontale (gomma). www.nidcr.nih.gov/health-info/gum-disease/more-info?_ga=2.63070895.1407403116.1582009199-323031763.1562832327. Actualizatu di lugliu 2018. Accessu à u 13 di marzu di u 2020.
Perry DA, Takei HH, Do JH. Cuntrollu biofilm di placca per u paziente parodontale. In: Newman MG, Takei HH, Klokkevold PR, Carranza FA, eds. Periodontologia Clinica di Newman è Carranza. XIII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 48.