Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 28 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
EVITARE la DEPRESSIONE, dando un SENSO alla QUARANTENA
Video: EVITARE la DEPRESSIONE, dando un SENSO alla QUARANTENA

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Meritemu di prutege a nostra salute fisica senza sacrificà a nostra salute mentale in u prucessu.

E stagioni cambianu. U sole sorte. È per parechji di noi, questu hè u mumentu di l'annu quandu a depressione stagionale cumincia à alzà è avemu finalmente voglia di avventurammi di novu in u mondu.

Fora di quistu annu, a maiò parte di noi stemu in casa, dopu à l'ordine di rifugiu in locu per rallentà a diffusione di COVID-19, a nova malatia coronavirus.

Hè un mumentu sfurtunatu - è micca solu perchè COVID-19 arruina a nostra vita suciale. Hè ancu sfida perchè l'isolamentu suciale pò in realtà aggravà a vostra depressione.

Chì scempiu per un mumentu di l'annu chì puderebbe solitu alzà u vostru spiritu.


In modu persunale, questu ùn hè micca u mo primu rodeo cun insaccamentu è evitendu l'interazzione suciale.

Per mè, cum'è per parechje persone, l'autoisolamentu pò esse à tempu un risultatu è una causa di a mo depressione.

Quandu mi sentu bassu, temu di socializà, mi cunvincu chì nimu mi vole intornu, è mi ritiru in mè per ùn avè micca risicu di a vulnerabilità di dì à qualcunu cumu mi sentu.

Ma allora mi finiscu di sentimi sola, disconnessa da e persone chì amu, è paura di ghjunghje à u sustegnu chì aghju bisognu dopu avè evitatu a ghjente per tantu tempu.

Mi piacerebbe pudè dì chì aghju amparatu a mo lezzione è evità a tentazione di l'isolamentu di mè stessu - ma ancu s'ellu fussi veru, avà ùn aghju più scelta chè di stà in casa per evità di sviluppà o di sparghje COVID-19.

Ma ricusu di crede chì hè u mo duvere civicu di lascià chì a depressione mi impatrunissi.

Meritu di prutege a mo salute fisica senza sacrificà a mo salute mentale in u prucessu. È fate ancu voi.

Fate a cosa bona praticendu u distanzamentu fisicu. Ma sì site in casa cù a famiglia, i cumpagni di stanza, un cumpagnu, o da solu, esse in casa ghjornu dopu ghjornu pò piglià un pesu à u vostru benessere.


Eccu alcune idee per assicurassi chì u vostru periodu d'isolamentu suciale raccomandatu da CDC ùn si trasformi micca in un episodiu di depressione debilitante.

1. Ricunnosce chì l'isulamentu pò avè un impattu negativu

L'unicu modu per affruntà un prublema hè di ricunnosce chì esiste.

Quandu ùn esaminu micca perchè Mi sentu cumu mi sentu, pare chì mi devu solu sentì cusì.

Ma se possu ricunnosce una ragione daretu à i mo sentimenti, allora ùn mi sentu micca cusì inevitabile, è possu piglià un crack per fà qualcosa.

Eccu dunque alcune prove da cunsiderà:

  • chì l'isolamentu suciale è a solitudine sò ligati à una salute mentale peghju, è ancu à prublemi di salute fisica cumprese prublemi cardiovascolari è un risicu più altu di morte precoce.
  • Un adultu maiò hà dimustratu chì a solitudine è l'isulamentu suciale ponu influenzà a qualità di u sonnu.
  • Altri anu trovu disconnessione sociale, depressione è ansietà.

In altre parolle, sì vi sentite di più depressu u più stai in casa, ùn site micca solu, è ùn hè nunda da vargugnassi.


2. A creazione di una rutina pò aiutà

Oghje ghjornu, hè troppu faciule per lascià chì i mo ghjorni si sanguininu l'uni finu à quandu ùn aghju più idea di ciò chì hè u ghjornu o l'ora attuale.

Per tuttu ciò chì cunnoscu, puderia esse ondeci è trenta PM u Venerdì, u 42 di Maghju - è pudemu ancu chjamà quella depressione à ore.

Quandu perdu a traccia di u tempu, perdu ancu u mo sensu di cume dà a priorità à l'autocura.

A custruisce una rutina pò aiutà in una serie di modi, cumprese:

  • Marcendu u passu di u tempu, in modu chì possu ricunnosce ogni mattina cum'è l'iniziu di una nova ghjurnata fresca, piuttostu chì avè ghjorni emotivamente difficili mi sentu infinitu.
  • Supportà abitudini sane, cume dorme una notte sana è allungà u mo corpu di modu regulare.
  • Dà mi qualcosa da aspettà, cume ascultà musica energizante mentre mi facciu una duscia.

3. Site sempre permessu di sorte fora

E linee guida di distanza fisica cunsiglianu di stà in casa è di mantene almenu 6 piedi di distanza da l'altri populi, ma questu ùn significa micca chì ùn pudete micca andà fora vicinu à a vostra casa.

Hè una bona nutizia tenendu in contu chì a luce naturale di l'aria aperta hè una surghjente eccellente per a vitamina D, chì vi pò aiutà.

Ancu uni pochi di minuti fora di ogni ghjornu pò rompe a monotunia di fighjà i stessi muri interni di a vostra casa ghjornu dopu ghjornu.

Pudete ancu integrà u tempu esternu in a vostra rutina ponendu una sveglia per una passeggiata à meziornu o una meditazione à l'esternu di sera.

Assicuratevi di seguità e vostre leggi di rifugiu in locu è cunsiglii sanitarii, è ùn risicate micca troppu luntanu da casa. Ma sapete chì hè pussibule di mantene a distanza senza stà in casa 24/7.

Hè ancu pussibule d'ottene una dosa sana di vitamina D quandu ùn si pò sorte fora - scatule di luce o lampade SAD è cibi cum'è i ghjallu d'uva sò ancu fonti boni.

4. Accogliu un prughjettu chì vi porta gioia

Esse incullatu in casa ùn deve micca esse tuttu male. In fatti, pò esse l'uppurtunità di immersione in prughjetti di casa, passatempi novi o dimenticati da tantu tempu, è altre attività chì ti illuminanu.

Giardinaghju, artigianatu è creazione d'arte ponu tutti avè benefici potenziali per a salute mentale cum'è u stress calmante.

Eccu alcune idee per inizià:

  • Aduprate i principii di a terapia di culore per aghjunghje un pop di culore à a vostra casa cù pittura DIY, cucitura, o prughjetti di custruzzioni.
  • Uttenite una nova pianta consegnata è amparate à curalla. Eccu 5 opzioni faciuli.
  • Fate una torta è decora prima di indulge.
  • Culore in un libru di culore per adulti.

Pudete truvà tutoriali DIY gratuiti in YouTube o pruvà un serviziu cum'è Skillshare o Bluprint per esplorà u vostru mestieru.

5. Ripensate ciò chì significa d'avè una vita suciale

Ùn avete micca da esce à brunch è bars per stà suciale.

Avà hè u tempu di sfruttà e numerose opzioni sfarente per a cumunicazione digitale, cumprese video hangouts, partiti Netflix, è una bona telefonata à l'antica.

A pianificazione di i tempi regulari per riunisce virtualmente cù l'amichi pò aiutà à impedisce di sciddicà troppu in l'isolamentu.

Sentite ansiosi per fà u primu muvimentu versu a socializazione? Pensate à questu modu: Per una volta, tutti l'altri sò in a stessa barca esattamente cum'è voi.

I vostri amichi è cunniscenze sò bluccati ancu in casa, è sente di voi puderia esse ghjustu ciò ch'elli anu bisognu per sentesi megliu nantu à a situazione.

Questa hè ancu una occasione di passà u tempu cù i nostri amichi pelosi, piumati è squamosi, chì l'animali domestici ponu offre una grande cumpagnia è sollievu di u stress quandu ùn pudete micca avè a cunnessione umana chì avete bisognu.

6. U statu di u vostru ambiente di casa face a differenza

Fighjate intornu à voi avà. L'aspettu di a vostra casa hè caoticu o calmante? Ti fa senta intrappulatu o comudu?

Avà più chè mai, u statu di u vostru spaziu pò fà una differenza per a vostra salute mentale.

Ùn duvete micca necessariamente mantene a vostra casa immaculata, ma ancu uni pochi di picculi passi versu u decluttering ponu aiutà à fà chì u vostru spaziu si senti caldu è accugliente, piuttostu chè un locu chì vulete scappà.

Pruvate à piglià una cosa à a volta, cum'è per sguassà a pila di vestiti da u vostru lettu un ghjornu è mette piatti puliti u prossimu.

Assicuratevi di piglià nota di quantu si sente di manera diversa à ogni passu - un pocu di gratitudine pò fà un longu caminu versu u sensu bè di voi stessi è fieru di e vostre abitudini di autocura.

7. A terapia hè sempre una opzione cù telefunu è servizii in linea

Ùn importa micca quantu sforzu fate, pò ancu esse difficiule di prevene è di trattà cun episodi depressivi da solu.

Ùn ci hè assolutamente nunda di male per avè bisognu d'aiutu supplementu.

Hè ancu pussibule d'ottene aiutu prufessiunale senza entre in l'uffiziu di un terapeuta. Parechji terapeuti offrenu supportu per mezu di messageria, chat in linea, video è servizii di telefunu.

Verificate queste opzioni:

  • Talkspace vi assucierà cun un terapeuta autorizatu chì pudete accede direttamente da u vostru telefunu o urdinatore.
  • Chatbots cum'è Woebot utilizanu un mischju di cumpunenti umani è AI per risponde à i vostri bisogni.
  • L'applicazioni per a salute mentale cum'è Headspace è Calm ùn includenu micca u cuntattu direttu cù un terapeuta, ma ponu aiutà à sviluppà meccanismi di coping sani cum'è mindfulness.
  • Se ghjunghjite à i vostri servizii di salute mentale lucali, pudete truvà chì si adattanu à u mondu di u distanzamentu offrendu i so servizii per mezu di u telefunu o internet.

U takeaway

Hè propiu pussibule chì tuttu st’isulamentu suciale alimenti in a vostra depressione. Ma ùn deve micca esse inevitabbile.

Si tratta di un mondu stranu novu chì campemu, è simu tutti solu à pruvà à capì cumu navigà in e nuove regule mantenendu a nostra salute mentale.

Ch'ella sia ghjunghje per e cunnessioni virtuali o maximizà u vostru tempu solu, pigliate un mumentu per sente orgogliu di u sforzu chì avete fattu fin'à avà.

Vi cunniscite u megliu, allora ancu sì site solu, avete un veru espertu da parte vostra.

Maisha Z. Johnson hè scrittore è avvucatu per i sopravvissuti à a violenza, a ghjente di culore è e cumunità LGBTQ +. Campa cù malatie croniche è crede à onurà u percorsu unicu di ogni persona per guarì. Truvate Maisha nantu à u so situ web, Facebook è Twitter.

Interessante Nantu À U Situ

Retina

Retina

A retina hè u tratu di ti utu en ibile à a luce à u fondu di u globu oculare. L'imaghjini chì venenu attraver u a lente di l'ochju ò focalizati nantu à a retina. ...
Varicosa è altri prublemi di vena - autocura

Varicosa è altri prublemi di vena - autocura

U angue corre pianu da e vene di e to gambe à u core. A cau a di a gravità, u angue tende à raggruppa i in e vo tre gambe, principalmente quandu ite in piedi. Di con eguenza, pudete av&...