Test di serulugia Campylobacter
U test di serulugia di Campylobacter hè un test di sangue per circà anticorpi à batteri chjamati campylobacter.
Un campione di sangue hè necessariu.
U campione hè inviatu à un laburatoriu. Quì, i testi sò fatti per circà anticorpi à campylobacter. A produzzione d'anticorpi aumenta durante l'infezzione. Quandu a malatia principia, pochi anticorpi sò rilevati. Per questa ragione, l'analisi di sangue deve esse ripetuta da 10 ghjorni à 2 settimane dopu.
Ùn ci hè micca una preparazione speciale.
Quandu l'agulla hè inserita per tirà sangue, alcune persone sentenu un dolore moderatu. Altri si sentenu solu un pichju o un pichju. Dopu, ci pò esse qualchì palpitante o una leggera contusione. Questu prestu si ne và.
Questa prova rileva a presenza di anticorpi à campylobacter in u sangue. L'infezzione Campylobacter pò causà malatie diarreaiche. Un test di sangue hè raramente fattu per diagnosticà a malatia diarrea campylobacter. Hè adupratu se u vostru duttore di salute pensa chì avete complicazioni da sta infezzione, cume l'artrite reattiva o u sindrome di Guillain-Barré.
Un risultatu nurmale di prova significa chì ùn ci hè micca anticorpi per campylobacter. Questu hè chjamatu un risultatu negativu.
I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Parlate cù u vostru fornitore nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.
Un risultatu anormale (pusitivu) significa chì l'anticorpi contr'à campylobacter sò stati rilevati. Ciò significa chì site entratu in cuntattu cù i batteri.
I testi sò spessu ripetuti durante u corsu di una malattia per rilevà una crescita di i livelli di anticorpi. Questa crescita aiuta à cunfirmà una infezzione attiva. Un livellu bassu pò esse un segnu di una infezzione precedente anziché una malattia attuale.
E vene è l'arterie varienu in grandezza da una persona à l'altra è da un latu di u corpu à l'altru. Uttene un campione di sangue da alcune persone pò esse più difficiule chè da altri.
Altri rischi associati à u prelevamentu di sangue sò pochi ma ponu include:
- Sanguinamentu eccessivu
- Svenimentu o sintimentu stupitu
- Hematoma (accumulo di sangue sottu a pelle)
- Infezzione (un ligeru risicu ogni volta chì a pelle hè rotta)
- Analisi di sangue
- Campylobacter jejuni urganisimu
Allos BM. Infezzioni Campylobacter. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 287.
Allos BM, Blaser MJ, Iovine NM, Kirkpatrick BD. Campylobacter jejuni è spezie affine. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: cap. 216.
Melia JMP, Sears CL. Enterite infettiva è proctocolite. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. A malatia gastrointestinali è di u fianu di Sleisenger è Fordtran. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: chap 110.