Test di sangue Glucagon
![Correr em jejum faz perder massa muscular?](https://i.ytimg.com/vi/q0gN2h7UnqI/hqdefault.jpg)
Un test di sangue di glucagon misura a quantità di un ormone chjamatu glucagon in u vostru sangue. U glucagonu hè pruduttu da e cellule di u pancreas. Aiuta à cuntrullà u nivellu di zuccaru in sangue aumentendu u zuccherinu in sangue quandu hè troppu bassu.
Un campione di sangue hè necessariu.
U vostru duttore di salute vi dicerà se avete bisognu di dighjunà (ùn manghjà nunda) per un periudu di tempu prima di u test.
Quandu l'agulla hè inserita per tirà sangue, alcune persone sentenu un dolore moderatu. Altri si sentenu solu un pichju o un pichju. Dopu, ci pò esse qualchì palpitante o una leggera contusione. Questu prestu si ne và.
Glucagon stimula u fegatu per liberà u glucosiu. Quandu u livellu di zuccherinu in sangue diminuisce, u pancreas rilascia più glucagonu. È quandu u zuccherinu in sangue aumenta, u pancreas libera menu glucagonu.
U fornitore pò misurà u livellu di glucagon se una persona hà sintomi di:
- Diabete (micca misuratu comunemente)
- Glucagonoma (tumore raru di u pancreas) cù sintomi di un'eruzione cutanea chjamata eritema migratoriu necrotizante, perdita di pesu, diabete lieve, anemia, stomatite, glossite
- Carenza di ormone di a crescita in i zitelli
- Cirrhosi di u fegatu (cicatrici di u fegatu è cattiva funzione di u fegatu)
- U zuccherinu in sangue (ipoglicemia) - a ragione più cumuna
- Neoplasia endocrina multipla di tip I (malattia in cui una o più ghiandole endocrine sò eccessive o formanu un tumore)
- Pancreatite (inflammazione di u pancreas)
A gamma nurmale hè da 50 à 100 pg / mL.
I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Alcuni laboratori usanu diverse misurazioni o testanu diversi campioni. Parlate cù u vostru duttore nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.
I risultati anormali ponu indicà chì a persona pò avè una cundizione descritta sopra in Perchè u Test hè Eseguitu.
Alcuni esperti credenu avà chì alti livelli di glucagonu in u sangue contribuiscenu à u sviluppu di u diabete invece di solu un bassu livellu di insulina. I medicinali sò sviluppati per diminuisce i livelli di glucagon o bluccà u signale da u glucagon in u fegatu.
Quandu u zuccherinu in sangue hè bassu, u livellu di glucagone in u sangue deve esse altu. S'ellu ùn hè micca aumentatu, questu pò aiutà à identificà e persone chì sò in più risicu di ipoglicemia grave chì pò esse periculosa.
U glucagonu pò esse aumentatu da un digiunu prolungatu.
Ci hè pocu risicu per piglià u sangue. E vene varieghjanu in taglia da una persona à l'altra è da un latu di u corpu à l'altru. Ripiglià u sangue da certe persone pò esse più difficiule chè da l'altri.
Altri rischi associati à u prelevamentu di sangue sò pochi ma ponu include:
- Sanguinamentu eccessivu
- Punture multiple per localizà e vene
- Svenimentu o sintimentu stupitu
- Hematoma (accumulo di sangue sottu a pelle)
- Infezzione (un ligeru risicu ogni volta chì a pelle hè rotta)
Glucagonoma - test di glucagon; Neoplasia endocrina multipla di tip I - test di glucagon; Ipoglicemia - test glucagon; Testu di zuccherinu in sangue - glucagon
Chernecky CC, Berger BJ. Glucagon - plasma. In: Chernecky CC, Berger BJ, eds. Prove di Laboratoriu è Prucedure Diagnostiche. 6a ed. St Louis, MO: Elsevier Saunders; 2013: 580-581.
Nadkarni P, Weinstock RS. Glucidati. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 16.