Sovrose di Hydrocodone / oxycodone
L'idrocodone è l'ossicodone sò oppioidi, droghe chì sò aduprate soprattuttu per trattà u dolore estremu.
L'overdose di idrocodone è ossicodone si verifica quandu qualcunu prende intenzionalmente o accidentalmente troppu medicinali chì cuntenenu questi ingredienti. Una persona pò piglià accidentalmente troppu di a medicina perchè ùn ricevenu micca u sollievu di u dolore da e so dosi nurmali. Ci hè parechje ragioni per chì una persona pò piglià intenzionalmente troppu di sta medicina. Pò esse fattu per pruvà à danneghjassi o per esse altu o intossicatu.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun overdoses, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
L'idrocodone è l'ossicodone appartenenu à una classa di medicinali narcotici chjamati oppiacei. Queste medicine sò versioni artificiali di i cumposti naturali chì si trovanu in l'opiu.
L'idrocodone è l'ossicodone si trovanu u più spessu in analgesici prescritti. I antidolorifici più cumuni chì includenu questi dui ingredienti sò:
- Norco
- OxyContin
- Percocet
- Percodan
- Vicodin
- Vicodin ES
Sti medicinali ponu ancu esse cumbinati cù a medicina non narcotica, acetaminofene (Tylenol).
Quandu si piglia a dosa curretta o prescritta di sti medicinali, ponu accade effetti collaterali. Oltre à alleviare u dolore, pudete esse sonnolente, confusu è in un stupore, stinatu, è forse nauseati.
Quandu si piglia troppu di sti medicinali, i sintomi diventanu assai più serii. I sintomi ponu sviluppà in parechji sistemi di u corpu:
OCCHI, ARICCHI, NASU E GOLA:
- Puntate i sculari
SISTEMA GASTROINTESTINALE:
- Custipazione
- Nausea
- Spasmi (dolore) di u stomacu o di e vie intestinali
- Vumitu
VASSE CUORE E SANGUE:
- Pressione sanguigna bassa
- Pulsu debbule
SISTEMA NERVUOSU:
- Coma (mancanza di risposta)
- Somnolenza
- Possibili attacchi
SISTEMA RESPIRATORIO:
- Difficultà à respirà
- Respirazione lenta chì richiede più sforzu
- Respirazione bassa
- Mancu rispiru
PELLE:
- Unghie è labbra di culore turchinu
ALTRI SINTOMI:
- Dannu musculu da esse immobile mentre ùn risponde micca
In a maiò parte di i stati, Naloxone, l'antidotu per a sobredose di oppiacei, hè dispunibule da a farmacia senza prescription.
Naloxone hè dispunibule cum'è spray intranasale, è ancu una iniezione intramusculare è altre forme di pruduttu approvate da a FDA.
L'infurmazioni seguenti sò utili per l'assistenza d'urgenza:
- L'età, u pesu è a cundizione di a persona
- Nome di u pruduttu (cum'è l'ingredienti è a forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè stata inghjuttita
- A quantità ingullita
- Se u medicamentu hè statu prescrittu per a persona
Tuttavia, NON ritardate micca di chjamà aiutu se queste informazioni ùn sò micca immediatamente dispunibili.
U vostru centru di velenu lucale pò esse ghjuntu direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualsiasi parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore di assistenza sanitaria misurerà è monitorizerà i segni vitali di a persona, cumprese a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna. I sintomi saranu trattati cum'è adatti. A squadra di assistenza sanitaria seguiterà da vicinu a respirazione di a persona. A persona pò riceve:
- Carbone attivatu
- Supportu di e vie aeree, cumpresu ossigenu, tubu di respirazione per a bocca (intubazione), è macchina di respirazione (ventilatore)
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- CT (tomografia computerizata, o imaging avanzatu) scan
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
- Fluidi attraversu una vena (intravenosa o IV)
- Lassativu
- Medici per trattà i sintomi, cumpresu naloxone, un antidotu per riversà l'effettu di u velenu, parechje dosi ponu esse necessarie
Terapie addizionali ponu esse necessarie se a persona hà pigliatu idrocodone è ossicodone cù altre droghe, cume Tylenol o aspirina.
Una grande sobredose pò fà chì una persona fermi a respirazione è more se ùn hè micca trattata subitu. A persona pò avè bisognu à esse ingressu à l'uspidale per continuà u trattamentu. A seconda di a droga o di e droghe pigliate, più organi ponu esse influenzati. Questu pò influenzà u risultatu di a persona è e possibilità di sopravvivenza.
Se ricevi assistenza medica prima di prublemi serii cù a respirazione, duvete avè poche cunsequenze à longu andà. Probabilmente tornerete à a normalità in un ghjornu.
Tuttavia, questu overdose pò esse mortale o pò causà danni cerebrali permanenti se u trattamentu hè ritardatu è una grande quantità di ossicodone è idrocodone hè presa.
Overdose - hydrocodone; Overdose - oxicodone; Overdose di Vicodin; Overdose di Percocet; Overdose di Percodan; Overdose MS Contin; Sovradosi di OxyContin
Langman LJ, Bechtel LK, Meier BM, Holstege C. Toxicologia clinica. In: Rifai N, ed. Manuale di Tietz di Chimica Clinica è Diagnosticu Moleculare. 6a ed. St Louis, MO: Elsevier; 2018: cap. 41.
Pocu M. Emergenze tossicologiche. In: Cameron P, Jelinek G, Kelly A-M, Brown A, Little M, eds. Manuale di Medicina di Emergenza per Adulti. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Churchill Livingstone; 2015: chap 29.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opiodi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.
Pincus MR, Bluth MH, Abraham NZ. Tossiculugia è surviglianza di droghe terapeutiche In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 23.