Sviluppu di u zitellu à 2 mesi: pesu, sonnu è cibu
Cuntenutu
- Chì hè u pesu di u zitellu
- Sviluppu di u zitellu à 2 mesi
- Chì vaccini devenu esse amministrati
- Cumu duverebbe esse u sonnu
- Cumu i ghjochi devenu esse
- Cumu deve esse l'alimentu
U zitellu di 2 mesi hè dighjà più attivu chè u nascitu, tuttavia, interagisce sempre pocu è hà bisognu di dorme circa 14 à 16 ore à ghjornu. Alcuni zitelli à questa età ponu esse leggermente agitati, tesi, leggermente sonnolenti, mentre altri ponu esse tranquilli è calmi, dormendu è manghjendu bè.
À questa età, à u zitellu li piace à ghjucà per uni pochi di minuti, pudendu surrisu in risposta à stimuli, gargare, ghjucà cù e dite è move u corpu.
Chì hè u pesu di u zitellu
U tavulu chì seguita indica u pesu ideale di u zitellu per questa età, è ancu altri parametri impurtanti cum'è altezza, circonferenza di a testa è guadagnu mensile previstu:
Maschji | E zitelle | |
Pesu | 4,8 à 6,4 kg | 4,6 à 5,8 kg |
Statura | 56 à 60,5 cm | 55 à 59 cm |
Perimetru cefalicu | 38 à 40,5 cm | 37 à 39,5 cm |
Aumento di pesu mensile | 750 g | 750 g |
In media, i zitelli in questu stadiu di sviluppu mantenenu un mudellu di guadagnu di pesu di circa 750 g per mese. Tuttavia, u pesu pò prisentà valori sopra à quelli indicati è, in questu casu, hè pussibule chì u zitellu sia in sovrappesu, è si consiglia di cunsultà u pediatra.
Sviluppu di u zitellu à 2 mesi
À questa età, hè cumunu per u zitellu di pruvà à tene a testa, u collu è a parte superiore di u pettu appughjatu annantu à l'avambracci per uni pochi secondi è, quand'ellu hè in i bracci di qualcunu, tene digià a testa, sorride è move e so gambe è braccia, facendu sonu è gesticulendu.
U so pienghje varieghja secondu i so bisogni, cum'è a fame, u sonnu, a frustrazione, u dolore, u disagiu o a necessità di cuntattu è affettu.
Finu à 2 mesi, u zitellu hà una visione sfocata è i culori è i cuntrasti ùn sò micca bè definiti, ma l'uggetti di culori vivaci attiranu digià a vostra attenzione.
Fighjate u video per amparà ciò chì u zitellu face in questa tappa è cumu pò aiutà à sviluppà più veloce:
U sviluppu di u criaturu deve esse monitoratu è valutatu da u pediatra annantu à i mesi, dunque hè assai impurtante di piglià u criaturu à tutte e cunsultazioni, per verificà chì u criaturu sia sanu è ancu amministrà i vaccini.
Chì vaccini devenu esse amministrati
À 2 mesi, hè impurtante chì u zitellu riceva i vaccini inclusi in u calendariu naziunale di vaccinazione, cum'è u casu cù a prima dosa di u vaccinu VIP / VOP, contr'à a polio, da Penta / DTP, contr'à a difteria, u tetanu, a tosse feroce , méningite perHaemophilus vaccinu di tipu B è hepatitis B è Rotavirus è a seconda dosa di vaccinu anti hepatitis B. Vede a pianificazione di vaccini per u to babbu.
Cumu duverebbe esse u sonnu
U sonnu di u zitellu di 2 mesi ùn hè ancu assai regulare è hè cumunu per circa a metà di i zitelli chì beie latte artificiale per dorme tutta a notte, à u cuntrariu di i zitelli chì allattanu, chì si sveglianu ogni 3 o 4 ore durante a notte. allattà.
Per chì u zitellu possi avè boni abitudini di sonnu, ci sò qualchi cunsiglii fundamentali, chì includenu:
- Pone u zitellu in u presepiu mentre ch'ellu hà sonnu, ma svegliu;
- Impedisce à u zitellu di dorme più di trè ore cunzicutive durante u ghjornu;
- Fate manghjà in mezzu à a notte corta;
- Ùn svegliate u zitellu per cambià i pannolini durante a notte;
- Ùn lasciate micca u zitellu dorme in u lettu di i genitori;
- Date l'ultimu cibu à u mumentu di andà à dorme, versu 10 o 11 di notte.
Inoltre, hè ancu impurtante di mantene sempre a stessa rutina prima di dorme.
Cumu i ghjochi devenu esse
U ghjocu di u zitellu à 2 mesi pò esse utile per stimulà è aumentà u ligame cù u zitellu è à questa età i genitori ponu:
- Oggetti appesi, figure culurite, mobuli in a presepiu o in u locu duv'ellu stà durante a ghjurnata;
- Fate a stanza di u zitellu chjara, cù fiure culurite è specchi;
- Fighjate direttamente in i vostri ochji, à 30 cm da u to visu, surrisu, fate facci o imitate a vostra espressione facciale;
- Canta, alegra o divertisce u zitellu;
- Parlate assai è ripetite i soni ch'ellu face;
- Posa u zitellu annantu à u spinu, incruciate e so bracce annantu à u pettu è po allungallu, in sù è in ghjò;
- Massate a pelle di u zitellu dopu à u bagnu cù musica rilassante;
- Scuzzulate un chjocculu accantu à u criaturu, aspettate u so sguardu è ringraziallu cù una voce dolce è acuta.
Cù 2 mesi, u zitellu pò digià fà spassighjate ogni ghjornu, di preferenza in a mattina, versu 8 ore di mane, o in a tarda dopu meziornu, à partesi da 5 ore di sera.
Cumu deve esse l'alimentu
U zitellu di 2 mesi deve esse nutritu solu cù u latte maternu, è hè cunsigliatu di mantene l'allattamentu finu à l'età di 6 mesi, se hè pussibule, chì u latte maternu hà una cumpusizione assai cumpleta è, in più, cuntene anticorpi, prutegge u zitellu . zitellu da varie infezioni. Quandu u zitellu allatta, ùn hè micca necessariu dà l'acqua à u zitellu chì u latte furnisce tutta l'idratazione ch'ellu hà bisognu.
Se a mamma hà difficultà à allattà o s'ellu ci hè una limitazione chì ùn la permette micca, hè cunsigliatu di integrà l'alimentazione cù u latte in polvere adatta à a so età, secondu l'istruzzioni date da u pediatra.
Se u vostru zitellu hè alimentatu cù u biberon, pudete esse più propensu à avè coliche, ma i zitelli chì sò allattati esclusivamente à u senu pò ancu avè. In questu casu, i genitori ponu amparà tecniche per luttà contr'à i crampi di u zitellu.