Anomalia di Ebstein
L'anomalia di Ebstein hè un raru difettu di u core in quale parte di a valvula tricuspidale sò anormali. A valvula tricuspidale separa a camera di u core inferiore destra (ventriculu dirittu) da a camera di u core superiore destra (atrium destro). In l'anomalia di Ebstein, u posizionamentu di a valvula tricuspidale è cumu funziona per separà e duie camere hè anormale.
A cundizione hè congenita, chì significa chì hè presente à a nascita.
A valvula tricuspidale hè di solitu fatta di trè parti, chjamate libretti o flaps. I fugliali si aprenu per permette à u sangue di passà da l'atrium di diritta (camera superiore) à u ventriculu dirittu (camera inferiore) mentre u core si rilassa. Si chjudenu per impedisce chì u sangue si sposti da u ventriculu dirittu à l'atrium di dirittu mentre u core pompi.
In e persone cun anomalia di Ebstein, i fugliali sò posti più in u ventriculu dirittu invece di a pusizione normale. I libretti sò spessu più grandi di u normale. U difettu u più spessu face chì a valvula funziona male, è u sangue pò andà per u male. Invece di sbuccà versu i pulmoni, u sangue torna in l'atru ghjustu. A copia di salvezza di u flussu di sangue pò purtà à l'allargamentu di u core è l'accumulazione di fluidi in u corpu. Ci pò ancu esse un restringimentu di a valvula chì porta à i pulmoni (valvula pulmonaria).
In parechji casi, e persone anu ancu un foru in u muru chì separa e duie camere superiori di u core (difettu di u septu atriale) è u flussu di sangue attraversu stu foru pò causà sangue poviru di ossigenu per andà in u corpu. Questa pò causà cianosi, una tinta turchina à a pelle causata da sangue poveru in ossigenu.
L'anomalia di Ebstein si verifica quandu un criaturu si sviluppa in l'utru. A causa esatta hè scunnisciuta. L'usu di certe droghe (cum'è u litiu o benzodiazepine) durante a gravidanza pò ghjucà un rolu. A cundizione hè rara. Hè più cumuni in i bianchi.
L'anormalità pò esse ligera o assai grave. Dunque, i sintomi ponu ancu da lieve à assai severa. I sintomi ponu sviluppà subitu dopu à a nascita, è ponu include labbra è unghie di culore turchinu per via di i livelli di ossigenu in u sangue. In i casi severi, u zitellu sembra assai malatu è hà prublemi per respirà. In casi lievi, a persona colpita pò esse asintomatica per parechji anni, à volte ancu in modu permanente.
I sintomi in i zitelli maiò ponu include:
- Tussa
- Fallimentu di cresce
- Stanchezza
- Respirazione rapida
- Mancanza di fiatu
- Battimentu di u core assai veloce
I neonati chì anu una perdita severa attraversu a valvula tricuspidale anu un nivulu assai bassu di ossigenu in u so sangue è un ingrandimentu significativu di u core. U pruprietariu di a salute pò sente rumori anormali di u core, cum'è un murmuru, quandu ascolta u pettu cù un stetoscopiu.
E prove chì ponu aiutà à diagnosticà sta situazione includenu:
- Radiografia di pettu
- Stampa di risonanza magnetica (MRI) di u core
- Misurazione di l'attività elettrica di u core (ECG)
- Ultrasound di u core (ecocardiograma)
U trattamentu dipende da a gravità di u difettu è da i sintomi specifici. A cura medica pò include:
- Medici per aiutà cù a fallimentu cardiacu, cum'è diuretici.
- Ossigenu è altru sustegnu di respirazione.
- Chirurgia per curregge a valvula.
- Sostituzione di a valvula tricuspidale. Questu pò esse necessariu per i zitelli chì continuanu à peghju o chì anu complicazioni più gravi.
In generale, i sintomi iniziali si sviluppanu, più grave hè a malattia.
Alcune persone ponu avè nè sintomi nè sintomi assai lievi. Altri ponu aggravassi cù u tempu, sviluppendu culore blu (cianosi), insufficienza cardiaca, bloccu cardiacu, o ritmi cardiaci periculosi.
Una perdita severa pò purtà à un gonfiore di u core è di u fegatu, è à una insufficienza cardiaca congestiva.
Altre complicazioni ponu include:
- Ritmi cardiaci anormali (aritmie), inclusi ritmi anormalmente veloci (tachiaritmie) è ritmi anormali lenti (bradiaritmie è bloccu cardiacu)
- Coaguli di sangue da u core à altre parte di u corpu
- Abscesu cerebrale
Chjamate u vostru fornitore se u vostru zitellu sviluppa sintomi di sta situazione. Uttenite assistenza medica subitu se si verificanu prublemi di respirazione.
Ùn ci hè micca una prevenzione cunnisciuta, fora di parlà cù u vostru duttore prima di una gravidanza se state pigliendu medicinali chì si pensa chì sò relativi à u sviluppu di sta malattia. Puderete pudè prevene alcune di e cumplicazioni di a malatia. Per esempiu, piglià antibiotici prima di cirurgia dentale pò aiutà à prevene l'endocardite.
L'anomalia di Ebstein; Malformazione di Ebstein; Difettu cungenitu di u core - Ebstein; Cori di difettu di nascita - Ebstein; Malatie cardiaca cianotica - Ebstein
- L'anurmalità di Ebstein
Bhatt AB, Foster E, Kuehl K, et al. Malatie cardiaca congenita in l'adultu maiò: una dichjarazione scientifica da l'American Heart Association. Circulazione. 2015; 131 (21): 1884-1931. PMID: 25896865 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25896865/.
Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM. Lesioni cianotiche congenite di u core: lesioni associate à una diminuzione di u flussu di sangue pulmonare. In: Kliegman RM, St.Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 457.
Stout KK, Daniels CJ, Aboulhosn JA, et al. Linea guida 2018 AHA / ACC per a gestione di l'adulti cù malatie cardiache congenita: un rapportu di l'American College of Cardiology / American Heart Association Task Force on Clinical Practice Guidelines. Circulazione. 2019; 139: e698-e800. PMID: 30121239 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30121239/.
Webb GD, Smallhorn JF, Therrien J, Redington AN. Malatia cardiaca congenita in u paziente adultu è pediatricu. In: Zipes DP, Libby P, Bonow RO, Mann DL, Tomaselli GF, Braunwald E, eds. Malattia Cardiaca di Braunwald: Un Manuale di Medicina Cardiovascolare. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 75.