Test di traslucenza nucleare
U test di traslucenza nucale misura u spessore di a piega nucale. Questa hè una zona di tissutu à u fondu di u collu di un criaturu. Misurà stu spessore aiuta à valutà u risicu per a sindrome di Down è altri prublemi genetichi in u zitellu.
U vostru duttore di salute usa ultrasound abdominale (micca vaginale) per misurà a piega nucale. Tutti i criaturi chì anu nati anu qualchì fluidu in u fondu di u collu. In un zitellu cù a sindrome di Down o altri disordini genetichi, ci hè più fluidu di u normale. Questu face u spaziu pari più grossu.
Un test di sangue di a mamma hè ancu fattu. Inseme, sti dui testi diceranu se u zitellu puderia avè a sindrome di Down o un altru disordine geneticu.
Avè una vescica piena darà u megliu ritrattu à ultrasuoni. Vi pò esse dumandatu di beie 2 à 3 bichjeri di liquidu un'ora prima di u test. Ùn urinate micca prima di u vostru ultrasound.
Pudete avè qualchì disconfortu da pressione nantu à a vostra vejiga durante l'ultrasound. U gel adupratu durante a prova pò sentasi leggermente freddo è bagnatu. Ùn senterete micca l'onde ultrasoniche.
U vostru fornitore pò avvisà stu test per schermà u vostru zitellu per a sindrome di Down. Parechje donne incinte decidenu d'avè stu test.
A traslucenza nucleale hè di solitu fatta trà l'11a è a 14a settimana di gravidanza. Pò esse fattu prima in a gravidanza di l'amniocentesi. Questu hè un altru test chì verifica i difetti di nascita.
Una quantità normale di fluidu in u fondu di u collu durante l'ultrasound significa chì hè assai improbabile chì u vostru zitellu abbia a sindrome di Down o un altru disordine geneticu.
A misura di traslucenza nucleare aumenta cù l'età gestazionale. Questu hè u periodu trà cuncepimentu è nascita. Più hè alta a misura paragunata à i zitelli di listessa età gestazionale, più u risicu hè per certi disordini genetichi.
E misure quì sottu sò cunsiderate à pocu risicu per i disordini genetichi:
- A 11 settimane - finu à 2 mm
- A 13 settimane, 6 ghjorni - finu à 2,8 mm
Più fluidu di u normale in u fondu di u collu significa chì ci hè un risicu più altu per a sindrome di Down, trisomia 18, trisomia 13, sindrome di Turner, o malatie cardiache congenita. Ma ùn dice micca sicuru chì u zitellu abbia a sindrome di Down o un altru disordine geneticu.
Se u risultatu hè anormale, ponu esse fatte altre prove. A maiò parte di u tempu, l'altru test fattu hè l'amniocentesi.
Ùn ci sò micca risichi cunnisciuti da l'ultrasu.
Prutezzione di traslucenza nucleare; NT; Test di piega nucleare; Scansione di piega nucleare; Prughjettazione genetica prenatale; Sindrome di Down - traslucenza nucale
Driscoll DA, Simpson JL. Prughjettazione genetica è diagnosi. In: Landon MB, Galan HL, Jauniaux ERM, et al, eds. Obstetrizia di Gabbe: Gravidenze nurmale è prublema. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: chap 10.
Walsh JM, D'Alton ME. Traslucenza nucleare. In: Copel JA, D'Alton ME, Feltovich H, et al, eds. Imaging Ostetricu: Diagnosticu Fetale è Cura. 2a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 45.