Riparazione di l'ernia ventrali
A riparazione di l'ernia ventrali hè una prucedura per riparà una ernia ventrali. Una ernia ventrali hè un saccu (saccu) furmatu da u rivestimentu internu di u vostru ventre (addome) chì spinge attraversu un foru in u muru addominale.
L'ernie ventrale spessu si trovanu à u situ di un vechju tagliu chirurgicu (incisione). Stu tipu di ernia hè ancu chjamatu ernia incisionale.
Probabilmente riceverete anestesia generale per questa chirurgia. Questu vi farà dorme è senza dulore.
Se a vostra ernia hè chjuca, pudete riceve un bloccu spinale o epidurale è una medicina per rilassassi. Sarete svegliu, ma senza dulore.
- U vostru chirurgu farà un tagliu chirurgicu in u vostru addome.
- U vostru chirurgu truverà l'ernia è a separerà da i tessuti intornu. Allora u cuntenutu di l'ernia, cum'è l'intestini, serà spintu gentilmente in l'addome. U chirurgu taglierà l'intestini solu s'elli sò stati danneggiati.
- Punti forti seranu aduprati per riparà u foru o u puntu debule causatu da l'ernia.
- U vostru chirurgu pò ancu mette un pezzu di maglia nantu à a zona debule per renderla più forte. A maglia aiuta à prevene l'ernia da vultà.
U vostru chirurgu pò aduprà un laparoscopiu per riparà l'ernia. Questu hè un tubu finu, illuminatu cù una fotocamera à a fine. Permette à u chirurgu di vede dentru u to ventre. U chirurgu inserisce u laparoscopiu attraversu un picculu tagliu in u vostru ventre è inserisce i strumenti attraversu altri picculi tagli. Stu tipu di prucedura guarisce spessu più veloce, è cù menu dolore è cicatrici. Micca tutte l'ernie ponu esse riparate cù chirurgia laparoscopica.
L'ernie ventrali sò abbastanza cumuni in adulti. Tendenu à ingrandassi cù u tempu è ci ne pò esse più di unu in numeru.
I fattori di risicu includenu:
- Una grande incisione abdominale
- Esse sovrappesu
- Diabetes
- Straining quandu si usa u bagnu
- Tussendu assai
- Elevazione pesante
- Gravidanza
A volte, l'ernie più chjuche senza sintomi ponu esse guardate. A cirurgia pò pone più risichi per e persone cun prublemi medichi seri.
Senza chirurgia, ci hè u risicu chì una parte di u grassu o una parte di l'intestinu si fermi (incarceratu) in l'ernia è diventi impussibile di spinghje torna. Di solitu hè dulurosu. U fornimentu di sangue in questa zona pò esse tagliatu (strangulazione). Puderete sperimentà nausea o vomitu, è a zona gonfia pò diventà turchina o un culore più scuru per via di a perdita di alimentazione di sangue. Questa hè una emergenza medica è hè necessaria una chirurgia urgente.
Per evità stu prublema, i chirurghi spessu cunsiglianu di riparà l'ernia ventrali.
Uttenite assistenza medica subitu sè avete una ernia chì ùn diventa micca più chjuca quandu site stesu o una ernia chì ùn pudete micca spinghje ind'è.
I risichi di riparazione di l'ernia ventrali sò generalmente assai bassi, a menu chì u paziente abbia ancu altri prublemi medichi seri.
I rischi di avè qualchì anestesia è chirurgia sò:
- Reazzioni à i medicini
- Prublemi di respirazione, cum'è pneumonia
- Prublemi cardiaci
- Sanguinamentu
- Coaguli di sangue
- Infezzione
Un risicu specificu di chirurgia di l'ernia ventrali hè una ferita à l'intestione (intestinu tenue o grossu). Questu hè raru.
U vostru duttore vi vede è vi darà istruzzioni.
Un anestesista discuterà a vostra storia medica per decide di a quantità è di u tippu di anestesia da aduprà. Vi pò esse dumandatu di smette di manghjà è di beie 6 à 8 ore prima di a chirurgia. Assicuratevi di dì à u vostru duttore o infermiera annantu à qualsiasi medicinali, allergie, o storia di prublemi di sangu.
Parechji ghjorni prima di a chirurgia, vi pò esse dumandatu di smette di piglià:
- L'aspirina è i farmaci antiinflamatori non steroidali (AINE), cum'è ibuprofene, Motrin, Advil, o Aleve
- Altri medicini per diluisce u sangue
- Certi vitamini è supplementi
A maiò parte di e riparazioni di l'ernia ventrali sò fatte in ambulatoriu. Questu significa chì puderete andà in casa u listessu ghjornu. Se l'ernia hè assai grande, pudete bisognu di stà in l'uspidale per un paru di ghjorni.
Dopu a chirurgia, i vostri segni vitali cume u polsu, a pressione sanguigna è a respirazione saranu monitorati. Starete in l'area di recuperu finu à chì site stabile. U vostru duttore vi prescriverà medicinali per u dolore se ne avete bisognu.
U vostru duttore o infermiera pò cunsigliarvi di beie assai liquidi cun una dieta ricca di fibre. Questu aiutà à prevene a tensione durante i muvimenti intestinali.
Facilità torna in attività. Arrìzzati è cammina parechje volte à u ghjornu per aiutà à prevene i coaguli di sangue.
Dopu a cirurgia, ci hè un risicu bassu chì l'ernia pò vultà. Tuttavia, per riduce u risicu di uttene un'altra ernia, avete bisognu di mantene un stile di vita sanu, cume u mantenimentu di un pesu sanu.
Malangoni MA, Rosen MJ. Hernias. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 44.
Miller HJ, Novitsky YW. Hernia ventrali è prucessi di liberazione abdominale. In: Yeo CJ, ed. Chirurgia di u Trattatu Alimentariu di Shackelford. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 52.
Webb DL, Stoikes NF, Voeller GR. Apertu a riparazione di l'ernia ventrali cù maglia onlay. In: Rosen MJ, ed. Atlas di Ricustruzzione di Muri Addominali. 2a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 8.