Eliminazione di lesioni cutanee
Una lesione cutanea hè una zona di a pelle chì hè diversa da a pelle circundante. Questu pò esse un pezzu, ferita, o una zona di pelle chì ùn hè micca normale. Pò esse ancu un cancheru di a pelle.
A rimuzione di e lesioni cutanee hè una prucedura per caccià a lesione.
A maiò parte di e prucedure di rimozione di e lesioni si facenu facilmente in l'uffiziu di u vostru duttore o in un ufficiu medicu ambulatoriale. Pudete bisognu di vede u vostru duttore di primaria, un duttore di a pelle (dermatologu), o un chirurgu.
Chì prucedura avete dipende da a lucazione, a dimensione è u tipu di lesione. A lesione eliminata hè generalmente inviata à u laburatoriu induve hè esaminata sottu un microscopiu.
Puderete riceve qualchì tippu di medicina numbosa (anestetica) prima di a procedura.
I sfarenti tippi di tecniche di rimozione di a pelle sò discritti quì sottu.
RASCIATE L'ESCISIONE
Sta tecnica hè aduprata per e lesioni di a pelle chì si alzanu sopra à a pelle o sò in u stratu superiore di a pelle.
U vostru duttore usa una piccula lama per rimuovere i strati più esterni di a pelle dopu chì a zona sia diventata intorpidita. A zona eliminata include tuttu o una parte di a lesione.
Di solitu ùn avete micca bisognu di punti. À a fine di a prucedura, a medicina hè applicata à a zona per fermà ogni sanguinamentu. O a zona pò esse trattata cun cauteriu per sigillà i vasi sanguini chjusi. Nisunu di questi ferirà.
SEMPLICE ESCISIONE A FORBICI
Sta tecnica hè ancu aduprata per e lesioni di a pelle chì si alzanu sopra a pelle o sò in u stratu superiore di a pelle ..
U vostru duttore piglierà a lesione di a pelle cù pinze chjuche è tirerà leggermente. E piccule forbici curvate seranu aduprate per taglià cù cura intornu è sottu à a lesione. Una curetta (un strumentu adupratu per pulisce o rascià a pelle) forse aduprata per taglià tutte e parte restante di a lesione.
Avete raramente bisognu di punti. À a fine di a prucedura, a medicina hè applicata à a zona per fermà ogni sanguinamentu. O a zona pò esse trattata cun cauteriu per sigillà i vini sanguini chjusi.
EXCISION DI PELLE - SPESSORE COMPLETO
Sta tecnica implica l'eliminazione di una lesione cutanea in i livelli più profondi di a pelle finu à u stratu grassu sottu a pelle. Una piccula quantità di tissutu nurmale chì circonda a lesione pò esse eliminata per assicurà chì hè chjaru di qualsiasi cellule di u cancheru possibili (margini chjari). Hè più prubabile di esse fattu quandu ci hè una preoccupazione per un cancheru di a pelle.
- U più spessu, una zona di forma d'ellissi (un football americanu) hè eliminata, chì facilita a chjusura cù punti.
- Tutta a lesione hè eliminata, andendu prufonda cum'è u grassu, se hè necessariu, per uttene tutta a zona. Un margine di circa 3 à 4 millimetri (mm) o più intornu à u tumore pò esse ancu eliminatu per assicurà margini chiari.
A zona hè chjusa cù punti. Se una grande zona hè eliminata, un innocu di pelle o un pappu di pelle normale pò esse adupratu per rimpiazzà a pelle chì hè stata rimossa.
CURETTAGE E ELETTRODESICCAZIONE
Questa prucedura implica scraping o scooping una lesione di a pelle. Una tecnica chì usa corrente elettrica à alta frequenza, chjamata elettrodessicazione, pò esse aduprata prima o dopu.
Pò esse adupratu per lesioni superficiali chì ùn anu micca bisognu di un'escisione à pienu spessore.
ESCISIONE LASER
Un laser hè un raghju di luce chì pò esse focalizatu nantu à una zona assai chjuca è pò trattà tippi di cellule assai specifici. U laser riscalda e cellule in a zona trattata finu à chì "scoppianu". Ci hè parechji tippi di laser. Ogni laser hà usi specifici.
L'escisione laser pò rimuovere:
- Lesioni cutanee benigne o pre-maligne
- Verruche
- Alpi
- Macchie di u sole
- Capelli
- Petiti vini sanguini in a pelle
- Tatuaggi
CRIOTERAPIA
A crioterapia hè un metudu di tessuti super-congelanti per distruggela. Hè più comunemente adupratu per distrugge o rimuovere verruche, cheratosi actiniche, cheratosi seborreiche è molluscum contagiosum.
A crioterapia hè fatta aduprendu sia un tampone di cuttone chì hè statu immersu in azotu liquidu, cù un canister spruzzante chì cuntene azotu liquidu, sia cù o una sonda chì hà azotu liquidu chì attraversa. A procedura dura generalmente menu di un minutu.
A congelazione pò causà qualchì disagiu. U vostru duttore pò applicà una medicina numbing à a zona prima. Dopu à a prucedura, l'area trattata pò scupperà è a lesione distrutta si sbulicherà.
CHIRURGIA DI MOHS
A chirurgia Mohs hè un modu per trattà è curà certi tumori di a pelle. I chirurghi furmati in a prucedura Mohs ponu fà sta chirurgia. Hè una tecnica di risparmiu di a pelle chì permette di eliminà u cancheru di a pelle cù menu danni à a pelle sana intornu.
Pò esse fattu per migliurà l'apparenza di una persona, o se a lesione hè causante irritazione o disconfort.
U vostru duttore pò raccomandà di rimuovere una lesione se avete:
- E crescita benigne
- Verruche
- Alpi
- Etichette di pelle
- Cheratosi seborreica
- Cheratosi actinica
- Carcinoma à cellule squamose
- Malatia di Bowen
- Carcinoma basocellulare
- Molluscum contagiosum
- Melanoma
- Altre cundizione di a pelle
I risichi di una escissione di a pelle ponu include:
- Infezzione
- Cicatrice (cheloidi)
- Sanguinamentu
- Cambiamenti in u culore di a pelle
- Povira guarigione di e ferite
- Dannu nervu
- Ripetizione di a lesione
- Veziche è ulcere, cunducendu à u dolore è infezioni
Dìite à u vostru duttore:
- À propositu di i medicini chì pigliate, cumprese vitamine è supplementi, rimedi à base di erbe, è medicinali senza prescrizione
- Sì avete allergii
- Sì avete prublemi di sangu
Seguitate l'istruzzioni di u vostru duttore nantu à cumu si preparanu per a prucedura.
A zona pò esse tenera per pochi ghjorni dopu.
A cura curretta di a vostra ferita aiuterà a vostra pelle à vede u megliu. U vostru fornitore vi parlerà nantu à e vostre opzioni:
- Permettendu una piccula ferita guarì si, postu chì a maiò parte di e piccule ferite guariscenu bè da per sè.
- Usendu punti per chjode a ferita.
- Innesta di pelle durante a quale a ferita hè coperta aduprendu a pelle da un'altra parte di u vostru corpu.
- Applicà un lembu di pelle per copre a ferita cù a pelle accantu à a ferita (a pelle vicinu à a ferita corrisponde in culore è texture).
Avè eliminatu e lesioni funziona bè per parechje persone. Alcune lesioni di a pelle, cume verruche, ponu avè bisognu di esse trattate più di una volta.
Shave excision - pelle; Escisione di lesioni cutanee - benigna; Eliminazione di lesioni di a pelle - benigna; Criochirurgia - pelle, benigna; BCC - rimuzione; Cancer di cellule basali - rimozione; Cheratosi Actinica - rimuzione; Verru - rimuzione; Squamous cell - rimuzzioni; Mole - rimuzzioni; Nevus - rimuzzioni; Nevi - rimuzzioni; Scissione di forbice; Eliminazione di tag di pelle; Rimozione di talpe; Eliminazione di u cancheru di a pelle; Eliminazione di u marcatu di nascita; Molluscum contagiosum - rimuzione; Elettrodesiccazione - rimozione di lesioni cutanee
Dinulos JGH. Tumori benigni di a pelle. In: Dinulos JGH, ed. Dermatologia Clinica di Habif. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: cap. 20.
Dinulos JGH. E procedure chirurgiche dermatologiche. In: Dinulos JGH, ed. Dermatologia Clinica di Habif. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2021: cap. 27.
James WD, Elston DM, Treat JR, Rosenbach MA, Neuhaus IM. Chirurgia laser cutanea. In: James WD, Elston DM, Treat JR, Rosenbach MA, Neuhaus IM, eds. Malatie di a Pelle di Andrews: Dermatologia Clinica. XIII ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 38.
Pfenninger JL. Biopsia di a pelle. In: Fowler GC, ed. Prucedure di Pfenninger è Fowler per l'Assistenza Primaria. 4a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 26.
Stulberg D, Wilamowska K. Lesioni cutanee premalignanti. In: Kellerman RD, Rakel DP. eds. Terapia attuale di Conn 2020. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: 1037-1041.