HIV / AIDS in donne incinte è zitelli
U virus di l'immunodeficienza umana (HIV) hè u virus chì provoca u SIDA. Quandu una persona si infetta cun HIV, u virus attacca è indebulisce u sistema immune. Quandu u sistema immunitariu si indebulisce, a persona hè in periculu di cuntene infezioni è cancri chì ponu minaccià a vita. Quandu ciò accade, a malattia hè chjamata AIDS.
L'HIV pò esse trasmessu à u fetu o à u natuvutu durante a gravidanza, durante u travagliu o di partitu, o allattendu.
Questu articulu hè nantu à HIV / AIDS in donne incinte è zitelli.
A maiò parte di i zitelli cun HIV piglianu u virus quandu passa da una mamma seropositiva à u zitellu. Questa pò accade durante a gravidanza, u partu, o quandu allatta.
Solu u sangue, u semen, i fluidi vaginali è u latte maternu sò stati dimustrati chì trasmettenu infezioni à l'altri.
U virus ùn hè micca spargugliatu in i zitelli da:
- Cuntattu casuale, cum'è abbracciu o toccu
- Articuli toccanti chì sò stati tocci da una persona infettata da u virus, cum'è asciugamani o panni
- Saliva, sudore, o lacrime chì ùn hè micca mischjatu cù u sangue di una persona infettata
A maiò parte di i zitelli nati da e donne seropositive in i Stati Uniti NON diventanu seropositivi se a mamma è u zitellu anu una bona cura prenatale è postpartum.
I zitelli chì sò infettati da HIV ùn anu spessu sintomi per i primi 2 à 3 mesi. Una volta chì i sintomi si sviluppanu, ponu varià. I primi sintomi ponu include:
- Infezzioni di levadura (candida) in bocca
- Fallimentu à ingrassà è cresce
- Ghiandole linfatiche gonfie
- Ghiandole salivari gonfie
- Milza o fegatu allargatu
- Infezioni di l'arechja è di i sinus
- Infezioni di e vie respiratorie superiori
- Esse lentu à marchjà, striscia, o parlà paragunatu à i zitelli sani
- Diarrea
U primu trattamentu spessu impedisce l'infezione da HIV da u prugressu.
Senza trattamentu, u sistema immunitariu di un zitellu si indebulisce cù u tempu, è si sviluppanu infezioni chì sò pocu cumuni in i zitelli sani. Queste sò infezioni gravi in u corpu. Pò esse cagiunati da batteri, virus, funghi, o protozoi. A stu mumentu, a malatia hè diventata un SIDA pienu.
Eccu i testi chì una mamma incinta è u so zitellu ponu avè per diagnosticà l'HIV:
TESTI DI DIAGNOSTICU VIH IN DONNE IN GRAZIA
Tutte e donne in gravidanza devenu avè un test di screening per HIV cun altri test prenatali. E donne à risicu altu devenu esse screening una seconda volta durante u terzu trimestru.
E mamme chì ùn sò micca state testate ponu riceve un test di HIV rapidu durante u travagliu.
A donna cunnisciuta per esse seropositiva durante a gravidanza averà analisi di sangue regulare, cumprese:
- CD4 conta
- Test di carica virale, per verificà quantu HIV hè in u sangue
- Un test per vede se u virus risponderà à i medicinali usati per trattà l'HIV (chjamatu test di resistenza)
TESTI DI DIAGNOSI U VIH IN BABBI E INFANTI
I zitelli nati da donne infette da HIV devenu esse testati per l'infezione da HIV. Questa prova cerca quantu di u virus HIV hè in u corpu. In i zitelli nati da mamme seropositive, a prova HIV hè fatta:
- 14 à 21 ghjorni dopu a nascita
- À 1 à 2 mesi
- À 4 à 6 mesi
Se u risultatu di 2 testi hè negativu, u zitellu ùn hà micca una infezzjoni da HIV. Se i risultati di qualsiasi test sò pusitivi, u zitellu hà HIV.
I zitelli chì sò à risicu assai altu per l'infezzione da HIV ponu esse testati à a nascita.
HIV / AIDS hè trattatu cù terapia antiretrovirale (ART). Queste medicine impediscenu u virus di multiplicà.
TRATTAMENTU DI DONNE IN GRAVIDA
U trattamentu di e donne incinte cù HIV impedisce chì i zitelli sianu infettati.
- Se una donna prova positiva durante a gravidanza, riceverà ART mentre hè incinta. Più spessu ella riceverà un regime di trè droghe.
- U risicu di sti farmaci ART per u zitellu in u senu hè bassu. A mamma pò avè un altru ultrasound à u sicondu trimestre.
- U VIH pò esse truvatu in una donna quandu entra in travagliu, particularmente se ùn hà micca ricevutu prima cura prenatale. Sì hè cusì, serà trattata subitu cù droghe antiretrovirali. A volte queste droghe saranu date per una vena (IV).
- Se a prima prova positiva hè durante u travagliu, riceve ART subitu durante u travagliu pò riduce a percentuale di infezioni in i zitelli à circa 10%.
TRATTU DI BAMBINI È INFANTI
I zitelli nati da mamme infettate cumincianu à riceve ART in 6 à 12 ore dopu a nascita. Unu o più farmaci antiretrovirali devenu esse continuati per almenu 6 settimane dopu a nascita.
ALLATTAMENTU
E donne seropositive ùn devenu micca allattà. Questu vale ancu per e donne chì piglianu medicinali HIV. Fate cusì pò trasmette l'HIV à u zitellu attraversu u latte maternu.
E sfide di esse curatore di un zitellu cù HIV / AIDS ponu spessu esse aiutati unendu un gruppu di supportu. In questi gruppi, i membri spartenu sperienze è prublemi cumuni.
U risicu di una mamma chì trasmette HIV durante a gravidanza o durante u travagliu hè bassu per e mamme identificate è trattate à l'iniziu di a gravidanza. Quandu hè trattata, a probabilità chì u so zitellu sia infettatu hè menu di 1%. A causa di i primi testi è trattamenti, ci sò menu di 200 zitelli nati cù HIV in i Stati Uniti à l'annu.
Se u statutu di HIV di una donna ùn si trova micca finu à u mumentu di u travagliu, un trattamentu currettu pò riduce a percentuale di infezioni in i zitelli à circa 10%.
I zitelli cun HIV / AIDS duveranu piglià ART per u restu di a so vita. U trattamentu ùn guarisce micca l'infezzione. I medicinali funzionanu solu finchè sò presi ogni ghjornu. Cù un trattamentu currettu, i zitelli cun HIV / AIDS ponu campà una vita guasgi nurmale.
Chjamate u vostru duttore sanitariu se avete HIV o site in periculu per HIV, È site incinta o pensate à esse incinta.
E donne seropositive chì ponu esse incinte devenu parlà cù u so fornitore nantu à u risicu per u so zitellu in nascita. Anu ancu da discute metudi per prevene chì u so criaturu si infetti, cume piglià ARV durante a gravidanza. Più prima a donna principia i medicinali, più bassa hè a probabilità di infezione in u zitellu.
E donne cun HIV ùn devenu micca allattà u so zitellu. Questu hà da aiutà à prevene u passaghju di l'HIV à u zitellu attraversu u latte maternu.
Infezzione HIV - zitelli; Virus di l'immunodeficienza umana - zitelli; Sindrome di carenza immune acquisita - zitelli; Gravidanza - HIV; HIV maternu; Perinatale - HIV
- Infezzione primaria di HIV
- VIH
Situ Clinicalinfo.HIV.gov. Linee guida per l'usu di l'agenti antiretrovirali in l'infezione pediatrica da HIV. clinicinfo.hiv.gov/en/guidelines/pediatric-arv/whats-new-guidelines. Actualizatu u 12 di ferraghju di u 2021. Accessu à u 9 di marzu di u 2021.
Situ Clinicalinfo.HIV.gov. Raccomandazioni per l'usu di droghe antiretrovirali in donne incinte cù infezioni da HIV è interventi per riduce a trasmissione perinatale di HIV in i Stati Uniti. clinicinfo.hiv.gov/en/guidelines/perinatal/whats-new-guidelines. Actualizatu u 10 di ferraghju di u 2021. Accessu à u 9 di marzu di u 2021.
Hayes EV. Virus di l'immunodeficienza umana è sindrome di l'immunodeficienza acquisita. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 302.
Weinberg GA, Siberry GK. Infezione da u virus di l'immunodeficienza umana pediatrica. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di e Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 127.