Chì pò causà un pesante flussu menstruale è chì fà
Cuntenutu
- Cumu sapè se u vostru flussu menstruale hè intensu
- Cause principali
- 1. Cambiamenti ormonali
- 2. Utilizazione di IUD di rame
- 3. Cambiamenti ginecologichi
- 4. Utilizazione di droghe anticoagulanti
- Cosa da fà
U flussu menstruale intensu hè nurmale digià in i primi dui ghjorni di u periodu menstruale, indebulendusi à u mumentu di u periodu. Tuttavia, quandu u flussu rimane intensu per tuttu u periodu mestruale, cù cambiamenti assai frequenti di pads durante u ghjornu, pò esse un segnu d'avvertimentu, è hè impurtante chì u ginecologu sia cunsultatu.
Cusì, per via di cunsultazione cù u duttore hè pussibule identificà a causa è inizià u trattamentu più adattu, prevenendu u sviluppu di l'anemia, chì hè a cunsequenza a più cumuna di u flussu menstruale intensu, postu chì ci hè una perdita eccessiva di sangue è di ferru, resultendu in stanchezza eccessiva, debolezza è pelle pallida. Amparate à ricunnosce i sintomi di l'anemia.
Cumu sapè se u vostru flussu menstruale hè intensu
U flussu menstruale intensu hè carattarizatu da a più grande quantità di sangue persa durante u periodu menstruale, chì face cambià / svuotà ogni ora i pads o pads menstruali. Inoltre, mentre u periodu menstruale nurmale dura trà 3 è 5 ghjorni, u flussu intensu cuntinueghja per più di 7 ghjorni è di solitu hè accumpagnatu da certi sintomi cum'è crampi severi è stanchezza eccessiva.
Cusì, se a donna capisce chì cambia u tampone ogni ora, chì a cuppa menstruale hè piena assai prestu, quandu ci sò sintomi è quandu alcune attività smettenu di esse effettuate durante u periodu mestruale per via di a paura di perdite, hè impurtante cunsultà u ginecologu. in modu chì si ponu fà testi chì ponu identificà a causa di u flussu aumentatu è, dunque, inizià u trattamentu u più adattu.
Cause principali
E cause principali chì ponu causà un aumentu di u flussu menstruale sò:
1. Cambiamenti ormonali
Cambiamenti in i livelli di estrogeni è progesterone, chì sò i principali ormoni femminili, sò e cause principali ligate à l'aumentu di u flussu menstruale. Cusì, quandu ci hè un sbilanciu in i livelli ormonali, hè pussibule verificà i cambiamenti in u flussu. Normalmente, alti livelli di estrogeni è bassi livelli di progesterone sò responsabili di flussi menstruali più intensi.
2. Utilizazione di IUD di rame
U DIU di rame, cunnisciutu ancu cum'è DIU non ormonale, hè un metudu contraceptivu efficace chì hè inseritu in l'utru è impedisce una pussibile gravidanza. Tuttavia, malgradu esse cunsideratu un metudu vantaggiosu è cù pochi effetti collaterali, postu chì ùn libera micca ormoni, hè cumunu chì ci sia un aumentu di u flussu menstruale è crampi severi durante a menstruazione. Vede quale sò i vantaghji principali è i svantaghji di u DIU di rame.
3. Cambiamenti ginecologichi
Alcuni cambiamenti ginecologichi cum'è fibromi, fibromi è polipi in l'utru, malattie infiammatorie pelviche, cambiamenti in u cervice è endometriosi, per esempiu, ponu aumentà u flussu menstruale. Hè impurtante chì sti cambiamenti sianu identificati appena i primi segni è sintomi cumpariscenu, postu chì hè pussibule di prevene cumplicazioni.
4. Utilizazione di droghe anticoagulanti
L'usu frequente di farmaci anticoagulanti pò favurisce un aumentu di u flussu menstruale, postu chì i fattori rispunsevuli di fermà un sanguinamentu eccessivu ùn sò micca attivati. Amparate più nantu à l'anticoagulanti.
Cosa da fà
S'ellu si osserva chì u flussu menstruale pesante accade spessu, hè impurtante chì u ginecologu sia cunsultatu in modu chì i test di sangue è imaging sianu fatti per aiutà à identificà a causa di u flussu menstruale aumentatu. Cusì, da u mumentu chì a causa hè identificata, u duttore pò indicà u trattamentu più adattu, è a sustituzione ormonale, a rimozione di DIU è l'usu di contraccettivi ponu esse raccomandati.
Inoltre, u ginecologu pò raccomandà l'usu di medicinali chì aiutanu à alleviare i sintomi chì ponu esse associati, è a supplementazione di ferru pò ancu esse raccomandata, chì hè cumunu chì l'anemia si sviluppi per via di un flussu intensu. Vede più nantu à l'usu di supplementi di ferru.
Se durante l'esami si verifica chì u flussu menstruale pesante hè dovutu à a presenza di polipi, fibromi, cisti o fibromi, pò esse raccomandatu di fà una procedura chirurgica per trattà l'alterazione è, cusì, prumove u flussu menstruale pesante.
Vede ancu i cunsiglii per alleviare u dolore di i crampi mestruali, in u video seguente: