Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Fecal Transplant Preparation
Video: Fecal Transplant Preparation

U trasplante di microbiota fecale (FMT) aiuta à rimpiazzà alcuni di i batteri "cattivi" di u vostru colon cù batteri "boni". A prucedura aiuta à ristabilisce i boni batteri chì sò stati uccisi o limitati da l'usu di antibiotici. Ristabilisce questu equilibriu in u colon facilita a lotta cù l'infezioni.

FMT implica a raccolta di feci da un donatore sanu. U vostru duttore di salute vi dumanderà di identificà un donatore. A maiò parte di a ghjente sceglie un membru di a famiglia o un amicu strettu. U donatore ùn deve micca avè usatu antibiotici per i 2 à 3 ghjorni precedenti. Seranu esaminati per qualsiasi infezioni in u sangue o feci.

Una volta cullata, a feci di u donatore hè mischiata cù acqua salina è filtrata. U mischju di feci hè dopu trasferitu in u vostru trattu digestivu (colon) per mezu di un tubu chì passa per un colonoscopiu (un tubu finu è flessibile cù una piccula fotocamera). I boni batteri ponu ancu esse introdutti in u corpu per mezu di un tubu chì entra in u stomacu per a bocca. Un altru mètudu hè di inghjuttà una capsula chì cuntene un sgabellu donatore liofilizatu.


L'intestinu grossu hà un gran numeru di batteri. Sti batteri chì campanu in l'intestini sò impurtanti per a vostra salute, è crescenu in modu equilibratu.

Unu di sti batteri hè chjamatu Clostridioides difficile (C difficile). In piccule quantità, ùn face micca prublemi.

  • Tuttavia, se una persona riceve ripetute o alte dosi di antibiotici per una infezione in altrò in u corpu, a maiò parte di e batterie normali in l'intestinu ponu esse spazzate. I batteri crescenu è liberanu una tossina.
  • U risultatu pò esse troppu di u C difficile.
  • Questa tossina face chì u rivestimentu di l'intestinu grossu si gonfii è infjammassi, pruvucendu frebba, diarrea è sangu.

Alcuni altri antibiotici ponu à volte portà u C difficile battìri sottu cuntrollu. Se questi ùn riescenu micca, FMT hè aduprata per rimpiazzà alcuni di i C difficile cù "boni" batteri è ristabilisce l'equilibriu.

A FMT pò ancu esse usata per trattà cundizioni cum'è:


  • Sindrome di l'intestione irritabile
  • Malatia di Crohn
  • Custipazione
  • Colitis ulcerativa

Trattamentu di e cundizioni chì ùn sò micca recurrenti C difficile A colite hè cunsiderata sperimentale attualmente è ùn hè micca largamente usata o cunnisciuta per esse efficace.

I rischi per a FMT ponu include i seguenti:

  • Reazzioni à a medicina chì vi sò date durante a procedura
  • Sanguinamentu pesante o in corso durante a procedura
  • Prublemi di respirazione
  • A diffusione di a malattia da u donatore (se u donatore ùn hè micca esaminatu currettamente, chì hè raru)
  • Infezzione durante a colonoscopia (assai rara)
  • Coaguli di sangue (assai rari)

U donatore prubabilmente piglierà un lassativu a notte prima di a procedura per pudè avè un muvimentu intestinale a mane dopu. Reculleranu un campione di feci in una tazza pulita è u purtaranu cun elli u ghjornu di a prucedura.

Parlate cù u vostru duttore nantu à qualsiasi allergie è tutti i medicini chì site. Ùn smette micca di piglià alcuna medicina senza parlà cù u vostru fornitore. Duvete smette di piglià antibiotici da 2 à 3 ghjorni prima di a procedura.


Puderete bisognu di seguità una dieta liquida. Pudete esse dumandatu à piglià lassativi a notte prima di a procedura. Averete bisognu di preparalli per una colonoscopia a notte prima di FMT. U vostru duttore vi darà struzzioni.

Prima di a prucedura, vi daranu medicinali per fà dorme in modu chì ùn sentite micca u disagiu o ùn abbiate memoria di u test.

Mentirete à fiancu à voi per circa 2 ore dopu a prucedura cù a suluzione in e vostre viscere. Pudete esse datu loperamide (Imodium) per aiutà à rallentà e vostre viscere, dunque a soluzione ferma in postu durante stu tempu.

Andarete in casa u listessu ghjornu di a procedura una volta passata a miscela di feci. Avete bisognu di un viaghju in casa, allora assicuratevi di organizallu prima di u tempu. Duvete evità di guidà, di beie alcolu, o di qualchì pesu pesante.

Pudete avè una febbre di bassa qualità a notte dopu à a procedura. Pudete avè gonfiori, gas, flatulenza, è stinzia per uni pochi di ghjorni dopu a prucedura.

U vostru fornitore vi istruverà nantu à u tippu di dieta è di medicinali chì avete bisognu à piglià dopu a procedura.

Stu trattamentu di salvezza hè altamente sicuru, efficace è, à pocu costu. A FMT aiuta ripurtendu a flora normale attraversu e feci di u donatore. Questu à a so volta aiuta à a recuperazione di a vostra funzione intestinale normale è a salute.

Bacterioterapia fecale; Trasplante di feci; Trasplante fecale; C. difficile colitis - trasplante fecale; Clostridium difficile - trasplante fecale; Clostridioides difficile - trasplante fecale; Colite pseudomembranosa - trasplante fecale

Mahmoud NN, Bleier JIS, Aarons CB, Paulson EC, Shanmugan S, Fry RD. Colon è rectum. In: Townsend CM Jr, Beauchamp RD, Evers BM, Mattox KL, eds. Sabiston Manuale di Chirurgia. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 51.

Rao K, Safdar N. Trasplante di microbiota fecale per u trattamentu di l'infezione Clostridium difficile. J Hosp Med. 2016; 11 (1): 56-61. PMID: 26344412 www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26344412.

Schneider A, Maric L. Trasplante di microbiota fecale cum'è terapia per a malattia infiammatoria di l'intestinu. In: Shen B, ed. Malattia Infiammatoria Interventionale Intestinale. San Diego, CA: Elsevier Academic Press; 2018: chap 28.

Surawicz CM, Brandt LJ. Prubiotici è trapianto di microbiota fecale. In: Feldman M, Friedman LS, Brandt LJ, eds. Sleisenger and Fordtran's Gastrointestinal and Liver Disease: Fisiopatologia / Diagnosi / Gestione. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: cap 130.

Populari In Situ

Biopsia di a Pelle

Biopsia di a Pelle

A biop ia di a pelle hè una prucedura chì elimina un picculu campionu di pelle per e aminà. U campionu di pelle hè guardatu ottu à un micro copiu per verificà u cancheru ...
Esofagite Eosinofilica

Esofagite Eosinofilica

L'e ofagite eo inofilica (EoE) hè una malattia cronica di l'e ofago. U vo tru e ofago hè u tubu mu culu chì porta cibu è liquidi da a bocca à u tomacu. ì avete Eo...