5 Ragioni Perché Sò Evidentamente Falsendu a Mi Disabilità
Cuntenutu
- 1. L'attenzione!
- 2. Vuliu scarrà i mo piani di vita
- 3. Sò un cun artistu è sociopatu
- 4. Pensu chì hè geniale d'avè una malatia strana è rara chì nimu ùn hà intesu parlà
- 5. Vuliu solu una pausa da a vita
Illustrazione di Ruth Basagoitia
Ugh. Mi hai pigliatu. Avaria avutu da sapè chì ùn mi ne scapparaghju micca. Vogliu dì, basta à fighjà mi: u mo rossu à labbra hè impeccabile, u mo surrisu hè luminosu, è se sto aduprendu a mo canna, hè coordinatu cù u mo vestitu.
I veri disabili ùn si maquillanu! Ùn li importa micca d'aspittà carine! Usanu bastoni voluminosi, istituzionali. Induve possu ancu ottene e mo canne lucide è culurite, vanitycanes.lookatme *?
Chjaramente, cercu attenzione.
Scopre l'annu scorsu chì aghju una malattia genetica incurabile, di u tessutu connettivu chì causa frequenti dislocazioni di l'articuli è u dolore cronicu hè un sognu diventatu realtà.
Eccu i principali motivi chì sò assolutamente, totalmente, cumpletamente, 100 per centu falsificendu a mo malattia cronica.
* Utilizate u codice "I-DON'T-GET-SATIRE" per risparmià 10% in vanitycanes.lookatme
1. L'attenzione!
Mi piace l'attenzione chì sta nifty malattia mi porta. Quandu aghju passatu per a sicurezza di l'aeroportu in una sedia à rotelle l'ultimu Thanksgiving, eru eccitatu - nutritu ancu! - da l'aspetti brutti di tutti voi volatili rispettabili, morali, capaci chì anu aspettatu u vostru turnu in fila.
Mi sò particularmente piaciutu i tempi in cui i salariati di a TSA mi dumandavanu dumande in terza persona à u mo maritu mentre stavu sedutu ignuratu.
Era ancu assai divertente quandu l'agente TSA hà pruvatu à "aiutami" strappendu dolorosamente a mo spalla subitu dopu avè dumandatu di ùn toccallu.
Quandu mi sò cascatu à u mo purtone, era eccitante fighjà fiascà in orrore mentre eiu, eccu, aghju usatu u mo ghjambe stà da sta sedia à rotelle, cum'è un falsu.
Cumu osaghju imprestà una sedia à rotelle da United Airlines (una sedia chì furniscenu per e persone chì, cum'è mè, ùn ponu micca stà per lunghi periodi di tempu o camminà per un aeroportu senza dolore o ferite)?
L'attenzione custante di l'aeroportu era inebriante. I capelli nantu à u mo capu diventavanu più brillanti è più forti mentre assurbavanu i vostri sguardi da daretu mentre stavu à u bagnu.
Cum'è a sapemu tutti, e uniche persone chì anu bisognu di sedie à rotelle sò para- è quadriplegici. Se pudete camminà, pudete camminà tuttu u tempu. Omu, u mo scumbugliu va in piscina!
2. Vuliu scarrà i mo piani di vita
Prima di cumincià à falsà a mo disabilità, eru un comicu stand-up è a mo carriera andava bè.
Aghju cofundatu, co-pruduttu è co-ospitatu un spettaculu di cumedia famosu di Oakland chjamatu "Man Haters". Ddu spettaculu hà avutu un publicu di più di 100 participanti mensili, è m'hà fattu riservazioni SF Sketchfest, 3 premii East Bay Express Best Comedy Show, è una funzione in un documentariu di cumedia nantu à Viceland.
In più di pruduce, facia stand-up parechje notte à a settimana, è, dopu à qualchì annu, pagava u mo affittu è un coppiu di fatture cù rivenuti di cumedia. Aviu ancu un agente di talentu chì mi inviava regolarmente à audizioni in LA
Avia trovu a mo strada.
Ma cum'è a sò avà, l'attenzione di u publicu di notte è di i premii hè un mezzu di gloria tale per i pedoni.
Dunque, invece, mi sò ammalatu è aghju smessu di stà, abbandunendu in modu efficace u sognu chì avia sunniatu dapoi a zitellina.
3. Sò un cun artistu è sociopatu
Quandu aghju smessu di esecuzione, mi sò giratu versu a malattia è u dolore debilitante.
Per una grande parte di 2018, aghju passatu i mo ghjorni à u lettu. Ah, nunda ùn batte l'attenzione chì si chjama micca esse in a stanza induve accade. Era ora di mette in opera u mo pianu maestru.
A mo longa cun era principiata assai in 2016, quandu aghju avutu un DIU chì hà fattu chì i mo crampi mensili dighjà dolorosi si trasformessinu subitu in un intensu dolore cutidianu chì sparava da u mo uteru per e mo gambe è si stalla in i mo pedi, fendu mi ferisce à ogni passu chì aghju fattu .
Mentre aghju suppurtatu stu divertente dolore novu, mi sò trasferitu in una casa infestata di acari di topi, scarabeci di tappettu è falene di vestiti. Eiu, benintesa, ùn cunniscia micca st'infurmazione impurtante allora, allora per 18 mesi sò statu muzzicatu senza interruzzione da acari di ratti ch'ùn aghju pussutu vede, è mi hè statu dettu da un duttore maschile chì avia una parasitosi delirante.
Avà, tuttu questu sona assai orribile, nò? Dolore cù ogni passu chì fate per mesi? Morsi di l'acari di u topu? Stuck vita di vita in lettu?
Ma arricurdatevi, aghju fattu tuttu.
Vidite, hè divertente per mè chì a ghjente mi dispiace è mi tratti cum'è se fussi pazzu. Mi piace l'uppurtunità persa, u redditu persu, l'amichi persi, u divertimentu persu - capisci!
Sò un cattivu sociopatista cun artistu chì u so cun brillante hà decimatu a vita cum'è a sapia.
4. Pensu chì hè geniale d'avè una malatia strana è rara chì nimu ùn hà intesu parlà
In u 2017, mi stava malatu è feritu cusì spessu, aghju smessu di dì ancu à i mo confidenti più stretti - hè cusì vergugnosa chì fussi per a mo goffa.
Era chjaramente colpa mea. Aghju catinatu. Aghju durmitu raramente. Aviu cinque impieghi è aghju travagliatu 7 ghjorni à a settimana.
Aviu un dulore articularu custante è cutidianu chì i analgistri senza ricetta ùn pudianu aiutà. Sò cascatu spessu. Eru sturdulitu tuttu u tempu, è una volta ancu passatu in a doccia. Eru pruritu. Ùn puderia micca dorme. A vita era un incubo.
U mo corpu ùn era micca u mo tempiu, ma u mo dungeon.
Ma qualunque, nò? Probabilmente eru solu drammaticu.
Hè per quessa chì aghju inventatu u sindrome di Ehlers-Danlos hypermobile (EDS), u disordine geneticu di u tessutu connettivu cun u quale sò natu chì mi causa u dolore, e ferite, i prublemi digestivi, a fatigue, eccetera!
Hè a mo carta senza esce da a vita. Se EDS era reale, sicuramente un duttore mi averia diagnosticatu da adolescente, datu i sintomi di u mo manuale, nò?
5. Vuliu solu una pausa da a vita
Esse adultu hè difficiule è dopu à più di 30 anni fà? Ùn vogliu più.
Cusì aghju fattu sta rara malatia genetica per spiegà a mo pigrizia è i fallimenti di a vita, è ta-da! Avà aghju da fà tuttu ciò chì vogliu.
Ebbè, micca ciò chì vogliu. Ùn aghju più a stamina per esecutà regularmente più. È cunduce più di un'ora o tantu mi ferisce troppu i ghjinochji, e cavichje è e fianche.
È aghju sempre u debitu è e fatture è e responsabilità, allora travagliu sempre, ma ehi, almenu ùn travagliu più 7 ghjorni à a settimana!
È almenu guadagnu assai menu soldi avà è aghju una mansa di debiti medichi di l'annu scorsu! È aghju una vita suciale assai menu attiva è sò sempre in u dulore crònicu, è ogni ghjornu dedicu quantità massicce di tempu è d'energia per fà chì u mo corpu si senti un pocu normale è felice!
L'aghju tombu!
Cumu pudete vede, u mo pianu malignu hà travagliatu assai.
Ash Fisher hè un scrittore è comicu chì vive cù u sindrome di Ehlers-Danlos ipermobile. Quandu ùn hà micca avutu un ghjornu di cervu oscillante, viaghja cù u so corgi, Vincent. Vive in Oakland. Amparate più nantu à ella nantu à ella situ web.