Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 20 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
8 cunsiglii per piglià bè cura di a vostra pelle d'estate - Salute
8 cunsiglii per piglià bè cura di a vostra pelle d'estate - Salute

Cuntenutu

In estate, a cura di a pelle deve esse radduppiata, perchè u sole pò causà brusgiature, invecchiamentu prematuru di a pelle è ancu aumentà u risicu di cancru.

Dunque, per mantene a vostra pelle sana in l'estate, hè impurtante aduttà alcune misure, cume tene a pelle secca, libera di sudore, ma idratata currettamente, bevendu assai liquidi durante u ghjornu, aduprendu creme solari è evitendu l'ore più calde di u ghjornu.

1. Mantene a vostra pelle pulita, idrata è secca

Per mantene a vostra pelle sana durante l'estate, hè impurtante di mantene la pulita è idratata, si consiglia di piglià almenu 2 bagni à u ghjornu, chì hè cusì chì si pò eliminà u sudore. S'ellu face assai caldu, pudete piglià più bagni, ma hè cunsigliatu di aduprà solu acqua, evitendu u sapone per ùn fà a pelle più secca.


U sapone antisetticu pò esse utile per eliminà i batteri è altri microorganismi da l'ascelle, l'area intima è i pedi chì ponu causà ciuffole, per esempiu. Tuttavia, per evità a proliferazione di microorganismi, hè impurtante tene a pelle secca, postu chì regioni più umide è calde di u corpu favuriscenu u sviluppu di microorganismi, principalmente funghi.

Dopu u bagnu hè impurtante di applicà una crema idratante fluida, almenu in e zone induve a pelle tende à diventà più secca, cume i pedi, e ghjinochje, e mani è i gomiti, aiutendu à mantene a pelle dolce. Scuprite alcune opzioni idratanti per a pelle.

2. Purtate crema solare ogni ghjornu

Aduprà a crema solare ogni ghjornu hè impurtante per prevene l'invecchiamentu prematuru è a secchezza di a pelle, in più di prevene u sviluppu di malatie, cum'è u cancheru di a pelle, per esempiu. Cusì, hè impurtante applicà una crema solare nantu à tutta a zona di a pelle chì hè esposta à u sole, ancu sì a persona ùn hè micca esposta direttamente à u sole.


In casu di andà in spiaggia o in piscina, a raccomandazione hè chì a crema solare sia aduprata da 20 à 30 minuti prima di esposizione à u sole è sia applicata di novu ogni 3 ore. Quelli chì vogliono esse abbronzati senza dannà a so pelle ponu sceglie di aduprà un filtru solare più debule, cù SPF 4 o 8, per esempiu, chì hè capace di filtrà i raggi nocivi di u sole è di fà a pelle più bella, cù un tonu d'oru .

3. Ùn vi rasate micca u ghjornu di u sole

Un'altra precauzione impurtante in l'estate ùn hè micca di rasassi a faccia è u corpu u ghjornu è ancu u ghjornu prima di esposizione à u sole, chì pò causà macchie scure nantu à a pelle, soprattuttu se a cera hè fatta. Cusì, a raccomandazione hè chì l'epilazione sia fatta almenu 48 ore prima di l'esposizione à u sole.

Per avè effetti più prolungati di a depilazione, pudete sceglie depilazione à cera o laser, postu chì i capelli sò cacciati da a radice, tuttavia in e duie forme hè impurtante evità l'esposizione à u sole dopu a depilazione, chì a pelle hè più sensibile è ci hè una probabilità più grande di macchie.


Vede 7 passi per a rasatura di rasatura per esse perfetta.

4. Investite in beta-carotene

Per lascià a pelle bruna è cun un bronzu chì dura più, hè ancu cunsigliatu di manghjà cibi chì cuntenenu carotenoidi cum'è carote, zucca, papaia, mele è barbabietole, chì sti alimenti favuriscenu a produzzione di melanina, chì hè un pigmentu presente naturalmente in a pelle è chì dà culore à a pelle, lasciandula più cunciata.

Inoltre, l'alimenti ricchi in beta-caroteni anu antiossidanti, avendu un effettu prutettore nantu à a pelle è prevenendu i danni causati da i raggi di u sole.

Scuprite u video sottu per più infurmazioni nantu à l'alimenti ricchi in beta-carotene:

5. Ùn fate micca trattamenti per a pelle in l'estiu

Evità trattamenti laser è chimichi durante l'estate hè impurtante, chì questi trattamenti ponu dannà a pelle abbronzata è causà macchie chì sò difficiuli da rimuovere. U megliu tempu per fà sti trattamenti hè in autunnu è invernu, quandu a temperatura hè più dolce è u sole hè menu forte, ma hè sempre impurtante aduprà una crema solare quandu si face sti trattamenti.

Un'altra cura impurtante hè di esfolià a pelle, soprattuttu nantu à a faccia è i pedi, una volta à a settimana per eliminà e cellule morte è rinnuvà a pelle. Scuprite una grande ricetta casca di machja per i pedi.

6. U bagnu in acqua dolce quandu surtite da a spiaggia

Dopu una ghjurnata in piaghja, duvete piglià un bagnu d'acqua fresca, preferibbilmente fredda, per caccià u sale è a rena chì tendenu à asciugà a pelle è facilità a furmazione di crepe chì ponu permette l'entrata di microorganismi.

Dopu u bagnu cù acqua fresca, hè cunsigliatu per idratà a pelle è, per quessa, pudete torna applicà una crema solare o una lozione dopu à u sole.

7. Evite u sole direttu

In l'ore più calde di a ghjurnata, trà 10 ore è 16 ore, l'esposizione diretta à u sole deve esse evitata perchè in questi tempi ci sò più risichi per a salute. Dunque, in questi tempi, si deve preferisce stà in i lochi ombrosi, in più di portà un cappellu o cappellu è vestiti leggeri, per prutege a pelle, è occhiali da sole, per prutege l'ochji è evità brusgiature di a pelle è colpi di calore.

Hè ancu impurtante di piazzà si in l'umbrella o in a spiaggia o in u bar di a piscina per pruteggevi da u sole, evitendu colpi di calore è brusgiature di a pelle.

8. Bei assai liquidi

Per evità a disidratazione di u corpu è di a pelle, hè impurtante di beie almenu 2 à 3 litri d'acqua à ghjornu o altri liquidi, cum'è suchju di frutta naturale o tè ghjacciatu, perchè cusì, in più di prevene a disidratazione, rinfresca u corpu. U cunsumu di bevande alcoliche ùn hè micca raccomandatu, postu chì prumove a perdita d'acqua da u corpu è pò causà rapidamente a disidratazione, soprattuttu se sò ingeriti in i ghjorni assai caldi.

I liquidi ponu ancu esse ingeriti cum'è cibu, perchè alcuni frutti è verdure anu una grande quantità d'acqua in a so composizione, è ponu ancu esse una ottima opzione per i ghjorni caldi è per prumove a salute di a pelle in estate.

Vede in u video chì sò l'alimenti più ricchi in acqua:

Publicazioni

Resistenza batterica: chì ghjè, perchè accade è cumu evitalla

Resistenza batterica: chì ghjè, perchè accade è cumu evitalla

A re i tenza batterica cuncerna a capacità di i batteri di re i tere à l'azione di alcuni antibiotici per via di u viluppu di meccani mi di adattazione è re i tenza, chì hè...
Alimenti ricchi in triptofanu

Alimenti ricchi in triptofanu

L'alimenti ricchi in triptofanu, cum'è u furmagliu, i noci, l'ovu è l'avucatu, per e empiu, ò ottimi per migliurà l'umore è furni ce un en u di bene ere pe...