Ciò chì Tuttu u Persu cù Psoriasi Bisogna à Sapere Inibitori PDE4
Cuntenutu
- Panoramica
- Chì sò l'inibitori PDE4?
- Cumu travaglianu per a psoriasis?
- Trattamenti inibitori PDE4 vs altri trattamenti di psoriasis
- Benefici putenziali
- Effetti è avvisi
- U takeaway
Panoramica
A psoriasis in placca hè una cundizione autoimmune cronica. Hè cusì, u sistema immunitariu attacca à tortu u corpu. Provoca sviluppà patch rossi è squamosi nantu à a pelle. Queste patch pò à volte si sentenu assai pruriginose o dolorose.
L'opzioni di trattamentu anu da riduce questi sintomi. Perchè l'infiammazione hè à a radice di a psoriasi in placca, l'ughjettivu di parechji farmaci hè di diminuisce sta risposta di u sistema immunitariu è di creà un equilibriu normale.
Se site cun psoriasis in placca da moderatu à severu, un inhibitore PDE4 pò esse un strumentu efficace in a gestione di i sintomi.
Tuttavia, u medicamentu ùn hè micca per tutti. Duvete discutere di e vostre opzioni di trattamentu cù u vostru duttore.
Chì sò l'inibitori PDE4?
Inibitori PDE4 sò un trattamentu relativamente novu. Funcionanu per suppressione u sistema immune, chì riduce l'infiammazione. Agiscenu à u nivellu cellulare per piantà a produzzione di un enzima iperattivu chjamatu PDE4.
I ricercatori sanu chì e fosfodiesterasi (PDE) degradanu l'adenosina monofosfatu ciclicu (AMPc). cAMP cuntribuisce significativamente à signalà e vie trà e cellule.
Fermendu PDE4, cAMP aumenta.
Sicondu un studiu di u 2016, stu tassu più altu di cAMP pò avè effetti antiinflamatori, specificamente in e persone chì campanu cù psoriasi è dermatite atopica.
Cumu travaglianu per a psoriasis?
Inibitori PDE4, cum'è apremilast (Otezla), travaglianu in u corpu per prevene l'infiammazione.
Cum'è una misura preventiva, pò esse benefiziu per e persone cù psoriasis per gestisce l'infiammazione. A riduzione di l'infiammazione pò causà focolai per esse menu frequenti è menu severi.
Puderà ancu stallà o prevene a prugressione di a malatia per risultà in l'artrite psoriatica (PsA).
Di quelli chì campanu cù qualsiasi tipu di psoriasis, circa 30 per centu sviluppanu eventualmente PsA, chì provoca un dolore articulare lieve à severu. PsA pò riduce a vostra qualità di vita.
Trattamenti inibitori PDE4 vs altri trattamenti di psoriasis
Apremilast, un inibitore PDE4, hè pigliatu da a bocca. Agisce ancu nantu à una via impurtante interrompendu a risposta infiammatoria chì contribuisce à i sintomi di a psoriasi in placca.
Trattamenti biologichi cum'è adalimumab (Humira), etanercept (Enbrel), è infliximab (Remicade) sò injected in u corpu.
Altri trattamenti biologichi iniettabili includenu:
- Ustekinumab (inhibitore IL-12/23)
- secukinumab (inibitore IL-17A)
- ixekizumab (inibitore IL-17A)
- guselkumab (inhibitore IL-23)
- risankizumab (inibitore IL-23)
Tofacitinib hè un inhibitore Janus kinase (JAK) chì hè appruvatu cum'è trattamentu orale.
Abatacept hè un inibitore di attivazione di cellule T chì hè datu cum'è infusione intravenosa (IV) o iniezione.
Benefici putenziali
Apremilast hè raccomandatu per e persone chì campanu cù psoriasi in placca da moderatu à severu chì sò ancu candidati per a terapia sistemica o fototerapia.
In, una proporzione più grande di e persone chì piglianu apremilast hà puntuatu bè sia in a Valutazione Globale di u Medicu (sPGA) sia in l'Area di Psoriasi è Indice di Severità (PASI) paragunatu à quelli chì piglianu un placebo.
Effetti è avvisi
Ancu se l'inibitori PDE4 mostranu grandi prumesse, ùn sò micca per tutti. Apremilast ùn hè statu pruvatu in donne incinte o chì allattanu. Attualmente, hè appruvatu solu per l'adulti.
Hè ancu impurtante di ponderà i risichi potenziali è i benefici di l'inibitori PDE4.
Apremilast vene cun qualchì risicu cunnisciutu.
E persone chì piglianu apremilast ponu sperimentà reazioni cum'è:
- nausea
- diarrea
- infezzione di e vie respiratorie superiori
- mal di testa
Alcune persone sperimentanu ancu una perdita di pesu significativa.
Apremilast pò ancu aumentà i sentimenti di depressione è i penseri di suicidiu.
Per e persone chì anu una storia di depressione o di comportamentu suicidariu, hè raccomandatu di parlà cù u so duttore per aiutallu à pesà attentamente i benefici potenziali di a droga contr'à i rischi.
Se sperimentate effetti collaterali, u vostru duttore pò raccomandà di fermà u medicamentu.
U takeaway
A psoriasis hè una cundizione cronica - ma gestibile -. U rolu di l'inflammazione hè u focu di trattamentu è di ricerca.
Se u vostru duttore stabilisce chì a vostra psoriasis in placca hè dolce o ben gestita, ponu cunsiglià droghe antiinflamatorie non steroidali (FANS). Puderanu ancu ricumandà trattamenti topichi.
Probabilmente pruveranu tramindui ste raccomandazioni prima di cunsiderà l'usu di un inhibitore PDE4 o altri modulatori immune.
I ricercatori anu scupertu più nantu à i meccanismi in u corpu chì causanu infiammazione. Questa informazione hà aiutatu à u sviluppu di novi medicazione chì ponu furnisce sollievu per quelli chì campanu cù psoriasis.
Inibitori PDE4 sò l'ultime innovazioni, ma venenu cun rischi. Tù è u vostru duttore duverebbe cunsiderà attentamente questi fattori prima di inizià un novu tipu di trattamentu.