Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 19 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Why Cloves Are So Expensive | So Expensive
Video: Why Cloves Are So Expensive | So Expensive

Cuntenutu

U Clove hè una pianta cultivata in parte di l'Asia è di u Sud America. E persone usanu l'olii, i boccioli di fiori secchi, e foglie è i steli per fà medicina.

U Clove hè più comunemente applicatu direttamente à e gengive per u malu di denti, u cuntrollu di u dolore durante u travagliu dentale, è altri prublemi dentali. Ma ci hè una ricerca scientifica limitata per sustene questi è altri usi.

In l'alimenti è e bevande, u chiodu di garofanu hè adupratu cum'è aromatizante.

In a fabricazione, u chiodu di garofanu hè adupratu in pasta di denti, saponi, cusmetichi, prufumi è sigarette. E sigarette à crave d'argentu, chjamate ancu kreteks, cuntenenu generalmente da 60% à 80% tabaccu è da 20% à 40% di spiccioli di terra.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per CLUVU sò i seguenti:

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Piccole lacrime in u rivestimentu di l'annu (fissure anali). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di una crema d'oliu di chiodi di garofano in lacrime anali per 6 settimane migliora a guarigione paragunatu cù l'usu di addolcitori di feci è l'applicazione di crema lidocaina.
  • Placca di dente. E prime ricerche mostranu chì l'usu di un dentifriciu o un risciacquu in bocca chì cuntene chiodi di garofanu è altri ingredienti aiuta à riduce a placca nantu à i denti.
  • Resaca. E prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu di boccioli di fiori di chiodu di garofanu ghjustu prima di beie alcolu migliora i sintomi di resaca in alcune persone.
  • Sudazione eccessiva (iperidrosi). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di l'oliu di chiodi di garofano à e palme per 2 settimane aiuta à riduce a sudazione eccessiva di e palme.
  • Repellente di zanzara. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di oliu di chiodi di garofano o di gel d'oliu di chiodi di garofano direttamente nantu à a pelle pò respinghje i moschiti finu à 5 ore.
  • Dolore. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un gel chì cuntene chiodi di garofanu di terra per 5 minuti prima di esse attaccatu cù una agulla pò riduce u dolore da u bastone d'agulla.
  • Prediabetes. E prime ricerche in e persone cun prediabetes mostranu chì piglià un estrattu di boccioli di fiori di chiodi di garofano sembra abbassà i livelli di zuccheru in sangue prima è dopu un pastu. Tuttavia, stu studiu ùn hà micca inclusu un gruppu di cuntrollu, cusì i veri effetti di u crave nantu à u zuccherinu in sangue ùn sò micca chjaru.
  • Pruritu. E prime ricerche mostranu chì mette una soluzione chì cuntene gel d'oliu di crava nantu à a pelle pò aiutà cun pruriti severi.
  • Mal di denti. L'oliu di chiodi di garofano è l'eugenol, una di e sostanze chimiche chì cuntene, sò state applicate da tantu tempu à i denti è e gengive per u mal di denti, ma l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) hà riclassificatu l'eugenol, diminuendu a so valutazione di efficacità. A FDA crede avà chì ùn ci hè abbastanza evidenza per valutà l'eugenol cum'è efficace per u dolore di denti.
  • Una forma leve di malatia di gomma (gingivitis).
  • Mal ciatu.
  • Tussa.
  • Diarrea.
  • Presa secca (osteite alveolare).
  • Gas (flatulenza).
  • Orgasimu precoce in l'omi (eiaculazione precoce).
  • Indigestione (dispepsia).
  • Nausea è vomitu.
  • Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale).
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più evidenza per valutà l'efficacità di u chiodu di garofanu per questi usi.

L'oliu di chiodi di garofano cuntene un chimicu chjamatu eugenol chì pò aiutà à diminuisce u dolore è à luttà contr'à e infezioni, ma sò necessarie più ricerche.

Quandu hè presu per bocca: Clove hè PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di a ghjente quandu hè presa da a bocca in quantità cumunemente truvate in l'alimentu. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se piglià chiodi di garofano in quantità medicinali più grandi hè sicuru o chì effetti ponu esse.

Quandu si applica à a pelle: L'oliu di garofanu o a crema chì cuntene u fiore di garofanu hè POSSIBILE SALVU quandu si applica direttamente à a pelle. Tuttavia, l'applicazione di l'oliu di chiodi di garofano in bocca o nantu à e gengive pò à volte causà danni à e gengive, a polpa di i denti, a pelle è e mucose. L'applicazione di oliu di crava o crema à a pelle pò causà à volte brusgiatura è irritazione di a pelle.

Quandu hè inalatu: Inalazione di fumu da e sigarette di garofanu hè PROVU UNSAFE è pò causà effetti secundarii cum'è prublemi respiratorii è malatie pulmonari.

Quandu hè datu da IV: Injectà oliu di chiodi di garofano in e vene hè PROVU UNSAFE è pò causà effetti secundarii cum'è prublemi respiratorii è malatie pulmonari.

Precauzioni speciali è avvertenze:

I zitelli: In i zitelli, l'oliu di crave hè PROVU UNSAFE piglià per bocca. Pò causà effetti collaterali severi cum'è crisi, danni à u fegatu, è squilibri fluidi.

Gravidanza è allattamentu: Clove hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè presu per bocca in quantità cumunimenti truvati in l'alimentu. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se u chiodu di garofano hè sicuru da aduprà in quantità medicinali più grandi quandu hè incinta o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è attaccate à e quantità di alimenti.

Disturbi di sangu: L'oliu di chiodi di garofano cuntene un chimicu chjamatu eugenol chì pare rallentà a coagulazione di u sangue. Ci hè una preoccupazione chì piglià oliu di chiodi di garofano pò causà sanguinamentu in e persone cun disordini di sangu.

Diabetes: U Clove cuntene sustanzi chimichi chì puderanu influenzà i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete. Attenti à i segni di zuccherinu in sangue (ipoglicemia) è survegliate attentamente u zuccherinu in sangue se avete diabete è pigliate chiodi di garofano.

Chirurgia: I Chiodi di garofano cuntenenu chimichi chì ponu influenzà i livelli di zuccheru in sangue è rallentà a coagulazione di u sangue. Ci hè una preoccupazione chì puderia interferisce cù u cuntrollu di zuccheru in sangue o causà sanguinamentu durante o dopu a chirurgia. Smetta di aduprà chiodu di garofanu almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
U Clove cuntene sustanzi chimichi chì puderanu calà u zuccherinu in sangue I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Piglia u chiodu di garofanu cù i medicazione per a diabete pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni medicamenti aduprati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri. Alcune insuline aduprate per u diabete includenu Humalog (insulina lispro), Novolog (insulina aspart), Apidra (insulina glulisina), Humulin R (insulina umana regulare), Lantus, Toujeo (insulina glargina), Levemir (insulina detemir), NPH, è altri .
Minore
Attenti à sta cumbinazione.
Ibuprofene (Advil, altri)
In laburatoriu, aghjunghjendu ibuprofene à l'oliu di chiodi di garofano prima di applicà nantu à a pelle, aiuta l'ibuprofene à esse assorbitu da a pelle. Questu ùn hè statu dimustratu in l'omu. Tuttavia, teoricamente questu puderia aumentà quantu ibuprofene si assorbe, aumentendu l'effetti secondari di l'ibprofene.
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
U Clove cuntene eugenol, chì puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Piglià oliu di chiodu di garofanu cun medicazione chì rallenta ancu a coagulazione puderia aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), ibuprofen (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri), dalteparin (Fragmin), enoxaparin (Lovenox) , eparina, warfarina (Coumadin), è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
U Clove cuntene sustanzi chimichi chì puderanu calà u zuccherinu in sangue. Aduprà u chiodu di garofanu cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu puderia aumentà u risicu chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Alcuni di sti prudutti includenu u griffu di u diavulu, u fienu grecu, a gomma di guar, a gymnema, u ginseng Panax, u ginseng siberianu, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
Chiodu di garofanu puderia rallentà a coagulazione di u sangue. U so usu cun altre erbe o supplementi chì rallentanu ancu a coagulazione di u sangue puderia aumentà u risicu di contusioni è sangu. Alcune di queste erbe includenu angelica, danshen, agliu, zenzero, ginkgo, trifogliu rossu, curcuma, salice, è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
A dosa adatta di chiodu di garofanu dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre cundizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per u chiodu di garofano. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà. Bourgeon Floral de Clou de Girofle, Bouton Floral de Clou de Girofle, Caryophylli Flos, Caryophyllum, Caryophyllus aromaticus, Clavo de Olor, Clous de Girolfe, Clove Flower, Clove Flowerbud, Clove Leaf, Clove Oil, Clove Stem, Cloves, Cloves Bud, Ding Xiang, Eugenia aromatica, Eugenia caryophyllata, Eugenia caryophyllus, Feuille de Clou de Girofle, Fleur de Clou de Girofle, Flores Caryophylli, Flores Caryophyllum, Gewurznelken Nagelein, Girofle, Giroflier, Huile de Clou de Girofle, Kretanga, Oil di Clove, Syzygium aromaticum, Tige de Clou de Girofle.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Mammen RR, Natinga Mulakal J, Mohanan R, Maliakel B, Illathu Madhavamenon K. Polifenoli di budu di clavu allevanu alterazioni in l'infiammazione è i marcatori di stress ossidativu associati à l'alcol di binge: un studiu randomized crossover controllatu da placebo. J Med Food 2018; 21: 1188-96. Vede astrattu.
  2. Ibrahim IM, Abdel Kareem IM, Alghobashy MA. Valutazione di liposomi topichi incorporati oliu di chiodi di garofano in u trattamentu di l'iperidrosi palmar idiopatica: Studiu single-blinded placebo-controllatu. J Cosmetic Dermatol 2018; 17: 1084-9. Vede astrattu.
  3. Mohan R, Jose S, Mulakkal J, Karpinsky-Semper D, Swick AG, Krishnakumar IM. L'estratti di chiodi di garofano ricchi in polifenoli solubili in acqua abbassanu i livelli di glucosiu in sangue pre- è post-prandiali in volontarii sani è prediabetichi: un studiu pilotu di marca aperta BMC Complement Altern Med 2019; 19: 99. Vede astrattu.
  4. Jiang Q, Wu Y, Zhang H, et al. Sviluppu d'olii essenziali cum'è esaltatori di permeazione di a pelle: effettu di valurizazione di penetrazione è meccanismu d'azione. Biol Pharmaceutical. 2017; 55: 1592-1600. Vede astrattu.
  5. Ibrahim IM, Elsaie ML, Almohsen AM, Mohey-Eddin MH. Efficacità di l'oliu di chiodi di garofanu topicu nantu à u trattamentu sintomaticu di pruritus crònicu. J Cosmetic Dermatol 2017; 16: 508-11. Vede astrattu.
  6. Kim A, Farkas AN, Dewar SB, Abesamis MG. Amministrazione precoce di N-acetilcisteina in u trattamentu di l'ingestione di oliu di chiodi di garofano. J Pediatr Gastroenterol Nutr. 2018; 67: e38-e39. Vede astrattu.
  7. Machado M, Dinis AM, Salgueiro L, Custódio JB, Cavaleiro C, Sousa MC. Attività Anti-Giardia di Syzygium aromaticum oliu essenziale è eugenol: effetti nantu à a crescita, a viabilità, l'aderenza è l'ultrastruttura. Exp Parasitol 2011; 127: 732-9. Vede astrattu.
  8. Liu H, Schmitz JC, Wei J, et al. L'estrattu di Chiodi di garofano inibisce a crescita tumorale è prumove l'arrestu di u cicculu cellulare è l'apoptosi. Oncol Res 2014; 21: 247-59. Vede astrattu.
  9. Kothiwale SV, Patwardhan V, Gandhi M, Sohoni R, Kumar A. Un studiu comparativu di l'effetti antiplaque è antigingivitis di a bocca d'arba chì cuntenenu oliu di l'arburu di tè, chiodi di garofano, è basilicu cù un oliu essenziale dispunibule in u cummerciu. J Indian Soc Periodontol 2014; 18: 316-20. Vede astrattu.
  10. Dwivedi V, Shrivastava R, Hussain S, Ganguly C, Bharadwaj M. Potenziale anticanceru comparativu di chiodi di garofano (Syzygium aromaticum) - una spezia indiana- contr'à e linee di cellule cancerose di varie origini anatomiche. Asian Pac J Cancer Prec 2011; 12: 1989-93. Vede astrattu.
  11. Cortés-Rojas DF, de Souza CR, Oliveira WP. Clove (Syzygium aromaticum): una spezia preziosa. Asian Pac J Trop Biomed 2014; 4: 90-6. Vede astrattu.
  12. Yarnell E è Abascal K. Medicini botanichi per u mal di testa. Terapie Alternative è Complementarie (Inghilterra) 2007; 13: 148-152.
  13. Hussein E, Ahu A, è Kadir T. Investigazione di bacteremia dopu u lavu di denti in pazienti ortodontici. Revista Coreana di Ortodonzia 2009; 39: 177-184.
  14. Bonneff M. VU DE KUDUS: L’ISLAM À JAVA. Annales: Economies, Societes, Civilisations 1980; 35 (3-4): 801-815.
  15. Kadey M. Persu in spice. Salute Naturale 2007; 37: 43-50.
  16. Knaap G. Kruidnagelen en Christenen. De Verenigde Oost-Indische Compagnie en de Bevolking van Ambon 1656-1696. Dissertazione Astratti Sezione Internaziunale C 1985; 46: 46-4329c.
  17. Knaap G. U GOVERNATORE GENERALE È U SULTANU: UN TENTATU DI RISTRUTTURAZIONE UNA AMBOINA DIVIZIATA IN 1638. Itinerario 2005; 29: 79-100.
  18. Kim, H. M., Lee, E. H., Hong, S. H., Song, H. J., Shin, M. K., Kim, S. H., è Shin, T. Y. Effettu di Syzygium aromaticum extract nantu à l'ipersensibilità immediata in ratti. J Ethnopharmacol. 1998; 60: 125-131. Vede astrattu.
  19. Smith-Palmer, A., Stewart, J., è Fyfe, L. Proprietà antimicrobiali di l'olii essenziali vegetali è di l'essenze contr'à cinque impurtanti patogeni purtati da l'alimentu. Lett Appl Microbiol. 1998; 26: 118-122. Vede astrattu.
  20. Segura, J. J. è Jimenez-Rubio, A. Effettu di eugenol nantu à l'aderenza di macrofagi in vitro à superfici plastiche. Endod.Dent.Traumatol. 1998; 14: 72-74. Vede astrattu.
  21. Kim, H. M., Lee, E. H., Kim, C. Y., Chung, J. G., Kim, S. H., Lim, J. P., e Shin, T. Y. Proprietà antianafilattiche di eugenol. Pharmacol Res 1997; 36: 475-480. Vede astrattu.
  22. I cumposti naturali cumbattenu i patogeni orali. J Am.Dent.Assoc. 1996; 127: 1582. Vede astrattu.
  23. Schattner, P. è Randerson, D. Tiger Balm cum'è trattamentu di a tensione di mal di testa. Un prucessu clinicu in pratica generale. Aust.Fam.Physician 1996; 25: 216, 218, 220. Vede astrattu.
  24. Srivastava, K. C. Principii antiplachettari da un spiculu di spezia alimentariu (Syzygium aromaticum L) [currettu]. Prostaglandine Leukot. Assenza. Acidi Grassi 1993; 48: 363-372. Vede astrattu.
  25. Hartnoll, G., Moore, D., è Douek, D. Quasi ingestione fatale di oliu di chiodi di garofano. Arch.Dis Child 1993; 69: 392-393. Vede astrattu.
  26. Saeed, S. A. è Gilani, A. H. Attività antitrombotica di oliu di crave. J Pak Med Assoc 1994; 44: 112-115. Vede astrattu.
  27. Shapiro, S., Meier, A., è Guggenheim, B. L'attività antimicrobiale di l'olii essenziali è di i cumpunenti di l'olii essenziali versu i batteri orali. Microbiol Orale. Immunol. 1994; 9: 202-208. Vede astrattu.
  28. Stojicevic, M., Dordevic, O., Kostic, L., Madanovic, N., e Karanovic, D. [Azione di l'oliu di chiodi di garofano, eugenol e pasta di eugenol di ossido di zinco sulla polpa dentale in condizioni "in vitro"] . Stomatol.Glas.Srb. 1980; 27: 85-89. Vede astrattu.
  29. Isaacs, G. Anestesia lucale permanente è anidrosi dopu à u spargimentu di oliu di chiodi di garofano. Lancet 16-16-1983; 1: 882. Vede astrattu.
  30. Mortensen, H. [Un casu di stomatite allergica per eugenol]. Tandlaegebladet. 1968; 72: 1155-1158. Vede astrattu.
  31. Hackett, P. H., Rodriguez, G., è Roach, R. C. Cigarette di chiodi di garofano è edema pulmonare à alta altitudine. JAMA 6-28-1985; 253: 3551-3552. Vede astrattu.
  32. Fotos, P. G., Woolverton, C. J., Van Dyke, K., è Powell, R. L. Effetti di eugenol nantu à a migrazione di cellule polimorfonucleari è a chemiluminescenza. J Dent.Res. 1987; 66: 774-777. Vede astrattu.
  33. Buch, J. G., Dikshit, R. K., è Mansuri, S. M. Effettu di certi olii volatili nantu à i spermatozoi umani ejaculati. Indian J Med Res 1988; 87: 361-363. Vede astrattu.
  34. Romaguera, C., Alomar, A., Camarasa, JM, Garcia, Bravo B., Garcia, Perez A., Grimalt, F., Guerra, P., Lopez, Gorretcher B., Pascual, AM, Miranda, A. , è. Dermatite di cuntattu in i zitelli. Cuntattate Dermatite 1985; 12: 283-284. Vede astrattu.
  35. Mitchell, R. Trattamentu di alveolite fibrinolitica da una pasta di collagenu (Formula K). Un raportu preliminariu. Int J Orale Maxillofac.Surg. 1986; 15: 127-133. Vede astrattu.
  36. Anonimu. Valutazione di u periculu per a salute di e sigarette di garofanu. Cunsigliu per l'Affari Scentifichi. JAMA 12-23-1988; 260: 3641-3644. Vede astrattu.
  37. Azuma, Y., Ozasa, N., Ueda, Y., è Takagi, N. Studi farmacologichi nantu à l'azione antiinflamatoria di cumposti fenolici. J Dent.Res. 1986; 65: 53-56. Vede astrattu.
  38. Guidotti, T. L., Laing, L., è Prakash, cigarettes U. B. Clove. A basa per a preoccupazione per l'effetti nantu à a salute. West J Med 1989; 151: 220-228. Vede astrattu.
  39. Saeki, Y., Ito, Y., Shibata, M., Sato, Y., Okuda, K., è Takazoe, I. Azione antimicrobiana di sustanzi naturali nantu à i batteri orali. Bull. Tokyo Dent Coll. 1989; 30: 129-135. Vede astrattu.
  40. Jorkjend, L. è Skoglund, L. A. Effettu di vestiti periodontali chì cuntenenu non eugenol è eugenol nantu à l'incidenza è a gravità di u dolore dopu a cirurgia periodontale di tessuti molli. J Clin Periodontol. 1990; 17: 341-344. Vede astrattu.
  41. Cisak, E., Wojcik-Fatla, A., Zajac, V., è Dutkiewicz, J. Repellenti è acaricidi cum'è misure di prutezzione persunale in a prevenzione di e malatie da zecche. Ann Agric.Environ.Med. 2012; 19: 625-630. Vede astrattu.
  42. Revay, E. E., Junnila, A., Xue, R. D., Kline, D. L., Bernier, U. R., Kravchenko, V. D., Qualls, W. A., Ghattas, N., e Muller, G. C. Valutazione di prudutti commerciali per a prutezzione persunale contra e zanzare. Acta Trop. 2013; 125: 226-230. Vede astrattu.
  43. Dyrbye, B. A., Dubois, L., Vink, R., è Horn, J. Un paziente cun intossicazione à l'oliu di crave. Anaesth. Cura Intensiva 2012; 40: 365-366. Vede astrattu.
  44. Xing, F., Tan, Y., Yan, G. J., Zhang, J. J., Shi, Z. H., Tan, S. Z., Feng, N. P., e Liu, C. H. Effetti di u cataplasma di erbe cinese Xiaozhang Tie nantu à l'ascite cirrotica. J Ethnopharmacol. 1-31-2012; 139: 343-349. Vede astrattu.
  45. Jayashankar, S., Panagoda, G. J., Amaratunga, E. A., Perera, K., è Rajapakse, P. S. Un studiu randomizatu in doppiu orbu cuntrullatu da placebo nantu à l'effetti di un dentifriciu à base di erbe nantu à i sanguinamenti gingivali, l'igiene orale è e variabili microbiche. Ceylon Med.J 2011; 56: 5-9. Vede astrattu.
  46. Sosto, F. è Benvenuti, C. Studiu cuntrullatu nantu à timol + eugenol douche vaginale versus econazole in candidiasi vaginale è metronidazole in vaginosi batterica. Arzneimittelforschung. 2011; 61: 126-131. Vede astrattu.
  47. Srivastava, K. C. è Malhotra, N. Acetyl eugenol, un cumpunente di l'oliu di chiodi di garofano (Syzygium aromaticum L.) inibisce l'agregazione è altera u metabolismu di l'acidu arachidonicu in e piastrine di sangue umanu. Prostaglandine Leukot. Assenza. Acidi Grassi 1991; 42: 73-81. Vede astrattu.
  48. Kharfi, M., El, Fekih N., Zayan, F., Mrad, S., è Kamoun, M. R. [Tatooing temporaneu: hennè neru o duru?]. Med.Trop. (Mars.) 2009; 69: 527-528. Vede astrattu.
  49. Burgoyne, C. C., Giglio, J. A., Reese, S. E., Sima, A. P., e Laskin, D. M. L'efficacità di un gel anesteticu topicu in u sollievu di u dolore assuciatu cù l'osteite alveolare localizzata. J Orale Maxillofac. Surg. 2010; 68: 144-148. Vede astrattu.
  50. Kumar, P., Ansari, S. H., è Ali, J. Rimedi vegetali per u trattamentu di a malatia parodontale - una rivista di brevettu. Recenti Pat Drug Deliv.Formul. 2009; 3: 221-228. Vede astrattu.
  51. Mayaud, L., Carricajo, A., Zhiri, A., è Aubert, G. Comparazione di l'attività bacteriostatica è bactericida di l'olii essenziali 13 contr'à e razze cù sensibilità variabile à l'antibiotici. Lett.Appl.Microbiol. 2008; 47: 167-173. Vede astrattu.
  52. Park, C. K., Kim, K., Jung, S. J., Kim, M. J., Ahn, D. K., Hong, S. D., Kim, J. S., è Oh, S. B. Meccanismu moleculare per azzione anestetica lucale di eugenol in u sistema trigeminale di u topu. Pain 2009; 144 (1-2): 84-94. Vede astrattu.
  53. Rodrigues, T. G., Fernandes, A., Jr., Sousa, J. P., Bastos, J. K., e Sforcin, J. M. Effetti in vitro e in vivo di chiodi di garofano sulla produzione di citochine pro-infiammatorie da macrofagi. Nat.Prod.Res. 2009; 23: 319-326. Vede astrattu.
  54. Scarparo, R. K., Grecca, F. S., è Fachin, E. V. Analisi di reazzioni tissutali à metacrilatu à base di resina, epossidica, è di ossidu di zinc-eugenol. J Endod. 2009; 35: 229-232. Vede astrattu.
  55. Fu, Y., Chen, L., Zu, Y., Liu, Z., Liu, X., Liu, Y., Yao, L. e Efferth, T. L'attività antibatterica di l'oliu essenziale di chiodi di garofano contro Propionibacterium acnes è u so meccanisimu di azzione. Arch.Dermatol. 2009; 145: 86-88. Vede astrattu.
  56. Agbaje, E. O. Effetti gastrointestinali di Syzigium aromaticum (L) Merr. & Perry (Myrtaceae) in mudelli animali. Nig.Q.J Hosp.Med 2008; 18: 137-141. Vede astrattu.
  57. Mishra, R. K. è Singh, S. K. Valutazione di sicurezza di u strattu di fiore di Syzygium aromaticum (clove) in quantu à a funzione testiculare in topi. Food Chem.Toxicol. 2008; 46: 3333-3338. Vede astrattu.
  58. Morsy, M. A. è Fouad, A. A. Meccanismi di l'effettu gastroprotettivu di eugenol in ulcer induced indomethacin in ratti. Phytother.Res.2008; 22: 1361-1366. Vede astrattu.
  59. Chung, G., Rhee, J. N., Jung, S. J., Kim, J. S., è Oh, S. B. Modulazione di i currenti di u canali di calciu CaV2.3 da eugenol. J Dent.Res. 2008; 87: 137-141. Vede astrattu.
  60. Chen, D. C., Lee, Y. Y., Yeh, P. Y., Lin, J. C., Chen, Y. L., è Hung, S. L. Eugenol inibisce e funzioni antimicrobiche di i neutrofili. J Endod. 2008; 34: 176-180. Vede astrattu.
  61. Pongprayoon, U., Baeckstrom, P., Jacobsson, U., Lindstrom, M., è Bohlin, L. Composti chì inibiscenu a sintesi di prostaglandine isolata da Ipomoea pes-caprae. Planta Med 1991; 57: 515-518. Vede astrattu.
  62. Li, H. Y., Park, C. K., Jung, S. J., Choi, S. Y., Lee, S. J., Park, K., Kim, J. S., è Oh, S. B. Eugenol inibisce i currenti K + in i neuroni di u ganglione trigeminu. J Dent.Res. 2007; 86: 898-902. Vede astrattu.
  63. Quirce, S., Fernandez-Nieto, M., del, Pozo, V, Sastre, B., è Sastre, J. Asma occupazionale è rinite causati da eugenol in un parrucchiere. Allergia 2008; 63: 137-138. Vede astrattu.
  64. Elwakeel, H. A., Moneim, H. A., Farid, M., e Gohar, A. A. Crema d'oliu di chiodi di garofano: un novu trattamentu efficace per a fissura anale cronica. Disettore Culuritale. 2007; 9: 549-552. Vede astrattu.
  65. Fu, Y., Zu, Y., Chen, L., Shi, X., Wang, Z., Sun, S., è Efferth, T. Attività antimicrobica di u oliu essenziale di chiodi di garofano è di rosmarinu solu è in cumbinazione. Phytother.Res. 2007; 21: 989-994. Vede astrattu.
  66. Lee, Y. Y., Hung, S. L., Pai, S. F., Lee, Y. H., è Yang, S. F. Eugenol hà suppressu l'espressione di mediatori proinflamatorii indotti da lipopolisaccaridi in macrofagi umani. J Endod. 2007; 33: 698-702. Vede astrattu.
  67. Chaieb, K., Hajlaoui, H., Zmantar, T., Kahla-Nakbi, AB, Rouabhia, M., Mahdouani, K., è Bakhrouf, A. A cumpusizioni chimica è l'attività biologica di l'oliu essenziale di chiodi di garofano, Eugenia caryophyllata ( Syzigium aromaticum L. Myrtaceae): una breve rivista. Phytother.Res. 2007; 21: 501-506. Vede astrattu.
  68. Fabio, A., Cermelli, C., Fabio, G., Nicoletti, P., è Quaglio, P. Screening di l'effetti antibatterichi di una varietà d'olii essenziali nantu à i microorganismi rispunsevuli di infezioni respiratorii. Phytother.Res. 2007; 21: 374-377. Vede astrattu.
  69. Rahim, Z. H. è Khan, H. B. Studi comparativi nantu à l'effettu di i crudi acquosi (CA) è solventi (CM) di estratti di chiodi di garofano sulle proprietà cariogene di Streptococcus mutans. J Oral Sci 2006; 48: 117-123. Vede astrattu.
  70. Park, CK, Li, HY, Yeon, KY, Jung, SJ, Choi, SY, Lee, SJ, Lee, S., Park, K., Kim, JS è Oh, SB Eugenol inibisce i currenti di sodiu in i neuroni dentali afferenti . J Dent.Res. 2006; 85: 900-904. Vede astrattu.
  71. Musenga, A., Ferranti, A., Saracino, M. A., Fanali, S., e Raggi, M. A. Determinazione simultanea di cumpunenti aromatici è terpenici di chiodi di garofano per mezu di HPLC cù rilevazione di matrici di diodi. J Sep.Sci 2006; 29: 1251-1258. Vede astrattu.
  72. Lane, B. W., Ellenhorn, M. J., Hulbert, T. V., è McCarron, M. Clove oliu d'ingestione in un criaturu. Hum.Exp Toxicol. 1991; 10: 291-294. Vede astrattu.
  73. Alqareer, A., Alyahya, A., è Andersson, L. L'effettu di chiodi di garofano è benzocaina versus placebo cum'è anestetichi topichi. J Dent 2006; 34: 747-750. Vede astrattu.
  74. Ozalp, N., Saroglu, I., è Sonmez, H. Valutazione di vari materiali di riempimentu di canali di radice in pulpectomie molari primarie: un studiu in vivo. Am J Dent. 2005; 18: 347-350. Vede astrattu.
  75. Islam, S. N., Ferdous, A. J., Ahsan, M., e Faroque, A. B. Attività antibatterica di estratti di chiodi di garofano contro ceppi fagogenici cumprese isolati clinicamente resistenti di Shigella è Vibrio cholerae. Pak.J Pharm.Sci 1990; 3: 1-5. Vede astrattu.
  76. Ahmad, N., Alam, MK, Shehbaz, A., Khan, A., Mannan, A., Hakim, SR, Bisht, D., è Owais, M. Attività antimicrobica di l'oliu di crave è u so putenziale in u trattamentu di candidiasi vaginale. J Drug Target 2005; 13: 555-561. Vede astrattu.
  77. Saltzman, B., Sigal, M., Clokie, C., Rukavina, J., Titley, K., è Kulkarni, GV Valutazione di una alternativa nova à a pulpotomia convenzionale formocresol-zinc oxide eugenol per u trattamentu di primaria umana pulpally implicata denti: pulpotomia aggregata di diode laser-triossidu minerale. Int J Paediatr.Dent. 2005; 15: 437-447. Vede astrattu.
  78. Raghavenra, H., Diwakr, B. T., Lokesh, B. R., è Naidu, K. A. Eugenol - u principiu attivu da chiodi di garofano inibisce l'attività 5-lipossigenasi e leucotriene-C4 in cellule PMNL umane. Prostaglandine Leukot.Essent.Acidi Grassi 2006; 74: 23-27. Vede astrattu.
  79. Muniz, L. è Mathias, P. L'influenza di l'ipocloritu di sodiu è di i sigillanti di i canali radichi nantu à a ritenzione postale in diverse regioni di dentina. Oper.Dent. 2005; 30: 533-539. Vede astrattu.
  80. Lee, MH, Yeon, KY, Park, CK, Li, HY, Fang, Z., Kim, MS, Choi, SY, Lee, SJ, Lee, S., Park, K., Lee, JH, Kim, JS , è Oh, SB Eugenol inibisce i currenti di calciu in i neuroni dentali afferenti. J Dent.Res. 2005; 84: 848-851. Vede astrattu.
  81. Trongtokit, Y., Rongsriyam, Y., Komalamisra, N., è Apiwathnasorn, C. Repellenza comparativa di 38 olii essenziali contr'à i zanzari. Phytother Res 2005; 19: 303-309. Vede astrattu.
  82. Janes, S. E., Price, C. S., è Thomas, D. Avvelenamentu da l'oliu essenziale: N-acetilcisteina per fallimentu epaticu induttu da eugenol è analisi di una basa di dati naziunale. Eur.J Pediatr 2005; 164: 520-522. Vede astrattu.
  83. Park, BS, Song, YS, Yee, SB, Lee, BG, Seo, SY, Park, YC, Kim, JM, Kim, HM, è Yoo, YH Phospho-ser 15-p53 si trasloca in mitocondri è interagisce cù Bcl- 2 è Bcl-xL in apoptosi indotta da eugenol. Apoptosi. 2005; 10: 193-200. Vede astrattu.
  84. Trongtokit, Y., Rongsriyam, Y., Komalamisra, N., Krisadaphong, P., è Apiwathnasorn, C. Laboratoriu è prova di campu di sviluppà prudutti medicinali vegetali tailandesi lucali contr'à quattru spezie di vettori di zanzara. Sud-Est Asiaticu J Trop.Med Public Health 2004; 35: 325-333. Vede astrattu.
  85. McDougal, R. A., Delano, E. O., Caplan, D., Sigurdsson, A., e Trope, M. Successu di una alternativa per a gestione interim di pulpite irreversibile. J Am Dent. Assoc 2004; 135: 1707-1712. Vede astrattu.
  86. Mortazavi, M. è Mesbahi, M. Comparazione di l'ossidu di zincu è eugenol, è Vitapex per u trattamentu di u canali di i denti primarii necrotici. Int J Paediatr.Dent. 2004; 14: 417-424. Vede astrattu.
  87. Friedman, M., Henika, P. R., Levin, C. E., è Mandrell, R. E. Attività antibatteriche di l'olii essenziali vegetali è i so cumpunenti contr'à Escherichia coli O157: H7 è Salmonella enterica in u suchju di mela. J Agric. Chem Chem. 22-09-2004; 52: 6042-6048. Vede astrattu.
  88. Jadhav, B. K., Khandelwal, K. R., Ketkar, A. R., è Pisal, S. S. Formulazione è valutazione di comprimi mucoadhesivi chì cuntenenu eugenol per u trattamentu di e malatie parodontali. Drug Dev.Ind.Pharm. 2004; 30: 195-203. Vede astrattu.
  89. Eisen, J. S., Koren, G., Juurlink, D. N., è Ng, V. L. N-acetilcisteina per u trattamentu di l'insufficienza epatica fulminante indotta da oliu di chiodi di garofano. J Toxicol.Clin Toxicol. 2004; 42: 89 à 92. Vede astrattu.
  90. Bandell, M., Story, G. M., Hwang, S. W., Viswanath, V., Eid, S. R., Petrus, M. J., Earley, T. J., è Patapoutian, A. U canali di ioni freddi nocivi TRPA1 hè attivatu da cumposti pungenti è bradicinina. Neuron 3-25-2004; 41: 849-857. Vede astrattu.
  91. Zanata, R. L., Navarro, M. F., Barbosa, S. H., Lauris, J. R., è Franco, E. B. Valutazione clinica di trè materiali restauratori applicati in un approcciu di trattamentu di a carie minimale d'interventu. J Dent di Salute Publica. 2003; 63: 221-226. Vede astrattu.
  92. Yang, B. H., Piao, Z. G., Kim, Y. B., Lee, C. H., Lee, J. K., Park, K., Kim, J. S., è Oh, S. B. Attivazione di u receptore vanilloid 1 (VR1) da eugenol. J Dent.Res. 2003; 82: 781-785. Vede astrattu.
  93. Brown, S. A., Biggerstaff, J., è Savidge, G. F. Coagulazione intravasculare disseminata è necrosi epatocellulare per via di l'oliu di chiodi di garofano. Coagul di sangue. Fibrinolisi 1992; 3: 665-668. Vede astrattu.
  94. Kim, SS, Oh, OJ, Min, HY, Park, EJ, Kim, Y., Park, HJ, Nam, Han Y., è Lee, SK Eugenol suprime l'espressione ciclooxigenase-2 in macrophage di mouse stimulatu da lipopolysaccharide RAW264.7 cellule. Life Sci. 6-6-2003; 73: 337-348. Vede astrattu.
  95. Bhalla, M. è Thami, G. P. Urticaria aguda per eugenol dentale. Allergia 2003; 58: 158. Vede astrattu.
  96. Huss, U., Ringbom, T., Perera, P., Bohlin, L., è Vasange, M. Screening di custituenti vegetali onnipresenti per l'inibizione COX-2 cun un test basatu di prossimità di scintillazione. J Nat Prod. 2002; 65: 1517-1521. Vede astrattu.
  97. Sarrami, N., Pemberton, M. N., Thornhill, M. H., è Theaker, E. D. Reazzioni avverse assuciati cù l'usu di eugenol in dentisteria. Br.Dent.J 9-14-2002; 193: 257-259. Vede astrattu.
  98. Uchibayashi, M. [Etimolugia di chiodi di garofano]. Yakushigaku. Zasshi 2001; 36: 167-170. Vede astrattu.
  99. Ghelardini, C., Galeotti, N., Di Cesare, Mannelli L., Mazzanti, G., and Bartolini, A. Local anesthetic activity of beta-caryophyllene. Farmaco 2001; 56 (5-7): 387-389. Vede astrattu.
  100. Andersen, KE, Johansen, JD, Bruze, M., Frosch, PJ, Goossens, A., Lepoittevin, JP, Rastogi, S., White, I., è Menne, T. A relazione tempu-dose-risposta per l'elicitazione di dermatite da cuntattu in individui allergici à isoeugenol. Toxicol.Appl.Pharmacol. 2-1-2001; 170: 166-171. Vede astrattu.
  101. Sanchez-Perez, J. è Garcia-Diez, A. Dermatite allergica di cuntattu da eugenol, oliu di cannella è oliu di chiodi di garofano in un fisioterapeuta. Cuntattate Dermatite 1999; 41: 346-347. Vede astrattu.
  102. Barnard, D. R. Repellenza di l'olii essenziali à e zanzare (Diptera: Culicidae). J Med Entomol. 1999; 36: 625-629. Vede astrattu.
  103. Pallares, D. E. Link trà sigarette di garofanu è urticaria? Postgrad.Med 10-1-1999; 106: 153. Vede astrattu.
  104. Arora, D. S. è Kaur, J. Attività antimicrobiana di spezie. Int.J Antimicrob. Agenti 1999; 12: 257-262. Vede astrattu.
  105. Soetiarto, F. A relazione trà u fumu di sigaretta di chiodi di garofano abituali è un mudellu specificu di carie dentale in i conducenti di autobus maschili in Jakarta, Indonesia. Caries Res 1999; 33: 248-250. Vede astrattu.
  106. Singh, U. P., Singh, D. P., Maurya, S., Maheshwari, R., Singh, M., Dubey, R. S., e Singh, R. B. Investigazione nantu à i fenolici di alcune spezie chì anu proprietà farmacoterapeutiche. J Herb.Pharmacother. 2004; 4: 27-42. Vede astrattu.
  107. Nelson, R. L., Thomas, K., Morgan, J., è Jones, A. Terapia non chirurgica per a fissura anale. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2012; 2: CD003431. Vede astrattu.
  108. Prabuseenivasan, S., Jayakumar, M., è Ignacimuthu, S. Attività antibatterica in vitro di alcuni olii essenziali vegetali. BMC.Complement Altern.Med 2006; 6: 39. Vede astrattu.
  109. Friedman, M., Henika, P. R., è Mandrell, R. E. Attività battericida di l'olii essenziali vegetali è alcuni di i so cumpunenti isolati contr'à Campylobacter jejuni, Escherichia coli, Listeria monocytogenes è Salmonella enterica. J Food Prot. 2002; 65: 1545-1560. Vede astrattu.
  110. Kaya GS, Yapici G, Savas Z, et al. Comparazione di alvogyl, patch SaliCept, è terapia laser à livellu bassu in a gestione di l'osteite alveolare. J Oral Maxillofac Surg. 2011; 69: 1571-7. Vede astrattu.
  111. Kirsch CM, Yenokida GG, Jensen WA, et al. Edema pulmonare non cardiogenicu per via di l'amministrazione intravenosa di oliu di chiodi di garofano. Torace 1990; 45: 235-6. Vede astrattu.
  112. Prasad RC, Herzog B, Boone B, et al. Un estrattu di Syzygium aromaticum reprime i geni chì codificanu enzimi gluconeogenici epatichi. J Ethnopharmacol 2005; 96: 295-301. Vede astrattu.
  113. Malson JL, Lee EM, Murty R, et al. Fumare di sigaretta di garofanu: effetti biochimici, fisiulogichi è sughjettivi. Pharmacol Biochem Behav 2003; 74: 739-45. Vede astrattu.
  114. Chen SJ, Wang MH, Chen IJ. Proprietà inibitori antipiastrine è calciu di eugenol è acetatu di eugenol di sodiu. Gen Pharmacol 1996; 27: 629-33. Vede astrattu.
  115. Hong CH, Hur SK, Oh OJ, et al. Valutazione di prudutti naturali nantu à l'inibizione di cicloossigenasi inducibile (COX-2) è di ossidu nitricu sintasi (iNOS) in cellule macrofage di topu cultivate. J Ethnopharmacol 2002; 83: 153-9. Vede astrattu.
  116. Kanerva L, Estlander T, Jolanki R. Dermatite allergica di cuntattu di travagliu da spezie. Cuntattate Dermatite 1996; 35: 157-62. Vede astrattu.
  117. Fetrow CW, Avila JR. Manuale di Prufessiunale di Medicini Cumplementarii è Alternativi. 1a ed. Springhouse, PA: Springhouse Corp., 1999.
  118. Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
  119. Choi HK, Jung GW, Moon KH, et al. Studiu clinicu di SS-Cream in pazienti cun eiaculazione precoce per tutta a vita. Urologia 2000; 55: 257-61. Vede astrattu.
  120. Dorman HJ, Deans SG. Agenti antimicrobici da e piante: attività antibatterica di l'olii volatili di e piante. J Appl Microbiol 2000; 88: 308-16. Vede astrattu.
  121. Zheng GQ, Kenney PM, Lam LK. Sesquiterpenes da chiodi di garofano (Eugenia caryophyllata) cum'è agenti anticarcinogeni putenziali. J Nat Prod 1992; 55: 999-1003. Vede astrattu.
  122. Robbers JE, Tyler VE. E erbe di scelta di Tyler: l'usu terapeuticu di i fitomedicinali. New York, NY: The Haworth Herbal Press, 1999.
  123. Covington TR, et al. Manuale di Droghe senza Prescrizione. XI ed. Washington, DC: Associazione Farmaceutica Americana, 1996.
  124. Ellenhorn MJ, et al. Toxicologia Medica di Ellenhorn: Diagnosi è Trattamentu di l'Avvelenamentu Umanu. 2a ed. Baltimore, MD: Williams & Wilkins, 1997.
  125. Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
  126. Wichtl MW. Droghe à base di erbe è Fitofarmaceutici. Ed. N.M. Bisset. Stuttgart: Medpharm GmbH Editori Cientifici, 1994.
  127. A Revista di i Prodotti Naturali da Fatti è Comparazioni. St. Louis, MO: Wolters Kluwer Co., 1999.
  128. Newall CA, Anderson LA, Philpson JD. Erboristeria: Una Guida per i Prufessiunali Sanitari. Londra, Regnu Unitu: The Pharmaceutical Press, 1996.
  129. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
Ultima rivista - 24/07/2020

I Nostri Publicazioni

L'ingrassamentu di u Vinu?

L'ingrassamentu di u Vinu?

U vinu hè una di e bevande alcoliche più famo e in u mondu è una bevanda di primura in alcune culture.Hè cumunu di gode di un bichjeru di vinu mentre i ritrova cù l'amichi...
Pompi di u Pene: Cume Aduprà, Dove Cumprà, è Cosa Aspittà

Pompi di u Pene: Cume Aduprà, Dove Cumprà, è Cosa Aspittà

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaUna p...