Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 8 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Фильм «ЗАМЫСЕЛ» (2019) | Киностудия «Донфильм» | Смысловое кино | Русский художественный фильм
Video: Фильм «ЗАМЫСЕЛ» (2019) | Киностудия «Донфильм» | Смысловое кино | Русский художественный фильм

Cuntenutu

U trattamentu di l'attacu di core deve esse fattu in l'uspidale è pò cumprende l'usu di medicinali per migliurà a circulazione sanguigna è procedure chirurgiche per ristabilisce u passaghju di sangue à u core.

Hè impurtante di sapè cumu identificà i primi sintomi di un attaccu di core, cum'è dulore toracicu severu, fastidiu generale è mancanza di fiatu, soprattuttu dopu à a prima occorrenza, affinchì a persona sia purtata u più prestu pussibule à l'uspidale, induve seranu trattati è cuntrullati.per evità cumplicazioni gravi è sequele. Verificate chì sintomi ponu indicà un infartu pussibule.

L'opzioni di trattamentu chì sò più comunemente aduprati da u duttore in una situazione di attaccu di core includenu:

1. Rimedii

Cum'è l'infartamentu si verifica per via di l'ostruzzione di un vascellu sanguinu chì nutrisce u core, u primu passu in u so trattamentu hè di solitu l'usu di droghe d'agregazione anti-piastriniche chì impediscenu a furmazione di coaguli di sangue è migliuranu a circulazione. Alcuni esempi sò l'aspirina, clopidogrel o prasugrel, per esempiu. Queste medicazione, oltre à aiutà in u trattamentu, impediscenu ancu l'apparizione di un novu infartu.


Inoltre, i medicinali chì abbassanu a pressione sanguigna, allevanu u dolore di u torace è rilassanu u musculu di u core ponu ancu esse aduprati, rendendu i battiti di u core tornanu à a normalità.

Ogni medicazione aduprata durante u trattamentu pò esse mantenuta per un periudu di parechji mesi o anni, secondu e linee guida di u duttore è a gravità di l'infartu.

2. Angioplastia

L'angioplastia, chjamata ancu cateterizazione, hè aduprata quandu u trattamentu di a droga ùn hè micca sufficiente per ristabilisce a circulazione sanguigna. Questa prucedura si face attraversu un tubu, chjamatu cateteru, chì hè piazzatu in un'arteria in a gamba o inguine è chì corre per u corpu finu à u vasciu sangu chì hè influenzatu da u coagulu è chì soffre l'infartamentu.

U cateteru hà un pallone in a so punta chì hè gonfiatu per apre u vasu sanguinu bluccatu, è in certi casi a stent, chì hè una piccula molla di metallu chì aiuta à impedisce chì a nave si chjude di novu, pruvucendu un novu attaccu di core.


3. Chirurgia

In i casi i più gravi, pò esse necessariu di fà una chirurgia di bypass, chì si face di solitu circa 3 à 7 ghjorni dopu l'infartamentu. Questa cirurgia cunsiste à caccià un pezzu di a vena saphenosa, situata in a gamba, per rimpiazzà a parte ostruita di l'arteria cardiaca, riattivendu u flussu di sangue normale à l'organu.

Scuprite più nantu à cumu questa cirurgia hè fatta è quandu hè indicatu.

Fisioterapia dopu l'attaccu di core

U trattamentu fisioterapicu post-infartu deve esse iniziatu à l'uspidale, dopu a liberazione di u cardiologu, è di solitu si compone di:

  • Esercizii di respirazione per rinfurzà i pulmoni;
  • Allungamenti musculari;
  • Scali in sù è in ghjò;
  • Esercizii per migliurà u cundiziunamentu di u corpu.


L'intensità di l'esercizii varieghja secondu a fase di riabilitazione in a quale si trova u paziente. Inizialmente, hè suggeritu 5 à 10 minuti di eserciziu 2 volte à ghjornu, chì evolve finu à chì l'individuu sia capace di fà 1 ora di eserciziu à ghjornu, chì accade di solitu 6 mesi dopu l'infartamentu.

Rutina dopu l'attaccu di core

Dopu un attaccu di core, si deve tornà à pocu à pocu à a rutina nurmale, pudendu fà attività cume cunduce è vultà à u travagliu dopu l'autorizazione medica.

In generale, i pazienti continuanu à piglià medicazione per diluisce u sangue è pruvanu à praticà esercizii di fisioterapia, in più di piglià cura di u so pesu, manghjà sanu, è praticà attività fisica regolarmente per rinfurzà u core.

Hè ancu impurtante di ricurdà chì hè permessu normalmente di avè relazioni intime, chì u sforzu fisicu di sta attività ùn aumenta micca u risicu di avè un novu infartu.

Cumu prevene un novu attaccu di core

A prevenzione di l'infartamentu hè fatta principalmente cù cambiamenti di stile di vita, chì includenu avè una dieta sana, fà attività fisiche, riduce u stress è smette di fumà è cunsumà bevande alcoliche. Vede più cunsiglii quì.

Sapete chì manghjà per prevene l'infartu:

Interessante

Chugging Water tuttu u tempu? Cumu evità l'idratazione

Chugging Water tuttu u tempu? Cumu evità l'idratazione

Hè faciule di crede chì quandu i tratta di idratazione, di più hè empre megliu. Avemu tutti inte u dì chì u corpu hè fattu oprattuttu d'acqua è chì duv...
12 Alimenti chì sò assai alti in Omega-3

12 Alimenti chì sò assai alti in Omega-3

L'acidi gra i Omega-3 anu parechji vantaghji per u vo tru corpu è u cervellu.Parechje urganizazioni anitarie di primura raccomandanu un minimu di 250-500 mg di omega-3 per ghjornu per adulti ...