9 alimenti chì aiutanu à rinfurzà l'osse
Cuntenutu
- 1. Latte è prudutti casgili
- 2. Ovu
- 3. Salmone
- 4. Semi di lino
- 5. Caruru
- 6. Prune
- 7. Verdura verde scuru
- 8. Sementi di zucca
- 9. Noci di Brasile
- Ricetta sana per rinfurzà l'osse
L'alimenti chì aiutanu à rinfurzà l'osse includenu foglie di kuru, spinach, kale è broccoli, è ancu prugne è proteine cum'è ova, latte è prudutti lattichi, chì sò ricchi di calciu, chì hè u principale minerale ossu-formatore, è di vitamina D, chì aumenta l'assorbimentu di calciu in l'intestinu, aiutendu à rinfurzà l'osse. In più di sti cibi, u salmone, i semi di lino è i noci di Brasile sò boni fonti di omega 3, chì hè impurtante per migliurà a forza ossea è diminuisce a perdita ossea.
U cunsumu regulare di sti alimenti hè di primura per u sviluppu ossu di i zitelli è di i zitelli, in più di aiutà à prevene è curà l'osteoporosi in donne ménopause è anziani. L'ideale hè di cunghjucà u cunsumu di sti alimenti cù a pratica di qualchì attività fisica guidata da un educatore fisicu perchè l'eserciziu hè essenziale per rinfurzà l'osse è mantene li sani.
A dieta per rinfurzà l'osse deve esse parte di una dieta equilibrata è sana, chì pò esse fatta cù a guida di un nutrologu o nutrizionista in modu individualizatu secondu e necessità di ogni persona.
1. Latte è prudutti casgili
U cunsumu di latte è di prudutti caseri cum'è iogurt o furmagliu, per esempiu, aiuta à fà l'osse forti, aumentendu a so resistenza è mantenendu a salute di l'osse, chì hè una fonte impurtante di calciu è di magnesiu, chì sò minerali essenziali per custruisce a massa ossea.
Per e persone intolleranti à u lactosu o vegane, una bona scelta di alimenti ricchi di calciu hè u tofu.
2. Ovu
L'ovu hè un alimentu cumpletu per mantene l'osse sane, chì hè riccu in calciu, magnesiu, fosforu è vitamina D, chì sò di primura per rinfurzà l'osse. U magnesiu agisce cunvertendu a vitamina D in a so forma attiva, chì aumenta l'azzione di sta vitamina, rendendu u calciu è u fosforu megliu assurbiti da l'intestinu.
Cusì, hè cunsigliatu di manghjà ovu almenu 3 volte à settimana, preferibilmente cottu o frittu in acqua, per evità di aumentà a quantità di grassu è di colesterolu.
3. Salmone
U salmonu hè un pesciu riccu in omega 3 è vitamina D chì aiuta à aumentà l'assorbimentu di calciu è di fosforu da l'intestinu, chì sò minerali essenziali per aumentà a densità ossea è rinfurzà l'osse. Per uttene stu benefiziu, pudete cunsumà stu pesciu arrustitu, affumicatu, marinatu o à a griglia almenu 3 volte à settimana.
4. Semi di lino
U Flaxseed hè a fonte vegetale più ricca di omega 3 impurtante per aiutà à diminuisce a perdita ossea. Inoltre, sta semente hè ancu ricca in calciu è magnesiu, chì aiuta à prumove u rinfurzamentu di l'osse è pò esse cunsumata sia in linu d'oru sia in marrone, è hè impurtante sfracicà e sementi prima di cunsumallu, postu chì tuttu u linu ùn hè micca digeritu. intestinu.
Un bonu modu per includere i semi di lino in a vostra dieta hè di aghjunghje lu in insalate, succhi, vitamine, yogurt è impasti di pane, torte o briciole, per esempiu.
5. Caruru
E foglie di Caruru sò assai ricche di calciu è, dunque, sò un alimentu indispensabile per mantene a struttura ossea forte, evitendu casi d'osteoporosi è fratture frequenti. Questa erba aromatica, cù un sapore piccante, pò esse aghjuntu à diversi piatti cum'è insalate, piatti tipichi, frittelle, torte è pani. Scuprite cumu preparà una ricetta sana cù caruru.
6. Prune
A prugna, in più di esse assai ricca in calciu, hà sustanzi chimichi chì impediscenu a riassorbitura naturale di l'ossu, evitendu a perdita di densità ossea. Per uttene sti benefici, duvete manghjà 5 à 6 prugne à ghjornu, chì ne facenu una opzione ideale per dessert o colazione.
7. Verdura verde scuru
I vegetali verdi scuri cum'è u broccoli, l'arugula, a kale è i spinaci sò ricchi di calciu chì hè u minerale principale in l'osse è, dunque, aiutanu à custruisce a massa ossea prumove u rinfurzamentu ossu. Una bona opzione per aumentà u cunsumu di sti ligumi hè di cunsumalli in insalate, zuppe o per aghjunghje e foglie verdi in suchji o vitamine, per esempiu.
8. Sementi di zucca
Perchè hè ricca in magnesiu è zincu, a sumente di zucca hè un alliatu impurtante per rinfurzà l'osse, chì questi minerali aiutanu à cunvertisce a vitamina D in a so forma attiva, permettendu à sta vitamina di aumentà l'assorbimentu di calciu è di fosforu da u corpu. In questu modu, sta semente aiuta à rinfurzà è mantene l'osse sane.
Un bonu modu per aumentà u cunsumu di semi di zucca in a vostra dieta hè di manghjà arrustitu, bollitu o tostatu, in forma di farina in dolci è pani o in vitamine o suchji, per esempiu.
9. Noci di Brasile
A noce di Brasile hè ricca in omega 3 è calciu chì aiutanu à riduce a perdita ossea è aumentà a massa ossea, mantenendu una struttura ossea sana. Per uttene sti benefici, pudete cunsumà duie unità di noce di Brasile per ghjornu per colazione o spuntinu.
Ricetta sana per rinfurzà l'osse
Una bona ricetta d'insalata per quelli chì anu bisognu di rinfurzà e so ossa hè l'insalata cù foglie di caruru, prugne è ovu cottu. Questa ricetta cuntene una bona dosi di calciu, vitamina D è proteine, chì ne facenu un pastu equilibratu.
Ingredienti
- Foglie di lattuga
- Foglie di Kuru o foglie di spinaci
- Broccoli (pocu cotti)
- 1 prugna finamente tritata
- 2 ova cotte
- Erbe aromatiche per cundisce
Modu di preparazione
Mettite tutti l'ingredienti in una insalatiera è cundite cù erbe aromatiche, cum'è origanu, basilicu è timu, per esempiu, o cundite cun un mischju d'oliu d'oliva è di goccioline di limonu.
Fighjate u video cù a nutrizionista Tatiana Zanin cù altre opzioni alimentarie per rinfurzà l'osse: