Cosa da fà per a brusgiatura ùn macchie micca a pelle
Cuntenutu
- 1. Lave brusgià cù acqua fredda
- 2. Evite i lochi caldi è e fonti di luce
- 3. Applica a crema solare nantu à una brusgiatura ogni 2 ore
- 4. Veste a ferita
- 6. Applica creme idratanti
- 7. Fate un trattamentu cusmeticu
E brusgie ponu causà macchie o marchi nantu à a pelle, soprattuttu quandu affetta assai strati di a pelle è quandu u prucessu di guarigione hè influenzatu da a mancanza di cura.
Cusì, se qualchì cura di a pelle hè seguitata, cum'è l'usu di filtri solari, creme idratanti è evitendu troppu calore, hè pussibile evità l'apparizione di marchi è cicatrici causate da vari tippi di brusgiature, sia da u focu, da un liquidu caldu, da esposizione à u sole. o sustanzi cum'è limonu o agliu, per esempiu.
Alcuni consiglii raccomandati sò:
1. Lave brusgià cù acqua fredda
Hè cunsigliatu chì, subitu dopu à a brusgiata, mette a ferita in acqua currente è fredda per qualchì minutu. Questa prucedura face chì a temperatura di a pelle falessi più rapidamente, ciò chì impedisce chì a brusgiata cresce è ghjunghje à strati più prufondi di a pelle.
S'ellu ci hè statu sunburni, hè cunsigliatu di fà una doccia fredda, perchè allevia u disagiu è impedisce à a pelle di asciugà ulteriormente.
2. Evite i lochi caldi è e fonti di luce
Stà in lochi assai caldi o fonti di calore, cume entrà in vitture calde esposte à u sole, andà in a sauna, andà in spiaggia o cucinà in u fornu, per esempiu, deve esse evitata, postu chì emettenu un tipu d'infrarossu. a radiazione, chì hè capace di macchià a pelle è di compromette a so ripresa.
Inoltre, hè ancu impurtante evità e fonti di raggi ultravioletti, cum'è esposizione à u sole, luci fluorescenti o luci di l'urdinatore, perchè sta radiazione hè ancu capace di causà un puntu scuru in u situ di brusgiata.
3. Applica a crema solare nantu à una brusgiatura ogni 2 ore
Hè impurtante di mantene a pelle affettata prutetta da a radiazione di u sole cù l'usu di a crema solare ogni ghjornu. Inoltre, hè cunsigliatu chì u prutettore sia toccu ogni 2 ore, ogni volta chì a regione hè esposta à u sole, per almenu 6 mesi.
Fighjate u video seguente è amparate à aduprà a crema solare currettamente:
4. Veste a ferita
Se a brusgiatura hà causatu vesciche o ferite, si raccomanda di fà una medicazione cù garza o altru materiale sterile, cambiendula cù ogni bagnu, finu à chì a pelle sia già guarita abbastanza per copre a regione. Questu face chì u dolore sia calmatu è facilita a ricustruzzione di a pelle.
Inoltre, hè assai impurtante micca di caccià e bolle o e croste chì si formanu, prutegge a pelle chì si rigenera, impedisce un'infezzione è a furmazione di macchie è cicatrici. Scuprite cumu fà currettamente un vestitu per ogni tippu di brusgiatura.
6. Applica creme idratanti
L'idratazione di a pelle, cù creme specifiche, hè impurtante per chì a pelle abbia nutrienti per una bona ripresa. Dunque, hè cunsigliatu di aduprà una crema idratante à base di urea, acidu ialuronicu, vitamina C o olii di semi d'uva o amandule. per via di i so forti principi idratanti, sempre dopu à u bagnu.
Un'altra opzione hè di aduprà creme di risciacquu per i zitelli, cum'è Bepantol o Hipoglós, per esempiu, postu chì cuntene vitamine è proprietà idratanti. Amparate più opzioni nantu à cume trattà e scottature.
7. Fate un trattamentu cusmeticu
Quandu a macchia o a cicatrice hè dighjà furmata, in più di piglià cura per impedisce ch'ella aggravi, pò esse raccomandatu d'avè un trattamentu esteticu cù un dermatologu per rimuovere questi marchi, cume:
- Usu di creme sbiancanti, cum'è Hydroquinone;
- Peeling à l'acidu, trattamenti laser o luce pulsata;
- Microdermabrasione;
- Microneedling.
Questi trattamenti devenu esse realizati dopu à a guida di u dermatologu, chì valuterà e condizioni di a pelle è i bisogni di ogni persona. Scopri di più nantu à i trattamenti raccomandati nantu à cume si eliminanu e macchie scure da a vostra pelle.