3 modi per prevene l'insomnia post-workout
Cuntenutu
Per a maiò parte, l'evidenza sustene u fattu chì l'eserciziu hè bonu per u sonnu - vi aiuta à alluntanassi più veloce è dorme più sonu tutta a notte. Eppuru, mai truvate chì travaglià troppu vicinu à l'ora di dorme pò dà veramente un scossa di energia chì si finisce mantenendovi svegliu per più tempu? Ùn site micca solu. In un studiu, i participanti durmianu 42 minuti più longu in i ghjorni chì eranu menu attivi.
S'ellu hè u casu per voi, ma u vostru prugramma ùn vi permetterà micca di strincà a vostra sessione di sudore per prima in u ghjornu, ùn avete micca da rassegnate à riposà pocu in e notti chì pensate à l'entrenamentu. Questi trè cunsiglii vi aiuteranu à dorme senza sforzu, ancu s'è vo saltà direttamente da squat in u saccu.
Andate à bassu impattu
Salvate i vostri allenamenti veramente cori per i ghjorni chì avete più tempu liberu in a matina, è utilizate i vostri slots di eserciziu di sera per opzioni menu intense, cum'è una caminata o una corsa super-facile o ancu megliu vinyasa yoga. In fatti, ùn importa ciò chì fate, pensate à finisce l'allenamenti di notte cù alcune pose, cum'è Happy Baby o Corpse pose. I muvimenti rilassanti è u focu nantu à u respiru vi aiuterà à calà, preparendu vi per u lettu.
Cool Down Quicker
Andà in lettu quandu site sempre appiccicosu da a vostra sessione di sollevamento di pesi o di a corsa di tapis roulant hè praticamente garantitu per fà a snoozing una lotta. Per d 'altra banda, piglià un bagnu caldu o una doccia prima di sfilà nantu à i vostri PJ vi assicurà chì site abbastanza còmode per svià. In più, e ricerche mostranu chì a temperatura di u core scende naturalmente appena prima di chjinassi, ciò chì aiuta à saltà i sistemi di sonnu di u vostru corpu. Quandu esce da a doccia di vapore è cuminciate à asciucà, a temperatura di u vostru corpu caderà ancu uni pochi di gradi, pruvucannu a sonnolenza.
Pruvate un Spuntinu di Mezzanotte
U rifornimentu dopu un allenamentu di notte tarda hè tuttu di equilibriu: Manghjate troppu, è vi sentirete troppu pienu è gonfiu per colpisce u fenu; troppu pocu, è a to panza rumente vi tenerà alzata. A vostra megliu scumessa hè di piglià un ligeru spuntinu chì cuntene carboidrati è proteine, chì sò entrambi essenziali per una ripresa curretta. Alcune scelte bone: pane tostatu à granu interu cù burru d'arachide o hummus, un bichjeru di latte à a cicculata, o furmagliu è crackers à pocu grassu.