Rischi di Luce Pulsata è Cura Necessaria
Cuntenutu
A Luce Pulsata Intensa hè un trattamentu esteticu indicatu per a rimozione di alcuni tippi di macchie nantu à a pelle, per u ringiovanimentu facciale è ancu per a rimozione di i cerchi scuri è cum'è una forma prolungata di depilazione. Tuttavia, stu tipu di trattamentu hà i so risichi, chì ponu causà macchie nantu à a pelle o brusgiature maiò quandu a prucedura ùn hè micca eseguita currettamente.
U megliu mumentu di l'annu per aduprà u trattamentu di a luce pulsata hè in autunno è invernu, quandu e temperature sò più basse è l'esposizione à u sole hè menu, chì a pelle cunciata hè una contraindicazione per l'usu di u dispositivu LIP per via di u risicu di aumentà u numeru di ustioni chì pò esse causatu da u dispositivu.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu cù a Luce Pulsata Intensa deve esse fattu da un dermatologu o fisioterapeuta specializatu in dermatu funzionale è accade da l'applicazione di fasci di luce nantu à a pelle, chì sò assorbiti da e cellule è e sostanze presenti nantu à a pelle. Ogni sessione dura una media di 30 minuti, chì pò varià secondu l'ughjettivu di a persona, è duverà esse fattu à intervalli di 4 settimane.
L'IPL hè menu dulurosu cà u laser tradiziunale, è durante u trattamentu si pò sente una leggera sensazione di brusgiu chì si ne và in menu di 10 secondi.
U trattamentu cù luce pulsata intensa ùn hè micca raccomandatu per e persone chì utilizanu Roacutan, corticosteroidi, anticoagulanti o rimedi fotosensibilizanti, chì a pelle diventa più sensibile, chì pò causà macchie nantu à a pelle se a procedura hè eseguita. Inoltre, IPL ùn hè micca indicatu per e persone chì anu a pelle abbronzata, chì anu i capelli bianchi in a regione da trattà, mostranu segni d'infezione nantu à a pelle o intornu à e ferite, o chì anu un cancheru di a pelle. Sapete quandu a luce pulsata ùn deve micca esse usata.
Queste contraindicazioni devenu esse prese in contu quandu valutanu u paziente da u prufessiunale per evità complicazioni durante o dopu u trattamentu, cume, per esempiu, assai rossi in a zona trattata, pruriti è vesciche, chì ponu indicà brusgiature nantu à a pelle , è u trattamentu hè suspesu finu à chì a pelle sia sana sana.
Possibili rischi per a salute
U trattamentu cù laser o Luce Pulsata Intensa ùn causa micca o aumenta u risicu di u cancheru è parechji studii sò dighjà fatti per pruvà chì si tratta di una prucedura sicura. Tuttavia, quandu u trattamentu ùn hè micca effettuatu currettamente, ci hè u risicu di:
- Brucia di a pelle: Questa pò accade se l'attrezzatura hè calibrata male, quandu a pelle hè abbronzata o quandu l'attrezzatura hè abusata. Se durante l'applicazione di a tecnica a sensazione di brusgiatura richiede più di 10 secondi per passà è hè simile à a sensazione di una fiamma di focu, l'attrezzatura deve esse graduata di novu per ùn causà più brusgiature. Se a pelle hè dighjà brusgiata, fermate u trattamentu è aduprate un unguentu curativu per e brusgiature, sottu à a guida di u dermatologu. Cunnosce un unguentu casanu per brusgià chì pò aiutà à cumplementà u trattamentu.
- Chjare chjare o scure nantu à a pelle: Se a zona di u trattamentu diventa più chjara o un pocu più scura, hè un segnu chì l'attrezzatura ùn avia micca a migliore lunghezza d'onda per u tonu di a pelle di a persona. U risicu di apparizione di macchie hè più grande in e persone chì sò marroni o chì sò abbronzate, dunque hè impurtante adattà l'apparecchiu se ci sò cambiamenti in u tonu di a pelle di a persona trà e sessioni. In casu di tacca scura nantu à a pelle, ponu esse aduprate creme sbiancanti indicate da u dermatistu.
- Lesione oculare: Quandu u terapeuta è u paziente ùn portanu micca occhiali durante tuttu u trattamentu, ponu apparì cambiamenti serii in l'ochji, chì affettanu l'iris. Ma per eliminà stu risicu basta à aduprà currettamente e maschere durante tutta a prucedura.
I dispositivi chì anu a pussibilità di rinfrescassi dopu ogni sparata flash sò più comodi perchè a punta fredda allevia a sensazione di brusgiatura dopu ogni sparata.
Cura durante u trattamentu
Durante a sessione u terapeuta è u paziente devenu portà occhiali adatti per prutege l'ochji da a luce emessa da l'attrezzatura. S'ellu hè necessariu di fà u trattamentu in regioni cù un tatuu, pò esse necessariu mette un fogliu biancu per copre u tatuu, per evità brusgiature o depigmentazione.
Dopu à u trattamentu, hè nurmale chì a pelle diventi rossa è gonfia, ciò chì rende necessariu l'usu di creme curative o unguenti cù filtru solare, chì prutegenu a pelle. L'esposizione à u sole ùn hè micca raccomandata per 1 mese prima è dopu ogni sessione, a pelle pò sbuccia è apparisce piccule croste, chì ùn devenu micca esse tirate manualmente, aspittendu chì caschinu da soli. Se a pelle di u visu si sbuchja, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà u truccu, dendu preferenza à l'usu di creme idratanti cù un effettu rinfrescante o calmante parechje volte à u ghjornu.
Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu di bagnassi in acqua assai calda u listessu ghjornu di trattamentu è si raccomanda di portà vestiti leggeri chì ùn frottenu micca a pelle.