4 cunsiglii per finisce i pidochji
Cuntenutu
- 1. Applica u shampoo di trattamentu
- 2. Aduprate spessu un pettine
- 3. Lavate l'ogetti chì venenu in cuntattu cù i capelli
- 4. Aduprate repellent
Per finisce i pidochji hè impurtante d'utilizà un shampoo adattatu chì agisce contr'à i pidochji, aduprate ogni ghjornu un pettine finu, lavate tuttu ciò chì vene in cuntattu cù i capelli è evitate di sparte spazzole per capelli, per esempiu. Questu hè perchè u pidochju pò esse facilmente passatu da una persona à l'altra per mezu di u cuntattu direttu cù i capelli di un'altra persona chì hà pidochji o per mezu di a spartera di spazzole, cappelli è cuscini, per esempiu.
Sbarrazzassi di i pidochji ùn hè micca sempre faciule, soprattuttu in i zitelli di a scola chì trasmettenu u parassita più faciule ancu dopu u trattamentu. Tuttavia, ci sò qualchi suggerimenti chì ponu aiutà à fà u trattamentu più efficace è prevene a reinfestazione, i principali sò:
1. Applica u shampoo di trattamentu
U shampoo o trattamentu spray hè una grande opzione è a più efficace per eliminà i pidocchi è pidocchi, perchè prumove a morte di pidocchi è pidocchi, facilitendu a so rimozione cun un pettine finu. Ci sò parechji shampoo chì ponu esse aduprati è chì ponu esse applicati à capelli secchi o bagnati, hè impurtante di leghje l'etichetta di u shampoo per scopre chì hè a forma più adatta di applicazione. Vede più dettagli nantu à cumu aduprà u shampoo di pidochju.
In generale, si raccomanda chì u pruduttu sia applicatu à tutti i capelli, da a radice finu à l'estremità, è esse lasciatu per circa 10 à 15 minuti o secondu e indicazioni di u fabbricante. Hè cunsigliatu chì u shampoo sia applicatu torna dopu à 1 settimana, perchè u sviluppu di u pidochju accade in circa 12 ghjorni è, dunque, hè impurtante di riapplicà u pruduttu per assicurà a so eliminazione.
2. Aduprate spessu un pettine
L'usu di un pettinu finu hè assai impurtante per fà u trattamentu currettamente, postu chì pò esse adupratu per spannà megliu u shampoo, è ancu per eliminà i pidocchi è verificà a reinfestazione. Per i zitelli in età sculare, ancu dopu à u trattamentu, hè assai impurtante di verificà i fili spessu è cù l'aiutu di un pettine adattatu, per impedisce chì i pidochji si multiplichinu di novu.
Per fà questu, un pettine finu deve esse passatu nantu à ogni filu di capelli, da a radice di i capelli finu à l'estremità, pusendu un fogliu biancu o un asciugamanu nantu à u tavulinu, per identificà più facilmente i pidocchi. Questa prucedura deve esse ripetuta cù a testa girata in giù.
Inoltre, i pettini elettronichi sò ancu dispunibili in vendita, chì tombanu i pidocchi o pidocchi in un passu.
3. Lavate l'ogetti chì venenu in cuntattu cù i capelli
U pidochju hè un parassita chì si trasmette per mezu di spazzole, pettini, cappelli, cuscini o linzoli, dunque hè assai impurtante di lavà questi ogetti spessu per evità a reinfestazione o ancu a trasmissione di u parassita à un'altra persona.
Cusì, tutti l'uggetti chì sò stati in cuntattu cù i capelli di u zitellu, cum'è linzoli, coperte, vestiti, peluche, fermacapelli è archi, cappelli, tappi, tappetti, cuscini è u mantellu di u sofà, devenu esse lavati, se hè pussibule, in acqua cù una temperatura sopra à 60º, o sigillata in un saccu di plasticu per 15 ghjorni, per asfissia i pidochji.
4. Aduprate repellent
Ancu se u trattamentu funziona è uccide tutti i pidocchi è i pidocchi, a reinfestazione pò accade, soprattuttu in i zitelli quand'elli tornanu à a scola. Cusì, l'usu di ripellenti pò aiutà à impedisce u pidochju d'avvicinassi di a testa di u zitellu, postu chì hà in a so cumpusizione olii essenziali chì liberanu un odore chì i pidochji ùn li piace micca è hè per quessa ch'elli ùn s'avvicinanu micca.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente: