Cosa da fà per trattà a Sinusite in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Fate una nebbia
- 2. Risciacquate e narici cù u seru
- 3. Soffiate u nasu
- 4. Bei assai liquidi
- A sinusitis in gravidanza affetta u zitellu?
- Cosa da piglià per trattà a sinusite in gravidanza
Per trattà a sinusite in gravidanza, duvete lavà e narici cù u seru parechje volte à u ghjornu è inalà acqua calda. Pò esse ancu necessariu aduprà medicinali, cume antibiotici è corticosteroidi, chì devenu esse presi solu à a raccomandazione di l'otorinolaringoiatra per evità di dannà u sviluppu di u zitellu.
A sinusite, chì apparisce durante a gravidanza, hè una infiammazione di a mucosa chì porta à l'accumulazione di secrezioni in e cavità di u craniu, di u nasu, di l'ochji è di a faccia è provoca sintomi cum'è mal di testa, nasu seccu è una sensazione di pesantezza in testa. Sapete più sintomi sinusali.
Cusì, per trattà a sinusite durante a gravidanza unu deve sceglie di fà un trattamentu in casa è seguità i seguenti suggerimenti.
1. Fate una nebbia
A donna deve fà una nebulizazione à vapore, aduprà erbe sicure per a gravidanza, cum'è eucaliptu, o ancu respirà l'aria da a doccia calda. A nebulizazione deve esse fatta 2 à 3 volte à ghjornu, per circa 20 minuti, soprattuttu a mattina è prima di dorme. Leghjite più in Nebulizazione per a sinusitis.
- Nebulizazione cù nebulizatore: mette 5 à 10 ml di soluzione salina in a cuppa di nebulizatore, posizziunate a maschera vicinu à u nasu è respirate quellu aria finu à chì u liquidu sparisce cumpletamente;
- Nebulizazione à vapore: basta à chjudesi in bagnu è lascia cascà l'acqua calda di a doccia per generà assai vapore, inalendu lu per circa 20 minuti;
- Nebbia cù erbe: hè necessariu bollire acqua è preparà un tè di camomilla (matricaria recutita), buchinha do norte, eucaliptu o buccia d'aranciu cù limone è inalate u vapore per circa 20 minuti, mantenendu a faccia à 8 cm da u contenitore. Duvete mette u tè in una ciotola, mette lu in un tavulinu è pusà nantu à a sedia, appughjatu leggermente per pudè respirà à u vapore.
Questi metudi naturali per trattà a sinusite acuta o cronica, aiutanu à liberà e vie aeree, facilitendu a respirazione. Vede cumu preparà stu tipu di nebulizzazioni in stu video:
2. Risciacquate e narici cù u seru
A donna deve lavà entrambe e narici cù u siero, almenu 2 à 3 volte à ghjornu per eliminà e secrezioni chì rendenu a respirazione difficiule. Cusì, duvete:
- Aduprate saline, chì ponu esse acquistate in farmacia o preparanu una soluzione salina in casa. Amparate à preparà una soluzione salina per a sinusite;
- Intruduce 5 à 10 ml di a soluzione in una narice è dopu in un'altra, aduprendu una siringa senza punta o irrigatore nasale;
- Sniff and pour the secretions out.
Generalmente, u lavu nasale cù u siero hè più efficace dopu a nebulizazione, chì e secrezioni sò più fluide è più facili da pulisce.
3. Soffiate u nasu
Per evità l'accumulazione di secrezioni, a donna incinta deve soffià u nasu cù un fazzolettu soffice, ogni volta chì hè necessariu, micca solu pulendu a punta di e so narici.
S'ellu deve fà questu spessu, a donna pò applicà una crema curativa nantu à u nasu per prevene a furmazione di una ferita per via di attritu.
4. Bei assai liquidi
A donna incinta cù sinusite deve beie almenu 2 litri d'acqua o tè senza zuccheru. Un grande tè per a sinusitis hè u tè à l'oreganu, postu chì e so erbe aiutanu à alleviare a tosse è a flegma. Leghjite più nantu à a pianta.
A donna deve sceglie di beie stu tè prima di dorme, chì l'attacchi di tosse sò più intensi di notte.
A sinusitis in gravidanza affetta u zitellu?
A sinusite durante a gravidanza generalmente ùn face micca male à u zitellu, tuttavia, a donna ùn deve micca automedicassi nè mancu aduprà medicamenti ch'ella adoprava per trattà a sinusite prima di stà incinta, perchè pò dannà u sviluppu di u zitellu, è deve sempre sceglie u più pussibule trattamenti.
Cosa da piglià per trattà a sinusite in gravidanza
Per trattà a sinusite hè impurtante di ùn piglià mai alcunu medicamentu senza a raccomandazione di un duttore per valutà s'ellu pregiudica u sviluppu di u zitellu.
Generalmente, quandu u trattamentu naturale ùn hè micca abbastanza, u duttore pò prescrive analgesici per mal di testa, corticosteroidi è / o antibiotici. Tuttavia, una valutazione rigorosa hè prima necessaria per sceglie u trattamentu u più currettu.