Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 19 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
4 Influenzatori di Yoga Grassa chì luttanu contra a fatfobia nantu à u Mat - Salute
4 Influenzatori di Yoga Grassa chì luttanu contra a fatfobia nantu à u Mat - Salute

Cuntenutu

Non solu hè pussibile esse grassu è fà yoga, hè pussibile ammaestrallu è insegnallu.

In e diverse classi di yoga chì aghju assistitu, sò generalmente u più grande corpu. Ùn hè micca inaspettatu.

Ancu se u yoga hè una pratica antica indiana, hè diventatu assai apprupriatu in u mondu occidentale cum'è tendenza di benessere. A maiò parte di l'imaghjini di yoga in publicità è in i social media sò di donne magre è bianche in costosi attrezzi atletichi.

Se ùn site micca in queste caratteristiche, pò esse una battaglia mentale per iscrive in primu locu. Quandu sò andatu per a prima volta in un studio di yoga, aghju interrugatu se pudessi fà lu in tuttu.

Ùn hè micca per ghjente cum'è mè, aghju pensatu.

Eppuru, qualcosa mi hà dettu di fà lu quantunque. Perchè ùn aghju micca avutu a furtuna di sperimentà i benefici fisichi è mentali di u yoga, cum'è tutti l'altri?


L'outlier nantu à a matta

Sò andatu à a mo prima classa pochi anni fà in un studio in u mo quartieru. Sò statu in un coppiu di lochi sfarenti da tandu, ma hè stata una strada sgualtra.

À le volte, pò esse vergugnosu d'esse l'unica persona di più grande corpu in a stanza. Tuttu u mondu lotta cù certe posture di tantu in tantu, ma l'esperienza hè assai più carica quandu tutti assumenu chì stai luttendu perchè sì grassu.

Dopu a classe un ghjornu, aghju chjachjaratu cù l'instructore nantu à chì u mo corpu ùn ghjunghje micca assai luntanu in certe pose. In una voce calmante è dolce, hà dettu: "Beh, forse hè una sveglia".

Ùn sapia nunda di a mo salute, abitudine o vita. Hà assumitu solu nantu à a forma di u mo corpu chì avia bisognu di una "sveglia".

A fatfobia di u yoga ùn hè micca sempre cusì flagrante cum'è quessa.

Certe volte e persone di corpu più grande cum'è mè sò pruvucate è pugnate un pocu di più chè tutti l'altri, o incuragiti à furzà u nostru corpu in posture chì ùn si sentenu micca bè. Certe volte simu cumpletamente ignorati, cum'è se eramu una causa persa.


Alcune di e attrezzature, cum'è e bande regolabili, eranu troppu chjuche per mè, ancu à u massimu. Certe volte devu fà una pusizione diversa interamente, o mi dicenu d'andà in Child's Pose è d'aspittà per tutti l'altri.

U cummentariu di "svegliu" di u mo anzianu istruttore mi hà fattu pensà chì u mo corpu era u prublema. Se aghju persu u pesu, pensu, puderebbe fà e pose megliu.

Ancu se eru impegnatu à praticà, andà à a classa di yoga mi facia sente ansiosu è pocu benvenutu mentre passava u tempu.

Questu hè u cuntrariu di ciò chì u yoga duverebbe fà sente. Hè a raghjoni chì eiu è tanti altri finiscinu.

Ioghji cù corpi cum'è mè

Ancu di grazia per l'internet. Ci hè parechje persone grasse in ligna chì mostranu à u mondu chì non solu hè pussibile esse grassu è fà yoga, hè pussibile ammaestrallu è insegnallu.

Truvà sti conti in Instagram m'hà aiutatu à ghjunghje à livelli di pratica yoga chì ùn aghju mai immaginatu di pudè. Mi anu ancu fattu capì chì a sola cosa chì mi trattene da fà era stigma.


Jessamyn Stanley

Jessamyn Stanley hè un influenzatore di yoga, maestru, autore è podcaster. U so feed Instagram hè pienu di foto di ella chì face spalle è forti, incredibili pose di yoga.

Ella si chjama fiera di grassu è face un puntu di fà cusì ripetutamente, dicendu: "Hè probabilmente a cosa più impurtante chì possu fà".

A fatfobia in i spazii di yoga hè solu un riflessu di a sucietà. A parolla "grassu" hè diventata armata è usata cum'è insulta, carca di a credenza chì e persone grasse sò pigri, pocu intelligenti, o ùn anu autocontrolu.

Stanley ùn s'abbunna micca à l'associu negativu. "Possu esse grassu, ma possu ancu esse sano, possu ancu esse atleticu, possu ancu esse bellu, possu ancu esse forte", hà dettu à Fast Company.

Frà e migliaia di mi piace è cumenti pusitivi di i seguitori, ci sò sempre persone chì cummentanu cun fat-shaming. Certi l'accusanu di prumove un stile di vita malsanu.

Questu ùn pudia micca esse più luntanu da a verità. Stanley hè un istruttore di yoga; prova literalmente à prumove a salute è u benessere à e persone chì sò normalmente escluse da a narrazione di benessere.

Ci hè ancu circa u fattu chì u grassu ùn hè micca ugguali malsanu. In fattu, u stigma di pesu solu pò esse per a salute di e persone chì esse in realtà grassu.

U più impurtante hè chì a salute ùn deve micca esse una misura di u valore di qualcunu. Tuttu u mondu, indipendentemente da a salute, merita di esse trattatu cun dignità è valore.

Jessica Rihal

Jessica Rihal hè diventata prufessora di yoga perchè hà vistu a mancanza di diversità di u corpu in e classi di yoga. A so missione hè di ispirà altre persone grasse à fà yoga è diventà insegnanti, è di spinghje torna e credenze limitate di ciò chì i corpi grassi sò capaci.

In una recente intervista, Rihal hà dettu à US News chì "i corpi chì ùn sò micca tipici / media è e persone di culore anu bisognu di più riprisentazione in yoga è benessere in generale".

Rihal hè ancu un difensore di aduprà puntelli. In u yoga, ci hè un mitu persistente chì aduprà puntelli hè "ingannà", o un segnu di debolezza. Per parechji praticanti di yoga in grassu, l'attrezzi ponu esse ottimi strumenti per aiutalli à entrà in certe pose.

Perchè u yoga hè statu duminatu da persone magre da tantu tempu, a furmazione di i prufessori stessa hè focalizata nantu à cume furmà i corpi magri. Studienti di più grande entità ponu esse custretti à pusizioni chì vanu contr'à l'allineamentu o l'equilibriu di i so corpi. Questu pò esse scomudu, ancu doloroso.

Rihal crede chì hè impurtante per l'istruttori di sapè cumu offre una mudificazione per e persone chì anu pettu grande o un ventre. Ci sò i tempi quandu puderebbe bisognu di spustà u vostru ventre o senu cù e vostre mani per entra in a bona pusizione, è esse dimustratu cumu si dà forza à e persone per avè u dirittu.

Cum'è istruttore, Rihal vole aiutà e persone à praticà cù u corpu ch'elli anu avà, è ùn invià micca u solitu missaghju di, "Un ghjornu, puderete ..."

Ella spera chì a cumunità di yoga cuminciò à prumove più inclusività è ùn si focalizerà tantu nantu à posture difficiule cume i capi, chì ponu spaventà a ghjente di pruvà yoga.

"Queste cose sò cool è tuttu, ma hè sensazionale è mancu necessariu", hà dettu Rihal à US News.

Edyn Nicole

I video di YouTube di Edyn Nicole includenu discussioni aperte nantu à l'alimentazione disordinata, a pusitività di u corpu, è u stigma di u pesu, è spinghjenu contr'à e narrazioni fatfobiche principali.

Mentre hè maestru di parechje cose - trucco, podcasting, YouTube, è insegnamentu di yoga - Nicole ùn pensa micca chì a maestria sia essenziale per u yoga.

Durante un cursu intensivu di furmazione di prufessori di yoga, ùn hà micca avutu u tempu di ammaestrà e so mosse. Invece, hà amparatu una di e lezioni più impurtanti ch'ella pudia fà cum'è insegnante: Abbracciate l'imperfezzioni, è esse induve site avà.

"Eccu ciò chì a vostra posa pare avà, è va bè, perchè u yoga ùn si tratta micca di pose perfette", dice in u so video di YouTube nantu à u sughjettu.


Mentre chì assai persone facenu yoga cum'è una forma puramente fisica di eserciziu, Nicole hà trovu chì a so fiducia, a salute mentale è a fede cristiana sò diventate più forti attraversu u muvimentu è e meditazioni.

«U yoga hè assai più cà un allenamentu. Hè curativa è trasfurmativa ", dice ella.

Ùn hà micca vistu nisunu Negru o nimu di a so taglia in a classa di yoga. Di conseguenza, hè stata mossa per esse quella persona. Avà motiva l'altri cum'è ella à furmà.

"A ghjente hà bisognu di un esempiu realistu di ciò chì pò esse u yoga", dice in u so video. "Ùn avete micca bisognu di un headstand per insignà u yoga, avete bisognu di un grande core".

Laura E. Burns

Laura Burns, prufessore di yoga, autore, attivista è fundatore di Radical Body Love, crede chì a ghjente pò esse felice in u so corpu cum'è hè.

Burns è u muvimentu di yoga grassu volenu chì sapete chì ùn avete micca da aduprà yoga per cambià u vostru corpu. Pudete aduprà solu per sentite bè.

Burns usa a so piattaforma per incuragisce l'amore di sè, è a so pratica di yoga si basa nantu à a stessa premessa. Sicondu u so situ web, u yoga hè destinatu à "favurisce una cunnessione più profonda è una relazione più amore cù u vostru corpu".


Ella vole chì a ghjente smette di odià i so corpi è apprezzà ciò chì hè è face un corpu per voi. "Vi porta in u mondu, nutrendu è sustene durante a vostra vita", dice ella.

E classi di Burns sò cuncipite per insignà cumu fà yoga cù u corpu chì avete da pudè andà in ogni classa di yoga chì si sentenu cunfidenti.

Forza in numeri

Persone cum'è Stanley, Rihal, Nicole, Burns, è altri stanu spinghjendu per creà visibilità per e persone grasse chì si accettanu cum'è sò.

Vede e foto nantu à u mo feed di queste donne di culore chì facenu yoga aiuta à scumpientà l'idea chì i corpi magri (è bianchi) sò megliu, più forti è più belli. Aiuta à riprogrammà u mo cervellu chì u mo corpu ùn sia micca un prublema.

Ancu eiu, possu gode di a sensazione di forza, leggerezza, putenza è muvimentu di yoga.

U yoga ùn hè micca - è ùn deve micca esse - una chjama di svegliu per cambià u vostru corpu. Cum'è questi influenzatori di yoga attestanu, pudete godere di i sentimenti di forza, calma è messa à terra chì u yoga furnisce cù u vostru corpu cum'è hè.


Mary Fawzy hè una scrittora freelance chì copre a pulitica, l'alimentazione è a cultura, è hè basata in Cape Town, Sudafrica. Pudete seguitàla in Instagram o Twitter.

Articuli Interessanti

Stu Blogger Mustrà Quantu Stringhje u Culu Pò Cambià A Sua Aspettu

Stu Blogger Mustrà Quantu Stringhje u Culu Pò Cambià A Sua Aspettu

Loui e Aubery hè una fitfluencer france e di 20 anni chì i occupa di dimu trà quantu una vita ana pò e e uper divertente è faciule è fate co e chì amate. Capi ce anc...
Divertimentu in i Vostri Allenamenti di Fitness

Divertimentu in i Vostri Allenamenti di Fitness

In più, tu approcciu ùn funziona in ogni modu. Invece di per eguite l'autonegazione cupa è noio a, aduttate trategie più piacevuli: empre chì ia pu ibule, andate in bicicl...