4 Regole per Resiste à a Tentazione in u Supermercatu
Cuntenutu
I sperti stimanu chì finu à u 40 per centu di ciò chì ripiglià in a buttrega hè basatu annantu à l'impulsione. "Questi acquisti tendenu à esse ricchi di calori è grassu, chì ponu sabotà i vostri sforzi di alimentazione sana", dice Bonnie Taub-Dix, R.D., una portavoce di l'Associazione Dietetica Americana. Ghjucate bè à u mercatu cù ste simplici strategie.
Portate una lista d'alimentazione
Quasi u 70 per centu di e donne chì si facenu scurdà di purtalla in magazinu. Stash a vostra lista in a vostra borsa o vittura, o vai elettronicu: Fate e vostre scelte nantu à u core checkmark.org o tadalist.com, poi scaricate li in un PDA o in un telefunu.
Scansione i scaffali superiori è inferiori
Parechji pruduttori paganu i supermercati per u spaziu di scaffale primu per presentà i so ultimi prudutti. In u risultatu, assai di l'alimenti più sani chì sò immune à i tendenzi ùn sò micca situati à u livellu di l'ochji. "Ùn lasciate micca piglià da visualizazioni o imballaggi di fantasia", dice Taub-Dix. "Hè impurtante di leghje u pannellu nutrizionale di ogni articulu chì pigliate".
Ùn siate micca schiavu di i rivindicazioni di dieta
Un studiu in u Journal of Marketing Research hà trovu chì a ghjente pò manghjà finu à u 50 per centu di più calorie quandu un alimentu hè tichittatu di grassu.
Aduprà u self-checkout
E donne cunsuma finu à 14.000 calori annu da dolci, soda è altri snacks cumprati in u registru, revela una nova ricerca da IHL Consulting Group, una sucietà di analisi di u mercatu globale in Franklin, Tennessee. "Avemu trovu chì a scansione di i vostri propri alimentari pò sminuzzà, per un terzu, quelle compra di l'ultimu minutu", dice l'autore di u studiu Greg Buzek.