I Secreti Must-Know à i Potty Training Twins
Cuntenutu
- I fundamenti
- Opzione 1: Biancheria intima di cuttone spessa
- Opzione 2: Turchia fredda
- Circate aiutu
- Duplicate tuttu
- Competitività
- Chjamate l'esperti
Panoramica
I mo gemelli avianu quasi 3 anni. Eru stufu di pannolini (ancu s'elli ùn parianu micca veramente dispiaceli).
U primu ghjornu aghju pigliatu i pannolini da i gimelli, aghju messu i dui puttaghji purtatili in u cortile. U mo maritu ùn vulia nisun disordine in casa. A mo alternativa brillante: Lasciateli corri nudi in u nostru cortile.
Appena aghju chjosu a porta di daretu cù u spinu giratu, u mo figliolu hà messu una grassa in terra. Propiu accantu à u puttachju verde luccichente chì avia messu per ellu. A so surella gemella fighjulava cun orrore, scunvurata di vede a grande massa bruna sorte da u fondu di u fratellu. Qualchì stonda dopu, hà cuminciatu à piove. Era un segnu. A furmazione in vasa ùn serà micca cusì rapida è simplice cum'ellu avia immaginatu.
A bona nutizia? Sò chì ci sò stati altri mumenti traumatichi, ma ùn mi ne ricordu nimu. Cum'è u dulore di a gravidanza o di u partu, l'aghju bluccatu. In qualchì manera, i mo figlioli sò sopravvissuti. Anu amparatu à piscià è cacà in u vasettu. Forse l'unicu secretu chì possu sparte da l'esperienza hè questu: Ùn vi ne fate micca. Ancu questu passerà.
Ùn ci hè micca "secreti" veri per a furmazione di u puttachju. Cum'è Jamie Glowacki, l'autore di "Oh Merda! Potty Training "m'hà dettu:" Chiunque dice chì hà un metudu per a furmazione di u vasu hè pienu di merda. Pigliate u pannolinu da u zitellu. Hè ciò chì fate ".
I vostri figlioli ùn si ricorderanu micca di a furmazione di u puttachju. Anu da francà. Questi cinque consigli utili, tuttavia, ponu aiutà à preservà a vostra sanità.
I fundamenti
Ci hè duie filosofie sfarente di a furmazione di u puttachju. U mo maritu ùn pudia micca suppurtà l'idea di cacà è di pisci nantu à i nostri piani. È eramu dui parenti chì travagliavanu cù pocu tempu è energia da risparmià. Cusì avemu optatu per a versione più dolce - è più longa - di a furmazione di potty.
Opzione 1: Biancheria intima di cuttone spessa
Mettimu i zitelli in pantaloni di furmazione, in fondu biancheria intima di cuttone spessa. Si sentianu bagnati quandu pisanu, ma li dava più tempu à corre à u bagnu.
Opzione 2: Turchia fredda
Questa dimarchja di "morte subita" hè bella in a so simplicità. Lanciate i pannolini. Aspettate un mess. Ùn guardate micca in daretu. Sceglite stu metudu se pudete stà in casa cù i vostri figlioli per almenu trè, di preferenza quattru, ghjorni di fila.
Tramindui sti metudi ponu esse menu frustranti per tutti se aspettate chì i vostri figlioli mostranu certi segni di prontezza, cume piattassi per cacà o pipì, o andà più longu trà pannolini umidi.
Circate aiutu
Ùn pudete micca fà solu. Se u vostru coniuge ùn hè micca à bordu, truvate un nannu, una tata, o un amicu chì hè ghjocu.
Una volta chì i pannolini sò spenti, a maiò parte di i zitelli cumincianu à piscià in terra. A chjave hè di purtalli in bagnu u più prestu pussibule, affinchì li associanu à avè da fà pipì.
Più faciule cun unu di dui (o più), però.
«Quandu si ghjunghje unu à u puttachju, l'altru hè in u cantonu pisendu. Hè veramente, veramente difficiule di fà questu da solu finu à ch'elli cumincianu à fà sta cunnessione ", hà dettu Glowacki.
A maiò parte di i zitelli (s’elli sò abbastanza vechji è pronti) vedenu a luce dopu qualchì ghjornu.
Duplicate tuttu
Aghju compru un vasettu verde per u mo figliolu, un vasettu turchinu per a mo figliola. Quessi eranu i so culori preferiti - o cusì pensavu.
Si sò lampati per esse u primu à pusà nantu à u vasettu turchinu. Nimu vulia u so fondu nantu à u verde. Lezione amparata. Uttenite pignotti identichi. Cumprate abbastanza per chì avete dui insemi per ogni bagnu in casa vostra. I zitelli manghjanu à tempu. Puderanu ancu in u stessu tempu.
Competitività
Aduprà à u vostru vantaghju! Sì un gemellu mostra interessu in u puttachju ma l'altru ùn li puderebbe importà di menu, va bè. Focus nantu à u gemellu più impegnatu.
Serveranu da mudellu per l'altru. Cum'è genitori, vulemu trattà i nostri zitelli à paru. Una bona regula in generale, ma micca in stu casu. Lasciateli cumpete.
Chjamate l'esperti
I vostri figlioli saranu assai più pazienti chì voi nantu à a furmazione di u puttachju. Dà almenu una settimana, dice Glowacki.
Se ùn vedite micca u segnu più giovanile di prugressu, allora cunsultate un prufessiunale. Pee hè relativamente faciule da trattà. A maiò parte di i prublemi sò centrati nantu à a caca. Puderete vulete cunsiglii prufessiunali da u principiu se sapete chì u vostru zitellu si stinza.
Similmente, sè vo site di fronte à una scadenza esterna - se a vostra scola materna ùn accetterà micca i vostri figlioli, à menu chì ùn sianu addestrati in un puttachju, per esempiu - puderete vulè portà l'esperti.
Ma tuttu ciò chì fate, ùn publicate micca nantu à e rete suciale chì site cuminciatu à furmà i vostri figlioli in puttachju. Tutti i genitori chì sò stati attraversu stu prucessu si imaginanu un espertu. Offremu prontamente assai cunsiglii indesiderati è cunflitti. Ma site l'espertu di i vostri figlioli.
Fidatevi. Ùn stà à sente à noi.
Emily Kopp hè una mamma di gimelli è vive in a zona di Washington, DC. Hè una giurnalista cun più di 13 anni di esperienza di segnalazione è di edizione per e piattaforme di trasmissione è digitali à livellu locale, naziunale è internaziunale. Scopri di più nantu à u so travagliu quì.