Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 26 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Rochy RD - UVA πŸ‡ BOMBOM | Video Oficial x Chuky De Lewa
Video: Rochy RD - UVA πŸ‡ BOMBOM | Video Oficial x Chuky De Lewa

Cuntenutu

L'uva hè u fruttu di a vigna. Vitis vinifera è Vitis labrusca sò duie spezie cumune di vigna. Vitis labrusca hè comunemente cunnisciuta cum'è uva Concord. U fruttu sanu, a pelle, e foglie è a semente di a pianta d'uva sò aduprati cum'è medicina. I semi di uva sò sottoprodotti di a fabricazione di u vinu. Attenti à ùn cunfonde micca l'uva cù u pompelmo, è altri medicinali simili chì sonanu.

L'uva hè aduprata per una cattiva circulazione chì pò causà u gonfiu di e ghjambe (insufficienza venosa cronica o CVI) o per u stress oculare. Diversi prudutti di uva sò ancu cumunimenti usati per e malatie di u core è di i vini sanguini, altri prublemi oculari, salute gastrointestinale, è parechje altre cundizione. Ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per UVA sò i seguenti:


Possibilmente efficace per ...

  • Cattiva circulazione chì pò fà gonfà e gambe (insufficienza venosa cronica o CVI). Prendendu estrattu di sementi di uva o proantocianidina, una sostanza chimica in i semi di uva, per bocca sembra riduce i sintomi di CVI cume gambe stanche o pesanti, tensione, e tinghje è dolore. A ricerca suggerisce chì piglià un estrattu specificu di foglia di uva per bocca diminuisce u gonfiore di a gamba dopu 6 settimane.
  • Stressu ochji. Piglià u strattu di sementi di uva per bocca pò aiutà à diminuisce u stress nantu à l'ochji da l'abbagliu.

Possibilmente inefficace per ...

  • Febru di Fenu. Piglià un estrattu di sementi d'uva per 8 settimane prima di a stagione di u polline di ambrosia ùn sembra micca diminuisce i sintomi allergici stagionali o a necessità di aduprà farmaci per l'allergia.
  • Nausea è vomitu causati da u trattamentu di droghe per u cancer. Piglià 4 once di suchju d'uva Concord refrigeratu 30 minuti prima di pranzi per una settimana dopu à ogni ciclu di chimioterapia ùn sembra micca riduce a nausea o u vomitu causatu da a chimioterapia.
  • Sintomi di e vie urinarie inferiori (LUTS). U terminu LUTS hè tipicamente adupratu per discrive i sintomi associati à a vescica iperattiva. Piglia u suchju di qualità Concord ùn pare micca migliurà sti sintomi in l'omi anziani.
  • Dolore di senu (mastalgia). Piglià a proantocianidina, un chimicu truvatu in l'estratti di sementi d'uva, trè volte à ghjornu per 6 mesi ùn riduce micca a durezza, u dolore, o a tenerezza di u tissutu mammariu in e persone trattate cù radioterapia per u cancheru di u senu.
  • Obesità. Bevere u suchju di uva Concord o piglià un estrattu di sementi d'uva o vinacce ùn sembra micca riduce u pesu in e persone in sovrappesu. Tuttavia, puderia aiutà à abbassà u colesterolu cuntrolla u zuccherinu in sangue.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Invechjendu a pelle. E prime ricerche mostranu chì piglià un pruduttu cumbinatu specificu chì cuntene estrattu di pelle d'uva, peptidi di collagene marinu, coenzima Q10, luteolina è seleniu per 2 mesi puderia migliurà alcuni marcatori di a pelle invecchiata cum'è elasticità. Ma ùn pare micca migliurà l'umidità di a pelle o cume a pelle apparisce secondu l'età.
  • Indurimentu di l'arterie (aterosclerosi). E prime ricerche mostranu chì piglià un pruduttu specificu chì cuntene oliu di sementi di uva, agliu, luppulu, tè verde è antioxidanti per 1 annu pò aiutà à prevene a furmazione di placche di colesterolu in l'arterie. Ma ùn pare micca impedisce a crescita di placche digià presenti in l'arterie. Ùn pare mancu migliurà i livelli di colesterolu.
  • Prestazione atletica. E prime ricerche mostranu chì piglià 400 mg di estrattu d'uva ogni ghjornu per un mese puderia aumentà a putenza generale di un atleta quandu salta, ma micca a putenza iniziale o u mantenimentu di u putere. Altre ricerche iniziali mostranu chì bere u suchju preparatu da a polvere di uva sana ùn migliora micca quantu u corpu usa l'ossigenu o a capacità di corsa.
  • Eczema (dermatite atopica). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di una crema chì cuntene vitamina E è chimichi truvati in uva è u tè verde ùn riduce micca i sintomi di eczema.
  • Malatie cardiache. Ci hè una certa evidenza iniziale chì u suchju di uva o u vinu rossu pò riduce i fattori di risicu ligati à e malatie cardiache, cume l'infiammazione, a furmazione di coaguli è i danni ossidativi à i grassi sanguigni. Ma ùn si sà se i prudutti di uva riducenu specificamente u risicu di malatie cardiache.
  • Abilità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva). E prime ricerche mostranu chì bere u suchju d'uva Concord aiuta à e donne di mezza età à fighjà mentre guidanu. Piglia ancu un estrattu di frutta d'uva per 12 settimane sembra migliurà l'attenzione, a lingua è a memoria in e persone anziane senza prublemi di memoria legati à l'età. Ùn hè chjaru se uva migliora a funzione mentale o a memoria in e persone anziane cù prublemi di memoria legati à l'età.
  • Declive in memoria è capacità di penseru in i vechji chì hè più di ciò chì hè normale per a so età. A maiò parte di e prime ricerche suggerenu chì l'uva ùn migliora micca a funzione mentale o a memoria in e persone anziane cù prublemi di memoria.
  • Canceru di colon, cancru di u rectu. Piglià un pruduttu chì cuntene estrattu di sementi d'uva è altri ingredienti mentre hè trattatu cù droghe per u cancer sembra aiutà à prevene u progressu di u cancheru di u colon è di u rectu. Ma ùn pare micca migliurà a sopravivenza.
  • Problemi di vista in e persone cun diabete (retinopatia diabetica). E prime ricerche mostranu chì piglià prudutti specifici di estrattu di sementi d'uva puderia rallentà a progressione di danni oculari causati da a diabete.
  • Colesterol altu. Pigliate un estrattu di sementi di uva o un estrattu di uva puderia riduce alcune misure di colesterolu è di grassi sanguigni chjamati trigliceridi da una piccula quantità in e persone cun colesterolu altu. Ùn pare micca migliurà e lipoproteine ​​à alta densità (HDL o "bonu") di colesterolu. Ma certi studii ùn sò micca d'accordu, è ùn hè micca chjaru chì pruduttu o dose puderia funzionà megliu.
  • Pressione sanguigna alta. A maiò parte di e ricerche anu valutatu l'estratti di sumenti d'uva o chimichi isolati da uva chjamata polifenoli in e persone cù pressione sanguigna alta. Studi singuli mostranu risultati cunflitti. Ma l'analisi di studii multipli suggerenu chì l'estratti di sumenti d'uva o i polifenoli di uva ponu abbassà leggermente a pressione sanguigna in persone sane o in quelli chì anu pressione alta. Sembranu travaglià megliu in e persone chì sò obese o quelli chì anu sindrome metabolicu. Pò piglià 8 settimane per vede i benefici.
  • Patchi di pelle scura nantu à a faccia (melasma). E prime ricerche suggerenu chì piglià estrattu di sementi d'uva per bocca per 6-11 mesi riduce i decolorazioni di a pelle scura in donne giapponesi.
  • Sintomi di ménopause. Piglià u strattu di sementi di uva ogni ghjornu per 8 settimane pare riduce e vampate di calore, l'ansietà, è alcuni sintomi fisichi di a menopausa. Pò dinò migliurà a massa magra di u corpu è a pressione sanguigna diastolica (u numeru inferiore in una lettura di pressione sanguigna). Ma u strattu di sumenti d'uva ùn pare micca migliurà l'insomnia o a depressione.
  • Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). Alcune ricerche mostranu chì piglià prudutti di uva pò aiutà à abbassà a pressione sanguigna è i livelli di grassi sanguini cum'è u colesterolu in adulti cù sindrome metabolicu. Ma ùn si sà se sti cambiamenti diminuiscenu u risicu per a diabete o altri aspetti di u sindrome metabolicu.
  • Sanguinamentu minore. L'episiotomia hè un tagliu chirurgicu adupratu per ingrandà l'apertura di a vagina per aiutà à u partu. E prime ricerche mostranu chì l'usu di un pruduttu chjamatu tappu di sangue Ankaferd, chì cuntene alpinia, liquirizia, timu, ortica, è vigna aiuta à riduce i sanguinamenti durante a riparazione di l'episiotomia. Ma ùn riduce micca u tempu chirurgicu.
  • Dolore musculare. E prime ricerche mostranu chì bere u suchju preparatu da uva in polvere per 6 settimane prima di un test di eserciziu di u bracciu ùn riduce micca u dolore o u gonfiore unu o dui ghjorni dopu l'eserciziu.
  • Capacità di vede in cundizioni di poca luce. E prime ricerche suggerenu chì l'estratti di sumenti d'uva chì cuntenenu chimichi chjamati proantocianidini puderia migliurà a visione notturna.
  • Accumulazione di grassu in u fegatu in e persone chì bevanu pocu o micca alcolu (malattia di fegatu grassu non alcolicu o NAFLD). E ricerche mostranu chì piglià estrattu di sementi d'uva per 3 mesi migliora alcuni test di sangue di danni di fegatu in e persone cù malatie di fegatu grassu non alcolicu.
  • Sindrome premenstruale (PMS). E prime ricerche suggerenu chì piglià un pruduttu specificu di estrattu di sementi di uva puderia riduce i sintomi PMS, cumprendu u dolore è u gonfiore.
  • Guarimentu di ferite. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di crema chì cuntene 2% di estrattu di sementi d'uva riduce u tempu per a guarigione di ferite dopu a rimozione di lesioni cutanee. E prime ricerche mostranu ancu chì l'applicazione di un unguentu chì cuntene 5% di estrattu di sementi d'uva sembra aiutà cù a guarigione di e ferite in e donne chì si recuperanu da e consegne di a sezione C.
  • Degenerazione maculare legata à l'età (AMD).
  • Disordine di deficit di attenzione-iperattività (ADHD).
  • Canker ferite.
  • Sindrome di fatigue cronica (CFS).
  • Custipazione.
  • Tussa.
  • Diarrea.
  • Periodi menstruali pesanti.
  • Emorroidi.
  • Dannu di u fegatu.
  • Trattamentu di e varicesi.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà l'efficacità di l'uva per questi usi.

L'uva cuntene flavonoidi, chì ponu avè effetti antioxidanti, calanu i livelli di lipoproteine ​​à bassa densità (LDL, o "colesterolu cattivu"), rilassanu i vasi sanguini, è riducenu u risicu di malatie coronarie. L'antioxidanti in uva ponu aiutà à prevene e malatie cardiache è avè altri effetti potenzialmente benefichi. E varietà di uva rossa furniscenu più antiossidanti di e varietà di uva bianca o blush.

A foglia di uva pò riduce l'infiammazione è avè effetti astringenti. In altre parolle, a foglia di uva sembra esse capace di riunisce tessuti inseme, chì puderebbenu aiutà à piantà i sanguinamenti è a diarrea. Queste pruprietà parenu esse più grandi in e foglie rosse.

Quandu hè presu per bocca: Uva hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu cunsumatu in quantità cumunimenti truvati in l'alimenti. Ma tenite à mente chì, per via di a so dimensione è di a so forma, l'uva sana hè un periculu putenziale di soffocamentu per i zitelli di 5 anni è menu. Per riduce u risicu, l'uva sana deve esse tagliata à a metà o in quarti prima di esse servita à i zitelli.

Uva hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca in quantità medicinali. L'estratti di sumenti d'uva è l'estratti di frutti d'uva sò stati aduprati in modu sicuru in studii finu à 12 mesi. Un estrattu di foglia d'uva hè statu adupratu in modu sicuru in studii finu à 12 settimane. Manghjà grande quantità di uva, uva secca, uva passa, o sultane pò causà diarrea. Alcune persone anu reazioni allergiche à uva è prudutti di uva. Alcuni altri effetti collaterali potenziali includenu mal di stomacu, indigestione, nausea, vomitu, tosse, bocca secca, mal di gola, infezioni, mal di testa è prublemi musculari.

Quandu si applica à a pelle: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se uva hè sicura o chì effetti ponu esse.

Quandu s'utilice in u vaginu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se uva hè sicura o chì effetti ponu esse.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se uva hè sicura da aduprà in quantità medicinali quandu hè incinta o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite micca aduprà più di quantità chì si trovanu nurmalmente in l'alimenti.

Cundizioni di sangu: Uva puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Prendere uva pò aumentà a probabilità di contusioni è sanguinamentu in e persone cun condizioni di sanguinamentu. Tuttavia, ùn ci sò micca rapporti di questu avvenimentu in l'omu.

Chirurgia: Uva puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Puderia causà un sanguinamentu in più durante è dopu a chirurgia. Smetta di aduprà quantità medicinali di uva almenu 2 settimane prima di una chirurgia pianificata.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Ciclosporina (Neoral, Sandimmune)
Bevere u suchju d'uva viola cun ciclosporina (Neoral, Sandimmune, Restasis, Gengraf) puderia diminuisce quantu ciclosporina assorbe u corpu. Questa puderia diminuisce l'efficacezza di ciclosporina. Separate dosi di suchju d'uva è ciclosporina di almenu 2 ore per evità sta interazione.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A2 (CYP1A2))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U suchju di uva puderia aumentà a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate uva cù qualchì medicazione chì sò cambiate da u fegatu pò diminuisce l'efficacezza di sti medicamenti. Prima di piglià uva, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.

Alcuni di sti farmaci chì sò cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), caffeina, clordiazepoxide (Librium), clomipramina (Anafranil), clopidogrel (Plavix), clozapina (Clozaril), ciclobenzaprina (Flexaril), desipramina (Norpramin), diazepam Valium), estradiol (Estrace, altri), flutamide (Eulexin), fluvoxamine (Luvox), grepafloxacin (Raxar), haloperidol (Haldol), imipramine (Tofranil), mexiletine (Mexitil), mirtazapine (Remeron), naproxen (Naprosyn) nortriptyline (Pamelor), olanzapine (Zyprexa), ondansetron (Zofran), propafenone (Rythmol), propranolol (Inderal), riluzole (Rilutek), ropinirole (Requip), ropivacaine (Naropin), tacrine (Cognex), theophylline (The , altri), verapamil (Calan, Covera-HS, altri), warfarina (Coumadin), è zileuton (Zyflo).
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2D6 (CYP2D6))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'estrattu di sementi d'uva puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate u strattu di sementi di uva cù certi medicinali chì sò cambiati da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di sti medicamenti. Prima di piglià u strattu di sementi d'uva, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni di sti medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), clozapina (Clozaril), codeina, desipramina (Norpramin), donepezil (Aricept), fentanil (Duragesic), flecainide (Tambocor), fluoxetina (Prozac), meperidina ( Demerol), methadone (Dolophine), metoprolol (Lopressor, Toprol XL), olanzapine (Zyprexa), ondansetron (Zofran), tramadol (Ultram), trazodone (Desyrel), è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2E1 (CYP2E1))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'estrattu di sementi d'uva puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate u strattu di sementi di uva cù certi medicinali chì sò cambiati da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di sti medicamenti. Prima di piglià u strattu di sementi d'uva, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni di sti medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu enflurane (Ethrane), halothane (Fluothane), isoflurane (Forane), metoxyflurane (Penthrane).
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. L'estrattu di sementi d'uva puderia diminuì a rapidità in cui u fegatu rompe alcuni medicinali. Pigliate u strattu di sementi di uva cù certi medicinali chì sò cambiati da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di sti medicamenti. Prima di piglià u strattu di sementi d'uva, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni di sti medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu lovastatin (Mevacor), ketoconazole (Nizoral), itraconazole (Sporanox), fexofenadine (Allegra), triazolam (Halcion), è numerosi altri.
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
L'uva puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Pigliate uva cù i medicazione chì rallentanu ancu a coagulazione puderanu aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), dalteparina (Fragmin), enoxaparina (Lovenox), eparina, indometacina (Indocina), ticlopidina (Ticlida), warfarina (Coumadin), è altri.
Midazolam (Versed)
Prendendu estrattu di sementi d'uva per almenu una settimana puderia aumentà a velocità di u corpu per sbarrazzassi di midazolam (Versed) chì hè statu iniettatu in e vene. Questa puderia diminuisce quantu funziona midazolam (Versed). Pigliate solu una sola dosi di estrattu di sementi di uva ùn pare micca influenzà a rapidità di u corpu si sbarrazza di midazolam (Versed).
Phenacetin
U corpu rompe a fenacetina per sbarrazzallu. Bere u suchju d'uva pò aumentà a rapidità cù chì u corpu scumpone a fenacetina. Assumendu fenacetina cù u suchju di uva pò diminuisce l'efficacità di a fenacetina.
Warfarina (Coumadin)
A warfarina (Coumadin) hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. L'oliu di sementi d'uva pò ancu rallentà a coagulazione di u sangue. Assumendu oliu di sementi d'uva cù warfarina (Coumadin) puderia aumentà e probabilità di contusioni è sangu. Assicuratevi di avè u sangue verificatu regularmente. A dosa di a vostra warfarina (Coumadin) puderia esse necessariu cambià.
Minore
Attenti à sta cumbinazione.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C9 (CYP2C9))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U suchju di uva o u strattu di sementi d'uva puderebbenu diminuì a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate uva cù qualchì medicazione chì sò cambiate da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di sti medicazione. Prima di piglià uva, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.

Alcuni di sti farmaci chì sò cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), diazepam (Valium), zileuton (Zyflo), celecoxib (Celebrex), diclofenac (Voltaren), fluvastatin (Lescol), glipizide (Glucotrol), ibuprofen (Advil, Motrin), irbesartan (Avapro), losartan (Cozaar), fenitoina (Dilantin), piroxicam (Feldene), tamoxifen (Nolvadex), tolbutamide (Tolinase), torsemide (Demadex), warfarin (Coumadin), è altri.
Lactobacillus acidophilus
L'uva pò rallentà o fermà a crescita di Lactobacillus acidophilus in i tratti intestinali è annullà i so effetti. Ùn pigliate micca uva è lactobacillus in u stessu tempu.
Vitamina C
E prime ricerche suggerenu chì e persone cun pressione alta chì piglianu sia vitamina C 500 mg / ghjornu più polifenoli di semi d'uva 1000 mg / ghjornu anu aumentatu significativamente a pressione sanguigna. L'incrementu si vede sia in u numeru superiore (sistolicu) sia in u fondu (diastolicu). I ricercatori ùn sanu ancu perchè accade questu.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

ADULTI
DA BOCCA:
  • Per una cattiva circolazione chì pò fà gonfà e gambe (insufficienza venosa cronica o CVI):
    • Un estrattu di uva di vigna rossa standardizatu cunnosce cum'è AS 195 360 mg o 720 mg una volta à ghjornu per 6 à 12 settimane hè statu adupratu.
    • Un estrattu specificu di sementi d'uva chì cuntene proanthocyanidin 150-300 mg à ghjornu per un mese hè statu ancu utilizatu. Proanthocyanidin hè unu di i ingredienti attivi in ​​uva.
  • Per u stress di l'ochji:
    • Un estrattu specificu di sementi di uva chì cuntene 200 mg di proantocianidina à ghjornu per 5 settimane hè statu adupratu.
    • L'estratto di sementi di uva proanthocyanidin à una dose di 300 mg per ghjornu hè statu ancu adupratu.
    Activin, Uva Passa Nera, Calzin, Draksha, Enocianina, Uva da Vinu Europea, Extrait de Feuille de Raisin, Extrait de Feuille de Vigne Rouge, Extrait de Peau de Raisin, Extrait de Pepins de Raisin, Feuille de Raisin, Feuille de Vigne Rouge, Feuille de Vigne Rouge AS 195, Uva Fiamma, Uva Passa Fiamma, Senza Fiamma, Folia Vitis Viniferae, Uva Volpe, Uva Frutta, Pelle Uva Frutta, Succo Uva, Foglia Uva, Estratto Foglia Uva, Polifenoli Uva, Vinaccia Uva, Semi Uva, Uva Estratto di Sementi, Oliu di Semi di Uva, Pelle di Uva, Estratto di Pelle di Uva, Uva, Semi di Uva, Huile de Pépins de Raisin, Kali Draksha, Leucoanthocyanin, Muscat, Muskat, Oligomères Procyanidoliques, Oligomeric Proanthocyanidins, Oligomeric Procyanidins, OPC, PCC Peau de Raisin, Pépin de Raisin, Petite Sirah, Proanthocyanidines Oligomériques, Proanthodyn, Proanthodyne, Procyanidines Oligomériques, Procyanidolic Oligomers, Purple Uva, Raisin, Raisin Blanc, Raisin de Table, Raisin de Vigne, Raisins, Raisins, Raisins d Globe, Uva Rossa, Malaga Rossa, Vigna Rossa, Foglia di Vigna Rossa AS 195, Estratto di Foglia di Vigna Rossa, Uva Skunk, Sultane, Uva da tavula, Thompson Seedless, Uva, Vitis labrusca, Vitis vinifera, Uva bianca, Uva da vinu, Uva da vinu .

    Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


    1. Ghaedi E, Moradi S, Aslani Z, Kord-Varkaneh H, Miraghajani M, Mohammadi H. Effetti di i prudutti di uva nantu à i lipidi di u sangue: una rivista sistematica è una meta-analisi dose-risposta di provi controllati randomizati. Funzione Alimentare. 2019; 10: 6399-6416. Vede astrattu.
    2. Izadpanah A, Soorgi S, Geraminejad N, Hosseini M. Effettu di unguentu di estrattu di sementi di uva nantu à a cesarean cicatrizzione di ferite: un prucessu clinicu doppiu-cecu, randomizatu, cuntrullatu. Cumplementu Ther Clin Pract 2019; 35: 323-8. Vede astrattu.
    3. Luna SW, Shin YU, Cho H, Bae SH, Kim HK; è per u Gruppu di Studiu Mogen. Effettu di u strattu di proanthocyanidin di uva d'uva nantu à l'essudati duri in i pazienti cun retinopatia diabetica non proliferativa. Medicina (Baltimore) 2019; 98: e15515. Vede astrattu.
    4. Martínez-Maqueda D, Zapatera B, Gallego-Narbón A, Vaquero MP, Saura-Calixto F, Pérez-Jiménez J. Una supplementazione di 6 settimane cù vinacce d'uva à i sughjetti à risicu cardiometabolicu migliora a sensibilità à l'insulina, senza affettà altri marcatori di sindromi metabolichi. Funzione Alimentare. 2018; 9: 6010-6019. Vede astrattu.
    5. Urquiaga I, Troncoso D, Mackenna MJ, et al. U cunsumu di hamburger di manzo preparati cù farina di vinacce di uva di vinu migliora u glucosiu à dighjunu, i livelli di antioxidanti in plasma è i marcatori di danni ossidativi in ​​l'omu: Un prucessu cuntrullatu. Nutrienti. 2018; 10. pii: E1388. Vede astrattu.
    6. De Luca C, Mikhal'chik EV, Suprun MV, et al. Antiageing di a pelle è effetti redox sistemichi di a supplementazione cù peptidi di collagene marinu è antioxidanti derivati ​​da e piante: un studiu clinicu di casu-cuntrollu unicu cecu. Oxid Med Cell Longev. 2016; 2016: 4389410. Vede astrattu.
    7. Myasoedova VA, Kirichenko TV, Melnichenko AA, et al. Effetti anti-aterosclerotici di una preparazione à base di erbe ricca di fitoestrogeni in donne in postmenopausa.Int J Mol Sci. 2016; 17. Vede astrattu.
    8. Zu XY, Zhang ZY, Zhang XW, Yoshioka M, Yang YN, Li J. Anthocyanins estratti da u mirtilli cinese (Vaccinium uliginosum L.) è i so effetti anticanceru nantu à e cellule DLD-1 è COLO205. Chin Med J (Engl). 2010; 123: 2714-9. Vede astrattu.
    9. Berry AC, Nakshabendi R, Abidali H, et al. Effetti avversi di u supplementu di estrattu di sementi di uva: Un casu clinicu è seguitu à longu andà. J Diet Suppl. 2016; 13: 232-5. Vede astrattu.
    10. Han HJ, Jung UJ, Kim HJ, et al. A supplementazione cumbinata cù vinacce d'uva è estratti di etanol di frutta omija migliora dipende da a dose a cumpusizione di u corpu, i profili lipidichi di plasma, u statu infiammatorio è a capacità antiossidante in soggetti sovrappesi è obesi. J Med Food. 2016; 19: 170-80. Vede astrattu.
    11. Lee J, Torosyan N, Silverman DH. Esaminà l'impattu di u cunsumu di uva nantu à u metabolismu di u cervellu è a funzione cognitiva in i pazienti cun lieve calata di a cognizione: Un studiu pilotu cuntrullatu cù placebo in doppiu cecu. Exp Gerontol. 2017; 87 (Pt A): 121-128. Vede astrattu.
    12. Calapai G, Bonina F, Bonina A, et al. Un studiu clinicu randomizatu, doppiu accecatu, nantu à l'effetti di un estrattu di Vitis vinifera nantu à a funzione cognitiva in adulti anziani sani. Front Pharmacol. 2017; 8: 776. Vede astrattu.
    13. Park E, Edirisinghe I, Choy YY, Waterhouse A, Burton-Freeman B. Effetti di a bevanda estratta di sementi di uva nantu à a pressione sanguigna è indici metabolici in individui cun pre-ipertensione: un randomized, doppiu cecu, à dui bracci, paralleli, placebo -pruvamentu cuntrullatu. Fr J Nutr. 2016; 115: 226-38. Vede astrattu.
    14. Patrizi A, Raone B, Neri I, et al. Studiu clinicu randomizatu, cuntrullatu, doppiu cecu chì valuta a sicurezza è l'efficacità di a crema MD2011001 in dermatite atopica lieve à moderata di u visu è di u collu in zitelli, adolescenti è adulti. J Trattatu Dermatologu. 2016; 27: 346-50. Vede astrattu.
    15. Lamport DJ, Lawton CL, Merat N, et al. Succu di uva Concord, funzione cognitiva è prestazioni di guida: un prucessu crossover randomizatu, cuntrullatu cù placebo, di 12 settimane in mamme di zitelli preadolescenti. Am J Clin Nutr. 2016; 103: 775-83. Vede astrattu.
    16. Zhang H, Liu S, Li L, et al. L'impattu di u trattamentu di l'estratti di sementi di uva nantu à i cambiamenti di pressione sanguigna: Una meta-analisi di 16 provi controllati randomizati Medicina (Baltimore). 2016; 95: e4247. Vede astrattu.
    17. Lumsden AJ, Cooper JG. U periculu di suffocazione di l'uva: una dumanda di sensibilizazione. Arch Dis Child. 2017; 102: 473-474. Vede astrattu.
    18. Spettel S, Chughtai B, Feustel P, Kaufman A, Levin RM, De E. Un prucessu prospettivu randomizatu in doppiu cecu di succhi di uva antiossidanti in omi cù sintomi urinarii inferiori. Neurourol Urodyn. 2013; 32: 261-5. Vede astrattu.
    19. Razavi SM, Gholamin S, Eskandari A, et al. L'estrattu di sementi di uva rossa migliora i profili lipidichi è diminuisce e lipoproteine ​​à bassa densità ossidate in i pazienti cun iperlipidemia lieve. J Med Food. 2013; 16: 255-8. Vede astrattu.
    20. Wahner-Roedler DL, Bauer BA, Loehrer LL, Cha SS, Hoskin TL, Olson JE. L'effettu di l'estratto di sementi di uva nantu à i livelli di estrogeni di e donne in postmenopausa: un studiu pilotu. J Diet Suppl. 2014; 11: 184-97. Vede astrattu.
    21. Chen WT, Yang TS, Chen HC, et al. Efficacità di un novu agente à base di erbe MB-6 cum'è aghjuntu potenziale à a chimioterapia basata in 5-fluoracil in u cancheru culettale. Nutr Res. 2014; 34: 585-94. Vede astratti.
    22. Terauchi M, Horiguchi N, Kajiyama A, et al. Effetti di u strattu di proanthocyanidin di uva d'uva nantu à i sintomi di a menopausa, a cumpusizione di u corpu è i parametri cardiovascolari in donne di mezza età: un studiu pilotu randomizatu, in doppiu orbu, controllatu da placebo. Ménopause 2014; 21: 990-6. Vede astrattu.
    23. Ras RT, Zock PL, Zebregs YE, et al. Effettu di l'estratto di sementi di uva riccu in polifenoli nantu à a pressione sanguigna ambulatoria in soggetti cun ipertensione pre è stadiu I. Br J Nutr 2013; 110: 2234-41. Vede astrattu.
    24. O'Connor PJ, Caravalho AL, Freese EC, Cureton KJ. L'effetti di u cunsumu d'uva nantu à a forma fisica, a ferita musculare, l'umore è a salute percepita. Int J Sport Nutr Exerc Metab 2013; 23: 57-64. Vede astrattu.
    25. Hemmati AA, Foroozan M, Houshmand G, et al. L'effettu topicu di u strattu di sementi di uva 2% crema nantu à a guarigione di ferite chirurgiche Glob J Health Sci 2014; 7: 52-8. Vede astrattu.
    26. Su T, Wilf P, Huang Y, Zhang S, Zhou Z. L'urighjini naturali di alcune varietà populari di frutti. Sci Rep 2015; 5: 16794. Vede astrattu.
    27. Krochmal A, Grierson W. Breve storia di a viticultura in i Stati Uniti. Econ Bot 1961; 15: 114-118.
    28. Questu P, Lacombe T, Thomas MR. Origini storiche è diversità genetica di uva di vinu. Trends Genet 2006; 22: 511-9. Vede astrattu.
    29. Hodgson JM, Croft KD, Woodman RJ, et al. Effetti di vitamina E, vitamina C è polifenoli nantu à a percentuale di variazione di a pressione sanguigna: risultati di dui studii randomizati cuntrullati. Fr J Nutr. 2014; 112: 1551-61. Vede astrattu.
    30. Amsellem M, Masson JM, Negui B, et al. [Endotelon in u trattamentu di prublemi venolymphatici in sindrome premenstruale. Studiu multicentricu nantu à 165 pazienti]. Tempo Medical 1987; 282: 46-51.
    31. Tebib K et al. I tanini polimerici di uva di uva impediscenu i cambiamenti di colesterolu in plasma in topi alimentati cun colesterolu altu. Food Chem 1994; 49: 403-406.
    32. Caillet, S., Salmieri, S., è Lacroix, M. Valutazione di e proprietà di scavenging di radicali liberi di estratti fenolici di uva per un metudu colorimetricu veloce. Acta Horticulturae 2007; 744: 425-429.
    33. Nuttall SL, Kendall MJ, Bombardelli E, et al. Una valutazione di l'attività antioxidante di un estrattu standardizatu di sementi di uva, Leucoselect. Journal of Pharmacology Clinical and Therapeutics 1998; 23: 385-389.
    34. Piper, J., Kohler, S., Niestroj, M., e Malek, F. A. Terapia nutrizionale medica di i pazienti cun malatie vascolari aterosclerotiche è ipertensione per mezu di oliu di perilla è estrattu di uva nera cum'è alimentu dieteticu per scopi medici speciali. Diätetische Intervention mit Perilla-Öl und Rotweintrauben-Extrakt als ergänzende bilanzierte Diät bei Patienten mit atherosklerotischen Gefässerkrankungen und Bluthochdruck 2005; 20: 20-26.
    35. Pecking A, Desperez-Curely JP, è Megret G. OPC (Endotelon) in u trattamentu di i linfedemi post-terapia di l'estremità superiore. Int’l d’Antiologie 1989.
    36. Sarrat L. [Sollievu terapeuticu di i prublemi funziunali di i pedi inferiori da Endotelon, un microangioprotettore]. Bordeaux Med 1981; 14: 685-688.
    37. Parienti J è Pareinti-Amsellem J. [Edema post-traumaticu in sport: una prova cuntrullata di endotelon]. Gaz Med France 1983; 90: 231-235.
    38. Verin MM, Vildy A è Maurin JF. [Retinopatie è OPC]. Bordeaux Medicale 1978; 11: 1467-1474.
    39. Fromantin M. [OPC in u trattamentu di a debule capillare è a retinopatia in i diabetichi. Una pruposta di 26 casi]. Med Int 1982; 16: 432-434.
    40. Arne JL. [Cuntribuzione à u studiu di l'oligomeri procianidolici: Endotelon in retinopatia diabetica (basatu annantu à 30 casi).]. Gaz Med France 1982; 89: 3610-3614.
    41. Skarpan´ska-Stejnborn, A., Basta, P., Pilaczyn´ska-Szczesniak, L., è Horoszkiewicz-Hassan, M. U supplementu d'estrattu di uva nera attenuisce u stress ossidativu di sangue in risposta à l'eserciziu acutu. Biologia di u Sport 2010; 27: 41-46.
    42. Lafay, S., Jan, C., Nardon, K., Lemaire, B., Ibarra, A., Roller, M., Houvenaeghel, M., Juhel, C., e Cara, L. L'estrattu d'uva migliora u so statutu antioxidante è prestazione fisica in atleti masci elite. Journal of Sports Science & Medicine 2009; 8: 468.
    43. Lesbre FX è Tigaud JD. [L'effettu di Endotelon annantu à l'indice di fragilità capillare di un gruppu cuntrullatu specificatu: pazienti cirrhosi]. Gazette Medicale de France 1983; 90: 2333-2337.
    44. Delacroix P. [Studiu in doppiu orbu di Endotelon in insufficiency venous crònica] [traduttu da francese]. La Revue de Medecine 1981; 31 (27-28): 1793-1802.
    45. Thebaut JF, Thebaut P, ​​è Vin F. Studiu di Endotelon in e manifestazioni funziunali di l'insufficiency venosa periferica. Risultati di un studiu in doppiu orbu di 92 pazienti. Gazette Medicale 1985; 92: 96-100.
    46. Dartenuc P, Marache P, è Choussat H. [Resistenza capillare in geriatria. Studiu di un microangioprotettore: endotelon.]. Bordeaux Medicale 1980; 13: 903-907.
    47. Araghi-Niknam M, Hosseini S, Larson D, et al. L'estrattu di corteccia di pinu riduce l'agregazione di piastrine. Integr Med 2000; 2: 73-77.
    48. Murgov, I., Acikbas, M., è Nikolova, R. Attività antimicrobiale di l'acidu citricu è u strattu di sementi di uva nantu à i microorganismi patogeni è i lactobacilli. Opere Scentifiche di l'Università di Tecnulugia Alimentare - Plovdiv 2008; 55: 367-372.
    49. Brito, FF., Martinez, A., Palacios, R., Mur, P., Gomez, E., Galindo, PA, Borja, J., e Martinez, J. Rhinoconjunctivitis è asma causati da u polline di vigna: un rapportu di casu . J Allergy Clin Immunol 1999; 103 (2 Pt 1): 262-266. Vede astrattu.
    50. Yamakoshi, J., Kataoka, S., Koga, T., è Ariga, T. L'estratto riccu in proantocianidina da i semi di uva attenueghja u sviluppu di l'ateroesclerosi aortica in cuniglii alimentati da colesterolu. Aterosclerosi 1999; 142: 139-149. Vede astrattu.
    51. Day, A. P., Kemp, H. J., Bolton, C., Hartog, M., è Stansbie, D. Effettu di u cunsumu concentratu di suchju d'uva rossa nantu à a capacità antioxidante sierica è l'ossidazione di lipoproteine ​​à bassa densità. Ann.Nutr.Metab 1997; 41: 353-357. Vede astrattu.
    52. Bagchi, D., Garg, A., Krohn, R. L., Bagchi, M., Tran, M. X., è Stohs, S. J. Capacità di purificazione di radicali liberi d'ossigenu di vitamine C è E, è un estrattu di proanthocyanidin in vitro. Res Commun Mol Pathol.Pharmacol 1997; 95: 179-189. Vede astrattu.
    53. Henriet, J. P. [Insufficiency Veno-lymphatic. 4.729 pazienti sottumessi à una terapia hormonal è procyanidol oligomer]. Flebologia. 1993; 46: 313-325. Vede astrattu.
    54. Maffei, Facino R., Carini, M., Aldini, G., Bombardelli, E., Morazzoni, P., e Morelli, R. Radicali liberi scavenging action and anti-enzyme activities of procyanidines from Vitis vinifera. Un mecanismu per a so azzione protettiva capillare. Arzneimittelforschung. 1994; 44: 592-601. Vede astrattu.
    55. Marguerie, C. è Drouet, M. [Pulmone eosinofilicu occupazionale in un viticultore: rolu di i sulfiti]. Allerg. Immunol. (Parigi) 1995; 27: 163-167. Vede astrattu.
    56. Faircloth, D. E. è Robison, W. J. Ostruzione di u colon sigmoide da i semi di uva. JAMA 27-27-1981; 246: 2430. Vede astrattu.
    57. Lagrue, G., Olivier-Martin, F., è Grillot, A. [Un studiu di l'effetti di l'oligomeri procyanidol nantu à a resistenza capillare in ipertensione è in certe nefropatie (trad di l'autore)]. Sem Hop 9-18-1981; 57 (33-36): 1399-1401. Vede astrattu.
    58. Baruch, J. [Effettu di Endotelon in edema postoperatoriu. Risultati di un studiu doppia cecu versus placebo in 32 donne femine]. Ann.Chir Plast.Esthet. 1984; 29: 393-395. Vede astrattu.
    59. Cox, J. è Grigg, M. Obstruzione di l'intestinu chjucu da un uva intactu. J Am Geriatr.Soc 1986; 34: 550. Vede astrattu.
    60. Soyeux, A., Seguin, J. P., Le, Devehat C., e Bertrand, A. [Endotelon. Retinopatia diabètica è emoreologia (studiu preliminariu)]. Bull.Soc Ophtalmol.Fr. 1987; 87: 1441-1444. Vede astrattu.
    61. Corbe, C., Boissin, J. P., è Siou, A. [Visione di luce è circulazione chorioretinale. Studiu di l'effettu di l'oligomeri procianidolici (Endotelon)]. J Fr. Ophtalmol. 1988; 11: 453-460. Vede astrattu.
    62. Yamasaki, R., Dekio, S., è Jidoi, J. Dermatite di cuntattu da u budu di uva. Cuntattate Dermatite 1985; 12: 226-227. Vede astrattu.
    63. Boissin, J. P., Corbe, C., è Siou, A. [Circulazione chorioretiniana è abbagliante: usu di oligomeri procianidolici (Endotelon)]. Bull.Soc.Ophtalmol.Fr. 1988; 88: 173-179. Vede astrattu.
    64. Meunier, M. T., Villie, F., Jonadet, M., Bastide, J., e Bastide, P. Inibizione di l'angiotensina I enzima di cunversione da cumposti flavanolici: studi in vitro è in vivo. Planta Med 1987; 53: 12-15. Vede astrattu.
    65. Winter, C. K. è Kurtz, P. H. Fattori chì influenzanu a suscettibilità di i travagliadori di uva à l'eruzione cutanea. Bull.Environ.Contam Toxicol. 1985; 35: 418-426. Vede astrattu.
    66. McCurdy, SA, Wiggins, P., Schenker, MB, Munn, S., Shaieb, AM, Weinbaum, Z., Goldsmith, D., McGillis, ST, Berman, B., e Samuels, S. Valutazione di dermatite in epidemiologic studii: malatie di a pelle occupazionale trà i vendemmiatori di uva è di pomodori in California. Am J Ind Med 1989; 16: 147-157. Vede astrattu.
    67. Chang, W. C. è Hsu, F. L. Inibizione di l'agregazione di piastrine è di u metabolismu arachidonatu in piastrine da procyanidine. Prostaglandine Leukot. Assenza. Acidi Grassi 1989; 38: 181-188. Vede astrattu.
    68. Barona, J., Blesso, CN, Andersen, CJ, Park, Y., Lee, J., è Fernandez, ML U cunsumu d'uva aumenta i marcatori antiinfiammatori è regola l'ossidu nitricu perifericu sintasa in assenza di dislipidemie in omi cù sindrome metabolica . Nutrienti. 2012; 4: 1945-1957. Vede astrattu.
    69. Chuang, CC, Shen, W., Chen, H., Xie, G., Jia, W., Chung, S. è McIntosh, MK Effetti differenziali di u polvere di uva è u so estrattu nantu à a tolleranza à u glucosiu è l'infiammazione cronica in alta topi obesi alimentati di grassu. J Agric. Food Chem 12-26-2012; 60: 12458-12468. Vede astrattu.
    70. Benjamin, S., Sharma, R., Thomas, S. S., è Nainan, M. T. Estrattu di sementi di uva cum'è agente potenziale remineralizante: un studiu comparativu in vitro. J Contemp.Dent.Pract. 2012; 13: 425-430. Vede astrattu.
    71. De, Groote D., Van, Belleghem K., Deviere, J., Van, Brussel W., Mukaneza, A., e Amininejad, L. Effettu di l'assunzione di resveratrolu, fosfat di resveratrolu è estrattu di sementi d'uva ricchi in catechine. nantu à i marcatori di u stress ossidativu è di l'espressione genica in sughjetti obesi adulti. Ann Nutr Metab 2012; 61: 15-24. Vede astrattu.
    72. Islam, SM, Hiraishi, N., Nassar, M., Sono, R., Otsuki, M., Takatsura, T., Yiu, C., è Tagami, J. Effettu in vitro di l'esperidina nantu à u collagenu di a dentina radice è de / ri-mineralizazione. Dent.Mater.J 2012; 31: 362-367. Vede astrattu.
    73. Tome-Carneiro, J., Gonzalvez, M., Larrosa, M., Garcia-Almagro, FJ, Aviles-Plaza, F., Parra, S., Yanez-Gascon, MJ, Ruiz-Ros, JA, Garcia-Conesa , MT, Tomas-Barberan, FA, è Espin, JC U cunsumu di un supplementu di estrattu di uva chì cuntene resveratrol diminuisce LDL ossidatu è ApoB in pazienti sottoposti à prevenzione primaria di malatie cardiovascolari: un triplu cecu, seguitu di 6 mesi, cuntrullatu da placebo , prucessu randomized. Mol.Nutr Food Res 2012; 56: 810-821. Vede astrattu.
    74. Rababah, TM, Al-u'datt, M., Almajwal, A., Brewer, S., Feng, H., Al-Mahasneh, M., Ereifej, K., è Yang, W. Valutazione di u nutraceuticu, proprietà fisiochimiche è sensoriali di a cunfittura di uva passa. J Food Sci 2012; 77: C609-C613. Vede astrattu.
    75. Tome-Carneiro, J., Gonzalvez, M., Larrosa, M., Yanez-Gascon, MJ, Garcia-Almagro, FJ, Ruiz-Ros, JA, Garcia-Conesa, MT, Tomas-Barberan, FA, è Espin, JC U cunsumu di un annu di un nutraceuticu di uva chì cuntene resveratrol migliora u statu infiammatorio è fibrinoliticu di i pazienti in prevenzione primaria di malatie cardiovascolari. Am J Cardiol. 8-1-2012; 110: 356-363. Vede astrattu.
    76. Cherniack, E. P. Una idea pruvucatoria di bacca: u rolu potenziale di i polifenoli vegetali in u trattamentu di i disordini cognitivi relativi à l'età. Br J Nutr 2012; 108: 794-800. Vede astrattu.
    77. Fang, M., Liu, R., Xiao, Y., Li, F., Wang, D., Hou, R., e Chen, J. Biomodificazione à dentina da un reticulatore naturale hà miglioratu i legami resina-dentina. J Dent. 2012; 40: 458-466. Vede astrattu.
    78. Gazzani, G., Daglia, M., è Papetti, A. Componenti alimentari cù attività anticaria. Curr Opin Biotechnol. 2012; 23: 153-159. Vede astrattu.
    79. Trotta, M., Cesaretti, M., Conzi, R., Derchi, L. E., è Borgonovo, G. Anzianu maschile cù dulore mesogastricu. Ostruzione di l'intestinu chjucu causata da un uva fresca intatta. Ann.Emerg.Med 2011; 58: e1-e2. Vede astrattu.
    80. Vidhya S., Srinivasulu S. Oper.Dent. 2011; 36: 433-438. Vede astrattu.
    81. Haniadka, R., Popouri, S., Palatty, P. L., Arora, R., e Baliga, M. S.Piante medicinali cum'è antiemetici in u trattamentu di u cancer: una rivista. Integr.Cancer Ther. 2012; 11: 18-28. Vede astrattu.
    82. Pires, K. M., Valenca, S. S., Resende, A. C., Porto, L. C., Queiroz, E. F., Moreira, D. D., e de Moura, R. S. L'estratto di pelle d'uva riduce a risposta ossidativa pulmonare in topi esposti a fumo di sigaretta. Med Sci.Monit. 2011; 17: BR187-BR195. Vede astrattu.
    83. Feringa, H. H., Laskey, D. A., Dickson, J. E., è Coleman, C. I. L'effettu di u strattu di sementi di uva nantu à i marcatori di risicu cardiovascolari: una meta-analisi di prucessi cuntrullati randomizati. J Am Diet. Assoc. 2011; 111: 1173-1181. Vede astrattu.
    84. Li, Q. Z., Cho, H. S., Jeun, S. H., Kim, K. J., Choi, S. J., è Sung, K. W. Effetti di a semente di uva proanthocyanidin nantu à i recettori 5-hydroxytryptamine in cellule di neuroblastoma NCB-20. Biol.Pharm Bull. 2011; 34: 1109-1115. Vede astrattu.
    85. Pan, X., Dai, Y., Li, X., Niu, N., Li, W., Liu, F., Zhao, Y., è Yu, Z. Inibizione di u dannu di u fegatu di u ratu induttu da l'arsenicu da uva semenza esatta attraversu a suppressione di NADPH ossidasa è attivazione TGF-beta / Smad. Toxicol.Appl.Pharmacol. 8-1-2011; 254: 323-331. Vede astrattu.
    86. Su, X. è D'Souza, D. H. Strattu di sementi di uva per u cuntrollu di i virus enterici umani. Appl.Environ.Microbiol. 2011; 77: 3982-3987. Vede astrattu.
    87. Lluis, L., Munoz, M., Nogues, MR, Sanchez-Martos, V., Romeu, M., Giralt, M., Valls, J., e Sola, R. Valutazione tossicologica di un estrattu riccu in procyanidina da bucce è semi di uva. Alimentazione Chem Toxicol. 2011; 49: 1450-1454. Vede astrattu.
    88. Rabe, E., Stucker, M., Esperester, A., Schafer, E., è Ottillinger, B. Efficacità è tollerabilità di un estrattu di foglia di vigna rossa in i pazienti chì soffrenu di insufficienza venosa cronica - risultati di una doppia studiu cecu cuntrullatu cù placebo. Eur.J Vasc.Endovasc.Surg. 2011; 41: 540-547. Vede astrattu.
    89. Rowe, C. A., Nantz, M. P., Nieves, C., Jr., West, R. L., è Percival, S. S. U cunsumu regulare di suchju d'uva concord benefica l'immunità umana. J Med Food 2011; 14 (1-2): 69-78. Vede astrattu.
    90. Liu, T., Zhao, J., Li, H., è Ma, L. Valutazione nantu à l'attività virale anti-epatite di Vitis vinifer L. Molecule. 2010; 15: 7415-7422. Vede astrattu.
    91. Park, MK, Park, JS, Cho, ML, Oh, HJ, Heo, YJ, Woo, YJ, Heo, YM, Park, MJ, Park, HS, Park, SH, Kim, HY, è Min, JK Sementi di uva L'estratto di proantocianidina (GSPE) regule in modu differenziale Foxp3 (+) regulatore è IL-17 (+) cellula T patogenica in artrite autoimmune. Immunol.Lett. 30-3-2011; 135 (1-2): 50-58. Vede astrattu.
    92. Dohadwala, MM, Hamburg, NM, Holbrook, M., Kim, BH, Duess, MA, Levit, A., Titas, M., Chung, WB, Vincent, FB, Caiano, TL, Frame, AA, Keaney, JF , Jr., è Vita, JA Effetti di u suchju di uva Concord nantu à a pressione sanguigna ambulatoria in preipertensione è ipertensione in stadiu 1. Am J Clin.Nutr. 2010; 92: 1052-1059. Vede astrattu.
    93. Green, B., Yao, X., Ganguly, A., Xu, C., Dusevich, V., Walker, MP, è Wang, Y. I sali di uva proanthocyanidins aumentanu a resistenza di biodegradazione di u collagenu in l'interfaccia dentina / adesiva quandu inclusa in un adesivu. J Dent. 2010; 38: 908-915. Vede astrattu.
    94. van Mierlo, L. A., Zock, P. L., van der Knaap, H. C., e Draijer, R. I polifenoli di uva ùn influenzanu micca a funzione vascolare in omi sani. J Nutr. 2010; 140: 1769-1773. Vede astrattu.
    95. Zhang, F. J., Yang, J. Y., Mou, Y. H., Sun, B. S., Wang, J. M., è Wu, C. F. Oligomer procyanidins da i semi di uva induce una morte cellulare programmata paraptosa-like in cellule U-87 di glioblastoma umanu. Pharm Biol. 2010; 48: 883-890. Vede astrattu.
    96. Khoshbaten, M., Aliasgarzadeh, A., Masnadi, K., Farhang, S., Tarzamani, MK, Babaei, H., Kiani, J., Zaare, M., è Najafipoor, F. Estratto di sementi di uva per migliurà u fegatu funzione in i pazienti cun cambiamentu di fegatu grassu non alcolicu. Saudi.J Gastroenterol. 2010; 16: 194-197. Vede astrattu.
    97. Uchino R. : effettu nant'à l'invasione da e cellule di u cancheru di a prutata. Coagul di sangue. Fibrinolisi 2010; 21: 528-533. Vede astrattu.
    98. Hollis, J. H., Houchins, J. A., Blumberg, J. B., è Mattes, R. D. Effetti di u suchju di uva cuncordu nantu à l'appetitu, a dieta, u pesu di u corpu, u prufilu lipidicu è u statutu antioxidante di l'adulti. J Am Coll.Nutr. 2009; 28: 574-582. Vede astrattu.
    99. Oliveira-Freitas, V. L., Dalla, Costa T., Manfro, R. C., Cruz, L. B., è Schwartsmann, G. Influenza di u suchju d'uva viola in a biodisponibilità ciclosporina. J Ren Nutr. 2010; 20: 309-313. Vede astrattu.
    100. Ingersoll, GL, Wasilewski, A., Haller, M., Pandya, K., Bennett, J., He, H., Hoffmire, C., e Berry, C. Effettu di u suchju di uva concord nantu à a nausea indotta da chimioterapia è vomitu: risultati di un studiu pilotu. Oncol.Nurs.Forum 2010; 37: 213-221. Vede astrattu.
    101. Hashemi, M., Kelishadi, R., Hashemipour, M., Zakerameli, A., Khavarian, N., Ghatrehsamani, S., e Poursafa, P. Effetti acuti è à longu andà di u cunsumu di uva è di zucca di granata nantu à a reattività vascolare in u sindrome metabolicu pediatricu. Cardiol Young. 2010; 20: 73-77. Vede astrattu.
    102. Matias, AA, Serra, AT, Silva, AC, Perdigao, R., Ferreira, TB, Marcelino, I., Silva, S., Coelho, AV, Alves, PM, è Duarte, CM Residui di vinificazione portoghese CM cum'è fonte putenziale di l'agenti anti-adenovirali naturali. Int.J Food Sci.Nutr. 2010; 61: 357-368. Vede astrattu.
    103. Kamiyama, M., Kishimoto, Y., Tani, M., Andoh, K., Utsunomiya, K., è Kondo, K. Inibizione di l'ossidazione di lipoproteine ​​à bassa densità da uva viola Nagano (Vitis viniferaxVitis labrusca). J Nutr.Sci.Vitaminol. (Tokyo) 2009; 55: 471-478. Vede astrattu.
    104. Krikorian, R., Nash, T. A., Shidler, M. D., Shukitt-Hale, B., è Joseph, J. A. A supplementazione di u suchju di uva Concord migliora a funzione di memoria in adulti anziani cù indebulimentu cognitivu lieve. Fr J Nutr. 2010; 103: 730-734. Vede astrattu.
    105. La, V. D., Bergeron, C., Gafner, S., è Grenier, D. L'estratto di sementi di uva suprime a secrezione di lipoprysaccharide indotta da matrici metalloproteinase (MMP) da macrofagi è inibisce l'attività umana MMP-1 è -9. J Parodontolu. 2009; 80: 1875-1882. Vede astrattu.
    106. Kim, E. J., Park, H., Park, S. Y., Jun, J. G., è Park, J. H. U cumpunente di uva piceatannol induce l'apoptosi in DU145 cellule umane di u cancheru di prostata per via di l'attivazione di vie estrinseci è intrinseci. J Med Food 2009; 12: 943-951. Vede astrattu.
    107. Hsu, Y. L., Liang, H. L., Hung, C. H., è Kuo, P. L. Syringetin, un derivatu flavonoide in uva è vinu, induce a differenziazione osteoblastica umana per via di a proteina 2-morfogenetica / via di kinase 1/2 regulata da u segnale extracellulare. Mol.Nutr.Food Res 2009; 53: 1452-1461. Vede astrattu.
    108. Park, Y. K., Lee, S. H., Park, E., Kim, J. S., è Kang, M. H. Cambiamenti in u statu antiossidante, pressione sanguigna è danni di DNA di linfociti da supplementazione di suchju d'uva. Ann.N.Y.Acad.Sci. 2009; 1171: 385-390. Vede astrattu.
    109. Kar, P., Laight, D., Rooprai, HK, Shaw, KM, è Cummings, M. Effetti di u strattu di sementi di uva in sughjetti diabetichi di Tipu 2 ad alto risicu cardiovascolare: un doppiu ciechu randomizatu controllatu da placebo esaminendu marcatori metabolici, vascolari tonu, infiammazione, stress ossidativu è sensibilità à l'insulina. Diabet.Med 2009; 26: 526-531. Vede astrattu.
    110. Sandra, D., Radha, M., Harishkumar, M., Yuichi, N., Sayuri, O., è Masugi, M. Downregulation di l'attivatore di plasminogenu di tipu urokinase è inhibitore di l'attivatore di plasminogen-1 da u strattu proanthocyanidin di uva di uva. Fitomedicina. 2010; 17: 42-46. Vede astrattu.
    111. Sivaprakasapillai, B., Edirisinghe, I., Randolph, J., Steinberg, F., è Kappagoda, T. Effettu di u strattu di sementi di uva nantu à a pressione sanguigna in i sughjetti cù u sindrome metabolicu. Metabolismu 2009; 58: 1743-1746. Vede astrattu.
    112. Wang, YJ, Thomas, P., Zhong, JH, Bi, FF, Kosaraju, S., Pollard, A., Fenech, M., è Zhou, XF U cunsumu di estrattu di sementi d'uva impedisce a deposizione amiloide-beta è attenuà l'infiammazione in cervellu di un topu di a malatia Alzheimer. Neurotox. Res 2009; 15: 3-14. Vede astrattu.
    113. Hsu, C. P., Lin, Y. H., Chou, C. C., Zhou, S. P., Hsu, Y. C., Liu, C. L., Ku, F. M., e Chung, Y. C. Meccanismi di uva di uva procyanidin-indotta apoptosi in cellule di carcinoma colorettale. Anticancer Res 2009; 29: 283-289. Vede astrattu.
    114. Cheah, KY, Howarth, GS, Yazbeck, R., Wright, TH, Whitford, EJ, Payne, C., Butler, RN, è Bastian, SE L'estrattu di sementi di uva prutegge e cellule IEC-6 da citotossicità indotta da chimioterapia è migliora i parametri di mucosite intestinali chjuche in topi cù mucosite indotta sperimentalmente. Cancer Biol.Ther 2009; 8: 382-390. Vede astrattu.
    115. Castillo-Pichardo, L., Martinez-Montemayor, M. M., Martinez, J. E., Wall, K. M., Cubano, L. A., e Dharmawardhane, S. Inibizione di a crescita tumorale mammaria è metastasi à l'ossu è à u fegatu da polifenoli di uva dietetica. Clin.Exp.Metastasis 2009; 26: 505-516. Vede astrattu.
    116. Rao, A. V., Shen, H., Agarwal, A., Yatcilla, M. T., è Agarwal, S. Bioassorbimentu è pruprietà antioxidanti in vivo di u biovin estrattu di uva ((r)): un studiu d'intervenzione umana. J Med Food 2000; 3: 15-22. Vede astrattu.
    117. Zhang, FJ, Yang, JY, Mou, YH, Sun, BS, Ping, YF, Wang, JM, Bian, XW, e Wu, CF Inibizione di U-87 proliferazione di cellule di glioblastoma umanu è funzione di u receptore di peptidi formil da oligomer procyanidins ( F2) isolatu da i semi di uva. Chem Biol. Interagisce. 15-5-2009; 179 (2-3): 419-429. Vede astrattu.
    118. Wen, W., Lu, J., Zhang, K., è Chen, S. L'estrattu di sementi di uva inibisce l'angiogenesi via a suppressione di u percorsu di segnalazione di u recettore di u fattore di crescita endoteliale vascolare. Cancer Prev.Res (Phila) 2008; 1: 554-561. Vede astrattu.
    119. Leifert, W. R. è Abeywardena, M. Y. Sementi di uva è estratti di polifenoli di vinu rossu inibiscenu l'assorbimentu di u colesterulu cellulare, a proliferazione cellulare è l'attività di 5-lipossigenasi. Nutr.Res 2008; 28: 842-850. Vede astrattu.
    120. Xie, Q., Bedran-Russo, A. K., è Wu, C. D. Effetti di remineralizzazione in vitro di u strattu di sementi di uva nantu à a carie artificiale di a radice. J Dent. 2008; 36: 900-906. Vede astrattu.
    121. Chaves, A. A., Joshi, M. S., Coyle, C. M., Brady, J. E., Dech, S. J., Schanbacher, B. L., Baliga, R., Basuray, A., e Bauer, J. A. Effetti endoteliali vasoprotettivi di un pruduttu di uva standardizatu in l'omu. Vascul.Pharmacol. 2009; 50 (1-2): 20-26. Vede astrattu.
    122. Liu, J. Y. è Zhong, J. Y. [Studiu nantu à l'effettu protettivu di e procyanidine di uva in a ferita da radiazione in e persone contattate da radiazioni]. Zhonghua Yu Fang Yi.Xue.Za Zhi. 2008; 42: 264-267. Vede astrattu.
    123. Punathil, T. è Katiyar, S. K. L'inibizione di a migrazione cellulare di u cancheru di u pulmonu micca à piccula cellula da proanthocyanidins di uva hè mediata per l'inibizione di l'ossidu nitricu, guanylate ciclasi è ERK1 / 2. Mol.Carcinog. 2009; 48: 232-242. Vede astrattu.
    124. Mahadeswaraswamy, Y. H., Nagaraju, S., Girish, K. S., è Kemparaju, K. Distruzzioni di tessuti lucali è pruprietà di procoagulazione di u velenu Echis carinatus: inibizione da u sementu di Vitis vinifera metanol. Phytother.Res 2008; 22: 963-969. Vede astrattu.
    125. Jimenez, JP, Serrano, J., Tabernero, M., Arranz, S., Diaz-Rubio, ME, Garcia-Diz, L., Goni, I., è Saura-Calixto, F. Effects of uve antioxidant dietary fiber in fattori di risicu di malatie cardiovascolari. Nutrizione 2008; 24 (7-8): 646-653. Vede astrattu.
    126. Castilla, P., Davalos, A., Teruel, JL, Cerrato, F., Fernandez-Lucas, M., Merino, JL, Sanchez-Martin, CC, Ortuno, J., e Lasuncion, MA Effetti comparativi di supplementazione dietetica cun suchju d'uva rossu è vitamina E à a produzzione di superossidu circundendu NADPH ossidasi di neutrofili in pazienti emodialisi. Am J Clin.Nutr. 2008; 87: 1053-1061. Vede astrattu.
    127. Kuo, P. L. è Hsu, Y. L. U piceatannol chì custituisce uva è u vinu inibisce a proliferazione di cellule di u cancheru di a vescica umana attraversu u bloccu di a progressione di u ciclu cellulare è inducendu a via apoptotica mediata da ligand Fas / membrana Fas. Mol.Nutr.Food Res 2008; 52: 408-418. Vede astrattu.
    128. Olas, B., Wachowicz, B., Tomczak, A., Erler, J., Stochmal, A., è Oleszek, W. Proprietà anti-piastriniche è antiossidanti comparative di estratti ricchi di polifenoli da: bacche di Aronia melanocarpa, semi di uva è di a corteccia di Yucca schidigera in vitro. Piastrine. 2008; 19: 70-77. Vede astrattu.
    129. Koo, M., Kim, SH, Lee, N., Yoo, MY, Ryu, SY, Kwon, DY, è Kim, YS 3-Hydroxy-3-methylglutaryl-CoA (HMG-CoA) reductase inhibitory effect of Vitis vinifera . Fitoterapia 2008; 79: 204-206. Vede astrattu.
    130. Engelbrecht, AM, Mattheyse, M., Ellis, B., Loos, B., Thomas, M., Smith, R., Peters, S., Smith, C., e Myburgh, K. Proanthocyanidin da i semi di uva inattiva u A via PI3-kinase / PKB è induce l'apoptosi in una linea cellulare di cancru di colon. Cancer Lett. 12-8-2007; 258: 144-153. Vede astrattu.
    131. Sano, A., Uchida, R., Saito, M., Shioya, N., Komori, Y., Tho, Y., è Hashizume, N. Effetti benefiziunali di l'estrattu di sementi di uva nantu à LDL modificatu da malondialdeide. J Nutr Sci Vitaminol. (Tokyo) 2007; 53: 174-182. Vede astrattu.
    132. Etheridge, AS, Black, SR, Patel, PR, So, J., e Mathews, JM Una valutazione in vitro di inibizione di citocromu P450 è interazione P-glicoproteina cun goldenseal, Ginkgo biloba, uva di uva, cardo marinu, è estratti di ginseng è i so cumpunenti. Planta Med 2007; 73: 731-741. Vede astrattu.
    133. de Lange, D. W., Verhoef, S., Gorter, G., Kraaijenhagen, R. J., van de Wiel, A., è Akkerman, J. W. L'estratto di uva polifenolica inibisce l'attivazione di piastrine per PECAM-1: una spiegazione per u paradossu francese. Alcohol Clin. Exp.Res 2007; 31: 1308-1314. Vede astrattu.
    134. Gamsky, T. E., McCurdy, S. A., Samuels, S. J., è Schenker, M. B. FVC ridutta trà i travagliadori di uva California. Am Rev.Respir.Dis 1992; 145 (2 Pt 1): 257-262. Vede astrattu.
    135. Samet, J. M. è Coultas, D. B. A capacità vitale furzata ridutta in i travagliadori di uva californiana. Cosa significa? Am Rev.Respir.Dis 1992; 145 (2 Pt 1): 255-256. Vede astrattu.
    136. Urios, P., Grigorova-Borsos, A. M., è Sternberg, M. I flavonoidi inibiscenu a furmazione di a reticulazione AGE pentosidina in u collagene incubatu cù u glucosiu, secondu a so struttura. Eur J Nutr 2007; 46: 139-146. Vede astrattu.
    137. Agarwal, C., Veluri, R., Kaur, M., Chou, SC, Thompson, JA, è Agarwal, R. Fraccionamentu di tannini di pesu moleculare in estrattu di sementi d'uva è identificazione di procyanidina B2-3,3'-di -O-gallatu cum'è principale cumpunente attivu chì provoca inibizione di crescita è morte apoptotica di e cellule di carcinoma umanu di prostata DU145. Carcinogenesi 2007; 28: 1478-1484. Vede astrattu.
    138. Kaur, M., Singh, R. P., Gu, M., Agarwal, R., è Agarwal, C. L'estrattu di sementi di uva inibisce a crescita in vitro è in vivo di cellule di carcinoma colorettale umanu. Clin Cancer Res 10-15-2006; 12 (20 Pt 1): 6194-6202. Vede astrattu.
    139. Una rivista di evidenze nantu à l'estratto di foglia di vite rossa in a prevenzione è a gestione di e malatie venose. J Wound Care 2006; 15: 393-396. Vede astrattu.
    140. Suppasrivasuseth, J., Bellantone, R. A., Plakogiannis, F. M., e Stagni, G. Studi di permeabilità e ritenzione di (-) formulazioni di gel epicatechin in pelle di cadavere umanu. Drug Dev Ind Pharm 2006; 32: 1007-1017. Vede astrattu.
    141. Castilla, P., Echarri, R., Davalos, A., Cerrato, F., Ortega, H., Teruel, JL, Lucas, MF, Gomez-Coronado, D., Ortuno, J., and Lasuncion, MA Concentrated u suchju di uva rossa esercita effetti antiossidanti, ipolipidemici è antiinflamatori in i pazienti emodialisi è in i sughjetti sani. Am J Clin.Nutr. 2006; 84: 252-262. Vede astrattu.
    142. Davalos, A., Fernandez-Hernando, C., Cerrato, F., Martinez-Botas, J., Gomez-Coronado, D., Gomez-Cordoves, C., e Lasuncion, MA I polifenoli di uva di uva rossa alteranu l'omeostasi di u colesterolu è aumentà l'attività di u recettore LDL in cellule umane in vitro. J Nutr. 2006; 136: 1766-1773. Vede astrattu.
    143. Kaur, M., Agarwal, R., è Agarwal, C. L'estrattura di uva induce induce anoikis è apoptosi mediata da caspase in cellule LNCaP di carcinoma umanu di prostata: rolu pussibile di attivazione di ataxia telangiectasia mutata-p53. Mol.Cancer Ther 2006; 5: 1265-1274. Vede astrattu.
    144. Skovgaard, G. R., Jensen, A. S., è Sigler, M. L. Effettu di un novu supplementu dieteticu annantu à l'invichimentu di a pelle in donne post-menopausa. Eur J Clin Nutr 2006; 60: 1201-1206. Vede astrattu.
    145. Mantena, S. K., Baliga, M. S., è Katiyar, S. K. U proanthocyanidins di uva d'uva induce l'apoptosi è inibisce a metastasi di cellule di carcinoma mammariu altamente metastatiche. Carcinogenesi 2006; 27: 1682-1691. Vede astrattu.
    146. Brooker, S., Martin, S., Pearson, A., Bagchi, D., Earl, J., Gothard, L., Hall, E., Porter, L., e Yarnold, J. Double-blind, placebo -pruvamentu cuntrullatu, randomizatu di fase II di estrattu proanthocyanidin di sementi di uva IH636 (GSPE) in pazienti cun indurazione di senu indotta da radiazioni. Radiother.Oncol 2006; 79: 45-51. Vede astrattu.
    147. Monsieur, R. è Van, Snick G. [Efficacità di l'estrattu di foglia di vigna rossa AS 195 in Chronic Venous Insufficiency]. Praxis. (Berna. 1994.) 1-25-2006; 95: 187-190. Vede astrattu.
    148. Veluri, R., Singh, RP, Liu, Z., Thompson, JA, Agarwal, R., è Agarwal, C. Fraccionamentu di u strattu di sementi d'uva è identificazione di l'acidu gallicu cum'è unu di i principali constituenti attivi chì causanu inibizione di crescita è apoptoticu morte di DU145 cellule di carcinoma di prostata umana. Carcinogenesi 2006; 27: 1445-1453. Vede astrattu.
    149. Barthomeuf, C., Lamy, S., Blanchette, M., Boivin, D., Gingras, D., è Beliveau, R. Inibizione di sphingosine-1-fosfato- è di crescita endoteliale indotta da fattore di chemiotassi di cellule endoteliali da rossu i polifenoli di a pelle di uva sò in correlazione cù una diminuzione di a sintesi precoce di fattori attivatori di piastrine. Free Radic.Biol.Med 2-15-2006; 40: 581-590. Vede astrattu.
    150. Lekakis, J., Rallidis, LS, Andreadou, I., Vamvakou, G., Kazantzoglou, G., Magiatis, P., Skaltsounis, AL, è Kremastinos, DT I composti polifenolici di uva rossa migliuranu agutamente a funzione endoteliale in i pazienti cun coronaria malatie cardiache. Eur.J Cardiovasc.Prev.Rehabil. 2005; 12: 596-600. Vede astrattu.
    151. Tao, HY, Wu, CF, Zhou, Y., Gong, WH, Zhang, X., Iribarren, P., Zhao, YQ, Le, YY, è Wang, JM U cumpunente di uva resveratrol interferisce cù a funzione di i recettori chemoattractanti nantu à i leucociti fagociti. Cellula Mol.Immunol. 2004; 1: 50-56. Vede astrattu.
    152. Vitseva, O., Varghese, S., Chakrabarti, S., Folts, J. D., e Freedman, J. E. Sementi di uva è estratti di pelle inibiscenu a funzione di e piastrine è u rilasciu di ossigeni reattivi intermedi. J Cardiovasc.Pharmacol. 2005; 46: 445-451. Vede astrattu.
    153. Coimbra, S. R., Lage, S. H., Brandizzi, L., Yoshida, V., e da Luz, P. L. L'azione di u vinu russu è di u suchju d'uva viola nantu à a reattività vascolare hè indipendente da i lipidi plasmatici in i pazienti ipercolesterolemici. Braz.J Med Biol.Res 2005; 38: 1339-1347. Vede astrattu.
    154. Zern, TL, Wood, RJ, Greene, C., West, KL, Liu, Y., Aggarwal, D., Shachter, NS, è Fernandez, ML I polifenoli di uva esercitanu un effettu cardioprotettore in donne pre è postmenopausali abbassendu u plasma lipidi è riduzzione di u stress ossidativu. J Nutr. 2005; 135: 1911-1917. Vede astrattu.
    155. Sharma, S. D. è Katiyar, S. K. Inibizione dietetica di proanthocyanidin di uva di uva di suppressione immune indotta da u ultraviolet B hè assuciata à l'induzione di IL-12. Carcinogenesi 2006; 27: 95-102. Vede astrattu.
    156. Hansen, A. S., Marckmann, P., Dragsted, L. O., Finne Nielsen, I. L., Nielsen, S. E., e Gronbaek, M. Effettu di u vinu russu è di u strattu di uva rossa nantu à i lipidi di u sangue, fattori emostatici, è altri fattori di risicu per e malatie cardiovascolari. Eur.J Clin.Nutr. 2005; 59: 449-455. Vede astrattu.
    157. Park, Y. K., Kim, J. S., è Kang, M. H. Concord, u supplementu di suchju d'uva reduce a pressione sanguigna in l'omi ipertensivi coreani: prucessu d'interventu cuntrullatu in doppiu orbu, placebo. Biofattori 2004; 22 (1-4): 145-147. Vede astrattu.
    158. de Lange, D. W., Scholman, W. L., Kraaijenhagen, R. J., Akkerman, J. W., è van de Wiel, A. L'alcool è l'estrattu di uva polifenolica inibiscenu l'aderenza di piastrine in u sangue chì scorre. Eur.J Clin.Invest 2004; 34: 818-824. Vede astrattu.
    159. Yamakoshi, J., Sano, A., Tokutake, S., Saito, M., Kikuchi, M., Kubota, Y., Kawachi, Y., è Otsuka, F. Assunzione orale di estrattu riccu in proantocianidina da semi di uva migliurà u chloasma. Phytother Res 2004; 18: 895-899. Vede astrattu.
    160. Clifton, P. M. Effettu di l'Estrattu di Sementi di Uva è Quercetina nantu à i Parametri Cardiovascolari è Endoteliali in Sughjetti à Risicu. J Biomed.Biotechnol. 2004; 2004: 272-278. Vede astrattu.
    161. Albers, A. R., Varghese, S., Vitseva, O., Vita, J. A., e Freedman, J. E. L'effetti antiinflamatori di u cunsumu viotu di suchju d'uva in i sughjetti cù una malatia coronaria stabile. Arterioscler.Thromb.Vasc.Biol. 2004; 24: e179-e180. Vede astrattu.
    162. Nishikawa, M., Ariyoshi, N., Kotani, A., Ishii, I., Nakamura, H., Nakasa, H., Ida, M., Nakamura, H., Kimura, N., Kimura, M., Hasegawa, A., Kusu, F., Ohmori, S., Nakazawa, K., è Kitada, M. Effetti di l'ingestione cuntinua di tè verde o estratti di sementi di uva nantu à a farmacocinetica di midazolam. Drug Metab Pharmacokinet. 2004; 19: 280-289. Vede astrattu.
    163. Bejaoui, H., Mathieu, F., Taillandier, P., è Lebrihi, A. Ochratoxin A rimozione in succhi di uva sintetici è naturali da ceppi enologichi selezionati Saccharomyces. J Appl. Microbiol. 2004; 97: 1038-1044. Vede astrattu.
    164. Nomoto, H., Iigo, M., Hamada, H., Kojima, S., e Tsuda, H. Chemoprevention of cancer colorectal by uva proanthocyanidin hè accumpagnata da una diminuzione in a proliferazione è l'aumentu di l'apoptosi. Cancru Nutr 2004; 49: 81-88. Vede astrattu.
    165. Ward, N. C., Croft, K. D., Puddey, I. B., è Hodgson, J. M. A supplementazione cù polifenoli di semi di uva porta à una aumentata escrezione urinaria di Acidu 3-idrossifenilpropionicu, un metabolitu impurtante di proantocianidine in l'omu. J Agric. Chem Food 8-25-2004; 52: 5545-5549. Vede astrattu.
    166. Larrosa, M., Tomas-Barberan, F. A., è Espin, J. C. L'uva è u vinu u polifenolu piceatannol hè un putente induttore di apoptosi in cellule di melanoma umanu SK-Mel-28. Eur.J Nutr. 2004; 43: 275-284. Vede astrattu.
    167. Kalus, U., Koscielny, J., Grigorov, A., Schaefer, E., Peil, H., è Kiesewetter, H. Migliuramentu di a microcirculazione cutanea è di l'approvvigionamentu d'ossigenu in i pazienti cù insufficienza venosa cronica per estrattu amministratu oralmente di vite rossa lascia AS 195: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo, crossover. Drugs RD 2004; 5: 63-71. Vede astrattu.
    168. Rosa, C. A., Magnoli, C. E., Fraga, M. E., Dalcero, A. M., et Santana, D. M. Occurrence de l'ochratoxine A dans le vin et le jus de raisin commercialisés à Rio de Janeiro, au Brésil. Food Addit. Contam 2004; 21: 358-364. Vede astrattu.
    169. Rawn, D. F., Roscoe, V., Krakalovich, T., e Hanson, C. Concentrazioni di N-metil carbamato e stime di assunzione dietetica per i succhi di mela è uva dispunibili in u mercatu di vendita in Canada. Food Addit. Contam 2004; 21: 555-563. Vede astrattu.
    170. Vayalil, PK, Mittal, A., è Katiyar, SK Proanthocyanidins da i semi di uva inibiscenu l'espressione di metalloproteinasi matriciali in cellule di carcinoma di prostata umana, chì hè associata à l'inibizione di attivazione di MAPK è NF kappa B. Carcinogenesi 2004; 25: 987- 995. Vede astrattu.
    171. Vigna, GB, Costantini, F., Aldini, G., Carini, M., Catapano, A., Schena, F., Tangerini, A., Zanca, R., Bombardelli, E., Morazzoni, P., Mezzetti , A., Fellin, R., è Maffei, Facino R. Effettu di un estrattu standardizatu di sementi di uva nantu à a suscettibilità à lipoproteine ​​à bassa densità à l'ossidazione in fumatori pesanti. Metabolismu 2003; 52: 1250-1257. Vede astrattu.
    172. Dhanalakshmi, S., Agarwal, R., è Agarwal, C. Inibizione di a via NF-kappaB in a morte apoptotica indotta da l'estratti di uva di e cellule DU145 di carcinoma umanu di prostata. Int J Oncol. 2003; 23: 721-727. Vede astrattu.
    173. Schaefer, E., Peil, H., Ambrosetti, L., è Petrini, O. Edema proprietà protettive di l'estrattu di foglia di vigna rossa AS 195 (Folia vitis viniferae) in u trattamentu di l'insufficienza venosa cronica. Un prucessu clinicu osservativu di 6 settimane. Arzneimittelforschung. 2003; 53: 243-246. Vede astrattu.
    174. Tyagi, A., Agarwal, R., è Agarwal, C. L'estrattu di sementi di uva inibisce a segnalazione mitogenica indotta da EGF è attivamente costitutiva ma attiva JNK in cellule DU145 di carcinoma umanu di prostata: rolu pussibile in antiproliferazione è apoptosi. Oncogene 3-6-2003; 22: 1302-1316. Vede astrattu.
    175. Katsuzaki, H., Hibasami, H., Ohwaki, S., Ishikawa, K., Imai, K., Date, K., Kimura, Y., e Komiya, T. Cyanidin 3-O-beta-D-glucoside isolatu da a pelle di Glycine max nera è altre antocianine isolate da a pelle di uva rossa inducenu l'apoptosi in leucemia limfoide umana Molt 4B cellule. Oncol.Rep. 2003; 10: 297-300. Vede astrattu.
    176. Natella, F., Belelli, F., Gentili, V., Ursini, F., è Scaccini, C. Proanthocyanidins di u raghju impediscenu u stress oxidativu postprandiale di plasma in l'omu. J Agric. Chem Food 12-18-2002; 50: 7720-7725. Vede astrattu.
    177. Shanmuganayagam, D., Beahm, M. R., Osman, H. E., Krueger, C. G., Reed, J. D., e Folts, J. D. Sementi di uva è estratti di pelle di uva suscitanu un effettu antiplatelet più grande quandu si usanu in cumbinazione chè quandu si usanu individualmente in cani è umani. J Nutr. 2002; 132: 3592-3598. Vede astrattu.
    178. O'Byrne, D. J., Devaraj, S., Grundy, S. M., è Jialal, I. Comparazione di l'effetti antioxidanti di u succu d'uva Concord flavonoidi alfa-tocoferolo nantu à i marcatori di u stress oxidativu in adulti sani. Am J Clin.Nutr. 2002; 76: 1367-1374. Vede astrattu.
    179. Agarwal, C., Singh, R. P., è Agarwal, R. L'estrattu di sementi d'uva induce a morte apoptotica di e cellule DU145 di carcinoma prostaticu umanu per via di l'attivazione di caspases accumpagnata da dissipazione di u putenziale di a membrana mitocondria è di a liberazione di citocromu c. Carcinogenesi 2002; 23: 1869-1876. Vede astrattu.
    180. Chidambara Murthy, K. N., Singh, R. P., è Jayaprakasha, G. K. Attività antiossidanti di uva (Vitis vinifera) estratti di vinacce. J Agric. Chem Food 10-9-2002; 50: 5909-5914. Vede astrattu.
    181. Nair, N., Mahajan, S., Chawda, R., Kandaswami, C., Shanahan, T. C., è Schwartz, S. A. L'estrattu di uva di uva attiva e cellule Th1 in vitro. Clin.Diagn.Lab Immunol. 2002; 9: 470-476. Vede astrattu.
    182. Li, S., Zhong, J., è Sun, F. [Studiu nantu à l'effettu protettivu di e procyanidine di uva nantu à i danni di DNA indotti da irradiazione]. Zhonghua Yu Fang Yi.Xue.Za Zhi. 2000; 34: 131-133. Vede astrattu.
    183. Chou, E. J., Keevil, J. G., Aeschlimann, S., Wiebe, D. A., Folts, J. D., è Stein, J. H. Effettu di l'ingestione di suchju d'uva viola nantu à a funzione endoteliale in i pazienti cù malatie coronarie. Am J Cardiol 9-1-2001; 88: 553-555. Vede astrattu.
    184. Banerjee, B. è Bagchi, D. Effetti benefiziunali di un novu estrattu proanthocyanidin di uva di uva ih636 in u trattamentu di pancreatite cronica. Digestione 2001; 63: 203-206. Vede astrattu.
    185. Ray, S. D., Parikh, H., Hickey, E., Bagchi, M., e Bagchi, D. Effetti differenziali di u strattu proanthocyanidin di uva di uva IH636 è un modulatore di riparazione di DNA 4-aminobenzamide nantu à u citocromo microsomale 4502E1 dipendente da anilina idrossilazione. Mol Cell Biochem 2001; 218 (1-2): 27-33. Vede astrattu.
    186. Young, J. F., Dragsted, L. O., Daneshvar, B., Lauridsen, S. T., Hansen, M., e Sandstrom, B. L'effettu di u strattu di uva nantu à u statu oxidativu. Br J Nutr 2000; 84: 505-513. Vede astrattu.
    187. Agarwal C. differenziazione. Clin.Cancer Res 2000; 6: 2921-2930. Vede astrattu.
    188. Cabras, P., Angioni, A., Caboni, P., Garau, V. L., Melis, M., Pirisi, F. M., è Cabitza, F. Distribuzione di u fugliale nantu à a superficia di uva dopu u trattamentu. J Agric. Food Chem 2000; 48: 915-916. Vede astrattu.
    189. Keevil, J. G., Osman, H. E., Reed, J. D., è Folts, J. D. U suchju di uva, ma micca u suchju d'aranciu o di u pompelmo, inibisce l'agregazione di e piastrine umane. J Nutr. 2000; 130: 53-56. Vede astrattu.
    190. Ozturk, H. S., Kacmaz, M., Cimen, M. Y., è Durak, I. U vinu russu è l'uva nera rinfurzanu u putenziale antioxidante di u sangue. Nutrizione 1999; 15 (11-12): 954-955. Vede astrattu.
    191. Agarwal, C., Tyagi, A., è Agarwal, R. L'acidu gallicu provoca una fosforilazione inattivante di cdc25A / cdc25C-cdc2 via attivazione ATM-Chk2, purtendu à l'arrestu di u cicculu cellulare, è induce l'apoptosi in e cellule DU145 di carcinoma umanu di prostata. Mol.Cancer Ther 2006; 5: 3294-3302. Vede astrattu.
    192. Shivashankara, A. R., Azmidah, A., Haniadka, R., Rai, M. P., Arora, R., è Baliga, M. S. Agenti dietetici in a prevenzione di l'hepatotossicità indotta da alcol: osservazioni precliniche. Funzione Alimentare. 2012; 3: 101-109. Vede astrattu.
    193. Preuss, HG, Wallerstedt, D., Talpur, N., Tutuncuoglu, SO, Echard, B., Myers, A., Bui, M., e Bagchi, D. u prufilu lipidicu di i sughjetti ipercolesterolemici: un studiu pilotu. J Med 2000; 31 (5-6): 227-246. Vede astrattu.
    194. Eyi, E. G., Engin-Ustun, Y., Kaba, M., è Mollamahmutoglu, L. Ankaferd tappu di sangue in riparazione di episiotomia. Clin Exp Obstet Gynecol 2013; 40: 141-143. Vede astrattu.
    195. Gupta H, Pawar D, Riva A, et al. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo per valutà l'efficacia è a tollerabilità di una combinazione botanica ottimizzata in a gestione di i pazienti cun ipercolesterolemia primaria è dislipidemia mista. Phytother Res 2012; 26: 265-272. Vede astrattu.
    196. Barona J, Aristizabal JC, Blesso CN, et al. I polifenoli di uva riducenu a pressione sanguigna è aumentanu a vasodilatazione mediata da u flussu in l'omi cun sindrome metabolicu. J Nutr 2012; 142: 1626-32. Vede astrattu.
    197. Meng X, Maliakal P, Lu H, et al.Livelli urinarii è plasmatichi di resveratrolu è quercetina in l'omu, i topi è i topi dopu l'ingestione di cumposti puri è di suchju d'uva. J Agric Food Chem 2004; 52: 935-42. Vede astrattu.
    198. Ward NC, Hodgson JM, Croft KD, et al. A cumbinazione di vitamina C è polifenoli di uva d'uva aumenta a pressione sanguigna: un prucessu randomizatu, in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo. J Hypertens 2005; 23: 427-34 .. Vede astrattu.
    199. Snow LA, Hovanec L, Brandt J. Un prucessu cuntrullatu di aromaterapia per agitazione in pazienti di casa di cura cù demenza. J Altern Complement Med 2004; 10: 431-7. Vede astrattu.
    200. Greenblatt DJ, von Moltke LL, Perloff ES, et al. Interazione di u flurbiprofenu cù u suchju di mirtilli, u suchju di uva, u tè è u fluconazole: studi in vitro è clinichi. Clin Pharmacol Ther 2006; 79: 125-33. Vede astrattu.
    201. Agarwal C, Sharma Y, Agarwal R. Effettu anticarcinogenicu di una frazione polifenolica isolata da semi di uva in cellule DU145 di carcinoma prostaticu umanu: modulazione di a segnalazione mitogenica è di i regolatori di u ciclu cellulare è induzione di l'arrestu di G1 è di l'apoptosi. Mol Carcinog 2000; 28: 129-38 .. Vede astrattu.
    202. Pataki T, Bak I, Kovacs P, et al. E proantocianidine di u semi d'uva anu miglioratu a recuperazione cardiaca durante a riperfusione dopu l'ischemia in cori di ratti isolati. Am J Clin Nutr 2002; 75: 894-9.
    203. Bagchi D, Bagchi M, Stohs SJ, et al. Prutezzione cellulare cù proantocianidine derivate da i semi di uva. Ann N Y Acad Sci 2002; 957: 260-70.
    204. Nuttall SL, Kendall MJ, Bombardelli E, Morazzoni P. Una valutazione di l'attività antioxidante di un estrattu standardizatu di sumenti di uva, Leucoselect. J Clin Pharm Ther 1998; 23: 385-89. Vede astrattu.
    205. Bernstein DI, Bernstein CK, Deng C, et al. Valutazione di l'efficacità clinica è di a sicurezza di l'estrattu di sementi di uva in u trattamentu di a rinite allergica stagionale di autunno: un studiu pilotu. Ann Allergy Asthma Immunol 2002; 88: 272-8 .. Vede astrattu.
    206. Stein JH, Keevil JG, Wiebe DA, et al. U suchju d'uva viola migliora a funzione endoteliale è riduce a suscettibilità di u colesterolu LDL à l'ossidazione in i pazienti cun malatie coronarie. Circulazione 1999; 100: 1050-5 .. Vede astrattu.
    207. Freedman JE, Parker C, Li L, et al. Sceglite i flavonoidi è u suchju sanu da l'uva purpura inibiscenu a funzione di e piastrine è migliuranu a liberazione di l'ossidu nitricu. Circulazione 2001; 103: 2792-8 .. Vede astrattu.
    208. Chisholm A, Mann J, Skeaff M, et al. Una dieta ricca in noci influenza favorevolmente u prufilu di l'acidi grassi in plasma in sughjetti moderatamente iperlipidaemichi. Eur J Clin Nutr 1998; 52: 12-6. Vede astrattu.
    209. Codice Elettronicu di Regolamenti Federali. Titulu 21. Parte 182 - Sostanze Generale Ricanusciute Cum'è Sicure. Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?CFRPart=182
    210. Chevallier A. L'Enciclopedia di e Piante Medicinali. Londra, Regnu Unitu: Dorling Kindersley, Ltd., 1996.
    211. Gruppu di travagliu BIBRA. Antocianini. Prufilu di tossicità. BIBRA Toxicol Int 1991; 6.
    212. Vaswani SK, Hamilton RG, Carey RN, et al. Anafilassi urticaria recurrente è angioedema da ipersensibilità à uva. J Allergy Clin Immunol 1998; 101: S31.
    213. Peirce A. L'Associazione Farmaceutica Americana Guida Pratica di Medicini Naturali. New York, NY: William Morrow è Co., 1999.
    214. Anon. OPC (Proantocianidine oligomeriche). U Natural Pharmacist 2000. http://www.tnp.com/substance.asp?ID=181. (Accessu à u 3 di ghjugnu 2000).
    215. Meyer AS, Yi OS, Pearson DA, et al. Inibizione di l'ossidazione umana di lipoproteine ​​à bassa densità in relazione à a composizione di antioxidanti fenolici in uva (Vitis vinifera). J Agric Food Chem 1997; 45: 1638-43.
    216. Putter M, Grotemeyer KH, Wurthwein G, et al. Inibizione di l'agregazione di piastrine indotta da fumatori da l'aspirina è u picnogenolu. Thromb Res 1999; 95: 155-61. Vede astrattu.
    217. Bombardelli E, Morazzoni P. Vitis vinifera L. Fitoterapia 1995; LXVI: 291-317.
    218. Xiao Dong S, Zhi Ping Z, Zhong Xiao W, et al. Possibile valorizazione di u metabolismu di primu passu di fenacetina per ingestione di suchju d'uva in sughjetti cinesi. Br J Clin Pharmacol 1999; 48: 638-40. Vede astrattu.
    219. Kiesewetter H, Koscielny J, Kalus U, et al. Efficacità di l'estrattu amministratu oralmente di foglia di vite rossa AS 195 (folia vitis viniferae) in insufficienza venosa cronica (stadi I-II). Un prucessu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo. Arzneimittelforschung 2000; 50: 109-17. Vede astrattu.
    220. Covington TR, et al. Manuale di Droghe senza Prescrizione. XI ed. Washington, DC: Associazione Farmaceutica Americana, 1996.
    221. Leung AY, Foster S. Enciclopedia di Ingredienti Naturali Comuni Usati in Alimentazione, Droghe è Cosmetichi. 2a ed. New York, NY: John Wiley & Sons, 1996.
    222. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
    Ultima rivista - 06/03/2020

    Assicuratevi Di CircΓ 

    Aumenta a Libido è Avè Migliu Sessu per Stasera!

    Aumenta a Libido è Avè Migliu Sessu per Stasera!

    Per u quellu entimentu d'amore? Ri ulta, quant'è 40 per centu di e donne i lamentanu di avè un ba u de ideriu e uale in un certu puntu di a o vita, è un ondaghju da l'Univer...
    Selena Gomez Ritorna à l'Ochju Publicu Cù Discorsu AMA Emozionale

    Selena Gomez Ritorna à l'Ochju Publicu Cù Discorsu AMA Emozionale

    In a o prima apparizione publica da l'ao tu, elena Gomez hà fattu un bellu ritornu à l'American Mu ic Award dumenica. Gomez avia fattu una pau a ben publicitata, citendu a o nece it&...