Fisioterapia per luttà cù l'osteoporosi è rinfurzà l'ossi
Cuntenutu
- Esercizii di fisioterapia per l'osteoporosi
- 1. Esercizi di stretching
- 2. Esercizii di rinfurzà u musculu
- Altri esercizii per l'osteoporosi
In osteoporosi, a fisioterapia hè indicata per prevene cumplicazioni, cum'è deformità ossea è fratture, è ancu per rinfurzà i musculi, l'osse è l'articuli, per migliurà a qualità di vita di u paziente.
Hà ancu benefici cardiaci è respiratori, in più di migliurà l'equilibriu di a persona, chì aiuta ancu à prevene e cadute. E sessioni di fisioterapia ponu esse effettuate 2 à 4 volte à a settimana, in clinica o in casa.
Inoltre, e persone chì soffrenu di osteoporosi devenu ancu manghjà una dieta ricca in calciu è piglià currettamente e droghe prescritte da u duttore. Vede cumu fà una dieta ricca in calciu è adatta per l'osteoporosi.
Esercizii di fisioterapia per l'osteoporosi
L'ubbiettivi di l'esercizii di fisioterapia ponu esse per prevene deformità, cum'è a pusizione di gobbu, per migliurà u tonu musculare è per mantene una bona gamma di articulazioni.
L'esercizii devenu sempre esse individualizati è guidati da un fisioterapeuta, per adattalli secondu i sintomi presentati da u paziente.
1. Esercizi di stretching
Un grande eserciziu chì aiuta à stende hè di stende nantu à a vostra schiena in terra è di mette li vicinu à u to pettu cù u sustegnu di e to mani, cum'è mostratu in l'immagine. Duvete stà in questa pusizione per circa 1 minutu è ripusassi per circa 10 secondi prima di fà u prossimu eserciziu.
Un altru eserciziu d'allungamentu assai efficace hè di mette in ghjinochje è di stende nantu à elli, cum'è mostratu in l'immagine, è allungà e bracce u più pussibule, ma per ùn sente u dulore. Pudete ancu stà in questa pusizione per circa 1 minutu.
Infine, i musculi di u collu ponu esse allungati è, per questu, a persona deve pusà nantu à u pavimentu, cù u spinu drittu. Cù l'aiutu di e vostre mani, è cum'è pudete vede in l'imagine, a persona deve appoghja u collu in avanti, à diritta è à manca, aspittendu uni pochi secondi in ognuna di queste pusizioni.
2. Esercizii di rinfurzà u musculu
Un bon eserciziu per rinfurzà i musculi di a gamba hè di pusà nantu à una sedia cù a schiena dritta è alzà a gamba destra, cum'è mostratu in l'immagine, fendu 12 ripetizioni. Tandu u listessu eserciziu deve esse realizatu cù a perna manca. Hè cunsigliatu di fà 3 serie nantu à ogni gamba.
Dopu, a persona pò stà in piedi, sustene si in a sedia cù e so mani è piegà u ghjinochju, alzendu a gamba indietro, ancu eseguendu 3 serie di 12 ripetizioni cù ogni gamba.
Per e bracce, l'esercizii ponu esse fatti cù l'aiutu di pesi, cum'è mostratu in l'immagine, eseguendu 3 serie di 12 ripetizioni per ogni bracciu. U pesu adupratu in l'eserciziu deve esse adattatu à ogni persona.
Altri esercizii per l'osteoporosi
L'esercizii di idrochinesioterapia sò ancu utili per rinfurzà i musculi è l'articuli di i pazienti cun osteoporosi, è sò particularmente adatti per quelli chì soffrenu è anu difficultà à rilassassi è à spustassi fora di l'acqua. L'acqua calda in piscina aiuta à rilassà i musculi, facilitendu a cuntrazione musculare è u muvimentu di l'articuli.
Altri esercizii cume marchjà, ballà, aqua aerobic, pilates o yoga sò ancu raccomandati in u trattamentu di l'osteoporosi perchè aiutanu à ritardà a perdita di massa ossea è à migliurà l'equilibriu è a forza. Tuttavia, questi esercizii devenu esse realizati solu sottu a supervisione di u fisioterapeuta. Vede altri esercizii per l'osteoporosi.