Acidi Grassi Omega-6
Autore:
Janice Evans
Data Di Creazione:
24 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data:
17 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
L'acidi grassi Omega-6 sò aduprati per parechje cundizioni, ma finu à avà, a migliore infurmazione chì a scienza pò furnisce hè chì mette l'acidu arachidonicu, un particulare acidu grassu omega-6, in a formula infantile ùn migliora micca u sviluppu di i zitelli. Ùn sò state fatte abbastanza ricerche nantu à l'acidi grassi omega-6 per ghjudicà sì sò effettivi o micca per altri usi.
A maiò parte di l'infurmazioni chì avemu nantu à i supplementi di acidi grassi omega-6 vene da u studiu di acidi grassi omega-6 specifici o olii vegetali chì cuntenenu acidi grassi omega-6. Vede l'elenchi separati per l'acidu gamma linolenicu, è ancu di primula, borragine è ribes negru.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per ACIDI GRASSI OMEGA-6 sò i seguenti:
Possibilmente inefficace per ...
- Malatie cardiache. A maiò parte di e ricerche mostranu chì un ingressu più altu di acidi grassi omega-6 ùn riduce micca u risicu di malatie cardiache o di eventi avversi relativi à u core. Ci hè parechje evidenze chì diversi tipi di acidi grassi omega-6 ponu influenzà u core è i vasi sanguini in modu diversu. Ma questu deve sempre esse cunfirmatu.
- Sviluppu infantile. Aghjunghjendu l'acidu grassu omega-6 acidu arachidonicu cù un acidu grassu omega-3 chjamatu acidu docosahexaenoic (DHA) à a formula infantile ùn pare micca migliurà u sviluppu di u cervellu, a visione, o a crescita in i zitelli.
- Sclerosi multipla (MS). Piglià l'acidi grassi omega-6 ùn pare micca impedisce a progressione di MS.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. E prime ricerche suggerenu chì e persone chì anu più acidu grassu omega-6 in u so corpu o manghjanu più acidi grassi omega-6 in a dieta puderebbenu esse menu propensi à avè una calata di a memoria è di e capacità di penseru cù l'età.
- Disordine di deficit di attenzione-iperattività (ADHD). E prime ricerche suggerenu chì piglià una cumbinazione di acidi grassi omega-3 è omega-6 duie volte à ghjornu per 3-6 mesi ùn migliora i sintomi di ADHD.
- Gonfiore di a palpebra (blefarite). E persone chì manghjanu una quantità moderata di acidi grassi omega-6 sembranu avè un risicu più bassu di sviluppà una forma specifica di gonfiore di a palpebra. Ma manghjà u più altu quantità ùn pare micca aiutà. Pigliate un supplementu di acidi grassi omega-6 puderia aiutà à migliurà i sintomi cum'è a nuvulezza in e persone cù gonfiore di a palpebra. Ma hè necessaria una ricerca di qualità superiore per cunfirmà.
- Un disordine di abilità motorie marcatu da a goffezza (disordine di coordinazione di u sviluppu o DCD). E prime ricerche suggerenu chì piglià una cumbinazione di acidi grassi omega-6 è omega-3 per 3 mesi pò migliurà a lettura, l'ortografia è u comportamentu, ma micca a coordinazione o u muvimentu in i zitelli cun DCD.
- Diabetes. E persone chì anu una quantità più alta di un certu acidu grassu omega-6 in u so corpu sò menu propensi à sviluppà diabete cà e persone cun quantità inferiori. Ma uttene più acidi grassi omega-6 da i supplementi o da a dieta ùn pare micca riduce u risicu di diabete.
- Diarrea. E prime ricerche suggerenu chì i zitelli alimentati cù una formula supplementata cù un acidu grassu omega-6 chjamatu acidu arachidonicu è un acidu grassu omega-3 chjamatu acidu docosahexaenoic (DHA) per u primu annu di vita anu un risicu più bassu di diarrea.
- Ochju seccu. Un assunzione più alta di acidi grassi omega-6 ùn hè micca ligata cun un risicu riduttu di ochju seccu.
- Pressione sanguigna alta. E persone sane chì manghjanu più acidi grassi omega-6 ponu avè un risicu più bassu di sviluppà pressione alta. Ma un assunimentu dieteticu più altu di acidi grassi omega-6 hè statu ligatu à un risicu aumentatu di pressione sanguigna alta in e persone cun diabete.
- Recuperazione da chirurgia oculare laser (cheratectomia fotoreattiva). E prime ricerche mostranu chì piglià acidi grassi omega-6 cun beta-carotene è vitamine B puderia aiutà à a recuperazione da a chirurgia laser oculare.
- Infezzione di e vie aeree. A prima ricerca suggerisce chì i zitelli alimentati cù una formula supplementata cù un acidu grassu omega-6 chjamatu acidu arachidonicu è un acidu grassu omega-3 chjamatu acidu docosahexaenoic (DHA) per u primu annu di vita anu un risicu più bassu di infezioni di e vie aeree.
- Abbassà i livelli di colesterolu cattivu (LDL).
- Aumenta i boni livelli di colesterolu (HDL).
- Riducendu u risicu di cancheru.
- Altre cundizioni.
L'acidi grassi Omega-6 si trovanu in ogni locu di u corpu. Aiutanu cù a funzione di tutte e cellule. Sì a ghjente ùn manghja micca abbastanza acidi grassi omega-6, e cellule ùn funzioneranu micca bè. Troppu acidi grassi omega-6 ponu cambià u modu in cui e cellule reagiscenu è anu effetti dannosi per e cellule di u core è di i vasi sanguini.
Quandu hè presu per bocca: L'acidi grassi Omega-6 sò PUBBLICAMENTE SAFE quandu cunsumatu da adulti è zitelli di più di 12 mesi cum'è parte di a dieta in quantità trà 5% è 10% di calorie cutidiane. Tuttavia, ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile dispunibile per sapè se l'acidi grassi omega-6 sò sicuri da aduprà cum'è medicina.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: L'acidi grassi Omega-6 sò PUBBLICAMENTE SAFE quandu si cunsuma cum'è parte di a dieta in quantità trà 5% è 10% di calorie cutidiane. Prese più alte sò POSSIBILMENTE INSAFE cumu puderanu aumentà u risicu di avè un criaturu assai chjucu o avè un zitellu cù eczema. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se i supplementi di acidi grassi omega-6 sò sicuri da aduprà quandu sò incinte o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.Una malattia pulmonaria chì rende più difficiule di respirà (malattia pulmonare ostruttiva cronica o BPCO): L'acidi grassi Omega-6 ponu rende a respirazione più difficiule in e persone cù BPCO. Ùn aduprate micca acidi grassi omega-6 se avete BPCO.
Diabetes: Una alta assunzione di acidi grassi omega-6 in a dieta pò aumentà u risicu di sviluppà pressione alta in e persone cun diabete. Finu chì ùn si sà più, ùn aduprate micca supplementi di acidi grassi omega-6 se avete diabete.
High trigliceridi (un tipu di grassu): L'acidi grassi Omega-6 ponu aumentà i livelli di trigliceridi. Ùn aduprate micca acidi grassi omega-6 se i vostri trigliceridi sò troppu alti.
- Ùn si sà se stu pruduttu interagisce cù qualsiasi medicinali.
Prima di piglià stu pruduttu, parlate cù u vostru prufessiunale sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù erbe è supplementi.
- Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
Acides Gras Essentiels N-6, Acides Gras Oméga-6, Acides Gras Omégas 6, Acides Gras Polyinsaturés, Acidos Grasos Omega 6, AGE, AGPI, Huiles d'Oméga 6, N-6, N-6 EFAs, N-6 Essential Acidi Grassi, Omega 6, Acidi Grassi Polinsaturi Omega-6, Olii Omega 6, Acidi Grassi Polinsaturi, PUFA.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Gardner KG, Gebretsadik T, Hartman TJ, et al. Omega-3 prenatali è omega-6 acidi grassi poliinsaturati è dermatite atopica infantile. J Allergy Clin Immunol Pract. 2020; 8: 937-944. Vede astrattu.
- Dong X, Li S, Chen J, Li Y, Wu Y, Zhang D. Associazione di ingestione di acidi grassi ω-3 è y-6 dietetici cù prestazioni cognitive in adulti anziani: Enquesta Naziunale di Esame di Salute è Nutrizione (NHANES) 2011-2014 . Nutr J. 2020; 19:25. Vede astrattu.
- Brown TJ, Brainard J, Song F, et al. Omega-3, omega-6 è grassu polinsaturatu dieteticu tutale per a prevenzione è u trattamentu di u diabete mellitus di tip 2: rivista sistematica è meta-analisi di prucessi cuntrullati randomizati. BMJ. 2019; 366: l4697. Vede astrattu.
- Henderson G, Crofts C, Schofield G. Acidu linoleicu è prevenzione di diabete. Lancet Diabetes Endocrinol. 2018; 6: 12-13. Vede astrattu.
- Assmann KE, Adjibade M, Hercberg S, Galan P, Kesse-Guyot E. L'ingestioni di acidi grassi insaturati durante a mezza età sò assuciatu positivamente à a funzione cognitiva successiva in adulti anziani cù effetti modulatori di supplementazione antioxidante. J Nutr. 2018; 148: 1938-1945. Vede astrattu.
- Ziemanski JF, Wolters LR, Jones-Jordan L, Nichols JJ, Nichols KK. Relazione trà l'ingestione di acidi grassi essenziali dietetichi è a malattia di l'ochji secchi è a disfunzione di a ghiandola meibomiana in donne in postmenopausa. Sò J Ophthalmol. 2018; 189: 29-40. Vede astrattu.
- Rutting S, Papanicolaou M, Xenaki D, et al. L'acidu grassu poliinsatuatu? -6 àcitu arachidonicu alimentariu aumenta a inflamazioni, ma inibisce l'espressione di a proteina ECM in a BPCO. Respir Res. 2018; 19: 211. Vede astrattu.
- Nakamura H, Hara A, Tsujiguchi H, et al. Relazione trà l'ingestione dietetica di acidi grassi n-6 è ipertensione: Effettu di i livelli di emoglobina glicata. Nutrienti. 2018; 10. pii: E1825. Vede astrattu.
- Harris WS, Tintle NL, Ramachandran VS. Acidi grassi eritrociti n-6 è risicu per risultati cardiovascolari è mortalità totale in u studiu di u core Framingham. Nutrienti. 2018; 10. pii: E2012. Vede astrattu.
- Hooper L, Al-Khudairy L, Abdelhamid AS, et al. Grassi Omega-6 per a prevenzione primaria è secundaria di malatie cardiovascolari. Cochrane Database Syst Rev.2018; 11: CD011094. Vede astrattu.
- Jasani B, Simmer K, Patole SK, Rao SC. Supplementazione di acidi grassi poliinsaturi in catena lunga in zitelli nascuti à termine. Cochrane Database Syst Rev 2017; 3: CD000376. Vede astrattu.
- Moon K, Rao SC, Schulzke SM, Patole SK, Simmer K. Longchain supplementazione di poliinsaturi di acidi grassi in i zitelli preterm. Cochrane Database Syst Rev 2016; 12: CD000375. Vede astrattu.
- Delgado GE, März W, Lorkowski S, von Schacky C, Kleber ME. Acidi grassi Omega-6: associazioni contrapposti cun risicu-U Ludwigshafen Risk and Cardiovascular Health Study. J Clin Lipidol 2017; 11: 1082-90.e14. Vede astrattu.
- Lemoine Soto CM, Woo H, Romero K, et al. Associazione di assunzione di acidi grassi omega-3 è omega-6 cù infiammazione è risultati respiratorii in BPCO. Am J Resp Crit Care Med. 2018; 197: A3139.
- Pawelczyk T, Trafalska E, Pawelczyk A, Kotlicka-Antczak M. Differenze in omega-3 è omega-6 cunsumazione di acidi grassi poliinsaturati in persone cun risicu ultra-elevatu di psicosi, schizofrenia di u primu episodiu è in cuntrolli sani. Early Interv Psychiatry 2017; 11: 498-508. Vede astrattu.
- Wu JHY, Marklund M, Imamura F, Cohorts for Heart and Aging Research in Genomic Epidemiology (CHARGE) Acids Grass and Outcomes Research Consortium (FORCE). Biomarcatori di acidi grassi Omega-6 è diabete di tippu incidente 2: analisi cumunata di dati di livellu individuale per adulti 39? 740 da 20 studi prospettici di coorte. Lancet Diabetes Endocrinol 2017; 5: 965-74. Vede astrattu.
- Lee E, Kim H, Kim H, Ha EH, Chang N. Associu di ingestione materna di acidi grassi omega-6 cù risultati di nascita di i zitelli: Salute Ambientale di e Mamme Coreane è di i zitelli (MOCEH). Nutr J 2018; 17:47. Vede astrattu.
- Lapillonne A, Pastore N, Zhuang W, Scalabrin DMF. I zitelli alimentati cù formula cù acidi grassi polinsaturi di catena lunga aghjuntu anu riduttu l'incidenza di malatie respiratorie è di diarrea durante u primu annu di vita. BMC Pediatr. 2014; 14: 168. Vede astrattu.
- Socha, P., Koletzko, B., Swiatkowska, E., Pawlowska, J., Stolarczyk, A., è Socha, J. Metabolismu di l'acidu grassu essenziale in i zitelli cun colestasi. Acta Paediatr. 1998; 87: 278-283. Vede astrattu.
- Godley, P. A., Campbell, M. K., Gallagher, P., Martinson, F. E., Mohler, J. L., è Sandler, R. S. Biomarcatori di u cunsumu di acidi grassi essenziali è risicu di carcinoma prostaticu. Epidemiolu di u Cancer. Biomarcatori Prec. 1996; 5: 889-895. Vede astrattu.
- Peck, MD, Mantero-Atienza, E., Miguez-Burbano, MJ, Lu, Y., Fletcher, MA, Shor-Posner, G., è Baum, MK U profilu di l'acidu grassu di plasma esterificatu hè alteratu in l'iniziu HIV-1 infezzione. Lipidi 1993; 28: 593-597. Vede astrattu.
- Gibson, R. A., Teubner, J. K., Haines, K., Cooper, D. M., è Davidson, G. P. Relazioni trà a funzione pulmonaria è i livelli di acidi grassi in plasma in i pazienti cù fibrosi cistica. J Pediatr Gastroenterol Nutr 1986; 5: 408-415. Vede astrattu.
- Tso, P. è Hayashi, H. A fisiologia è a regulazione di l'assorbimentu intestinale è u trasportu di omega-3 è omega-6 acidi grassi. Adv.Prostaglandin Thromboxane Leukot. Res 1989; 19: 623-626. Vede astrattu.
- Raz, R. è Gabis, L. Acidi grassi essenziali è disordine di deficit d'attenzione-iperattività: una revisione sistematica. Dev.Med Child Neurol. 2009; 51: 580-592. Vede astrattu.
- Harris, WS, Mozaffarian, D., Rimm, E., Kris-Etherton, P., Rudel, LL, Appel, LJ, Engler, MM, Engler, MB, è Sacks, F. Omega-6 acidi grassi è risicu per malatie cardiovascolari: un cunsigliu di scienza da u Sottocumitatu di Nutrizione di l'American Heart Association di u Cunsigliu di Nutrizione, Attività Fisica è Metabolismu; Cunsigliu di Infermiera Cardiovascolare; è Cunsigliu di Epidemiologia è Prevenzione. Circulazione 2-17-2009; 119: 902-907. Vede astrattu.
- Querques, G., Russo, V., Barone, A., Iaculli, C., e Delle, Noci N. [Efficacità di u trattamentu di l'acidi grassi essenziali omega-6 prima è dopu a cheratectomia fotorefrattiva]. J Fr Ophtalmol. 2008; 31: 282-286. Vede astrattu.
- Simopoulos, A. P. U rapportu di acidi grassi omega-6 / omega-3, variazione genetica è malatie cardiovascolari. Asia Pac.J Clin Nutr 2008; 17 Suppl 1: 131-134. Vede astrattu.
- Laidler, P., Dulinska, J., è Mrozicki, S. L'inibizione di l'espressione c-myc mediate l'attività antitumorale di i ligandi di PPAR in e linee di cellule di u cancer di prostata? Arch.Biochem.Biophys. 6-1-2007; 462: 1-12. Vede astrattu.
- Nielsen, AA, Nielsen, JN, Gronbaek, H., Eivindson, M., Vind, I., Munkholm, P., Brandslund, I., è Hey, H. Impattu di supplementi enterali arricchiti cù acidi grassi omega-3 è / o acidi grassi omega-6, arginina è cumposti di l'acidu ribonucleicu nantu à i livelli di leptina è u statu nutrizionale in a malattia di Crohn attiva trattata cù prednisolone. Digestione 2007; 75: 10-16. Vede astrattu.
- Pinna, A., Piccinini, P., è Carta, F. Effettu di l'acidu linoleicu orale è gamma-linolenicu nantu à a disfunzione di a ghiandola meibomiana. Cornea 2007; 26: 260-264. Vede astrattu.
- Sonestedt, E., Gullberg, B., è Wirfalt, E. Sia u cambiamentu di l'abitudine alimentaria in u passatu sia u statutu di obesità ponu influenzà l'associazione trà fattori dietetichi è u cancheru di senu post-menopausa. Salute Pública Nutr 2007; 10: 769-779. Vede astrattu.
- Martinez-Ramirez, M. J., Palma, S., Martinez-Gonzalez, M. A., Delgado-Martinez, A. D., de la Fuente, C., e Delgado-Rodriguez, M. Ingesta di grassu dieteticu è u risicu di fratture osteoporotiche in l'anziani. Eur.J Clin Nutr 2007; 61: 1114-1120. Vede astrattu.
- Farinotti, M., Simi, S., Di, Pietrantonj C., McDowell, N., Brait, L., Lupo, D., e Filippini, G. Intervenzioni dietetiche per a sclerosi multipla. Cochrane.Database.Syst.Rev 2007;: CD004192. Vede astrattu.
- Okuyama, H., Ichikawa, Y., Sun, Y., Hamazaki, T., and Lands, WE Cancers cumuni in i SU sò stimulati da l'acidi grassi omega 6 è da una grande quantità di grassi animali, ma soppressi da l'acidi grassi omega 3 è u colesterolu. Dieta Rev Nutr Mundiale. 2007; 96: 143-149. Vede astrattu.
- Mamalakis, G., Kiriakakis, M., Tsibinos, G., Hatzis, C., Flouri, S., Mantzoros, C., e Kafatos, A. Depressione è sieru adiponectina è omega-3 è acidi grassi omega-6 è omega-6 in l'adulescenti. Pharmacol.Biochem.Cumporta. 2006; 85: 474-479. Vede astrattu.
- Hughes-Fulford, M., Tjandrawinata, R. R., Li, C. F., è Sayyah, S. L'acidu arachidonicu, un acidu grassu omega-6, induce a fosfolipasi citoplasmica A2 in cellule di carcinoma di prostata. Carcinogenesi 2005; 26: 1520-1526. Vede astrattu.
- Grimble, R. F. Immunonutrition. Curr Opin. Gastroenterol 2005; 21: 216-222. Vede astrattu.
- Chiplonkar, S. A., Agte, V. V., Tarwadi, K. V., Paknikar, K. M., è Diwate, U. P. Mancanze di micronutrienti cume fattori predisponenti per l'ipertensione in adulti indi lacto-vegetariani. J Am Coll. Nutr 2004; 23: 239-247. Vede astrattu.
- Assies, J., Lok, A., Bockting, CL, Weverling, GJ, Lieverse, R., Visser, I., Abeling, NG, Duran, M., è Schene, AH Acidi grassi è livelli di omocisteina in pazienti cun recurrenti depressione: un studiu pilotu esplorativu. Prostaglandine Leukot. Assenza. Acidi Grassi 2004; 70: 349-356. Vede astrattu.
- Melnik, B. è Plewig, G. Sò i disturbi di u metabolismu di l'acidi grassi omega-6 implicati in a patogenesi di a dermatite atopica? Acta Derm.Venereol.Suppl (Stockh) 1992; 176: 77-85. Vede astrattu.
- Richardson, A. J., Cyhlarova, E., è Ross, M. A. Concentrazioni di acidi grassi Omega-3 è omega-6 in e membrane di i globuli rossi si riferenu à tratti schizotipali in adulti sani. Prostaglandine Leukot.Essent.Acidi Grassi 2003; 69: 461-466. Vede astrattu.
- Cunnane, S. C. Problemi cù l'acidi grassi essenziali: u tempu per un novu paradigma? Prog.Lipid Res 2003; 42: 544-568. Vede astrattu.
- Munoz, S. E., Piegari, M., Guzman, C. A., è Eynard, A. R. Effetti differenziali di Oenothera dietetica, Zizyphus mistol è olii di granu, è carenza di acidi grassi essenziali nantu à a progressione di un adenocarcinoma di a ghiandola mammaria murina. Nutrizione 1999; 15: 208-212. Vede astrattu.
- Hodge, L., Salome, CM, Hughes, JM, Liu-Brennan, D., Rimmer, J., Allman, M., Pang, D., Armor, C., e Woolcock, AJ Effettu di l'ingesta dietetica di omega -3 è omega-6 acidi grassi nantu à a gravità di l'asma in i zitelli. Eur Respir.J 1998; 11: 361-365. Vede astrattu.
- Ventura, H. O., Milani, R. V., Lavie, C. J., Smart, F. W., Stapleton, D. D., Toups, T. S., e Price, H. L. Ipertensione indotta da ciclosporina. Efficacità di l'acidi grassi omega-3 in i pazienti dopu u trasplante cardiacu. Circulazione 1993; 88 (5 Pt 2): II281-II285. Vede astrattu.
- Margolin, G., Huster, G., Glueck, CJ, Speirs, J., Vandegrift, J., Illig, E., Wu, J., Streicher, P., è Tracy, T. : un studiu crossover in doppiu orbu di l'acidi grassi omega-3 è omega-6. Am J Clin Nutr 1991; 53: 562-572. Vede astrattu.
- Johnson, M., Ostlund, S., Fransson, G., Kadesjo, B., è Gillberg, C. Omega-3 / omega-6 acidi grassi per u deficit d'attenzione iperattività: un studiu randomizatu cuntrullatu da placebo in i zitelli è l'adulescenti. . J.Atten. Disordiu. 2009; 12: 394-401. Vede astrattu.
- Aupperle, R. L., Denney, D. R., Lynch, S. G., Carlson, S. E., è Sullivan, D. K. Acidi grassi Omega-3 è sclerosi multipla: relazione cù a depressione. J Behav Med 2008; 31: 127-135. Vede astrattu.
- Conklin, S. M., Manuck, S. B., Yao, J. K., Flory, J. D., Hibbeln, J. R., è Muldoon, M. F. L'altu acidu grassu omega-6 è u bassu omega-3 sò associati à sintomi depressivi è neurotismu. Psychosom.Med. 2007; 69: 932-934. Vede astrattu.
- Yamada, T., Strong, JP, Ishii, T., Ueno, T., Koyama, M., Wagayama, H., Shimizu, A., Sakai, T., Malcom, GT, e Guzman, MA Aterosclerosi è omega -3 acidi grassi in e pupulazioni di un paese di pescatori è di un paese agriculu in Giappone. Atherosclerosis 2000; 153: 469-481. Vede astrattu.
- Colter, A. L., Cutler, C., è Meckling, K. A. Statutu di l'acidu grassu è sintomi cumportamentali di disordine d'iperattività di deficit d'attenzione in adolescenti: un studiu di casu-cuntrollu. Nutr J 2008; 7: 8. Vede astrattu.
- Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per l'Energia, Carbuidrati. Fibra, Grassa, Acidi Grassi, Colesterolu, Proteine, è Aminoacidi. Washington, DC: National Academy Press, 2005. Disponibile à: http://www.nap.edu/books/0309069351/html/
- Richardson AJ, Montgomery P. U studiu di Oxford-Durham: un studiu randomizatu è cuntrullatu di supplementazione dietetica cù acidi grassi in i zitelli cun disordine di coordinazione di u sviluppu. Pediatria 2005; 115: 1360-6. Vede astrattu.
- Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per l'Energia, Carboidrati, Fibre, Grassi, Acidi Grassi, Colesterolu, Proteine è Aminoacidi (Macronutrienti). Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: http://www.nap.edu/books/0309085373/html/.
- Principiante LM, King IB, Wicklund KG, Stanford JL. L'associu di l'acidi grassi cù u risicu di u cancheru di a prutata. Prostata 2001; 47: 262-8. Vede astrattu.
- Leventhal LJ, Boyce EG, Zurier RB. Trattamentu di l'artrite reumatoide cù l'acidu gammalinolenicu. Ann Intern Med 1993; 119: 867-73. Vede astrattu.
- Noguchi M, Rose DP, Earashi M, Miyazaki I. U rolu di l'acidi grassi è l'inibitori di sintesi eicosanoidi in u carcinoma di u senu. Oncologia 1995; 52: 265-71. Vede astrattu.
- Rose DP. U fundamentu meccanisticu in sustegnu à a prevenzione di u cancheru dieteticu. Prev Med 1996; 25: 34-7. Vede astrattu.
- Malloy MJ, Kane JP. Agenti aduprati in iperlipidemia. In: B. Katzung, ed. Farmacologia di Base è Clinica. 4a ed. Norwald, CT: Appleton è Lange, 1989.
- Godley PA. Cunsumu essenziale di acidi grassi è risicu di cancheru di u senu. Trattamentu Res Cancer Cancer 1995; 35: 91-5. Vede astrattu.
- Gibson RA. Acidi grassi poliinsaturi à catena lunga è sviluppu infantile (editoriale). Lancet 1999; 354: 1919.
- Lucas A, Stafford M, Morley R, et al. Efficacità è sicurezza di a supplementazione di acidi grassi poliinsaturi di catena lunga di latte di formula infantile: un prucessu randomizatu. Lancet 1999; 354: 1948-54. Vede astrattu.