Autore: Janice Evans
Data Di Creazione: 24 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Lipidi (parte 1): acidi grassi saturi e insaturi (omega 3, omega 6, omega 9)
Video: Lipidi (parte 1): acidi grassi saturi e insaturi (omega 3, omega 6, omega 9)

Cuntenutu

L'acidi grassi Omega-6 sò tippi di grassi. Alcuni tippi si trovanu in l'olii vegetali, cumpresu u granu, a sementa di primula, u ziferanu è l'olii di soia. Altri tippi di acidi grassi omega-6 si trovanu in i semi di ribes negru, in i sementi di borragine, è in l'olii d'onagra.

L'acidi grassi Omega-6 sò aduprati per parechje cundizioni, ma finu à avà, a migliore infurmazione chì a scienza pò furnisce hè chì mette l'acidu arachidonicu, un particulare acidu grassu omega-6, in a formula infantile ùn migliora micca u sviluppu di i zitelli. Ùn sò state fatte abbastanza ricerche nantu à l'acidi grassi omega-6 per ghjudicà sì sò effettivi o micca per altri usi.

A maiò parte di l'infurmazioni chì avemu nantu à i supplementi di acidi grassi omega-6 vene da u studiu di acidi grassi omega-6 specifici o olii vegetali chì cuntenenu acidi grassi omega-6. Vede l'elenchi separati per l'acidu gamma linolenicu, è ancu di primula, borragine è ribes negru.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per ACIDI GRASSI OMEGA-6 sò i seguenti:


Possibilmente inefficace per ...

  • Malatie cardiache. A maiò parte di e ricerche mostranu chì un ingressu più altu di acidi grassi omega-6 ùn riduce micca u risicu di malatie cardiache o di eventi avversi relativi à u core. Ci hè parechje evidenze chì diversi tipi di acidi grassi omega-6 ponu influenzà u core è i vasi sanguini in modu diversu. Ma questu deve sempre esse cunfirmatu.
  • Sviluppu infantile. Aghjunghjendu l'acidu grassu omega-6 acidu arachidonicu cù un acidu grassu omega-3 chjamatu acidu docosahexaenoic (DHA) à a formula infantile ùn pare micca migliurà u sviluppu di u cervellu, a visione, o a crescita in i zitelli.
  • Sclerosi multipla (MS). Piglià l'acidi grassi omega-6 ùn pare micca impedisce a progressione di MS.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Declive in memoria è capacità di penseru chì accade normalmente cù l'età. E prime ricerche suggerenu chì e persone chì anu più acidu grassu omega-6 in u so corpu o manghjanu più acidi grassi omega-6 in a dieta puderebbenu esse menu propensi à avè una calata di a memoria è di e capacità di penseru cù l'età.
  • Disordine di deficit di attenzione-iperattività (ADHD). E prime ricerche suggerenu chì piglià una cumbinazione di acidi grassi omega-3 è omega-6 duie volte à ghjornu per 3-6 mesi ùn migliora i sintomi di ADHD.
  • Gonfiore di a palpebra (blefarite). E persone chì manghjanu una quantità moderata di acidi grassi omega-6 sembranu avè un risicu più bassu di sviluppà una forma specifica di gonfiore di a palpebra. Ma manghjà u più altu quantità ùn pare micca aiutà. Pigliate un supplementu di acidi grassi omega-6 puderia aiutà à migliurà i sintomi cum'è a nuvulezza in e persone cù gonfiore di a palpebra. Ma hè necessaria una ricerca di qualità superiore per cunfirmà.
  • Un disordine di abilità motorie marcatu da a goffezza (disordine di coordinazione di u sviluppu o DCD). E prime ricerche suggerenu chì piglià una cumbinazione di acidi grassi omega-6 è omega-3 per 3 mesi pò migliurà a lettura, l'ortografia è u comportamentu, ma micca a coordinazione o u muvimentu in i zitelli cun DCD.
  • Diabetes. E persone chì anu una quantità più alta di un certu acidu grassu omega-6 in u so corpu sò menu propensi à sviluppà diabete cà e persone cun quantità inferiori. Ma uttene più acidi grassi omega-6 da i supplementi o da a dieta ùn pare micca riduce u risicu di diabete.
  • Diarrea. E prime ricerche suggerenu chì i zitelli alimentati cù una formula supplementata cù un acidu grassu omega-6 chjamatu acidu arachidonicu è un acidu grassu omega-3 chjamatu acidu docosahexaenoic (DHA) per u primu annu di vita anu un risicu più bassu di diarrea.
  • Ochju seccu. Un assunzione più alta di acidi grassi omega-6 ùn hè micca ligata cun un risicu riduttu di ochju seccu.
  • Pressione sanguigna alta. E persone sane chì manghjanu più acidi grassi omega-6 ponu avè un risicu più bassu di sviluppà pressione alta. Ma un assunimentu dieteticu più altu di acidi grassi omega-6 hè statu ligatu à un risicu aumentatu di pressione sanguigna alta in e persone cun diabete.
  • Recuperazione da chirurgia oculare laser (cheratectomia fotoreattiva). E prime ricerche mostranu chì piglià acidi grassi omega-6 cun beta-carotene è vitamine B puderia aiutà à a recuperazione da a chirurgia laser oculare.
  • Infezzione di e vie aeree. A prima ricerca suggerisce chì i zitelli alimentati cù una formula supplementata cù un acidu grassu omega-6 chjamatu acidu arachidonicu è un acidu grassu omega-3 chjamatu acidu docosahexaenoic (DHA) per u primu annu di vita anu un risicu più bassu di infezioni di e vie aeree.
  • Abbassà i livelli di colesterolu cattivu (LDL).
  • Aumenta i boni livelli di colesterolu (HDL).
  • Riducendu u risicu di cancheru.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più evidenza per valutà l'efficacità di l'acidi grassi omega-6 per questi usi.

L'acidi grassi Omega-6 si trovanu in ogni locu di u corpu. Aiutanu cù a funzione di tutte e cellule. Sì a ghjente ùn manghja micca abbastanza acidi grassi omega-6, e cellule ùn funzioneranu micca bè. Troppu acidi grassi omega-6 ponu cambià u modu in cui e cellule reagiscenu è anu effetti dannosi per e cellule di u core è di i vasi sanguini.

Quandu hè presu per bocca: L'acidi grassi Omega-6 sò PUBBLICAMENTE SAFE quandu cunsumatu da adulti è zitelli di più di 12 mesi cum'è parte di a dieta in quantità trà 5% è 10% di calorie cutidiane. Tuttavia, ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile dispunibile per sapè se l'acidi grassi omega-6 sò sicuri da aduprà cum'è medicina.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: L'acidi grassi Omega-6 sò PUBBLICAMENTE SAFE quandu si cunsuma cum'è parte di a dieta in quantità trà 5% è 10% di calorie cutidiane. Prese più alte sò POSSIBILMENTE INSAFE cumu puderanu aumentà u risicu di avè un criaturu assai chjucu o avè un zitellu cù eczema. Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se i supplementi di acidi grassi omega-6 sò sicuri da aduprà quandu sò incinte o allattendu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.

Una malattia pulmonaria chì rende più difficiule di respirà (malattia pulmonare ostruttiva cronica o BPCO): L'acidi grassi Omega-6 ponu rende a respirazione più difficiule in e persone cù BPCO. Ùn aduprate micca acidi grassi omega-6 se avete BPCO.

Diabetes: Una alta assunzione di acidi grassi omega-6 in a dieta pò aumentà u risicu di sviluppà pressione alta in e persone cun diabete. Finu chì ùn si sà più, ùn aduprate micca supplementi di acidi grassi omega-6 se avete diabete.

High trigliceridi (un tipu di grassu): L'acidi grassi Omega-6 ponu aumentà i livelli di trigliceridi. Ùn aduprate micca acidi grassi omega-6 se i vostri trigliceridi sò troppu alti.

Ùn si sà se stu pruduttu interagisce cù qualsiasi medicinali.

Prima di piglià stu pruduttu, parlate cù u vostru prufessiunale sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù erbe è supplementi.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
A dosa adatta di acidi grassi omega-6 dipende da parechji fattori cum'è l'età di l'utente, a salute, è parechje altre condizioni. A stu mumentu ùn ci hè micca abbastanza infurmazione scientifica per determinà una gamma adatta di dosi per l'acidi grassi omega-6. Tenite à mente chì i prudutti naturali ùn sò micca sempre necessariamente sicuri è i dosi ponu esse impurtanti. Assicuratevi di seguità l'indicazioni pertinenti nantu à l'etichette di i prudutti è cunsultate u vostru farmacista o medicu o altru prufessiunale sanitariu prima di aduprà.

Acides Gras Essentiels N-6, Acides Gras Oméga-6, Acides Gras Omégas 6, Acides Gras Polyinsaturés, Acidos Grasos Omega 6, AGE, AGPI, Huiles d'Oméga 6, N-6, N-6 EFAs, N-6 Essential Acidi Grassi, Omega 6, Acidi Grassi Polinsaturi Omega-6, Olii Omega 6, Acidi Grassi Polinsaturi, PUFA.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Gardner KG, Gebretsadik T, Hartman TJ, et al. Omega-3 prenatali è omega-6 acidi grassi poliinsaturati è dermatite atopica infantile. J Allergy Clin Immunol Pract. 2020; 8: 937-944. Vede astrattu.
  2. Dong X, Li S, Chen J, Li Y, Wu Y, Zhang D. Associazione di ingestione di acidi grassi ω-3 è y-6 dietetici cù prestazioni cognitive in adulti anziani: Enquesta Naziunale di Esame di Salute è Nutrizione (NHANES) 2011-2014 . Nutr J. 2020; 19:25. Vede astrattu.
  3. Brown TJ, Brainard J, Song F, et al. Omega-3, omega-6 è grassu polinsaturatu dieteticu tutale per a prevenzione è u trattamentu di u diabete mellitus di tip 2: rivista sistematica è meta-analisi di prucessi cuntrullati randomizati. BMJ. 2019; 366: l4697. Vede astrattu.
  4. Henderson G, Crofts C, Schofield G. Acidu linoleicu è prevenzione di diabete. Lancet Diabetes Endocrinol. 2018; 6: 12-13. Vede astrattu.
  5. Assmann KE, Adjibade M, Hercberg S, Galan P, Kesse-Guyot E. L'ingestioni di acidi grassi insaturati durante a mezza età sò assuciatu positivamente à a funzione cognitiva successiva in adulti anziani cù effetti modulatori di supplementazione antioxidante. J Nutr. 2018; 148: 1938-1945. Vede astrattu.
  6. Ziemanski JF, Wolters LR, Jones-Jordan L, Nichols JJ, Nichols KK. Relazione trà l'ingestione di acidi grassi essenziali dietetichi è a malattia di l'ochji secchi è a disfunzione di a ghiandola meibomiana in donne in postmenopausa. Sò J Ophthalmol. 2018; 189: 29-40. Vede astrattu.
  7. Rutting S, Papanicolaou M, Xenaki D, et al. L'acidu grassu poliinsatuatu? -6 àcitu arachidonicu alimentariu aumenta a inflamazioni, ma inibisce l'espressione di a proteina ECM in a BPCO. Respir Res. 2018; 19: 211. Vede astrattu.
  8. Nakamura H, Hara A, Tsujiguchi H, et al. Relazione trà l'ingestione dietetica di acidi grassi n-6 è ipertensione: Effettu di i livelli di emoglobina glicata. Nutrienti. 2018; 10. pii: E1825. Vede astrattu.
  9. Harris WS, Tintle NL, Ramachandran VS. Acidi grassi eritrociti n-6 è risicu per risultati cardiovascolari è mortalità totale in u studiu di u core Framingham. Nutrienti. 2018; 10. pii: E2012. Vede astrattu.
  10. Hooper L, Al-Khudairy L, Abdelhamid AS, et al. Grassi Omega-6 per a prevenzione primaria è secundaria di malatie cardiovascolari. Cochrane Database Syst Rev.2018; 11: CD011094. Vede astrattu.
  11. Jasani B, Simmer K, Patole SK, Rao SC. Supplementazione di acidi grassi poliinsaturi in catena lunga in zitelli nascuti à termine. Cochrane Database Syst Rev 2017; 3: CD000376. Vede astrattu.
  12. Moon K, Rao SC, Schulzke SM, Patole SK, Simmer K. Longchain supplementazione di poliinsaturi di acidi grassi in i zitelli preterm. Cochrane Database Syst Rev 2016; 12: CD000375. Vede astrattu.
  13. Delgado GE, März W, Lorkowski S, von Schacky C, Kleber ME. Acidi grassi Omega-6: associazioni contrapposti cun risicu-U Ludwigshafen Risk and Cardiovascular Health Study. J Clin Lipidol 2017; 11: 1082-90.e14. Vede astrattu.
  14. Lemoine Soto CM, Woo H, Romero K, et al. Associazione di assunzione di acidi grassi omega-3 è omega-6 cù infiammazione è risultati respiratorii in BPCO. Am J Resp Crit Care Med. 2018; 197: A3139.
  15. Pawelczyk T, Trafalska E, Pawelczyk A, Kotlicka-Antczak M. Differenze in omega-3 è omega-6 cunsumazione di acidi grassi poliinsaturati in persone cun risicu ultra-elevatu di psicosi, schizofrenia di u primu episodiu è in cuntrolli sani. Early Interv Psychiatry 2017; 11: 498-508. Vede astrattu.
  16. Wu JHY, Marklund M, Imamura F, Cohorts for Heart and Aging Research in Genomic Epidemiology (CHARGE) Acids Grass and Outcomes Research Consortium (FORCE). Biomarcatori di acidi grassi Omega-6 è diabete di tippu incidente 2: analisi cumunata di dati di livellu individuale per adulti 39? 740 da 20 studi prospettici di coorte. Lancet Diabetes Endocrinol 2017; 5: 965-74. Vede astrattu.
  17. Lee E, Kim H, Kim H, Ha EH, Chang N. Associu di ingestione materna di acidi grassi omega-6 cù risultati di nascita di i zitelli: Salute Ambientale di e Mamme Coreane è di i zitelli (MOCEH). Nutr J 2018; 17:47. Vede astrattu.
  18. Lapillonne A, Pastore N, Zhuang W, Scalabrin DMF. I zitelli alimentati cù formula cù acidi grassi polinsaturi di catena lunga aghjuntu anu riduttu l'incidenza di malatie respiratorie è di diarrea durante u primu annu di vita. BMC Pediatr. 2014; 14: 168. Vede astrattu.
  19. Socha, P., Koletzko, B., Swiatkowska, E., Pawlowska, J., Stolarczyk, A., è Socha, J. Metabolismu di l'acidu grassu essenziale in i zitelli cun colestasi. Acta Paediatr. 1998; 87: 278-283. Vede astrattu.
  20. Godley, P. A., Campbell, M. K., Gallagher, P., Martinson, F. E., Mohler, J. L., è Sandler, R. S. Biomarcatori di u cunsumu di acidi grassi essenziali è risicu di carcinoma prostaticu. Epidemiolu di u Cancer. Biomarcatori Prec. 1996; 5: 889-895. Vede astrattu.
  21. Peck, MD, Mantero-Atienza, E., Miguez-Burbano, MJ, Lu, Y., Fletcher, MA, Shor-Posner, G., è Baum, MK U profilu di l'acidu grassu di plasma esterificatu hè alteratu in l'iniziu HIV-1 infezzione. Lipidi 1993; 28: 593-597. Vede astrattu.
  22. Gibson, R. A., Teubner, J. K., Haines, K., Cooper, D. M., è Davidson, G. P. Relazioni trà a funzione pulmonaria è i livelli di acidi grassi in plasma in i pazienti cù fibrosi cistica. J Pediatr Gastroenterol Nutr 1986; 5: 408-415. Vede astrattu.
  23. Tso, P. è Hayashi, H. A fisiologia è a regulazione di l'assorbimentu intestinale è u trasportu di omega-3 è omega-6 acidi grassi. Adv.Prostaglandin Thromboxane Leukot. Res 1989; 19: 623-626. Vede astrattu.
  24. Raz, R. è Gabis, L. Acidi grassi essenziali è disordine di deficit d'attenzione-iperattività: una revisione sistematica. Dev.Med Child Neurol. 2009; 51: 580-592. Vede astrattu.
  25. Harris, WS, Mozaffarian, D., Rimm, E., Kris-Etherton, P., Rudel, LL, Appel, LJ, Engler, MM, Engler, MB, è Sacks, F. Omega-6 acidi grassi è risicu per malatie cardiovascolari: un cunsigliu di scienza da u Sottocumitatu di Nutrizione di l'American Heart Association di u Cunsigliu di Nutrizione, Attività Fisica è Metabolismu; Cunsigliu di Infermiera Cardiovascolare; è Cunsigliu di Epidemiologia è Prevenzione. Circulazione 2-17-2009; 119: 902-907. Vede astrattu.
  26. Querques, G., Russo, V., Barone, A., Iaculli, C., e Delle, Noci N. [Efficacità di u trattamentu di l'acidi grassi essenziali omega-6 prima è dopu a cheratectomia fotorefrattiva]. J Fr Ophtalmol. 2008; 31: 282-286. Vede astrattu.
  27. Simopoulos, A. P. U rapportu di acidi grassi omega-6 / omega-3, variazione genetica è malatie cardiovascolari. Asia Pac.J Clin Nutr 2008; 17 Suppl 1: 131-134. Vede astrattu.
  28. Laidler, P., Dulinska, J., è Mrozicki, S. L'inibizione di l'espressione c-myc mediate l'attività antitumorale di i ligandi di PPAR in e linee di cellule di u cancer di prostata? Arch.Biochem.Biophys. 6-1-2007; 462: 1-12. Vede astrattu.
  29. Nielsen, AA, Nielsen, JN, Gronbaek, H., Eivindson, M., Vind, I., Munkholm, P., Brandslund, I., è Hey, H. Impattu di supplementi enterali arricchiti cù acidi grassi omega-3 è / o acidi grassi omega-6, arginina è cumposti di l'acidu ribonucleicu nantu à i livelli di leptina è u statu nutrizionale in a malattia di Crohn attiva trattata cù prednisolone. Digestione 2007; 75: 10-16. Vede astrattu.
  30. Pinna, A., Piccinini, P., è Carta, F. Effettu di l'acidu linoleicu orale è gamma-linolenicu nantu à a disfunzione di a ghiandola meibomiana. Cornea 2007; 26: 260-264. Vede astrattu.
  31. Sonestedt, E., Gullberg, B., è Wirfalt, E. Sia u cambiamentu di l'abitudine alimentaria in u passatu sia u statutu di obesità ponu influenzà l'associazione trà fattori dietetichi è u cancheru di senu post-menopausa. Salute Pública Nutr 2007; 10: 769-779. Vede astrattu.
  32. Martinez-Ramirez, M. J., Palma, S., Martinez-Gonzalez, M. A., Delgado-Martinez, A. D., de la Fuente, C., e Delgado-Rodriguez, M. Ingesta di grassu dieteticu è u risicu di fratture osteoporotiche in l'anziani. Eur.J Clin Nutr 2007; 61: 1114-1120. Vede astrattu.
  33. Farinotti, M., Simi, S., Di, Pietrantonj C., McDowell, N., Brait, L., Lupo, D., e Filippini, G. Intervenzioni dietetiche per a sclerosi multipla. Cochrane.Database.Syst.Rev 2007;: CD004192. Vede astrattu.
  34. Okuyama, H., Ichikawa, Y., Sun, Y., Hamazaki, T., and Lands, WE Cancers cumuni in i SU sò stimulati da l'acidi grassi omega 6 è da una grande quantità di grassi animali, ma soppressi da l'acidi grassi omega 3 è u colesterolu. Dieta Rev Nutr Mundiale. 2007; 96: 143-149. Vede astrattu.
  35. Mamalakis, G., Kiriakakis, M., Tsibinos, G., Hatzis, C., Flouri, S., Mantzoros, C., e Kafatos, A. Depressione è sieru adiponectina è omega-3 è acidi grassi omega-6 è omega-6 in l'adulescenti. Pharmacol.Biochem.Cumporta. 2006; 85: 474-479. Vede astrattu.
  36. Hughes-Fulford, M., Tjandrawinata, R. R., Li, C. F., è Sayyah, S. L'acidu arachidonicu, un acidu grassu omega-6, induce a fosfolipasi citoplasmica A2 in cellule di carcinoma di prostata. Carcinogenesi 2005; 26: 1520-1526. Vede astrattu.
  37. Grimble, R. F. Immunonutrition. Curr Opin. Gastroenterol 2005; 21: 216-222. Vede astrattu.
  38. Chiplonkar, S. A., Agte, V. V., Tarwadi, K. V., Paknikar, K. M., è Diwate, U. P. Mancanze di micronutrienti cume fattori predisponenti per l'ipertensione in adulti indi lacto-vegetariani. J Am Coll. Nutr 2004; 23: 239-247. Vede astrattu.
  39. Assies, J., Lok, A., Bockting, CL, Weverling, GJ, Lieverse, R., Visser, I., Abeling, NG, Duran, M., è Schene, AH Acidi grassi è livelli di omocisteina in pazienti cun recurrenti depressione: un studiu pilotu esplorativu. Prostaglandine Leukot. Assenza. Acidi Grassi 2004; 70: 349-356. Vede astrattu.
  40. Melnik, B. è Plewig, G. Sò i disturbi di u metabolismu di l'acidi grassi omega-6 implicati in a patogenesi di a dermatite atopica? Acta Derm.Venereol.Suppl (Stockh) 1992; 176: 77-85. Vede astrattu.
  41. Richardson, A. J., Cyhlarova, E., è Ross, M. A. Concentrazioni di acidi grassi Omega-3 è omega-6 in e membrane di i globuli rossi si riferenu à tratti schizotipali in adulti sani. Prostaglandine Leukot.Essent.Acidi Grassi 2003; 69: 461-466. Vede astrattu.
  42. Cunnane, S. C. Problemi cù l'acidi grassi essenziali: u tempu per un novu paradigma? Prog.Lipid Res 2003; 42: 544-568. Vede astrattu.
  43. Munoz, S. E., Piegari, M., Guzman, C. A., è Eynard, A. R. Effetti differenziali di Oenothera dietetica, Zizyphus mistol è olii di granu, è carenza di acidi grassi essenziali nantu à a progressione di un adenocarcinoma di a ghiandola mammaria murina. Nutrizione 1999; 15: 208-212. Vede astrattu.
  44. Hodge, L., Salome, CM, Hughes, JM, Liu-Brennan, D., Rimmer, J., Allman, M., Pang, D., Armor, C., e Woolcock, AJ Effettu di l'ingesta dietetica di omega -3 è omega-6 acidi grassi nantu à a gravità di l'asma in i zitelli. Eur Respir.J 1998; 11: 361-365. Vede astrattu.
  45. Ventura, H. O., Milani, R. V., Lavie, C. J., Smart, F. W., Stapleton, D. D., Toups, T. S., e Price, H. L. Ipertensione indotta da ciclosporina. Efficacità di l'acidi grassi omega-3 in i pazienti dopu u trasplante cardiacu. Circulazione 1993; 88 (5 Pt 2): II281-II285. Vede astrattu.
  46. Margolin, G., Huster, G., Glueck, CJ, Speirs, J., Vandegrift, J., Illig, E., Wu, J., Streicher, P., è Tracy, T. : un studiu crossover in doppiu orbu di l'acidi grassi omega-3 è omega-6. Am J Clin Nutr 1991; 53: 562-572. Vede astrattu.
  47. Johnson, M., Ostlund, S., Fransson, G., Kadesjo, B., è Gillberg, C. Omega-3 / omega-6 acidi grassi per u deficit d'attenzione iperattività: un studiu randomizatu cuntrullatu da placebo in i zitelli è l'adulescenti. . J.Atten. Disordiu. 2009; 12: 394-401. Vede astrattu.
  48. Aupperle, R. L., Denney, D. R., Lynch, S. G., Carlson, S. E., è Sullivan, D. K. Acidi grassi Omega-3 è sclerosi multipla: relazione cù a depressione. J Behav Med 2008; 31: 127-135. Vede astrattu.
  49. Conklin, S. M., Manuck, S. B., Yao, J. K., Flory, J. D., Hibbeln, J. R., è Muldoon, M. F. L'altu acidu grassu omega-6 è u bassu omega-3 sò associati à sintomi depressivi è neurotismu. Psychosom.Med. 2007; 69: 932-934. Vede astrattu.
  50. Yamada, T., Strong, JP, Ishii, T., Ueno, T., Koyama, M., Wagayama, H., Shimizu, A., Sakai, T., Malcom, GT, e Guzman, MA Aterosclerosi è omega -3 acidi grassi in e pupulazioni di un paese di pescatori è di un paese agriculu in Giappone. Atherosclerosis 2000; 153: 469-481. Vede astrattu.
  51. Colter, A. L., Cutler, C., è Meckling, K. A. Statutu di l'acidu grassu è sintomi cumportamentali di disordine d'iperattività di deficit d'attenzione in adolescenti: un studiu di casu-cuntrollu. Nutr J 2008; 7: 8. Vede astrattu.
  52. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per l'Energia, Carbuidrati. Fibra, Grassa, Acidi Grassi, Colesterolu, Proteine, è Aminoacidi. Washington, DC: National Academy Press, 2005. Disponibile à: http://www.nap.edu/books/0309069351/html/
  53. Richardson AJ, Montgomery P. U studiu di Oxford-Durham: un studiu randomizatu è cuntrullatu di supplementazione dietetica cù acidi grassi in i zitelli cun disordine di coordinazione di u sviluppu. Pediatria 2005; 115: 1360-6. Vede astrattu.
  54. Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per l'Energia, Carboidrati, Fibre, Grassi, Acidi Grassi, Colesterolu, Proteine ​​è Aminoacidi (Macronutrienti). Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: http://www.nap.edu/books/0309085373/html/.
  55. Principiante LM, King IB, Wicklund KG, Stanford JL. L'associu di l'acidi grassi cù u risicu di u cancheru di a prutata. Prostata 2001; 47: 262-8. Vede astrattu.
  56. Leventhal LJ, Boyce EG, Zurier RB. Trattamentu di l'artrite reumatoide cù l'acidu gammalinolenicu. Ann Intern Med 1993; 119: 867-73. Vede astrattu.
  57. Noguchi M, Rose DP, Earashi M, Miyazaki I. U rolu di l'acidi grassi è l'inibitori di sintesi eicosanoidi in u carcinoma di u senu. Oncologia 1995; 52: 265-71. Vede astrattu.
  58. Rose DP. U fundamentu meccanisticu in sustegnu à a prevenzione di u cancheru dieteticu. Prev Med 1996; 25: 34-7. Vede astrattu.
  59. Malloy MJ, Kane JP. Agenti aduprati in iperlipidemia. In: B. Katzung, ed. Farmacologia di Base è Clinica. 4a ed. Norwald, CT: Appleton è Lange, 1989.
  60. Godley PA. Cunsumu essenziale di acidi grassi è risicu di cancheru di u senu. Trattamentu Res Cancer Cancer 1995; 35: 91-5. Vede astrattu.
  61. Gibson RA. Acidi grassi poliinsaturi à catena lunga è sviluppu infantile (editoriale). Lancet 1999; 354: 1919.
  62. Lucas A, Stafford M, Morley R, et al. Efficacità è sicurezza di a supplementazione di acidi grassi poliinsaturi di catena lunga di latte di formula infantile: un prucessu randomizatu. Lancet 1999; 354: 1948-54. Vede astrattu.
Ultima rivista - 19/11/2020

Avemu Cunsigliatu

Tuttu nantu à l'allenamentu di a follia

Tuttu nantu à l'allenamentu di a follia

L'allenamentu In anity hè un prugramma avanzatu di e erciziu. Include e ercizii di pe u corporeu è furmazione à intervalli di alta inten ità. L'allenamenti di in anità...
Chì sò l'Opzioni di Trattamentu per l'Artrite di l'anca?

Chì sò l'Opzioni di Trattamentu per l'Artrite di l'anca?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. e cumprate qual...