5 boni motivi per esercità in gravidanza
Cuntenutu
- Quandu cumincià à esercità in gravidanza
- Chì esercizii pò fà a donna incinta
- Quandu smette di esercità in gravidanza
A donna incinta deve fà almenu 30 minuti di eserciziu fisicu à ghjornu è, almenu, 3 volte à settimana, per stà in forma durante a gravidanza, per invià più ossigenu à u zitellu, per preparà a consegna è per facilità a recuperazione dopu a nascita. partu.
Un altru 5 boni motivi per esercità in gravidanza include u fattu chì l'eserciziu aiuta à:
- Sollievu o prevene u dolore à u spinu;
- Diminuisce u gonfiore ghjambi è pedi;
- Riduce u risicu di diabete gestational;
- Riduce u risicu di ipertensione in gravidanza chì pò purtà à una malatia chjamata preeclampsia;
- Diminuisce e probabilità di ingrassà troppu Durante a gravidanza. Vede quante sterline pudete mette: Quante sterline possu mette durante a gravidanza?
Inoltre, a donna incinta chì pratica l'eserciziu fisicu hà più energia è umore, dorme megliu di notte è hà più forza musculare, flessibilità è resistenza.
L'esercizii in gravidanza devenu sempre esse guidati da un educatore fisicu è ostetricu è ùn danneghjanu micca u zitellu quandu a donna incinta pratica esercizii di bassa intensità chì sò raccomandati durante a gravidanza, cume camminate, pilates, culturismo, nuoto o yoga.
Quandu cumincià à esercità in gravidanza
L'eserciziu fisicu in gravidanza pò esse fattu da u principiu di a gravidanza, tuttavia, prima di inizià l'esercitazioni, a donna incinta deve cunsultà l'ostetricu, perchè in certi casi, a pratica di l'eserciziu fisicu ùn hè micca raccomandata cum'è in casu di prublemi cardiaci o pulmonari , sanguinamentu vaginale o risicu di nascita prematura.
Dopu chì l'ostetricu abbia liberatu a pratica di esercizii, a donna incinta deve piglià qualchì precauzione cum'è:
- Stende sempre prima è dopu l'eserciziu. Amparate più nantu à: Esercizi di stretching in gravidanza;
- Bei assai liquidi per stà idratatu durante l'eserciziu;
- Evite usurriscaldamentu.
Inoltre, se a donna incinta ùn hà micca esercitatu prima di a gravidanza, duverebbe cumincià cù solu 10 minuti di eserciziu per ghjornu, aumentendu finu à ghjunghje almenu 30 minuti per ghjornu. Se a donna incinta hà digià praticatu esercizii prima di diventà incinta, pò cuntinuà à esercità à u listessu livellu, basta ch'ella si senti comoda è u duttore o educatore fisicu sia d'accordu.
Chì esercizii pò fà a donna incinta
Un grande eserciziu per e donne incinte hè in camminata, chì furnisce un condizionamentu aerobicu moderatu, cù u minimu stress nantu à e articolazioni. Altre boni opzioni includenu culturismo cù pocu pesu è più ripetizioni, pilates è yoga. Scuprite chì sò i migliori esercizii per praticà in gravidanza.
D'altra parte, esercizii cum'è immersione, hockey su ghiacciu, calciu, pallacanestro, ginnastica, sci d'acqua, surf o equitazione ùn sò micca raccomandati per via di u risicu di complicazioni o di caduta.
Vede un bon allenamentu per e donne incinte.
Quandu smette di esercità in gravidanza
A donna incinta deve smette di esercità è cunsultà l'ostetricu quandu si verifica:
- Sanguinamentu vaginale o fluidu chì scappa da a regione intima;
- Sturdimentu;
- Mal di testa;
- A mancanza di respiru aumentatu;
- Dolore di pettu;
- Battimentu di u core irregulare o rapidu;
- E cuntrazzioni uterine chì continuanu dopu u riposu;
- Diminuzione di i muvimenti di u zitellu.
In presenza di sti sintomi, a donna incinta deve cunsultà l'ostetrica o andà in sala d'urgenza per esse valutata è, se necessariu, riceve un trattamentu adattatu, chì pò comportà u riposu è l'assenza di eserciziu fisicu.
In più di l'eserciziu fisicu, vedi 10 alimenti chì e donne incinte ùn devenu manghjà per assicurà a salute.