Ashley Graham ùn si vergogna di a so cellulite
Cuntenutu
Malgradu u fattu chì un colpu 90 per centu di e donne anu a cellulite in qualchì forma, vedendu in realtà i fossi nantu à i mudelli - sia in Instagram sia in campagne publicitarie - hè estremamente raru grazia à Photoshop. Cusì, in casu chì site preoccupatu chì site l'unicu in u mondu chì si occupa di questu, l'attivista pusitiva di u mudellu è di u corpu Ashley Graham hè quì per ramintavvi chì iè, e celebrità anu ancu a cellulite. È no, certamente ùn deve esse vergogna di questu.
Graham hà pigliatu à Instagram ieri spartendu una foto cù i so 3 milioni di seguaci chì presentavanu a so cellulite in bikini mentre era nantu à a spiaggia di Filippine. U messagiu di Graham era abbastanza sèmplice: Ié, a cellulite hè un fattu di vita cumpletamente nurmale per guasi ogni donna di u pianeta.
"U travagliu fora. Facciu u mo megliu per manghjà bè. Mi piace a pelle chì sò in. È ùn aghju micca vergogna di uni pochi grumi, bumps, o cellulite ... è ùn deve esse micca. #beautybeyondsize #lovetheskinyourein ", hà intitulatu a foto, chì conta oghje più di 285.000 likes. (Fighjate 12 volte quandu Ashley Graham ci hà mostratu di cosa si tratta veramente di Fitpo.)
Questa ùn hè micca a prima volta chì u mudellu sustene a cellulite. Settembre scorsu, hà scrittu una Lenny Lettera d'ispirazione induve spiegà cumu a so cellulite cambia a vita, in parte per ottene mudelli più curvy nantu à e piste è in campagne publicitarie. (P.S. Ci hè un mutivu chì ùn a chjamemu micca "plus-size". Scuprite a nostra entrevista cù Graham da l'annu passatu, induve ella spiegà perchè hà un prublema cù l'etichetta "plus-size".
L'attivista hà ancu rializatu u sognu di ogni ghjovana quand'ella hè stata data a so propria versione di bambola Barbie precisa di sè stessu (iè, hà ancu dumandatu à a so Barbie per avè cellulite) mentre riceve unu di Glamour Premii "Donne di l'annu" di nuvembre.
Tuttu chistu ùn deve esse micca una sorpresa, cunziddi chì Graham hà abbattutu e barriere in l'industria di u modellu è favurendu contru à a vergogna di u corpu ancu prima ch'ella sia diventata mainstream per fà. È dopu avè lanciatu in i riflettori quandu hè diventata u primu mudellu di taglia 16 à sbarcà a copertina di u Sports Illustratu emissione annuale di costume da bagno, Graham hè diventatu una di e voce più influenti quandu si tratta di sparghje a pusitività di u corpu (è dinò l'altre celebrità chì anu datu u dettu mediu à i vergugnosi di u corpu). Oh, sì, è dopu ci hè stata a reazione di i fan diventati trolls chì l'anu vergognata per ùn esse abbastanza curvy. Sapemu, *rotulamentu d'ochji.*
In fondu, sta zitella ùn cessa mai di stupisce ci.